M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Maybelline (marka)"

Zagranica, 3 listopada 2015

L’Oreal: wyniki trzeciego kwartału nieco słabsze od oczekiwań

Francuski potentat kosmetyczny osiągnął w trzecim kwartale br. przychody ze sprzedaży na pułapie 5,94 mld dol. Oznacza to w porównaniu z analogicznym okresem ub. roku wzrost o 10,1 proc. W omawianym okresie wzrost organiczny wyniósł 3,7 proc.

Kraj, 10 października 2014

Anna Białkowska w Sataku

Sieć reklamy wideo w Polsce powiększa zespół.

Zagranica, 17 lipca 2014

L'Oreal zatrudnia pierwszego CMO na Wyspach

Nowe stanowisko zajmie były marketing manager Diageo Hugh Pile.

Zagranica, 9 stycznia 2014

L'Oreal wycofuje markę Garnier z Chin

Tańszy brand koncernu nie dał sobie rady na kluczowym rynku wschodzącym.

Zagranica, 5 listopada 2013

ZenithOptimedia traci L'Oreala w Wielkiej Brytanii

Po stracie kolejnego klienta pozycja Tima Hippersona, CEO ZenithOptimedia, jest bardzo zagrożona.

Zagranica, 21 czerwca 2013

L'Oréal przegląda oferty domów mediowych

Firma ma do wydania na Wyspach 135 mln funtów.

Przetargi, 17 czerwca 2013

Linea Recta dla L’Oreala

Agencja wygrała przetarg na obsługę konkursu dla marki Maybelline.

Przetargi, 4 lutego 2013

L'Oreal z agencją Momentum Worldwide

Marketer rozstrzygnął przetarg na social media.

Kraj, 8 lutego 2012

Kaczmarek-Kubicka szefem marketingu Garniera

Po awansie Adama Niteckiego w międzynarodowych strukturach koncernu L'Oreal Paulina Kaczmarek-Kubicka zastąpiła go w Polsce.

Kraj, 19 stycznia 2012

Międzynarodowy awans Polaka w L'Oreal

Dotychczasowy dyrektor marketingu Garnier w L'Oreal Polska awansował na szefa marketingu tej marki na Europę Zachodnią.

Kraj, 2 listopada 2011

Maja Hansson przechodzi z L'Oreala do Pandory

Zajmie się zarządzaniem w regionie CEE.

Zagranica, 28 lipca 2011

Reklamy L'Oreala zakazane za retusz celebrytek

ASA podziela skargi na reklamy kosmetyków do makijażu wprowadzające konsumentów w błąd.

Zagranica, 31 maja 2011

Drugi miliard L'Oreala

Koncern kosmetyczny chce podwoić liczbę swoich konsumentów dzięki przystępnym innowacjom produktowym.

Artykuły weekendowe, 2 lipca 2010

Zakochane w smoky eyes

Dwie trzecie Polek maluje się codziennie, a ich ulubionymi kosmetykami do make-upu są maskara i podkład. Serwis NoweKosmetyki.pl przebadał swoje użytkowniczki.

Kraj, 1 czerwca 2010

Garnier debiutuje w męskich dezodorantach

L'Oreal Polska z marką Garnier chce być obecny także w segmencie męskich dezodorantów. Rusza z akcją, która ma wyróżnić brand na tle konkurencji.

Kraj, 13 kwietnia 2010

MarketShare i nowy client service director

Z początkiem kwietnia br. do zespołu agencji MarketShare dołączyła Anna Stawska. Objęła stanowisko client service directora.

Zagranica, 18 lutego 2010

L'Oreal chce pozyskać miliard nowych konsumentów

Koncern L'Oreal zamierza w ciągu najbliższej dekady zdobyć miliard nowych konsumentów, głównie za sprawą działań reklamowych oraz innowacji produktowych. Według...

Zagranica, 22 października 2009

Lancome uruchamia specjalną aplikację na iPhone'a

Lancome, idąc za przykładem takich marek jak Maybelline, uruchomił specjalny serwis dedykowany użytkownikom iPhone'ów. Serwis udostępnia wiele narzędzi, które mają...

Zagranica, 8 czerwca 2009

P&G wycofuje markę Max Factor z rynku amerykańskiego

Procter & Gamble wycofa ze sprzedaży w Stanach Zjednoczonych markę kosmetyków kolorowych Max Factor. Brand ten obecny jest na tym...

Zagranica, 11 stycznia 2008

ZenithOptimedia wygrał francuski budżet firmy L'Oreal

Dom mediowy ZenithOptimedia wygrał budżet firmy L'Oreal we Francji. Należąca do Publicis Groupe agencja odpowiada już za planowanie i zakup...

Zagranica, 1 sierpnia 2007

L'Oreal dostosuje się do zastrzeżeń ASA w sprawie reklam z Penelope Cruz

L'Oreal zamierza dostosować się do zastrzeżeń Advertising Standard Authority (ASA) w sprawie kampanii reklamowej tuszu do rzęs Maybelline. Wątpliwości organizacji...

Kraj, 22 marca 2005

L'Oreal reklamuje podkład Maybelline Dream Matte Mousse

Koncern L'Oreal Polska prowadzi kampanię reklamową nowego kosmetyku marki Maybelline - podkładu Dream Matte Mousse. Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży...

Kraj, 6 lipca 2004

L'Oreal Polska reklamuje szampon Garnier Fructis Przeciwłupieżowy

L'Oreal Polska prowadzi kampanię reklamową nowego szamponu przeciwłupieżowego Garnier Fructis. Jak powiedziała Dorota Chociszewska, dyrektor marketingu Garnier i Maybelline, szampony...

Kraj, 12 marca 2004

L'Oreal Polska reklamuje podkłady marki Maybelline

Koncern L'Oreal Polska rozpoczął kampanię reklamową podkładu Wonder Finish marki Maybelline. Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży tego produktu. Adaptację reklamy...

Kraj, 25 lutego 2004

Joanna Brodzik wystąpi w spocie reklamowym Garnier Color Naturals

W najnowszej kampanii reklamowej produktów do koloryzacji włosów Garnier Color Naturals (L'Oreal Polska) wystąpi popularna polska aktorka Joanna Brodzik (znana...

Kraj, 31 października 2003

Optimedia Poland realizuje najnowszą kampanię dla Vichy Laboratoires

(Optimedia Poland) "Mężczyźni często traktują swoją skórę jak wyroby skórzane" - to hasło kampanii reklamowej realizowanej przez dom mediowy Optimedia...

Kraj, 24 października 2003

Nils Ostbirk nowym prezesem zarządu L'Oréal Polska

(L'Oréal) Nils Ostbirk objął stanowisko prezesa zarządu L'Oréal Polska oraz polskiej fabryki grupy L'Oréal - Kosmepol. Poprzedni prezes L'Oréal Polska...

Kraj, 12 grudnia 2001

Dwa formaty "Cosmo", począwszy od wydania lutowego

"Cosmopolitan", magazyn dla kobiet wydawnictwa Hearst-Marquard Publishing (HMP), od wydania lutowego (na rynku dostępnego już od połowy stycznia 2002 r.)...