M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Masterfoods Polska (firma)"

Kraj, 26 lipca 2012

Marek Rawicki szefem marketingu urządzeń mobile Samsunga

Marketer przeszedł z Kompanii Piwowarskiej, gdzie odpowiadał za komunikację marketingową marki Dębowe, a później Tyskie.

Kraj, 1 czerwca 2012

UPC bez szefa marketingu

Po kilku latach pracy z firmą rozstała się Ksenia Biber.

Kraj, 12 maja 2008

Marcin Burdach marketing & sponsorship managerem w Carlsbergu

Marcin Burdach został marketing and sponsorship managerem Carlsberg Polska. Będzie odpowiedzialny za rozwój marek regionalnych wchodzących w skład portfolio Carlsberg...

Kraj, 7 grudnia 2007

Ezo Mobile - nowa sieć komórkowa o ezoteryce

MNI SA, do którego należy MNI Mobile, wirtualny operator komórkowy MVNO (korzystający z sieci PTK Centertel), oraz spółka Telestar, nadawca...

Kraj, 6 września 2007

Perfect Fit, nowa marka Masterfoods, startuje z reklamą ATL

Masterfoods Polska, który w lipcu wprowadził na polski rynek nową markę Perfect Fit (jedzenie dla kotów dostosowane nie tylko do...

Kraj, 6 sierpnia 2007

Aldona Szczerba nowym marketing managerem w Carlsberg Polska

Aldona Szczerba została nowym marketing managerem w Carlsberg Polska. Odpowiada m.in. za markę Okocim. Zastąpiła na tym stanowisku Pawła Gorczycę,...

Kraj, 4 lipca 2007

Perfect Fit, nowa marka Masterfoods, startuje na rynku

Masterfoods Polska wprowadził na polski rynek nową markę Perfect Fit. Jest to jedzenie dla kotów (jedzenie suche i saszetki), dostosowane...

Kraj, 3 lipca 2007

Piotr Chęcielewski będzie wiceprezesem ds. marketingu Carlsberg Polska

Od początku sierpnia 2007 r. do zespołu Carlsberg Polska dołączy Piotr Chęcielewski, który obejmie stanowisko wiceprezesa zarządu ds. marketingu. Dotychczas...

Kraj, 27 czerwca 2007

"Lekarz Praktyk" - nowy magazyn w portfolio Direct Publishing Group

Direct Publishing Group, wydawnictwo publikacji na zamówienie, wydało pierwszy numer nowego tytułu "Lekarz Praktyk". Zleceniodawcą jest fundacja ze środowiska medycznego....

Kraj, 24 maja 2007

Arkadiusz Trela z dyr. marketingu na dyr. generalnego Bacardi-Martini Polska

Arkadiusz Trela został dyr. generalnym Bacardi-Martini Polska. W firmie pracuje od 9 lat. Zanim objął stanowisko dyrektora generalnego, pełnił funkcję...

Kraj, 16 maja 2007

Masterfoods Polska zmienia nazwę na Mars Polska

Firma Masterfoods Polska zmieni w tym roku nazwę na Mars Polska. Proces zmiany nazwy jest w toku. Decyzja jest międzynarodowa....

Kraj, 28 listopada 2006

Ruch SA zakończył restrukturyzację zespołu marketingu

Ruch SA zakończył proces restrukturyzacji działu marketingu. Dyrektorem działu marketingu jest Wiktor Miłkowski. Wcześniej przez 11 lat pracował na różnych...

Kraj, 5 października 2006

Bartosz Niewiadomski dyr. marketingu Mieszka SA

Bartosz Niewiadomski objął stanowisko dyr. marketingu firmy Mieszko SA. Zastąpił na tym stanowisku Marka Kmiecika. Niewiadomski przez ostatnie dwa lata...

Kraj, 4 sierpnia 2006

Komisja Etyki Reklamy uzasadniła odrzucenie skargi przeciwko Canal Plus

Zespół Orzekający Komisji Etyki Reklamy działającej przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy oddalił skargę przeciwko Canal Plus Cyfrowy złożoną przez jednego...

Przetargi, 19 czerwca 2006

MediaCom Warszawa wygrał przetarg Masterfoods Polska

Firma Masterfoods Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego. Z nieoficjalnych źródeł dowiedzieliśmy się, że mediami dla Masterfoodsa nadal...

Kraj, 24 maja 2006

Polskie środowisko reklamowe uruchomiło system samoregulacji

Polskie środowisko reklamowe uruchomiło system samoregulacji. Na jego straży stoi Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy (ZSRR). - Zależy nam na podnoszeniu...

Przetargi, 22 maja 2006

Optimum Media OMD i MediaCom zetrą się w przetargu Masterfoods

Firma Masterfoods Polska prowadząca od kilku tygodni przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego wyłoniła już krótką listę. Z grona trzech...

