M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "McCann-Erickson WorldGroup (firma)"

Zagranica, 25 października 2005

Dooner i Bell prawdopodobnie stracą swoje stanowiska w zarządzie Interpublic

John Dooner, chairman i CEO McCann-Erickson WorldGroup, i David Bell, co-chairman Interpublic Group of Cos., prawdopodobnie stracą swoje stanowiska w...

Kraj, 4 maja 2004

Love Warsaw rozpoczął współpracę z agencją DNA Communications

Dom produkcyjny Love Warsaw, część europejskiej sieci Loveurope, rozpoczął realizację pierwszych projektów dla agencji reklamowej DNA Communications. "Chodzi o usługi...

Zagranica, 27 kwietnia 2004

Interpublic ujawnia milionowe zarobki kadry kierowniczej

Holding reklamowy Interpublic Group of Cos. w sprawozdaniu dla inwestorów opublikowanym w ubiegły piątek ujawnił zarobki swoich top managerów. Prezes...

Kraj, 15 marca 2004

Jaworska odchodzi z agencji PRisma Communications

Iwona Jaworska, dyrektor zarządzający i prezes zarządu firmy public relations PRisma Communications należącej do McCann-Erickson WorldGroup, odchodzi z agencji. Swoją...

Kraj, 12 marca 2004

Jaworska odchodzi z agencji PRisma Communications

Iwona Jaworska, dyrektor zarządzający i prezes zarządu firmy public relations PRisma Communications, należącej do McCann-Erickson WorldGroup, odchodzi z agencji. Swoją...

Kraj, 29 stycznia 2004

Czaplicka została client service directorem w PRisma Communications

Anna Czaplicka objęła stanowisko client service directora w firmie public relations PRisma Communications należącej do McCann-Erickson WorldGroup. Jest to nowo...

Kraj, 29 stycznia 2004

Altadis debiutuje z nową międzynarodową marką papierosów Brilliant

Firma tytoniowa Altadis Polska SA wprowadza na rynek nową międzynarodową markę papierosów Brilliant. Są one oferowane w dwóch wariantach: lights...

Zagranica, 22 stycznia 2004

Jim Heekin nowym chairmanem i CEO w Euro RSCG Worldwide

Jim Heekin zastąpi na tym stanowisku Boba Schmetterera, który przeszedł na emeryturę po 33 latach pracy w reklamie. Awans Heekina...

Kraj, 6 stycznia 2004

Dom produkcyjny K Warsaw zmienia nazwę na Love Warsaw

Dom produkcyjny K Warsaw, należący do brytyjskiej sieci K Nine, zmienia nazwę na Love Warsaw. "Jest to część paneuropejskiego projektu...

Kraj, 9 grudnia 2003

OgilvyOne Worldwide wzmacnia dział kreacji i obsługi klienta

Firma marketing services OgilvyOne Worldwide zakończy proces restrukturyzacji na początku 2004 r. Jego realizacja wynika bezpośrednio z połączenia spółek OgilvyOne...

Przetargi, 30 października 2003

Legend Group zwyciężyła w konkursie organizowanym przez IAA

Agencja reklamowa Legend Group będzie odpowiedzialna za strategię i kreację projektu społecznego "Przedsiębiorczość" organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce...

Przetargi, 23 października 2003

Siedem agencji w konkursie na obsługę kampanii społecznej IAA

Siedem agencji reklamowych znalazło się w konkursie na obsługę kreatywną społecznej kampanii reklamowej organizowanej przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) Oddział...

Zagranica, 4 lipca 2003

Sean Orr ma opuścić Interpublic po skandalu księgowym

Sean Orr, chief financial officer grupy Interpublic, jest ostatnią z wysoko postawionych osób w grupie, która opuszcza ją w wyniku...

Zagranica, 13 czerwca 2003

Coca-Cola wprowadza Nestea Ice Rush do Azji

Coca-Cola Co. wprowadziła Nestea Ice Rush do Hongkongu i na Tajwan. Debiutowi tej marki towarzyszy kampania reklamowa, która została przygotowana...

