M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Mazda (firma)"

Zagranica, 14 kwietnia 2015

Mazda z nową strategią

Japoński producent samochodów rozpoczyna rozległą współpracę z artystami.

Kraj, 25 września 2014

Łukasz Wieszczyński awansuje na senior sales managera w Multikino Media

Będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój sprzedaży reklamy kinowej z oferty brokera Multikino Media, a także koordynowanie projektów prosprzedażowych.

Kraj, 12 września 2014

Cosmo oficjalnie rozpoczyna działalność

Członkiem zarządu i dyrektorem generalnym jest Jim Young.

Kraj, 18 czerwca 2014

KinAds rusza z kolejną odsłoną "Kina na leżakach"

Sponsorami tegorocznej odsłony "Kina na leżakach" są marki: Big Milk, Las Vegas, Durex, Rimmel i Gothaer, sponsorem technologicznym wydarzenia jest zaś Mazda.

Zagranica, 20 stycznia 2014

Sprzedaż samochodów w Europie wciąż spada

Szósty rok z rzędu sektor notuje spadek.

Zagranica, 5 lipca 2013

WPP stworzy odrębną strukturę dla Chanel

Ogilvy, AKQA, MEC i Mindshare wspólnie będą obsługiwały budżet luksusowego giganta.

Zagranica, 30 kwietnia 2013

Grywalizacja w nowej strategii Mazdy

Nowe narzędzie ma przynieść 20-proc. wzrost sprzedaży.

Zagranica, 16 stycznia 2013

Mazda 6 z ognistą kampanią w Niemczech

Producent samochodów tworzy spot eksponujący jakość i design.

Kraj, 16 października 2012

Dwa nowe teamy kreatywne w Interactive Solutions

Do agencji dołączyły cztery nowe osoby: Piotr Fuk, Paweł Czartoryski, Marta Frączek i Paweł Jaskólski.

Kraj, 24 lipca 2012

Mazdą w Polskę...

...czyli wakacyjny pomysł na promocję japońskiej marki samochodów.

Kraj, 11 maja 2012

JWT zatrudnia w client service i kreacji

Do agencji dołączył nowy copywriter i account manager.

Przetargi, 21 grudnia 2011

Mazda rozpisała przetarg na projekt BTL

Do przetargu zaproszono pięć agencji.

Kraj, 11 października 2011

Akcja Mazdy wywołała oburzenie członków komisji wyborczych

Plakaty reklamowe wykorzystujące motywy z kampanii wyborczych poszczególnych partii spotkały się m.in. z zarzutami o posługiwanie się techniką perswazji podprogowej.

Zagranica, 17 lutego 2011

WPP Digital łączy agencje interkatywne

Na bazie Schematic, Bridge Worldwide, Blue i Quasar powstaje globalna agencja interaktywna Possible Worldwide.

Kraj, 13 września 2010

"Newsweek" chce być pierwszym z aplikacją na iPada

W październiku br. Springer uruchomi mobilną wersję tygodnika, którą będzie można czytać w iPadzie.

Kraj, 15 lipca 2010

Mariusz Pitura szefem kreacji JWT

Nowy dyrektor kreatywny agencji rozpocznie pracę w sierpniu br.

Zagranica, 23 czerwca 2010

Budżet Mazdy w WPP Group

Mazda rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu reklamowego w Ameryce Północnej. Jego wartość szacuje się na ponad 25 mln dol.

Zagranica, 4 maja 2010

Mazda będzie promowana przez Inferno

Marketer zamierza wspierać sprzedaż modelu MX-5 w całej Europie.

Kraj, 8 grudnia 2009

Ars Thanea współpracuje z niemiecką Syzygy Group

Agencja kreatywna Ars Thanea i niemiecko-brytyjska interaktywna grupa marketingowa Syzygy Group (należy do holdingu WPP Group) podpisały umowę o kooperacji....

Kraj, 2 grudnia 2009

Autorzy internetowego serialu kryminalnego "Zaginione.pl" liczą na sponsorów

Spółki V2Media (grupa ARBOinteractive) oraz TakeFive przygotowują produkcję internetowego serialu kryminalnego pt. "Zaginione.pl". Będzie to opowieść o dwóch przyjaciółkach, które...

Kraj, 16 lipca 2009

Wystartowała agencja Ad. Challenge, są pierwsi klienci

Rozpoczęła działalność nowa agencja komunikacji zintegrowanej - Ad. Challenge. Za organizację struktury i pracy agencji odpowiada Tomasz Wykowski, pełniący funkcję...

