M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "mBank (firma)"

Kraj, 22 listopada 2016

Podgrzewane ławki w wiatach AMS

Biuro wprowadza także druk plakatów 3D.

Kraj, 3 listopada 2016

MBank: #SłowaMająMoc

MBank dzięki historiom swoich klientów chce wzmocnić wizerunek. Akcję przygotowała agencja VML.

Kraj, 2 listopada 2016

Bank wysyła zapracowanych przedsiębiorców do... kina

MBank postanowił w nietypowy sposób zadbać o klientów biznesowych.

Kraj, 28 października 2016

Orange Finanse ma już ćwierć miliona klientów

W ciągu minionego kwartału operator pozyskał 16 tys. nowych klientów dla swoich usług bankowych.

Kraj, 28 października 2016

Zysk mBanku mocno w dół

"Wyniki odzwierciedlają trudne warunki operacyjne, które są wyzwaniem dla polskich instytucji finansowych" - komentuje zarząd. Pozytywny jest natomiast wzrost dochodów gospodarstw domowych w związku ze wzrostem płac.

Kraj, 13 października 2016

Maciej Skóra, Andrzej Kowalczyk i Marcin Płatek dołączają do Nanovo

Firma poszerza ofertę usług i powiększa zespół.

Kraj, 13 października 2016

MBank nowym klientem Buzz

Agencja dzięki platformie Rekomenduj.to prowadzi kampanię WOMM.

Kraj, 12 października 2016

Krzysztof Ziewiec będzie odpowiadał za komunikację marketingową PSP - Blik

Doświadczony menedżer pokieruje komunikacją standardu płatności mobilnych.

Kraj, 6 października 2016

Anna Stawska, Sławomir Bełch i Piotr Gardocki dołączają do MullenLowe

Agencja wzmacnia dział kreacji i client service.

Kraj, 6 października 2016

300 tys. klientów Orange Finanse

W pół roku przybyło ich 84 tys., w tym w trzecim kwartale - 66 tys.

Kraj, 29 września 2016

Aspiro zmienia się w mFinanse

Rebranding ma uspójnić identyfikację i komunikację spółek grupy mBanku.

Kraj, 28 września 2016

Anna Nowacka nową szefową marketingu Blik (PSP)

Jacek Klukowski rozstał się z firmą i założył własną działalność konsultingową.

Kraj, 28 września 2016

W listopadzie ma wreszcie ruszyć kampania Blika

Aplikację aktywowało 2,5 mln osób. Miesięcznie wykonują oni ok. 800 tys. transakcji, ale w terminalach płatniczych tylko ok. 125 tys.

Kraj, 14 września 2016

Klienci banków najlepiej oceniają bankowość internetową, najgorzej - obsługę reklamacji

Wyniki raportu Monitor Satysfakcji Klientów Banków Detalicznych ARC Rynek i Opinia.

Kraj, 13 września 2016

Daniel Marciniak wraca do kreacji DDB & Tribal

Po rocznej przerwie do agencji powraca jako art director.

Przetargi, 6 września 2016

MBank wybrał agencje

Mindshare, VML, Grey oraz Brand New Heaven będą obsługiwać mBank przez kolejne trzy lata.

Kraj, 17 sierpnia 2016

Getin chce przekonać młodych, że jest "fajny"

- Bank nie musi być nudną instytucją (...), a płacenie kartą może być po prostu fajniejsze z fajną kartą - przekonuje szef marketingu Getin Banku.

Kraj, 12 sierpnia 2016

Mediacap na rynku głównym GPW

Spółka podtrzymuje prognozę 100 mln zł przychodów w 2016 r., o 40 proc. więcej niż w ub.r.

Kraj, 3 sierpnia 2016

MBank się odmładza

"Odjechana" komunikacja i elastyczna oferta mają pozwolić bankowi na podwojenie zasięgu wśród nastolatków. Cel: pół miliona kont w pięć lat. Koszt: kilka milionów złotych na reklamy w tym roku.

Kraj, 22 lipca 2016

Nowy program partnerski MasterCard

Startuje Priceless Specials.

Kraj, 20 lipca 2016

Marcin Strzałkowski i Łukasz Szczybelski zakładają creative hub Cut The Mustard

Udziałowcem w spółce jest agencja Move Closer, która zapewnia firmie zaplecze technologiczno-produkcyjne.

Przetargi, 6 czerwca 2016

PKO BP potwierdza wybór Havas Media

Tym samym to już pewne, że Universal McCann traci klienta, współpraca z Value Media pozostaje nierozstrzygnięta.

Kraj, 31 maja 2016

Bank T-Mobile i Aliora zmienia ofertę

Największy "telekomowy" bank od 1 sierpnia wprowadzi zmiany w cenniku. Nie wszystkie są korzystniejsze dla klientów.

Kraj, 29 kwietnia 2016

Orange Finanse wciąż rośnie

W ciągu I kw. br. z oferty mBanku dla abonentów Orange skorzystało 23 tys. nowych klientów, w ciągu roku przybyło ich 140 tys.

Kraj, 13 kwietnia 2016

Ogilvy i Havas dla Orange [wideo]

Operator ruszył równolegle z dwiema nowymi kampaniami. Ich kreacje przygotowały agencje Ogilvy & Mather oraz Havas Worldwide Warsaw. Media kupił dom mediowy Initiative.

