M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Maxim (marka)"

Zagranica, 7 października 2015

Na rynku brytyjskim debiutuje "Coach"

Dennis Publishing wprowadza na rynek darmowy magazyn lifestyle'owy dla mężczyzn.

Zagranica, 24 czerwca 2014

Zmarł Felix Dennis, wydawca, milioner i filantrop

Prezes i założyciel Dennis Publishing odszedł w wieku 67 lat.

Kraj, 16 października 2012

Marcin Górecki nowym naczelnym magazynu "Stuff"

Zastąpił na tym stanowisku Marcina Prokopa.

Zagranica, 24 września 2012

"Maxim" obniża nakład o 20 proc.

Miesięcznik "Maxim", począwszy od 2013 roku, obniża nakład z 2,5 do 2 mln egzemplarzy.

Kraj, 27 października 2011

Ginza Media Group nowym klientem Pompidou

Magazyn "Maxim" w nowej odsłonie po ośmiu latach nieobecności wraca na polskie półki. Będzie promowany m.in. w telewizji i radiu.

Kraj, 19 października 2011

Ginza Media Group wzmacnia biuro reklamy

Nowe osoby w zespołach odpowiedzialnych za reklamę czasopism "Maxim", "Stuff" i "FourFourTwo".

Kraj, 20 września 2011

"Pretty" debiutuje na rynku

Nowy tytuł typu custom publishing w portfolio Ginza Media Group jest dostępny w wolnej sprzedaży.

Kraj, 13 września 2011

Paulina Wrzesińska pokieruje sprzedażą reklam "Maxima"

Męski magazyn, którego wydawanie zawieszono kilka lat temu, wraca na polski rynek za sprawą Ginza Media Group.

Kraj, 12 października 2010

Lada w "Super Expressie"

Zajmie się projektem dodatku telewizyjnego.

Kraj, 30 czerwca 2010

Męski "Monkey" w wersji online debiutuje w Polsce

9Senses wydaje na licencji internetowy magazyn "Monkey" dla panów.

Zagranica, 6 kwietnia 2009

Brytyjski "Maxim" będzie tylko w internecie

Wydawnictwo Denis Publishing rezygnuje z wydania papierowego magazynu "Maxim" w Wielkiej Brytanii. Tytuł będzie dostępny tylko w internecie. W ub.r....

Kraj, 13 lutego 2009

Andrzej Ignatowski kieruje nowym magazynem filmowym "Movie"

Wydawnictwo New Hope w marcu br. wprowadzi na rynek nowy miesięcznik "Movie - Magazyn Filmowy". Będzie to pismo poświęcone kinematografii...

Kraj, 8 września 2006

Aleksander Brejnak pokieruje produkcją, a Andrzej Ignatowski kontentem muzycznym 4fun.tv

Aleksander Brejnak objął stanowisko dyrektora produkcji stacji młodzieżowej 4fun.tv. To nowe stanowisko w stacji. Brejnak przejmie część obowiązków producenta programowego....

Zagranica, 21 lipca 2006

"Maxim" zamierza uruchomić usługę Mobizine

Męski magazyn "Maxim" należący do Dennis Publishing planuje uruchomienie usługi Mobizine. Ma dostarczać informacje na telefony komórkowe. Usługa będzie oferowała...

Zagranica, 5 czerwca 2006

Interdeco będzie sprzedawać reklamy internetowe

Dom sprzedaży reklam Interdeco Global Advertising dołączył do swojego portfolio ofertę reklamową serwisów internetowych obsługiwanych magazynów. Są to m.in. międzynarodowe...

Zagranica, 7 kwietnia 2006

Felix Dennis sprzedaje amerykańską część Dennis Publishing

Felix Dennis przygotowuje się do sprzedaży amerykańskiej części swego wydawnictwa Dennis Publishing, której wycena wynosi 250 mln dolarów (142,6 mln...

Kraj, 2 grudnia 2005

Cin & Cin sponsorem pierwszego kalendarza "Playboya"

Marka Cin & Cin (Ambra SA) jest sponsorem pierwszej edycji kalendarza magazynu "Playboy" (wydawca: Marquard Media Polska) na 2006 r....

Zagranica, 19 sierpnia 2005

Magazyn "Maxim" uruchomi w USA sieć klubów

Wydawnictwo Dennis Publishing uruchomi sieć klubów, które będą promowały męski magazyn "Maxim". Firma zamierza adaptować już istniejące lokale w night...

Zagranica, 11 lipca 2005

Amerykańska organizacja apeluje o zaostrzenie standardów reklam alkoholi

Amerykańska organizacja społeczna o nazwie The Center on Alcohol Marketing and Youth (CAMY) apeluje o zaostrzenie regulacji dotyczących zamieszczania reklam...