Kraj, 6 lipca 2009

Mindshare na przyszły rok szykuje drugą edycję "Citylajfu"

Mindshare Polska na wiosnę przyszłego roku planuje drugą serię "Citylajfu", internetowego serialu o życiu w korporacji. Trwają rozmowy z kilkoma...

Zagranica, 25 marca 2009

Nestle sięga po japońską filozofię kansei, by dotrzeć do emocji konsumentów

Koncern Nestle sięga po japońską filozofię kansei. Chce z jej pomocą dotrzeć do emocji konsumentów. Kansei w ujęciu Nestle skupiać...

Zagranica, 9 lutego 2009

Kellogg zrywa kontrakt reklamowy z Michaelem Phelpsem

Kellogg Co., producent płatków śniadaniowych, podjął decyzję o zakończeniu współpracy reklamowej z amerykańskim pływakiem Michaelem Phelpsem. Pretekstem jest publikacja przez...

Kraj, 26 stycznia 2009

Sprostowanie: 10 odcinków "Citylajf.pl"

W nawiązaniu do informacji "Hasbro, Microsoft, Plus i Samsung inwestują reklamowo w pierwszy polski serial internetowy" opublikowanej w DS "MMP"...

Kraj, 22 stycznia 2009

Hasbro, Microsoft, Plus i Samsung inwestują reklamowo w pierwszy polski serial internetowy

Agora SA, A2 Multimedia (joint venture Agory i ATM Grupy) oraz amerykańska firma Eqal, która sprzedała licencję formatu, wyprodukują pierwszy...

Kraj, 21 listopada 2008

Mindshare udostępnia swój serial internetowy w wersji mobilnej i w YouTube

Dom mediowy Mindshare Polska udostępnia swój serial internetowy "Citylajf.pl" w wersji mobilnej. Internauci mogą pobierać odcinki tej produkcji bezpośrednio ze...

Kraj, 10 października 2008

Mazda i LG partnerami serialu internetowego autorstwa Mindshare

Dom mediowy Mindshare przygotował serial internetowy "Citylajf.pl". - To pierwsza tego typu produkcja w Polsce. Traktujemy serial jako poligon doświadczalny,...

Przetargi, 14 maja 2008

Yellow Group rozpoczęła współpracę z Wakacje.pl

Agencja reklamowa i marketingowa Yellow Group z Trójmiasta w wyniku wygranego postępowania konkursowego opracowała nowy logotyp portalu turystycznego Wakacje.pl. Agencja...

Zagranica, 26 lutego 2008

Mazda ma najefektywniejsze reklamy spośród motokoncernów w Niemczech

Mazda zdobyła pozycję lidera niemieckiego rynku nowych aut pod względem efektywności reklamy spośród wszystkich graczy w branży. Chociaż ta japońska...

Kraj, 20 lutego 2008

JWT i MindShare Polska obsłużą launch Mazdy w Polsce

Agencja reklamowa JWT oraz dom mediowy MindShare Polska obsłużą launch Mazdy w Polsce. Za budowę struktur marketingowych Mazdy w Polsce...

Zagranica, 2 grudnia 2005

Mazda ma inwestować w Europie w komunikację internetową

Koncern Mazda przygotował nową europejską strategię marketingową na przyszły rok. Głównym medium planowanych działań ma być internet. Nowa strategia nazwana...

Zagranica, 24 lutego 2004

Najwięksi reklamodawcy kupili powierzchnię na nowej witrynie brytyjskiego magazynu "FHM"

Reklamodawcy tacy jak: Coca-Cola, British Telecom, Hugo Boss, Mazda i UIP reklamują się na nowej wersji internetowej witryny popularnego brytyjskiego...

Zagranica, 27 marca 2003

James J. O'Sullivan został nowym CEO koncernu Mazda w Ameryce Płn.

James J. O'Sullivan został wybrany nowym prezesem i CEO koncernu motoryzacyjnego Mazda na Amerykę Północną. O'Sullivan rozpocznie pracę 1 kwietnia...

Zagranica, 24 lipca 2001

ARK THOMPSON ODDZIELA SIĘ OD MINDSHARE W ROSJI

Rosyjska agencja reklamowa Ark Thompson należąca w części do J. Walter Thompson Co. oddzieliła się od domu mediowego MindShare. Powodem...