M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Mazowszanka (marka)"

Kraj, 19 lutego 2008

Marcin Skowron pokieruje sprzedażą Nestle Waters Polska

Marcin Skowron objął stanowisko dyrektora sprzedaży w Nestle Waters Polska. Zastąpił Tomasza Rasztawickiego, który rozstał się z firmą. Skowron jest...

Kraj, 29 maja 2007

Joanna Ulanowska-Tabała dyr. marketingu Nestle Waters Polska

Joanna Ulanowska-Tabała objęła stanowisko dyrektora marketingu w Nestle Waters Polska SA, gdzie będzie odpowiedzialna za wody butelkowane takich marek, jak:...

Kraj, 19 czerwca 2006

Nałęczowianka poszerza portfolio o wody smakowe

Nałęczowianka poszerzyła portfolio produktów, wprowadzając subbrand Nałęczowianka ze Smakiem. W linii tej znajdują wody smakowe w dwóch wariantach - cytrynowo-grejpfrutowym...

Kraj, 2 listopada 2004

ESI reklamuje wodę Dar Natury

Na zlecenie należącej do koncernu Nestle firmy ESI Polska, producenta i dystrybutora wody naturalnej Dar Natury (sprzedawanej w 5-galonowych baniakach),...

Kraj, 12 sierpnia 2004

Option One zrealizował ogólnopolską akcję sprzedażową dla ESI Polska

Firma marketing services Option One przeprowadziła dla ESI Polska ogólnopolską akcję marketingową dla detalistów. Jej celem było dotarcie do jak...

Kraj, 7 czerwca 2004

Ruszyła kampania wody Nałęczowianka Sprint na outdoorze

Rozpoczęła się kampania reklamowa wody mineralnej Nałęczowianka Sprint produkowanej przez spółkę ESI Polska należącą do koncernu Nestlé, która ma miejsce...

Kraj, 19 kwietnia 2004

Woda mineralna Acqua Panna zmienia wizerunek

Włoska woda mineralna Acqua Panna, dystrybuowana w Polsce przez firmę ESI Polska, zmienia swój wizerunek. Decyzję o wprowadzeniu nowej szklanej...

Kraj, 9 kwietnia 2004

Od maja kampania mediowa Nestlé Aquarel

Należąca do grupy Nestlé spółka ESI Polska, która wprowadza na rynek nową markę butelkowanej wody źródlanej Nestlé Aquarel, będzie wspierać...

Kraj, 22 stycznia 2004

ESI Distribution wprowadzi nową markę wody mineralnej

Firma ESI Distribution należąca do struktur Nestle Polska SA przygotowuje do wprowadzenia na rynek nową wodę mineralną. Obecnie trwają prace...

Kraj, 18 sierpnia 2003

Ewa Pater została account managerem w firmie PR Ink & Company

Ewa Pater dołączyła do zespołu firmy public relations Ink & Company (należącej do grupy The Bridge) w związku z pozyskaniem...

Kraj, 8 lipca 2003

AHA przygotowała kampanię dla Mazowszanki

Od początku lipca trwa kampania radiowa Mazowszanki przygotowana pod hasłem "U źródeł orzeźwienia". Kampania została przygotowana przez agencję AHA wybraną...

Kraj, 8 sierpnia 2002

Agencja 180° Public Relations będzie obsługiwała firmę Adidas Poland

Do przetargu na obsługę PR firma Adidas Poland zaprosiła pięć agencji public relations. W lipcu br. nastąpiło rozstrzygnięcie i nawiązana...

Kraj, 31 sierpnia 2001

PZL ODŚWIEŻA WIZERUNEK MAZOWSZANKI

ESI Distribution rozpoczęła kampanię reklamową wody Mazowszanka. Za jej strategię i kreację odpowiada agencja reklamowa PZL. "ESI Distribution zależy na...

Kraj, 13 sierpnia 2001

ESI DISTRIBUTION ODŚWIEŻYŁA WIZERUNEK WODY MAZOWSZANKA

Koncern ESI Distribution, dystrybutor wód mineralnych, odświeżył wizerunek wody Mazowszanka. Zmieniono kształt butelki oraz etykietę. Została już wyłoniona agencja, która...

Kraj, 10 kwietnia 2001

MAZOWSZANKA (NESTLE) OGŁASZA PRZETARG

Woda mineralna Mazowszanka, będąca własnością Nestle, ogłosiła przetarg na swój budżet reklamowy. Nieznana jest jego wysokość ani nazwy zaproszonych agencji....