M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Mattel (firma)"

Kraj, 20 marca 2015

Carat wzmacnia client service o siedem osób

Dom mediowy zrekrutował nowych pracowników.

Kraj, 19 marca 2015

Carat uruchamia trzy nowe produkty cyfrowe

Z nowych rozwiązań korzystają już Mastercard, Mattel i Arla Foods.

Kraj, 5 marca 2015

Katarzyna Strzelczyk dyrektorem ds. social mediów w Multi Communications

Nowo utworzone stanowisko w agencji.

Zagranica, 28 stycznia 2015

Prezes firmy Mattel rezygnuje ze stanowiska

CEO firmy produkującej Barbie zdecydował się opuścić stanowisko na wieść o 6-proc. spadku sprzedaży lalek w okresie Bożego Narodzenia.

Kraj, 25 września 2014

Nowe osoby w agencji Workking.pl

Filip Dąbrowski, Ewelina Mielcarek i Mateusz Zawadzki dołączyli do agencji interaktywnej Workking.pl stworzonej przez grupę Polskapresse.

Kraj, 10 września 2014

Kampania lalek Barbie ma angażować dzieci do działania [wideo]

Za pomocą aplikacji typu talent show dziewczynki mogą uczyć się śpiewać i tańczyć do piosenki Barbie oraz wziąć udział w konkursie.

Kraj, 18 sierpnia 2014

Mattel reklamuje nowe lalki

Producent zabawek promuje zabawki dla małych dziewczynek.

Przetargi, 2 kwietnia 2014

McCann Worldgroup rozwija współpracę z firmą Mattel

Poprzednio za obsługę PR Scrabble odpowiadała agencja 24/7 Communications.

Zagranica, 3 marca 2014

Mattel kupuje Mega Brands

Firma chce stanąć w szranki z Lego w kategorii klocków i przejmuje konkurenta Lego za 460 mln dol.

Przetargi, 19 lutego 2014

Brand Support wygrywa międzynarodowy przetarg Barbie

Agencja zrealizuje kampanię Barbie Little Fashion Expert na 12 rynkach.

Kraj, 10 lutego 2014

Modrzejewska, Szymczak i Grzeszczuk awansują w Isobar Poland

Pracownicy agencji z grupy Dentsu Aegis Network otrzymali promocje na wyższe stanowiska.

Zagranica, 29 listopada 2013

Mattel kończy 50-letnią współpracę z Ogilvy

Paneuropejski budżet przechodzi do hiszpańskiej agencji Lola.

Kraj, 27 czerwca 2013

Milagros Aleman general managerem grupy Nickelodeon

Po blisko pół roku pełnienia funkcji general managera Aleman ostatecznie objęła to stanowisko na stałe.

Kraj, 19 października 2012

Carat wzmacnia strategię i new business

W strukturach domu mediowego powołano nowych menedżerów.

Kraj, 8 maja 2012

Momentum Worldwide ociepla wizerunek Scrabble

Ruszyła całoroczna kampania dla marki pod hasłem "Słowne potyczki".

Przetargi, 28 marca 2012

Provident wyciągnął z kapelusza białego królika

Agencja kreatywna White Rabbit będzie pracowała dla firmy pożyczkowej przez kolejne dwa lata.

Zagranica, 24 stycznia 2012

Barbie bez włosów

Mattel jak dotychczas nie reagował na propozycję, aby zrobić Barbie, która straciła włosy w skutek ciężkiej choroby. Teraz może się to zmienić.

Przetargi, 8 grudnia 2011

MRM i Momentum wygrywają Scrabble

Agencje będą obsługiwać kluczową markę Mattel.

Kraj, 25 sierpnia 2011

Ewa Farna twarzą marki Monster High

Piosenkarka użycza swego wizerunku marce zabawek i innych produktów dla dziewczynek.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Taniec bez gwiazd

Tomasz Ciechański, copywriter/brand consultant, zastanawia się, czy o taki taniec powinno chodzić w filmiku promującym polską prezydencję w Radzie UE.