Kraj, 25 maja 2005

Imperial Tobacco wspiera akcją promocyjną markę Mocne

Firma tytoniowa Imperial Tobacco Polska SA przygotowała wsparcie marki papierosów Mocne w postaci konkursu konsumenckiego pod hasłem "Mocne na lato",...

Kraj, 9 maja 2005

Paramount - nowa marka papierosów Imperial Tobacco

Imperial Tobacco Polska SA wprowadza na rynek nową markę papierosów Paramount w dwóch wariantach: Gold i Red. Towarzyszy im reklama...

Zagranica, 21 lutego 2005

Relaunch erotycznego "Loaded" nastąpi w maju

IPC planuje na maj relaunch magazynu "Loaded". Nakład pisma spadł o połowę w porównaniu z końcem lat 90. Z ostatnich...

Kraj, 14 grudnia 2004

Aha odświeża wizerunek rowerowej marki Maxim

Firma Zasada Rowery chce odświeżyć wizerunek swojej sztandarowej marki rowerów Maxim. Działania przygotowała agencja reklamowa Aha, która obsługuje tego klienta...

Kraj, 22 listopada 2004

Imperial Tobacco wprowadza markę papierosów Maxim

Firma tytoniowa Imperial Tobacco Polska SA wprowadza na rynek nową międzynarodową markę papierosów Maxim w dwóch wariantach: Original (full flavour)...

Zagranica, 7 września 2004

Magazyn "Maxim" został światowym partnerem sieci Vodafone

Magazyn "Maxim" podpisał umowę licencyjną z operatorem telefonii komórkowej Vodafone. Kontrakt dotyczy współpracy na 30 rynkach lokalnych. Jego zawarcie jest...

Kraj, 18 czerwca 2004

Aha i Estimage obsłużą spółkę Zasada Rowery

Agencja reklamowa Aha i agencja Estimage Public Relations (obie należą do grupy komunikacyjnej Aha) rozpoczęły obsługę firmy Zasada Rowery. Budżet...

Zagranica, 9 czerwca 2004

Ekspansja marki "Maxim" na rynku amerykańskim

Dennis Publishing rozwija ekspansję amerykańskiej wersji magazynu "Maxim", powołując stację radiową Maxim Radio. Dennis Publishing wykorzystuje satelitarną platformę radiową, której...

Zagranica, 8 czerwca 2004

Hachette Filipacchi Medias rośnie w siłę w Rosji

Rosyjska filia grupy Hachette Filipacchi Medias (HFM) - Hachette Filipacchi Shkulev - nabyła 85 proc. udziałów rosyjskiego wydawnictwa Inter Media...

Zagranica, 2 kwietnia 2004

Dennis Publishing planuje debiut magazynu "Maxim" w Chinach

Wydawnictwo Dennis Publishing wprowadzi na chiński rynek męski magazyn "Maxim", który będzie kierowany do mężczyzn w wieku 25-35 lat. Firma...

Kraj, 30 marca 2004

Hachette i Interdeco obniżają ceny reklam w swoich magazynach

Wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska i Hachette Filipacchi Magazine wraz z obsługującym je domem sprzedaży Interdeco Hachette Advertising Polska podjęły decyzję...

Zagranica, 2 lutego 2004

Dodge jest jednym ze sponsorów "Circus Maximus"

Należący do grupy Chrysler koncern Dodge, który jest jednym z reklamodawców podczas tegorocznych rozgrywek Super Bowl, został także sponsorem akcji...

Kraj, 5 września 2003

Gruszczyńska została szefem działu reklamy magazynu "Marie Claire"

Szefem działu reklamy miesięcznika "Marie Claire" w Interdeco Hachette Advertising Polska została Agnieszka Gruszczyńska. Zastąpiła na tym stanowisku Katarzynę Kołakowską-Frąckowiak,...

Kraj, 25 sierpnia 2003

Guillaume Devoud zastąpi Jana Dybczyńskiego

Guillaume Devoud, dyrektor generalny wydawnictwa Publimedia Sp. z o.o. (wydawca m.in. "Życia Handlowego" i "Kosmetyków"), zastąpi Jana Dybczyńskiego na stanowisku...

Kraj, 22 sierpnia 2003

Dybczyński odwołany ze stanowiska szefa Hachette Filipacchi Polska

Jan Dybczyński, wiceprezes i dyrektor generalny Hachette Filipacchi Polska, został odwołany z pełnienia swoich obowiązków. W wydawnictwie pozostanie do końca...

Zagranica, 1 sierpnia 2003

Y&R wprowadzi na rynek amerykański wódkę Danzka Vodka

Szwedzka firma Absolut Spirits Co. wprowadza na rynek amerykański duńską wódkę Danzka Vodka. Jej debiut rynkowy będzie wsparty kampanią reklamową...

