M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Max Factor (marka)"

Zagranica, 13 lipca 2015

P&G sprzedaje Coty 43 swoje marki z segmentu beauty

W ręce Coty przejdą m.in. Max Factor i Wella - wartość transakcji szacowana jest na 12,5 mld dolarów.

Kraj, 23 grudnia 2013

P&G w Strefie Marek Allegro

Konsumenci mogą kupić przed świętami produkty koncernu w portalu aukcyjnym.

Zagranica, 10 września 2012

Procter & Gamble pokaże obrandowany kontent w kinach

Marketer podpisał kontrakt, na mocy którego w brytyjskich kinach premierowe pokazy będą poprzedzane obrandowanym kontentem.

Kraj, 11 maja 2012

Tribal DDB powiększa zespół

Firma zatrudnia już 19 osób.

Zagranica, 1 grudnia 2011

Sportowi ambasadorzy marek P&G

Procter & Gamble nominował 11 brytyjskich sportowców, którzy wezmą udział w igrzyskach olimpijskich i igrzyskach paraolimpijskich w Londynie w 2012 r., na ambasadorów swoich produktów, w tym Gillette, Olay i Ariela.

Zagranica, 7 czerwca 2011

Hyundai zamiast Sanyo na Piccadilly Circus

Na kultowym londyńskim neonie pojawi się logo koreańskiej firmy.

Kraj, 17 grudnia 2010

Znów więcej P&G w Leo Burnett

Agencja została odpowiedzialna za kat. Home & Fabrics w regionie CEE w zakresie internetu.

Zagranica, 17 sierpnia 2010

P&G wprowadzi przyjazne opakowania

Procter & Gamble (P&G) ogłosił plan wprowadzenia nowych opakowań, które będą produkowane z materiałów odnawialnych.

Kraj, 11 sierpnia 2010

P&G przedłuża współpracę ze 180° PR

Agencja PR-owa na kolejny rok przedłużyła kontrakt dotyczący obsługi marki Max Factor.

Artykuły weekendowe, 2 lipca 2010

Zakochane w smoky eyes

Dwie trzecie Polek maluje się codziennie, a ich ulubionymi kosmetykami do make-upu są maskara i podkład. Serwis NoweKosmetyki.pl przebadał swoje użytkowniczki.

Kraj, 26 maja 2010

Leo Burnett hubem dla kolejnej marki P&G

Marketer powierza warszawskiej agencji obsługę regionalną Drefta. Do Leo Burnett trafił też sieciowo budżet Chryslera.

Kraj, 21 maja 2010

Max Factor partnerem akcji 10-lecia Wizaz.pl

Na potrzeby akcji po raz pierwszy powstał specjalny serwis realizowany wspólnie z marką Max Factor.

Kraj, 13 kwietnia 2010

Ze 180°PR do Proximity

Radosław Pancewicz dołączył do działu obsługi klienta agencji i objął stanowisko account managera.

Kraj, 30 listopada 2009

Leo Burnett jedyną agencją z Polski nagrodzoną podczas Eurobest

Przyznane w piątek 27 listopada nagrody międzynarodowego konkursu reklamowego European Advertising Festival "Eurobest" nie przyniosły Polakom zbyt wielu nagród. Jedyna...

Kraj, 20 listopada 2009

Polskie prace mają szansę na zwycięstwo podczas Epiki

Jury międzynarodowego konkursu reklamowego Epica dokonało pierwszych ocen zgłoszonych kampanii. Wszystkie prace, które uzyskały notę ponad 5 pkt, mają szansę...

Kraj, 12 października 2009

Sześć statuetek - tyle nagród zdobyli Polacy na Golden Drum

Największy triumf wśród polskich agencji reklamowych odniósł podczas zakończonego właśnie konkursu reklamowego Golden Drum w słoweńskim Portorożu polski oddział sieci...

Kraj, 9 października 2009

Golden Drum: kolejne trzy nominacje dla polskich agencji

Tylko trzy polskie prace trafiły na short-listy Golden Drum w ostatniej grupie prac, w przypadku których zgłoszenia ograniczone są do...

Kraj, 8 października 2009

Trzy nagrody dla Polaków w kategorii PR

Z pięciu prac z Polski, które znalazły się na short-liście w nowej kategorii public relations międzynarodowego konkursu reklamowego Golden Drum,...

Zagranica, 22 czerwca 2009

Procter & Gamble nakręcił serial z gatunku soap opera

Koncern FMCG Procter & Gamble sfinansował produkcję serialu w konwencji opery mydlanej, którego celem jest wsparcie sprzedaży marek: Olay, Max...

Zagranica, 8 czerwca 2009

P&G wycofuje markę Max Factor z rynku amerykańskiego

Procter & Gamble wycofa ze sprzedaży w Stanach Zjednoczonych markę kosmetyków kolorowych Max Factor. Brand ten obecny jest na tym...

Zagranica, 20 listopada 2008

Madonna za 6,5 mln funtów będzie twarzą marki Louis Vuitton

Madonna będzie twarzą luksusowej marki Louis Vuitton. Lukratywny kontrakt opiewa na 6,5 mln funtów i dotyczy udziału gwiazdy muzyki pop...

Kraj, 6 czerwca 2008

180 PR rozpoczyna pracę z Max Factor i Fundacją BalticSea2020

Agencja 180 Public Relations rozpocznie realizację dwóch nowych projektów. Agencja będzie współpracować z marką Max Factor (Procter & Gamble). Program...

Kraj, 21 lutego 2008

Hanna Jackowska odpowiedzialna za P&G w agencji Leo Burnett

Hanna Jackowska, account director, została w agencji Leo Burnett Warszawa odpowiedzialna za całość prac oraz strategię dla Procter & Gamble....

Kraj, 18 października 2005

Teresa Biernacka awansowała w kreacji Leo Burnett Warszawa

Teresa Biernacka awansowała w Leo Burnett Warszawa z copywritera na stanowisko creative grouphead Procter & Gamble (P&G). Jako copywriter tworzyła...

Kraj, 21 stycznia 2004

P&G wprowadził nowy produkt Max Factor i wspiera go kampanią

Procter & Gamble wprowadził na rynek nowy podkład Max Factor - Colour adapt. Debiut nowego kosmetyku wspierany jest kampanią reklamową....

Zagranica, 19 czerwca 2001

PROCTER & GAMBLE REZYGNUJE Z MARKI KOSMETYKÓW OLAY

Koncern Procter & Gamble zamierza stopniowo wycofywać z rynku markę kosmetyków Olay oraz redukować plany wdrażania nowych produktów z kategorii...