Kraj, 12 maja 2003

Magdalena Karaś zostala group account directorem Tequila/BTL Group

Magdalena Karaś objęła stanowisko group account directora w warszawskim biurze firmy marketing services TequilaBTL Group. Od 1997 r. pracowała w...

Kraj, 7 lutego 2003

Firma public relations Sigma Int. powiększa zespół konsultantów

Do zespołu firmy Sigmy Int. zajmującej się świadczeniem usług z zakresu public relations dołączyli byli pracownicy agencji Burson-Marsteller i Weber...

Kraj, 10 października 2002

Zmiany w agencji MRM Partners

Z MRM Partners (należącej do Grupy McCann-Erickson WorldGroup) odszedł Jakub Steuermark kierujący działem new business agencji. Jego stanowisko w związku...

Zagranica, 7 października 2002

Avaya zmienia agencję, ale budżet pozostaje w Interpublic Group of Cos.

Avaya Inc., globalny dostawca sieci telekomunikcyjnych dla biznesu, wybrał agencję McCann-Erickson Worldwide z Nowego Jorku do obsługi budżetu reklamowego w...

Kraj, 20 września 2002

Budżet marki Okocim ma obsługiwać agencja reklamowa Red 8

Z nieoficjalnych źrodeł wiadomo, że agencja reklamowa Red 8 wygrała przetarg na obsługę reklamową flagowej marki browaru Carlsberg Okocim SA...

Zagranica, 21 sierpnia 2002

Bates stracił budżet Wendy International wart 312 mln dol.

Sieć reklamowa Bates, należąca do grupy Cordiant Communications, straciła budżet koncernu Wendy International oceniany na 312 mln dol. Budżet ten,...

Kraj, 31 lipca 2002

Oświadczenie

W związku z informacją, która ukazała się we wczorajszym wydaniu DS "MiMP", na temat zmian w strukturach grupy McCann-Erickson w...

Kraj, 24 maja 2002

Polkomtel SA prawdopodobnie zakończy współpracę ze Starcomem

Dom mediowy Starcom prawdopodobnie tylko do końca czerwca br. będzie się zajmował planowaniem i zakupem mediów dla firmy Polkomtel SA,...

Zagranica, 12 października 2001

INTERPUBLIC KUPUJE AGENCJĘ MARKETINGOWĄ W USA

Interpublic Group of Cos. przejęła agencję marketingową Trans World Marketing. Kupiona firma stanie się częścią In-Store Marketing Group, która będzie...

Zagranica, 24 sierpnia 2001

ROYAL BANK OF CANADA ZMIENIA SWOJE LOGO I RUSZA ZA GRANICĘ

Nowa nazwa korporacyjna i logo będą reprezentować Royal Bank of Canada na rynkach całego świata. Przeprowadzona zmiana jest dopiero czwartą...

Zagranica, 13 lipca 2001

W HISZPANII FANTA TESTUJE TRZY NOWE SMAKI

Coca-Cola Co. wprowadziła na rynek hiszpański trzy nowe smaki swojego napoju Fanta. Prócz tradycyjnych, pomarańczowego i cytrynowego, w Hiszpanii tego...

Zagranica, 11 czerwca 2001

PIERWSZA GLOBALNA KAMPANIA NESCAFE DLA MŁODSZEGO TARGETU

Wykorzystując rosnące zapotrzebowanie wśród młodych konsumentów, Nestle rozpoczęła globalną kampanię skierowaną do grupy 16-24 dla swojej marki Nescafe. Kampania promocyjna...

Zagranica, 11 maja 2001

WIEDEN & KENNEDY ZDOBYŁA GLOBALNY BUDŻET VODAFONE

Vodafone zdecydował, że obsługą jego globalnego budżetu na kreację zajmie się agencja Wieden & Kennedy. Do przetargu zaproszono również agencje...

Zagranica, 15 stycznia 2001

VIZZAVI OGŁASZA FINALISTÓW PRZETARGU NA EUROPEJSKI BUDŻET

Portal Vizzavi stworzony przez spółkę francuskiego Vivendi Universal i brytyjskiej Vodafone Group ujawnił finalistów przetargu na swój europejski budżet reklamowy....