M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "McCann-Erickson Worldwide (firma)"

Zagranica, 2 grudnia 2005

Jim Heekin podjął pierwsze decyzje personalne w Grey Worldwide

Jim Heekin, nowy CEO sieci agencji reklamowych Grey Worldwide, ogłosił swoje pierwsze decyzje personalne. Suresh Nair i Nat Puccio zostaną...

Kraj, 9 sierpnia 2005

Microsoft po wakacjach ruszy z kampanią wizerunkową

Po wakacjach Microsoft Polska rozpocznie wizerunkową kampanię reklamową. Kampania będzie adaptacją, głównymi kanałami komunikacji mają być telewizja i prasa. Planowane...

Zagranica, 14 lipca 2005

Heekin może zastąpić Meyera na stanowisku CEO Grey Worldwide

Martin Sorrell, chief executive WPP Group, prowadzi rozmowy z Jamesem Heekinem, CEO sieci agencji reklamowych Euro RSCG Worldwide, na temat...

Kraj, 21 kwietnia 2005

Microsoft rozpoczął współpracę z agencją Wunderman

Microsoft w Polsce rozpoczął współpracę reklamową z agencją Wunderman działającą przy Upstairs Young & Rubicam. Decyzja została podjęta na szczeblu...

Kraj, 27 września 2004

Pierwsza kampania wizerunkowa w historii Microsoftu rusza w Polsce

Microsoft Sp. z o.o. rusza z wielomiesięczną telewizyjną kampanią wizerunkową. Jest to część kampanii globalnej, która w niektórych krajach (np....

Zagranica, 27 kwietnia 2004

Omnicom Group liderem rankingu globalnych grup marketingowych

Według magazynu "Advertising Age" Omnicom Group jest największą organizacją marketingową na świecie, biorąc pod uwagę kryterium wielkości przychodów w 2003...

Zagranica, 17 lutego 2004

Microsoft rozpoczyna globalną kampanię reklamową

Podczas gdy Unia Europejska przygląda się firmie Microsoft Corp., zarzucając jej praktyki naruszające zasady wolnej konkurencji, sam koncern rozpoczyna po...

Zagranica, 16 lutego 2004

Wunderman traci IBM, zyskuje Microsoft Corp.

IBM Corp. przesunie swój globalny budżet directmarketingowy z agencji Wunderman (WPP Group) do OgilvyOne z Nowego Jorku (również WPP). Na...

Zagranica, 22 stycznia 2004

Jim Heekin nowym chairmanem i CEO w Euro RSCG Worldwide

Jim Heekin zastąpi na tym stanowisku Boba Schmetterera, który przeszedł na emeryturę po 33 latach pracy w reklamie. Awans Heekina...

Zagranica, 9 grudnia 2003

Interpublic porozumiał się z akcjonariuszami i zapłaci im 115 mln dol.

Holding reklamowy Interpublic Group of Cos. ogłosił, że zawarł z akcjonariuszami ugodę dotyczącą spraw sądowych rozpoczętych w trakcie bieżącego roku,...

Zagranica, 20 października 2003

Budżet reklamowy OfficeMax trafił do agencji DDB Worldwide z Chicago

Firma Boise Cascade Corp. przekazała budżet reklamowy swojej sieci handlowej OfficeMax agencji DDB Worldwide z Chicago (grupa Omnicom). Agencja zyskała...

Zagranica, 29 września 2003

Browar Beck's rozpoczął przegląd ofert agencji reklamowych

Browar Beck's należący do belgijskiego koncernu piwowarskiego Interbrew zaprosił agencje reklamowe do przeglądu ofert. Wysokość europejskiego budżetu marki Beck's szacowana...

Zagranica, 26 sierpnia 2003

Budżet nieczekoladowy Cadbury przechodzi z Bates do McCanna

Cadbury Schweppes przyznało swój globalny budżet na obsługę produktów nieczekoladowych agencji McCann-Erickson Worldwide (Interpublic Group of Cos.). Budżet przekracza 60...

Zagranica, 14 sierpnia 2003

Interpublic notuje straty i zapowiada kolejne redukcje zatrudnienia

Grupa Interpublic w drugim kwartale br. odnotowała stratę w wysokości 13,5 mln dol. Przychody w porównaniu z ub.r. wzrosły o...

Zagranica, 13 sierpnia 2003

Bacardi rozpoczął przegląd agencji reklamowych

Bacardi USA prowadzi rozmowy z agencjami reklamowymi na temat nieujawnionego projektu. Rzeczniczka firmy potwierdziła, że spotkania z przedstawicielami wybranych agencji...

Zagranica, 29 lipca 2003

Agencja Ogilvy wygrała przetarg na budżet marki Hellmann's

Koncern Unilever Bestfoods, do którego należy marka majonezu Hellmann's, postanowił przenieść jej wart 16 mln dol. budżet reklamowy z agencji...

Zagranica, 22 lipca 2003

McCann otwiera oddział dedykowany obsłudze firm farmaceutycznych

Nowojorski oddział agencji McCann-Erickson Worldwide (Interpublic Group of Cos.) otwiera specjalny oddział, który będzie obsługiwał segment firm farmaceutycznych i medycznych....