Kraj, 22 marca 2016

Maxime Tallet dyrektorem kreatywnym w MakoLab

Założyciel i wieloletni szef francuskiej agencji kreatywnej Polette dołączył do polskiej agencji marketingowej.

Kraj, 21 marca 2016

Alicja Miklaszewska-Kowalczuk wróciła do OMD

W lipcu ub.r. przeszła z OMD do Areny.

Kraj, 18 marca 2016

Trzech nowych digital art directorów w McCann & MRM

Rafał Jagielski, Jan Janeczek i Adam Skalik dołączają do agencji.

Kraj, 18 marca 2016

MBank kusi zwrotem 500 zł dla posiadaczy nowych kont

Projekt reklamowy przygotowały: Grey, Film Produkcja i Mindshare.

Kraj, 8 marca 2016

Alior Bank obsługuje już blisko 3 mln klientów

W ciągu minionego roku powiększył ich liczbę o 420 tys. - to m.in. efekt przejęcia Meritum Banku i rozwoju wspólnego przedsięwzięcia z T-Mobile.

Kraj, 18 lutego 2016

Filip Szarama w Havas Worldwide Warsaw

Nowy senior art director w agencji.

Kraj, 10 lutego 2016

Zyski banków w ub.r. znacząco spadły

W tym roku raczej lepiej nie będzie.

Kraj, 5 lutego 2016

MBank powiększył w ub.r. liczbę klientów detalicznych o 338 tys.

Oferta z Orange okazała się pewnym sukcesem - przyciągnęła 160 tys. klientów, a bank i telekom zapowiadają jeszcze jej poprawę.

Kraj, 26 stycznia 2016

UOKiK: kolejne postępowanie przeciwko bankom

Po niedawnej karze dla mBanku i wszczęciu postępowań wobec sześciu innych banków za kredyty frankowe teraz UOKiK prowadzi postępowania przeciwko sześciu bankom ws. zmian w umowach i sposobach informowania klientów o nich.

Kraj, 19 stycznia 2016

6,5 mln zł kary i rekompensaty dla konsumentów - UOKiK karze mBank jako pierwszy za frankowe kredyty

Sześć kolejnych postępowań jest w toku.

Kraj, 23 grudnia 2015

MBank i Axa w kolejnej wspólnej kampanii

Premia od ubezpieczyciela za otwarcie konta w banku. Kreację przygotował Grey, media kupił Mindshare.

Kraj, 17 grudnia 2015

MBank ostrzega przed upublicznianiem w internecie wrażliwych danych

Bank po raz pierwszy zdecydował się na kampanię społeczną, którą przygotowała agencja Brand New Heaven.

Kraj, 15 grudnia 2015

5,5 mld zł z podatku bankowego w 2016 r. i 2 mld zł od marketów

W projekcie przyszłorocznego budżetu rząd uwzględnił już wpływy z planowanych podatków od banków i sieci handlowych.

Kraj, 30 października 2015

Mbank zwiększa bazę klientów

Z Orange Finanse korzysta już blisko 200 tys. osób.

Przetargi, 27 października 2015

Mindshare obronił obsługę mBanku

Przetarg składał się z trzech etapów.

Kraj, 7 października 2015

Michał Szczerba w zespole VML Poland

Poprzednio związany był z Socialyse funkcjonującą w ramach Havas Media Group.

Kraj, 28 września 2015

VML realizuje kampanię promującą mForex

Kampania prowadzona jest głównie w internecie. Zaplanowano też emisje spotów w TV.

Kraj, 8 września 2015

Nowe pozycjonowanie mBanku - rusza jesienna ofensywa reklamowa

Intensywne działania, obejmujące TV, internet, kina oraz outdoor, potrwają do końca listopada.

Kraj, 26 sierpnia 2015

Przychody Mediacap minimalnie spadły, ale zyski wzrosły

Grupa reklamowo-badawcza kontrolowana przez Jacka Olechowskiego i Filipa Friedmanna negocjuje akwizycję z dwoma spółkami.

Kraj, 7 lipca 2015

Pierwsza wspólna kampania mBanku i Grupy Axa [wideo]

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Grey.

Kraj, 23 czerwca 2015

The Digitals zatrudnia dwie osoby

Do agencji dołączają Michał Kowalski i Piotr Rychel.

Kraj, 16 czerwca 2015

Grzegorz Długosz nowym prezesem Polskiego Standardu Płatności

Adam Malicki, dotychczasowy prezes, pozostaje w firmie; nowym wiceprezesem został Dariusz Mazurkiewicz.

Kraj, 11 czerwca 2015

Rusza kampania bankowości korporacyjnej mBanku [wideo]

W kampanię zaangażowane są: VML, Flota Filmowa i Mindshare.

Kraj, 2 czerwca 2015

Filip Kłodawski poprowadzi dział marketing automation w Novem

Agencja powołuje nowy dział.

Kraj, 25 maja 2015

MBank chce pozyskać nowych klientów

Proponuje im zwrot 2 proc. transakcji, do 50 zł miesięcznie przez pół roku. Grey, Mindshare i Graffiti Films przygotowały kampanię.