Kraj, 14 lutego 2006

Masterfoods wprowadził do portfolio batonik Milky Way Minute

Masterfoods Polska wprowadził do sprzedaży nowy produkt o nazwie Milky Way Minute. Jest pozycjonowany jako lekka poranna przekąska i dostępny...

Kraj, 12 stycznia 2006

Krzysztof Grudziński prezesem zarządu V&S Luksusowa Zielona Góra

Krzysztof Grudziński jest nowym prezesem zarządu V&S Luksusowa Zielona Góra. Dotychczas pełnił funkcję dyrektora ds. rynku. Z firmą związany jest...

Kraj, 2 grudnia 2005

Jacek Tomczuk został dyrektorem marketingu Tchibo

Jacek Tomczuk został nowym dyrektorem marketingu firmy Tchibo. Zastąpił na tym stanowisku Jarosława Podsiadłę, który odszedł z firmy w czerwcu...

Kraj, 1 grudnia 2005

Ksenia Biber dyrektorem marketingu UPC Polska

Ksenia Biber objęła stanowisko dyrektora marketingu UPC Polska. Jest odpowiedzialna za planowanie i realizację strategii marketingowej firmy, w szczególności potrójnej...

Kraj, 9 września 2005

Masterfoods rozpoczyna kampanię nowych sosów Uncle Ben's

Masterfoods Polska startuje z kampanią reklamową nowych sosów do podgrzania Uncle Ben's. Są to smaki reprezentujące kuchnie: śródziemnomorską, meksykańską i...

Kraj, 1 września 2005

TBWA/Warszawa powiększa dział kreacji - wkrótce kolejne osoby

Agencja reklamowa TBWA/Warszawa powiększa dział kreacji o dwie nowe osoby. Arkadiusz Pawlik zaczął pracę na stanowisku senior art directora. Wcześniej...

Kraj, 1 czerwca 2005

CPM realizuje sampling marki Nivea Body kierowany do studentek

Firma CPM specjalizująca się w realizacji projektów z zakresu ambient mediów przygotowała sampling kosmetyków Nivea Body (Beiersdorf-Lechia SA) na terenie...

Kraj, 6 maja 2005

Steel zastąpił w firmie Masterfoods Szabelewskiego, który zakłada firmę doradczą

Nick Steel objął stanowisko consumer understanding managera Central Europe w Masterfoods Polska i tym samym zastąpił na tym miejscu Pawła...

Kraj, 4 kwietnia 2005

Paweł Szabelewski odchodzi z Masterfoods Polska

Paweł Szabelewski, consumer understanding manager Central Europe w Masterfoods Polska, odchodzi z firmy. Pracował w Masterfoods Polska przez 11 lat,...

Kraj, 31 marca 2005

Masterfoods Polska wprowadza Pedigree w saszetkach, zrealizuje kampanię

Firma Masterfoods Polska wprowadza na rynek karmę dla psów Pedigree po raz pierwszy w saszetkach 100-gramowych (w cenie 1,40 zł...

Kraj, 28 lutego 2005

Nowa komunikacja dla marki Pedigree

Agencja TBWA/Warszawa realizuje zaplanowaną do połowy czerwca intensywną kampanię reklamową marki karmy dla psów Pedigree należącej do Masterfoods Polska. Marketer...

Kraj, 20 grudnia 2004

Marta Białostocka art directorem w agencji Polymus

Marta Białostocka objęła funkcję art directora w agencji Polymus Integrated Communication. Z reklamą związana jest od pięciu lat. Karierę zawodową...

Przetargi, 15 grudnia 2004

Masterfoods Polska wybrał agencję do stworzenia programu CRM

Firma Masterfoods Polska, która rozpisała przetarg w celu wybrania agencji do stworzenia nowego programu CRM, wyselekcjonowała już zwycięzcę, ale nie...

Przetargi, 23 listopada 2004

Masterfoods Polska szuka agencji do stworzenia programu CRM

Firma Masterfoods Polska rozpisała przetarg, którego celem jest wybranie agencji do stworzenia nowego programu CRM. W przetargu startują: Tequila/Polska, Polymus,...

Kraj, 18 października 2004

Jutrzenka zwiększy wydatki i rozpisze przetarg strategiczno-reklamowy

Menedżerowie Jutrzenki zamierzają z marki Goplana uczynić brand silny również poza granicami kraju. W związku z przejęciem marki Goplana przez...

Kraj, 13 października 2004

Małgorzata Jeziórska przechodzi z MindShare do MediaComu

Małgorzata Jeziórska objęła stanowisko communication plannera w domu mediowym MediaCom Warszawa. Zastąpiła Annę Rodzik. Do momentu zamknięcia tego wydania DS...