Zagranica, 4 lipca 2003

Microsoft wybrał dwie agencje do kreacji reklam etnicznych

Microsoft Corp. wybrał dwie agencje: GlobalHue z Miami oraz Lopez Negrete z Houston do przygotowania kreacji kampanii reklamowych kierowanych do...

Zagranica, 2 lipca 2003

Unilever ogłosił przegląd ofert na budżet Hellmann'sa

Unilever Bestfoods zorganizował przegląd ofert agencji reklamowych na budżet kreatywny produkowanej przez siebie marki majonezów Hellmann's. Wśród agencji reklamowych prezentujących...

Zagranica, 26 czerwca 2003

Szef regionu EMEA w McCann-Erickson Worldwide odchodzi

Ben Langdon - regionalny dyrektor agencji reklamowej McCann-Erickson Worldwide odpowiedzialny za Europę, Bliski Wschód i Afrykę - ustępuje ze stanowiska....

Zagranica, 26 maja 2003

Nikon Europe wybrał agencje reklamowe na krótką listę przetargu

Europejski oddział japońskiego producenta sprzętu fotograficznego Nikon wybrał cztery agencje na krótką listę przetargu dotyczącego budżetu reklamowego firmy. Budżet europejski...

Zagranica, 12 maja 2003

Ogilvy & Mather wygrała budżet reklamowy DuPont

Agencja reklamowa Ogilvy & Mather należąca do grupy WPP zajmie się globalnym budżetem reklamowym firmy E.I. DuPont de Nemours. W...

Zagranica, 8 maja 2003

Microsoft zachęca reklamodawców do reklam na swojej witrynie MSN

Koncern Microsoft rozpoczął kampanię reklamową skierowaną do reklamodawców. Jej celem jest przekonanie ich do zakupu powierzchni reklamowej na witrynie MSN....

Zagranica, 25 kwietnia 2003

Novartis przyznał agencji McCann-Erickson budżet leku Lotrel

Niemiecka firma farmaceutyczna Novartis AG wybrała agencję reklamową McCann-Erickson Worldwide (Grupa Interpublic) do obsługi wartego 40-50 mln dol. budżetu reklamowego...

Zagranica, 23 kwietnia 2003

Microsoft rozpoczyna kampanię, której budżet wynosi 200 mln dol.

Koncern Microsoft rozpocznie w tym tygodniu globalną kampanię reklamową, której budżet wynosi 200 mln dol. Kampania ma na celu wypromowanie...

Zagranica, 14 kwietnia 2003

Cap Gemini Ernst & Young przekazuje swój budżet Euro RSCG Worldwide

Firma Cap Gemini Ernst & Young z siedzibą w Paryżu przekazuje swój międzynarodowy budżet reklamowy agencji reklamowej Euro RSCG Worldwide...

Zagranica, 3 kwietnia 2003

Taylor Nelson Sofres chce przejąć NFO WorldGroup

Firma Taylor Nelson Sofres potwierdziła, że prowadzi negocjacje z holdingiem Interpublic Group of Cos. w sprawie przejęcia firmy badawczej NFO...

Zagranica, 25 marca 2003

Cap Gemini Ernst & Young bliskie wyboru zwycięzcy w przetargu

Firma konsultingowa Cap Gemini Ernst & Young zamierza dzisiaj wybrać zwycięzcę w przetargu na wart 25 mln dol. międzynarodowy budżet...

Kraj, 18 marca 2003

Dom mediowy Optimedia Poland wygrał przetarg na obsługę L'Oreala

Koncern L'Oreal Polska rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego, którego wysokość nieoficjalnie szacuje się na mniej więcej 90 mln zł....

Zagranica, 17 marca 2003

FCB straciła budżet kalifornijskiej loterii z powodu przesłania prac faksem

Agencja reklamowa FCB straciła budżet California Lottery, ponieważ wysłała swoje prace kreatywne faksem, zamiast dostarczyć je bezpośrednio do biura firmy....

Zagranica, 10 lutego 2003

Coca-Cola w USA wybiera agencję Berlin Cameron/Red Cell

Coca-Cola ogłosiła oficjalnie, że jej agencją kreatywną obsługującą w USA Coca-Cola Classic jest Berlin Cameron/Red Cell należący do grupy WPP....

Zagranica, 10 lutego 2003

Capital One ogranicza short-listę przetargu na wart 145 mln dol. budżet

Firma Capital One ograniczyła short-listę przetargu na swój budżet reklamowy (wart 145 mln dol.) do 4 uczestników. Tym samym w...

Zagranica, 7 lutego 2003

McCann-Erickson kupuje agencję interaktywną w Tajlandii

Agencja reklamowa McCann-Erickson Worldwide kupiła tajlandzką firmę Connected zajmującą się marketingiem interaktywnym. To przejęcie to wynik starań McCann-Erickson, aby rozszerzyć...