Zagranica, 21 lipca 2003

"Playboy" za pomocą kampanii chce zwiększyć sprzedaż

Amerykański "Playboy" przeprowadzi ogólnokrajową kampanię reklamową. Celem kampanii jest pokazanie nowego wizerunku magazynu oraz zwiększenie jego sprzedaży. Kampania została przygotowana...

Kraj, 15 lipca 2003

Hachette nie znalazło nabywcy na "Maxima" i zamyka tytuł

Wydawnictwu Hachette Filipacchi Polska nie udało się sprzedać licencji na wydawanie "Maxima". Dlatego też firma podjęła decyzję o zamknięciu męskiego...

Kraj, 14 lipca 2003

Marquard będzie odświeżał "Playboya", zawiesza rozmowy z Hachette

Wydawnictwo Marquard Media Poland zamierza odświeżyć miesięcznik "Playboy" oraz zwiększyć jego sprzedaż do poziomu 80-90 tys. egzemplarzy. Jak zapowiada Marcin...

Zagranica, 25 czerwca 2003

"Maxim" rozpoczął pierwszą kampanię reklamową w Wielkiej Brytanii

Magazyn dla mężczyzn "Maxim" będzie wspierany na rynku brytyjskim pierwszą w historii kampanią reklamową w mediach. Działania reklamowe od strony...

Kraj, 23 maja 2003

PZU uruchamia kampanię internetową

Grupa PZU rozpoczęła kampanię internetową, która jest elementem prowadzonej obecnie dużej kampanii wizerunkowej grupy wykorzystującej w przekazie 200-lecie istnienia PZU....

Kraj, 8 maja 2003

Iwona Poklewska nową dyrektor biura reklamy Business Press

Iwona Poklewska objęła 5 maja br. stanowisko dyrektora biura reklamy Business Press Sp. z o.o., wydawcy magazynów "Businessman Magazine", "Kaleidoscope",...

Kraj, 1 kwietnia 2003

Publicis i HMS Carat przygotowały kampanię dla Renault Clio Extreme

Od dzisiaj do końca kwietnia będzie trwała kampania reklamowa nowej wersji modelu Renault Clio Extreme, którą na zlecenie Renault Polska...

Kraj, 1 kwietnia 2003

Adidas Poland uruchamia kampanię promującą technologię Climacool

Adidas Poland Sp. z o.o. startuje z początkiem kwietnia z kampanią reklamową promującą technologię ClimaCool2. Jest to część globalnej kampanii,...

Kraj, 31 marca 2003

Reebok przeznaczy gros budżetu marketingowego na wsparcie RBK

Reebok Poland SA rozpoczął kampanię reklamową swojej nowej linii produktowej RBK kierowanej do młodzieży ceniącej styl i chcącej być na...

Kraj, 25 marca 2003

Konrad Makowski został nowym product managerem "Maxima"

Konrad Makowski objął stanowisko product managera miesięcznika "Maxim" (Hachette Filipacchi Polska). Zastąpił on Pawła Lesisza, który przeszedł do dziennika "Super...

Kraj, 7 lutego 2003

DD Media wprowadza na rynek nowy magazyn "Dzień dobry TRENDY"

Na 7 marca br. planowane jest wydanie pierwszego numeru kwartalnika "Dzień dobry TRENDY". Magazyn będzie się różnił od dotychczasowych kolorowych...

Zagranica, 5 lutego 2003

"Gear" i J. Walter Thompson wyprodukują wspólnie program telewizyjny

Magazyn "Gear" i agencja reklamowa J. Walter Thompson zamierzają wyprodukować wspólnie popkulturalny program telewizyjny. Będzie to półgodzinny serial muzyczny "Conversations",...

Kraj, 3 grudnia 2002

"Maxim" zapowiada wprowadzenie poważnych zmian do profilu pisma

Hachette Filipacchi Polska, wydawca "Maxima", planuje na wiosnę 2003 r. zmiany w zawartości magazynu. Tomasz Cichoń, redaktor naczelny "Maxima" zapowiada...

Kraj, 26 listopada 2002

Hachette planuje zmiany w zawartości "Maxima", na razie zmiana naczelnego

Hachette Filipacchi Polska planuje wprowadzienie zmian w zawartości magazynu "Maxim". W związku z tym doszło do zmian personalnych na stanowisku...

Kraj, 25 listopada 2002

Siemens rozpoczął kampanię nowego modelu telefonu

Siemens rozpoczął kampanię reklamową promującą nowy model telefonu C55. Część kreacji została przygotowana centralnie, adaptacją i przygotowaniem pozostałej części kreacji...