Kraj, 1 października 2004

Masterfoods kończy współpracę z siecią Grey

Masterfoods kończy globalną współpracę z siecią Grey. Decyzja ta jest wynikiem ostatnich zmian własnościowych (Grey stanie się częścią WPP). Celem...

Kraj, 22 września 2004

Tequila/Polska utworzy strukturę e-marketingową Tequila/Digital

Firma marketing services Tequila/Polska utworzy strukturę usług e-marketingowych pod nazwą Tequila/Digital. "Chcemy wciąż poszerzać zakres naszych kompetencji, dywersyfikować nasze usługi...

Kraj, 21 września 2004

Masterfoods Polska prowadzi z TVN-em projekt cross-promocyjny

Marki koncernu Masterfoods Polska wspierają projekt "Misja Martyna". Zdaniem Tomasza Englerta, dyrektora sprzedaży i marketingu Grupy ITI, "Misja Martyna" to...

Kraj, 13 sierpnia 2004

CPM poszerzy ofertę o akcje bezpośredniego wsparcia sprzedaży

Firma reklamowa Centrum Promocji Młodzieżowej (CPM) zamierza poszerzyć portfolio usług. Jeszcze w tym roku zaoferuje możliwość realizacji programów z zakresu...

Kraj, 14 czerwca 2004

Clear Channel promuje reklamę w miejscu sprzedaży

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland prowadzi w czerwcu autopromocyjną kampanię zwracającą uwagę na jedną z jej usług - reklamę...

Kraj, 14 maja 2004

Masterfoods obniża ceny sosów Uncle Ben's i Dolmio, prowadzi promocję konsumencką

Masterfoods Polska promuje sosy gotowe do podgrzania Uncle Ben's i Dolmio. Celem promocji polegającej na obniżce o 15 proc. cen...

Przetargi, 29 kwietnia 2004

Masterfoods Polska wybrał Rowland Communications do obsługi projektu PR

Masterfoods Polska wybrał agencję Rowland Communications do obsługi organizacji akcji Światowy Dzień Zwierząt. W przetargu wzięły udział także agencje: Spin...

Kraj, 14 kwietnia 2004

Agencje NoS/BBDO i Orbita zacieśniają współpracę

Agencja reklamowa NoS/BBDO zamierza podpisać umowę o partnerskiej współpracy z agencją Orbita świadczącą usługi w zakresie działań komunikacyjnych w internecie....

Kraj, 7 kwietnia 2004

Magdalena Darska account executive w G2

Magdalena Darska objęła stanowisko account executive w G2. Będzie odpowiedzialna za realizację projektów dla British American Tobacco. Dotychczas pracowała w...

Kraj, 17 lutego 2004

Marka Whiskas w TBWAWarszawa, planowane intensywne wsparcie

Koncern Masterfoods rozpoczął już proces przekazywania budżetu reklamowego marki Whiskas (żywność dla kotów) z agencji reklamowej Grey Worldwide Warszawa do...

Kraj, 23 stycznia 2004

NoS/BBDO zwiększa zatrudnienie w działach kreacji i account

W agencji reklamowej NoS/BBDO pojawiło się 5 nowych pracowników. Ewa Natkaniec objęła stanowisko art directora. Ukończyła ASP Wydział Grafiki w...

Kraj, 22 stycznia 2004

Wafle Grześki po raz czwarty zdobyły tytuł Towar Roku

Wafle Grześki produkowane przez FPC Kaliszanka Sp. z o.o. po raz czwarty z rzędu zdobyły tytuł Towar Roku przyznawany przez...

Kraj, 30 października 2003

BTL Design (NoS/BBDO) przygotowuje się do samodzielności

Jak powiedziała Agnieszka Łukasik, dyr. obsługi klienta NoS/BBDO, komórka agencji BTL Design jest gotowa do wyjścia z ofertą na szersze...

Kraj, 3 października 2003

W październiku na nośnikach a2 pojawią się: Lee, Always, Normaderm i Masterfoods

W październiku br. na nośnikach firmy a2 (czyt. a kwadrat) advertising & marketing będą miały miejsce kampanie reklamowe: Lee, Always,...

Kraj, 5 września 2003

Masterfoods Polska rozpoczął działania reklamowe w szkołach

Koncern Masterfoods Polska rozpoczął dwie kampanie reklamowe swoich produktów w szkołach. Prowadzone są one na tablicach s'cool - ad (nośnik...

Kraj, 14 sierpnia 2003

Clear Channel Poland zamierza zmniejszyć wysokość udzielanych rabatów

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland (CCP) jest w trakcie przygotowywania strategii rozwoju oraz założeń polityki sprzedażowej na rok 2004....

Kraj, 7 lipca 2003

Masterfoods Polska wspiera reklamą nowe smaki drażetek Skittles

Masterfoods Polska rozszerza linię cukierków Skittles o trzy nowe smaki: Fruits, Crazy Sours i Wild Berry. Wejście nowych produktów wspierane...