Zagranica, 4 lutego 2003

FCB rozważane jako kandydat dla projektów korporacyjnych GM

Koncern General Motors Corp. poszukuje nowych idei reklamy korporacyjnej wśród współpracujących z nim agencji kreatywnych i w agencji Foote, Cone...

Zagranica, 17 stycznia 2003

Short-lista w przetargu na obsługę Nikona

Firma Nikon stworzyła short-listę w przetargu na agencję reklamową. Znalazły się na niej agencje: Bozell należąca do Interpublic Group of...

Zagranica, 18 grudnia 2002

Aventis rozpisał przetarg na światową obsługę marki leku Lantus

Koncern farmaceutyczny Aventis rozpisał przetarg na obsługę budżetu reklamowego leku dla diabetyków o nazwie Lantus. Wielkość światowego budżetu, który ma...

Zagranica, 16 grudnia 2002

Publicis przygotował kampanię reklamową prezerwatyw Kamasutra

Hinduski oddział sieci Publicis, agencja reklamowa Publicis Ambience, przygotował kampanię reklamową prezerwatyw marki Kamasutra. W Indiach rocznie sprzedaje się ok....

Zagranica, 6 grudnia 2002

Universal McCann powiększa zespół pracowników w Hiszpanii

Hiszpański oddział domu mediowego Universal McCann wygrał warte w sumie 85 mln dol. budżety koncernu L'Oreal (60 mln dol.) i...

Zagranica, 4 grudnia 2002

Bacardi-Martini powierza obsługę nowej marki agencji Strawberry Frog

Brytyjski oddział koncernu alkoholowego Bacardi-Martini powierzył obsługę debiutu rynkowego nowej marki agencji reklamowej Strawberry Frog. Jest to niewielka, niezależna agencja...

Zagranica, 21 listopada 2002

Śledztwo SEC w Interpublic

Interpublic Group of Cos. ujawniła wczoraj, że Komisja Papierów Wartościowych (SEC) w Nowym Jorku prowadzi śledztwo w sprawie planów zmiany...

Zagranica, 20 listopada 2002

Agencja McCann będzie obsługiwała turecką firmę Vitra

Firma oferująca wyposażenie do łazienek Vitra należąca do Eczacibasi rozstrzygnęła przetarg na agencję reklamową, który wygrała McCann-Erickson Worldwide z Birmingham....

Zagranica, 14 listopada 2002

Hiszpański oddział L'Oreal szuka domu mediowego

Francuski koncern kosmetyczny L'Oreal poszukuje domu mediowego, który obsługiwałby budżet tej firmy w Hiszpanii. L'Oreal wybrał już cztery domy mediowe...

Zagranica, 18 października 2002

GM przekazał budżet reklamowy Daewoo do dwóch agencji

General Motors Corp. przekazał europejski budżet reklamowy Deawoo do dwóch agencji: londyńskiej Duckworth Finn Grubb Waters (DFGW) i do Buhler...

Zagranica, 17 października 2002

Siemens rozpoczął europejską kampanię reklamową telefonu C55

Osoby szukujące molodii do telefonów komórkowych są bohaterami kampanii reklamowej Siemensa dla nowego telefonu C55. Kampanię przygotowała agencja Wieden +...

Zagranica, 16 października 2002

Continental Tyres ogłasza przetarg na obsługę budżetu w Europie

Koncern oponiarski Continental Tyres ogłosił przetarg na obsługę budżetu reklamowego w Europie, którego wartość szacowana jest na 20 mln dol....

Zagranica, 7 października 2002

Avaya zmienia agencję, ale budżet pozostaje w Interpublic Group of Cos.

Avaya Inc., globalny dostawca sieci telekomunikcyjnych dla biznesu, wybrał agencję McCann-Erickson Worldwide z Nowego Jorku do obsługi budżetu reklamowego w...

Zagranica, 25 września 2002

Storakers pokieruje połączonymi agencjami McCann Erickson w Szwecji

Sieć reklamowa McCann-Erickson Worldwide łączy swoje szwedzkie agencje reklamowe i przekazuje kierowanie nowo powstałą strukturą Michaelowi Storakersowi. W skład agencji...

Zagranica, 19 września 2002

Deutsche Bank powierza obsługę nowego brandu agencji ECC

Deutsche Bank (DB) powierzył swój budżet przeznaczony dla nowego brandu Private & Business Clients niemieckiej agencji reklamowej ECC Advertising. Wysokość...

Zagranica, 3 września 2002

McCann-Erickson Worldwide obsłuży piwo Bochkarew browaru Bravo

Agencja reklamowa McCann-Erickson Worlwide rozpocznie obsługę budżetu reklamowego należącego do rosyjskiego browaru Bravo piwa Bochkarew. Browar został na początku br....

Zagranica, 19 sierpnia 2002

Plażowe promocje nowych modeli telefonów Siemensa

Siemens wybrał na miejsce akcji promocyjnej najnowszych modeli telefonów komórkowych M50 plaże najbardziej popularnych, śródziemnomorskich kurortów. Armia 20 reprezentantów Siemensa...