M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Maxus (firma)"

Kraj, 28 kwietnia 2016

Robert Lewandowski będzie reklamował nowe smartfony Huawei

Marketer zaplanował szerokozasięgową kampanię. Zrealizują ją agencja Leomek Hatoda'a, Isobar i Maxus.

Kraj, 21 kwietnia 2016

Multimedia, choć już nie "Polska", chce być kompleksowym dostawcą mediów dla domów

Ponieważ rynek usług telekomunikacyjnych jest już nasycony, operator upatruje szansy na rozwój w dostawach prądu i gazu. Przygotował ogólnokrajową kampanię reklamową (TV, internet, outdoor, BTL). Jej strategię i kreację przygotowała agencja reklamowa PZL.

Kraj, 18 kwietnia 2016

Eskadra przygotowała kampanię marki Spichlerz Rusiecki [wideo]

Media kupił dom mediowy Maxus.

Kraj, 14 kwietnia 2016

Agata Sądel została head of digital w Maxusie

Poprzednio była związana z ZenithOptimedia Group.

Kraj, 13 kwietnia 2016

17 osób dołączyło do UM i jednostek Mediabrands

Sześć osób trafiło do klienckiego działu offline Universal McCann.

Kraj, 7 kwietnia 2016

Magnat ponownie z kampanią z udziałem Wojciecha Amaro

Producent farb wykorzystuje spot z ubiegłego roku.

Kraj, 4 kwietnia 2016

Alior przejmie BPH, choć nie w całości

Zapłaci 1,53 mld zł, ale znacząco umocni pozycję: jego aktywa wzrosną z 40 do 60 mld zł, dzięki czemu awansuje z 11. na 9. pozycję w sektorze. Możliwe, że klienta stracą Saatchi i Starlink.

Kraj, 24 marca 2016

Polskie domy mediowe z GroupM mogą korzystać z technologii LemonPi

Ma ona pozwalać w czasie rzeczywistym aktualizować dane w kreacji.

Zagranica, 23 marca 2016

Seico rozstrzyga przetarg na media

Japońskiego zegarmistrza na brytyjskim rynku obsłuży UM London.

Przetargi, 24 lutego 2016

Maxus zajmie się obsługą mediową Huawei

Do tej pory był to klient OMD.

Przetargi, 24 lutego 2016

Przetarg mediowy PGE dobiega końca

Do trzech agencji trafił sprecyzowany brief - wynika z naszych informacji.

Kraj, 24 lutego 2016

GroupM kupuje The Exchange Lab

Dzięki temu wzmocni kompetencje programmatic buying domów mediowych Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus.

Zagranica, 16 lutego 2016

Helen Mirren znowu w kampanii dla L'Oreala

Aktorka wraca z kolejnym spotem promującym krem przeciwzmarszczkowy marketera.

Przetargi, 27 stycznia 2016

Prudential oficjalnie potwierdza wybór SMG

W realizację przetargu zaangażowana była firma audytorska Instytut Audytu Mediowego.

Kraj, 27 stycznia 2016

Promocja Subwaya Tutto Bene w telewizji [wideo]

Sieć kanapkowa ruszyła z dużą kampanią.

Kraj, 22 grudnia 2015

Zmiany personalne w Maxusie

Dom mediowy Maxus reorganizuje strukturę wewnętrzną - Jaromir Sroga, CEO, obejmuje bezpośredni nadzór nad obsługą klientów, a Kamil Sikorski - zarządzanie nowo utworzonym działem rozwoju biznesu.

Zagranica, 15 grudnia 2015

The Red Brick Road obsłuży na Wyspach Vichy i La Roche Posay

L'Oreal rozstrzygnął przetarg na kreację.

Zagranica, 17 listopada 2015

Maxus przejął holenderską agencję marketingową Helder

Maxus (GroupM) za nieujawnioną kwotę przejął holenderską agencję Helder Marketing & Communicatie.

Zagranica, 30 października 2015

Huawei ogłasza przetarg na media

Chiński gigant technologiczny ogłasza przetarg na globalną obsługę w mediach, pięć miesięcy po tym jak wybrał OMD do obsługi w Wielkiej Brytanii.

Kraj, 26 października 2015

Alior reklamuje kredyty konsolidacyjne

Bank obiecuje klientom, którzy przeniosą do niego swoje zobowiązania z innych banków, że spłaci za nich 3 proc.

Przetargi, 21 października 2015

Prudential prowadzi przetarg mediowy

SMG broni obsługi klienta.

Kraj, 14 października 2015

Braun rozpoczyna jesienne wsparcie reklamowe

Główne kanały dotarcia to internet i prasa.

Kraj, 24 września 2015

Codemedia i K2 Media powołują spółkę Newnited

Newnited ma być przeciwwagą dla zagranicznych domów mediowych. Nowa marka nie zastępuje Codemedia i K2 Media.

Kraj, 21 września 2015

Anna Bratkowska dyrektorem handlowym w SMG

Będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii handlowych dla klientów.

