M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Maxwell House (marka)"

Zagranica, 19 lutego 2015

Maxwell House dla millenialsów

Marka z wieloletnią tradycją wprowadza skoncentrowaną kawę, którą można "wcisnąć" do wody.

Kraj, 7 maja 2014

Rusza multibrandowa kampania Mondelez Polska promująca przekąski

Projekt przypomina konsumentom o trzech okazjach do jedzenia przekąsek - rano, popołudniu i wieczorem.

Kraj, 23 stycznia 2014

Mondelez likwiduje polski fanpage Maxwell House

Marka, która trzy lata temu zasłynęła akcją w Facebooku, zmienia strategię.

Kraj, 1 października 2013

FFW Communication powiększa team

Kamil Sokołowski dołączył do agencji contentmarketingowej.

Kraj, 30 kwietnia 2013

Mondelez w ubiegłym roku najmocniej wspierał kawę i czekoladę

Wydatki reklamowe na czołowe brandy wyniosły w ubiegłym roku prawie 200 mln zł.

Kraj, 3 stycznia 2013

Płodni.com powiększają zespół

Do agencji marketingowej Płodni.com dołączyła Taida Zaradna, która objęła stanowisko senior community managera.

Kraj, 30 sierpnia 2012

Kraft stawia na Millicano

Marketer wiąże duże nadzieje ze swoją innowacją.

Kraj, 29 sierpnia 2012

Patrycja Nowakowska awansowała w Kraft Foods

Pracuje w marketingu firmy w Szwajcarii.

Kraj, 21 sierpnia 2012

Maxwell House ponownie rozdaje kubki

Marka rozpoczęła kolejny etap działań w ramach platformy "Maxwell House - Z Tobą bez przerwy".

Kraj, 11 maja 2012

Maxwell House rozpoczyna "rowerową" promocję

Marka z portfolio Kraft Foods kontynuuje komunikację adresowaną do młodych ludzi.

Kraj, 15 września 2011

Kraft zmienia komunikację Jacobsa

Z reklam tej marki kawy zniknie Daria Widawska.

Kraj, 25 lipca 2011

Robert Witkowski dyr. kreatywnym Momentum Worldwide

Do agencji przeszedł z Change Integrated.

Kraj, 5 maja 2011

Awans w dziale account Tequila Polska

Dorota Trzebska została account managerem.

Kraj, 3 marca 2011

Z Reckitta do Maspeksu

Patryk Białokozowicz odpowiada za kategorię soków i napojów w Polsce i Europie Wschodniej.

Kraj, 15 października 2010

Tomasz Aleksandrzak kieruje marketingiem LG w Polsce

Producent elektroniki użytkowej i AGD ma nowego szefa marketingu, który wcześniej zarządzał marketingiem Intersnack Poland.

Kraj, 8 października 2010

Kawa Kamisu wkrótce w detalu

Marka Biatto Caffe pojawi się na rynku w przyszłym roku.

Kraj, 29 września 2010

Tequila ma dział interactive

Na czele nowej struktury stanął Marcin Pyszora.

Kraj, 30 marca 2010

Kraft Foods zmienia pozycjonowanie Maxwell House

Kraft Foods Polska wprowadza nowy wizerunek kawy Maxwell House. W ten sposób zmienia pozycjonowanie marki - teraz ma docierać do...

Kraj, 31 października 2007

Sara Lee wyda na relaunch Primy 6 mln zł

Firma Prima - Sara Lee Coffee and Tea Poland SA należąca do koncernu Sara Lee International postanowiła przeprowadzić relaunch swojej...

Kraj, 7 listopada 2006

Nowe osoby w agencji Martis

Cezary Piekarski dołączył do agencji reklamowej Martis, obejmując stanowisko copywritera. Piekarski z reklamą związany jest od 8 lat, ostatnio był...

Kraj, 18 września 2006

Next i Artegence przygotowały e-kampanię dla kawy Maxwell

Next, interaktywne ramię Starcom MediaVest, oraz agencja interaktywna Artegence przygotowały internetowe wsparcie akcji promocyjnej marki Maxwell House (Kraft Foods Polska)....

Kraj, 7 września 2006

Maxwell House nagradza lojalnych klientów udziałem w musicalu "Koty"

Kraft Foods ruszył z loterią promocyjną i konkursem kawy Maxwell House pod nazwą "Poznaj smak sławy z Maxwell House". Każdy,...

Kraj, 1 września 2005

Kraft Foods z marką Philadelphia wchodzi w segment serów

Kraft Foods Polska SA wprowadza do Polski jedną z najlepiej rozpoznawalnych na świecie swoich marek - serki kremowe do pieczywa...

Zagranica, 10 maja 2004

Bob Dylan chce być jurorem w amerykańskiej edycji "Idola"

Bob Dylan chce być jurorem w amerykańskiej edycji reality show "Idol". To kolejna, zdaniem fanów, kontrowersyjna decyzja legendy rocka. Wcześniej...

Kraj, 1 kwietnia 2004

Kraft Foods przegląda oferty domów mediowych, w Polsce cicho

Firma Kraft Foods prowadzi międzynarodowy przegląd ofert na obsługę mediową. Do udziału zaproszono MindShare (obsługuje Kraft Foods na obszarze Azji...

Kraj, 23 stycznia 2004

NoS/BBDO zwiększa zatrudnienie w działach kreacji i account

W agencji reklamowej NoS/BBDO pojawiło się 5 nowych pracowników. Ewa Natkaniec objęła stanowisko art directora. Ukończyła ASP Wydział Grafiki w...

Kraj, 4 grudnia 2003

Mokate odświeża markę kawy rozpuszczalnej

Firma Mokate SA wprowadza na rynek odświeżoną markę granulowanej kawy rozpuszczalnej Mokate Caffe Classic. Mokate ma najsilniejszą pozycję w segmencie...

Kraj, 10 lipca 2003

Mokate wprowadziło do sprzedaży nowy produkt NYCoffee, kampania po wakacjach

Mokate SA, producent kawy, wprowadziło do swojej oferty nowy produkt: NYCoffee - kawę rozpuszczalną ze śmietanką i cukrem sprzedawaną w...

Kraj, 5 września 2001

TCHIBO UTRZYMUJE POZYCJĘ LIDERA RYNKU KAWY PALONEJ W POLSCE

Producent kawy Tchibo jest nadal liderem rynku kawy palonej w Polsce. Według ostatnich badań firmy AC Nielsen w okresie czerwiec-lipiec...