Kraj, 14 czerwca 2011

Premium TV stawia na rozwój sposonsoringu

Biuro reklamy kanałów tematycznych TVN chce w tym roku zwiększyć liczbę projektów niestandardowych i sponsoringowych, szczególnie dla stacji obsługiwanych na zasadzie brokerskiej.

Zagranica, 16 maja 2011

Bertelsmann kupuje agencję interaktywną

Wydawnictwo chce zarabiać na mobilnych i internetowych serwisach.

Zagranica, 10 marca 2011

Barbie porzuca Chiny

Największy sklep producenta kultowej lalki w Szanghaju zamknął podwoje.

Kraj, 7 października 2010

Nowe osoby i awanse w Twenty Four Seven PR

Agencja zwiększa zatrudnienie, bo realizuje coraz więcej projektów public relations.

Kraj, 20 września 2010

Joanna Koroniewska ambasadorką Barbie

Kolejna gwiazda "M jak miłość" wystąpi w reklamach lalek firmy Mattel.

Kraj, 4 maja 2010

Shopper marketing dla mam

Sieć handlowa Tesco rozpoczyna multibrandowy program adresowany do matek. Realizuje go agencja 4Frame.

Zagranica, 24 marca 2010

L'Oreal, Ford i General Mills najbardziej etycznymi firmami na świecie

L'Oreal, Ford i General Mills są najbardziej etycznymi firmami - wynika z analizy Ethisphere Institute. Ten think tank przebadał około...

Kraj, 15 października 2009

Katarzyna Cichopek reklamuje Barbie

Katarzyna Cichopek, aktorka znana m.in. z serialu "M jak miłość", została bohaterką tegorocznej kampanii reklamowej zabawek z serii "Barbie i...

Zagranica, 21 lipca 2009

Mattel wprowadza na rynek produkty Barbie dla dorosłych

Firma Mattel poszerzy portfolio o nową serię produktów Barbie, które zostały przygotowane w związku z 50. rocznicą istnienia marki. Kolekcja...

Zagranica, 5 czerwca 2009

Mattel rozwija gry "Scrabble" w internecie

Firma Mattel podpisała z King.com umowę, w myśl której portal udostępni swoim użytkownikom wersję gry "Scrabble" dla jednego użytkownika (w...

Zagranica, 11 marca 2009

Specjalny model Fiata 500 z okazji 50. urodzin Barbie

Fiat przygotował specjalną wersję 500 Show Car zadedykowaną najmodniejszej lalce wszech czasów - Barbie. Auto jest wynikiem współpracy Centro Stile...

Zagranica, 9 grudnia 2008

Barbie pokonała w sądzie lalkę Bratz

Brytyjski sąd uznał za zasadne roszczenia firmy Mattel w sprawie naruszenia praw przez MGA Entertainment oferującą podobną lalkę Bratz. Twórcy...

Kraj, 13 października 2008

9 statuetek dla polskich agencji w konkursie Golden Drum; Change Agencją Roku

W czasie piątkowej gali festiwalu reklamowego Golden Drum na Słowenii polskie agencje do trzech wcześniej zdobytych nagród przez Change Integrated...

Kraj, 19 września 2008

Katarzyna Glinka będzie promować nowy produkt marki Barbie

Aktorka Katarzyna Glinka weźmie udział w kampanii reklamowej zabawek związanych z wprowadzanym do sprzedaży DVD filmem "Barbie i Diamentowy Pałac"....

Zagranica, 7 sierpnia 2008

Mattel zmienia strategię komunikacyjną marki Barbie

Mattel wraz z firmą Turner Media Innovations stworzył nową strategię komunikacyjną dla marki Barbie. Ma ona dodać aspiracji marce i...

Kraj, 1 sierpnia 2008

Agnieszka Kowalska, account director Carata, odeszła z firmy

Agnieszka Kowalska, account director, odchodzi z domu mediowego Carat Polska. W ramach swojego stanowiska nadzorowała negocjacje mediowe w zakresie prasy...