Kraj, 25 sierpnia 2015

TVP wspiera jesienne ramówki

W działaniach zaakcentowane zostaną nowości i kolejne edycje hitów TVP1 i TVP2.

Zagranica, 24 lipca 2015

Maxus wygrywa budżet "Daily Mail"

Dom mediowy obsłuży budżet mediowy i marketingowy na terenie Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych.

Kraj, 6 lipca 2015

GroupM rozwija markę Plista

Obecnie Plista, po czterech miesiącach działania w Polsce, dociera już do ponad 13 mln realnych użytkowników i ma potencjał emisji kilkuset milionów odsłon reklam miesięcznie.

Przetargi, 3 lipca 2015

Pięć domów mediowych w przetargu PGE

Budżetu broni ZenithOptimedia Group.

Kraj, 24 czerwca 2015

W lipcu Fiat będzie promował model 500X

Łączna liczba emisji spotów w TV wyniesie 6,6 tys.

Zagranica, 22 maja 2015

Maserati szuka agencji, która wypromuje jej nowego SUV-a

Marka samochodowa ogłosiła przetarg.

Zagranica, 18 maja 2015

PHD wygrywa przetarg globalny SC Johnson

Dom mediowy przejmuje budżet o wartości 600 mln dolarów. W Polsce obsługą zajmie się PHD lub PHD Media Direction.

Kraj, 15 maja 2015

Nowa kampania piwa Namysłów Pils od Proximity [wiedo]

Budżet został zdobyty przez agencję w ramach przetargu, który został rozstrzygnięty jeszcze w roku 2014.

Kraj, 5 maja 2015

Jaromir Sroga nowym CEO Maxusa w Polsce

Stanowisko CEO w Maxusie nie było obsadzone od końca listopada ub.r., kiedy zrezygnował z niego Mirosław Kępiński.

Kraj, 4 maja 2015

Jaromir Sroga nowym CEO Maxusa

Przez ostatnich 15 lat związany był z Eurozetem.

Kraj, 25 marca 2015

Urządzenia marki Kärcher otrzymują wsparcie reklamowe

Działania promocyjne potrwają do końca maja, a zaplanował je dom mediowy Maxus.

Kraj, 20 marca 2015

Praktiker rusza z kampanią

W nowej kampanii telewizyjnej sieć chce nawiązywać do hollywoodzkich hitów.

Przetargi, 13 marca 2015

Value Media i Equinox do końca marca pracują dla TVP

Umowa z Maxusem zacznie obowiązywać od 1 kwietnia.

Kraj, 12 marca 2015

Alior Bank reklamuje pożyczkę na 5 proc.

"Teraz wszystko stało się bardziej dostępne". To hasło to jednak tylko chwyt marketingowy - choć nominalne oprocentowanie wynosi 5 proc., to RSSO (czyli rzeczywiste) ponad 19 proc.

Kraj, 11 marca 2015

Fiat promuje się przy cyklach Multikina

Media dla Fiata planuje i kupuje dom mediowy Maxus.

Kraj, 11 marca 2015

Kamil Sikorski został head of digital w Maxusie

Kompetencje Sikorskiego obejmą koordynację i zarządzenie pracą jednostek działających w ramach teamu digital. Awansował również Tomasz Przeździecki.

Kraj, 9 marca 2015

Konkurs Jeepa i Multikina

Widzowie mają szansę wygrać Jeepa Renegade.

Kraj, 6 marca 2015

Chrzanowska Manufaktura Wędlin z magiczną kampanią

Startuje wsparcie reklamowe wędlin kruchych.

Kraj, 6 marca 2015

Kenwood Polska sponsorem programu "Top chef"

W kulinarnym show pojawią się produkty firmy.

Zagranica, 2 marca 2015

PHD obronił obsługę Sainsbury

Budżet mediowy oceniany jest na 60 mln funtów.

Kraj, 17 lutego 2015

Piotr Ślusarski dołącza do K2 Media jako head of TV planning & buying

Będzie odpowiadał za rozwinięcie kompetencji agencji w zakresie planowania i zakupu czasu w TV.

Przetargi, 6 lutego 2015

TVP wybiera Maxusa

Zakończył się przetarg na planowanie i zakup mediów nadawcy publicznego.

Kraj, 4 lutego 2015

Maxus, a nie GroupM, kontynnuje współpracę z GroupOne

Value Media opublikował materiał wideo, w którym pojawia się sformułowanie "Jesteśmy partnerem GroupM". Rafał Wolnomiejski: materiał ukazuje nieprawdę.

Przetargi, 27 stycznia 2015

Maxus utrzymuje obsługę Kauflanda

Klient nie komentuje naszych informacji.

Przetargi, 26 stycznia 2015

Starcom zdobył budżet mediowy Lindta

Dom mediowy zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów dla wszystkich produktów należących do Lindt & Sprüngli obecnych na polskim rynku.

Kraj, 20 stycznia 2015

Alior Bank reklamuje pożyczki z oprocentowaniem tylko 5 proc.

Rzeczywiste oprocentowanie wynosi ponad 20 proc., bank zarabia na dodatkowych opłatach - np. opłacie przygotowawczej.