Zagranica, 29 lipca 2008

Hasbro może wymusić zamknięcie Scrabulous, popularnego serwisu Facebooka

Scrabulous, jeden z najpopularniejszych serwisów Facebooka, może zostać zamknięty po tym, jak holding zabawkarski Hasbro, właściciel praw do Scrabble w...

Zagranica, 21 lipca 2008

Mattel wygrał spór o prawa autorskie do lalek Bratz

Koncern Mattel zwyciężył w sporze sądowym o prawa autorskie do lalek Bratz, który toczył z firmą MGA Entertainment. Osią konfliktu...

Zagranica, 29 maja 2008

Mattel i MGA Entertainment w sporze o prawa do lalki Bratz

Mattel i MGA Entertainment są stronami w sporze sądowym o prawa do lalki Bratz. MGA jest jej producentem, ale Mattel...

Zagranica, 20 marca 2008

Grupa Aegis odnotowała ok. 18-procentowy wzrost zysku w 2007 r.

Grupa mediowa Aegis podała, że jej zysk przed opodatkowaniem w 2007 r. wzrósł o 17,6 proc. w stosunku do 2006...

Zagranica, 18 marca 2008

Kirk McPherson rozstaje się z MindShare

Kirk McPherson, worldwide new business director MindShare, opuszcza ten dom mediowy. Dla sieci WPP pracował od dziewięciu lat. McPherson powiedział,...

Zagranica, 5 października 2007

Carat zdobył globalny budżet Mattela

Producent zabawek Mattel wybrał w przetargu do globalnej współpracy dom mediowy Carat. Jego wartość szacowana jest na 250 mln funtów....

Kraj, 5 czerwca 2007

Coty wprowadza na polski rynek zapachy marki Barbie

Coty Polska będzie dystrybutorem kosmetyków zapachowych Puig Beauty & Fashion Group. Początkowo będą to takie marki, jak Antonio Banderas i...

Kraj, 19 czerwca 2006

Mattel promuje w internecie edukacyjną kolekcję Laugh & Learn

Mattel, producent zabawek, promuje w internecie nową kolekcję zabawek edukacyjnych Laugh & Learn (Ucz się i śmiej) z linii Fisher-Price...

Zagranica, 13 lutego 2006

Ken, partner Barbie, wraca zmieniony po dwuletniej przerwie

Mattel przeprowadza relaunch zabawki - figurki młodzieńca o imieniu Ken, wieloletniego partnera lalki Barbie. Ken opuścił Barbie dwa lata temu,...

Zagranica, 20 października 2005

Mattel wiąże promocję Barbie z dziewczęcą grupą pop Girls Alound

Producent zabawek Mattel chce rewitalizować klasyczną markę lalek Barbie na rynku brytyjskim. Przed świętami Bożego Narodzenia promocję lalek postanowił powiązać...

Zagranica, 9 maja 2005

Mattel będzie kontynuował współpracę z MediaVest, MindShare i Mediaedge:cia

Koncern zabawkarski Mattel w USA rozdzielił obsługę swojego budżetu mediowego wartego 100 mln dol. między trzy dotychczasowe agencje. Planowaniem zajmie...

Kraj, 21 lutego 2005

Bożena Świerczek dołączyła do zespołu MindShare Polska

Bożena Świerczek została junior media plannerem w domu mediowym MindShare Polska. Będzie pracowała w zespole obsługującym m.in. takich klinetów jak:...

Zagranica, 27 stycznia 2005

Mattel rozważa przegląd domów mediowych pod kątem planowania

Firma Mattel, producent zabawek, rozmawia z domami mediowymi na temat współpracy w zakresie planowania mediów dla wszystkich swoich marek. Rzecznik...

Zagranica, 14 grudnia 2004

141 Worldwide zatrudnia Ricka Rotha z Ogilvy & Mather jako nowego CEO

Rick Roth, były global account director w sieci agencji reklamowych Ogilvy & Mather, zostanie nowym global CEO sieci 141 Worldwide....