M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "McCann & MRM (firma)"

Kraj, 8 maja 2018

Mastercard goni Visę

Maleje różnica w liczbie kart pomiędzy dwoma głównymi operatorami.

Kraj, 15 marca 2018

Biedroń, Mazur i Łomnicki w Ogilvy & Mather

Wzmocnienie działu kreacji agencji.

Kraj, 20 lutego 2018

Arkadiusz Barański dołącza do zespołu Walk Digital

Agencja wzmacnia kompetencje technologiczne.

Kraj, 13 lutego 2018

Mastercard rozpoczyna kampanię z Pelé

Nowa umowa z UEFA do 2020 r.

Kraj, 6 grudnia 2017

Wzmocnienie działu obsługi klienta w agencji Plej

Do firmy dołączyły Aleksandra Naborczyk i Katarzyna Konecka.

Kraj, 23 października 2017

MasterCard będzie rozwijać program lojalnościowy

Na grudzień planuje dużą promocję dla posiadaczy kart. Projekt ten wesprze szeroka kampania.

Kraj, 13 października 2017

Wyborowa od Mistrza w social mediach

Akcję przygotowała agencja McCann & MRM. Spot został wyreżyserowany i sfilmowany przez Daniela Jaroszka i Mateusza Dziekońskiego, a produkcją zajęło się studio Lemon Film.

Kraj, 28 września 2017

McCann & MRM przygotował grę dla KFC

To prawdopodobnie pierwsza marka na polskim rynku, która promuje swój produkt za pomocą gry w aplikacji Messenger.

Kraj, 26 września 2017

McCann Worldgroup współtwórcą kampanii promującej Young Creatives 2017

Działania są prowadzone pod hasłem: "Nieważne jaki. Ważne, że kreatywny".

Kraj, 15 września 2017

Anna Natasza Górecka stategic plannerem w McCann & MRM

To awans wewnętrzny w agencji.

Kraj, 5 września 2017

MasterCard chce pozytywnie zaskakiwać

BezcenneNiespodzianki.pl ma przybliżyć polskim konsumentom ideę Priceless; dodatkowym wsparciem dla marki będzie kampania w mediach.

Kraj, 4 września 2017

McCann & MRM dla Less Mess Storage [wideo]

Spot będzie emitowany w Polsce i Czechach.

Kraj, 1 września 2017

McCann powiększa działy strategii i social mediów

Do zespołu agencji dołączyły Natalia Drobniak i Klaudia Karkulowska.

Kraj, 17 sierpnia 2017

Kampania i loteria KFC

Z okazji 60-lecia sztandarowej pozycji menu sieć restauracji rusza z kampanią reklamową i loterią konsumencką.

Kraj, 21 czerwca 2017

Agnieszka Wichracka nową dyrektor zarządzającą warszawskiego oddziału FCB

Wcześniej pracowała na tym stanowisku w McCann & MRM.

Kraj, 7 czerwca 2017

MEC Wavemaker z nowym zespołem kreatywnym i pod kierownictwem Emila Tumiłowicza

Emil Tumiłowicz pokieruje MEC Wavemaker, marką contentmarketingową MEC. Do MEC Wavemaker dołączył właśnie zespół creative headów, którzy odpowiadają za jakość kreacji agencji.

Kraj, 6 czerwca 2017

Jarosław Michalski awansuje w McCann & MRM

Obejmie stanowisko head of design.

Kraj, 23 maja 2017

Nowe wersje Sprite'a i Fanty wsparte kampanią

Nowości marek Coca-Coli.

Kraj, 18 maja 2017

Dawid Kaźmierczak w McCann & MRM

Objął stanowisko growth supervisora.

Kraj, 28 marca 2017

McCann & MRM oraz Weber Shandwick dla Michelina

Producent opon adaptuje polską kampanię na rynek czeski.

Kraj, 14 marca 2017

Anna Łakomska w McCann & MRM

Nowa community manager w agencji.

Kraj, 11 stycznia 2017

Awans i nowy strateg w McCann & MRM

Małgorzata Dymecka i Paweł Sitnicki na nowych stanowiskach.

Kraj, 9 grudnia 2016

PZU i PFR kupują od UniCredit 32,8 proc. akcji Pekao SA za 10,6 mld zł

Bank czeka najpewniej re-rebranding, czyli powrót "żubra". PZU staje się największą grupą ubezpieczeniowo-bankową w kraju.

Kraj, 6 grudnia 2016

Magda Banasik i Grzegorz Karwowski przechodzą do McCann & MRM

Team wcześniej pracował w K2.

Kraj, 23 listopada 2016

Michał Sosiński i Ignacy Kotkowski awansują w McCann & MRM

Nowy team seniorski w agencji.

Kraj, 27 października 2016

Milenialsi chcą, aby marki zmieniały świat na lepsze

McCann & MRM zaprezentował wyniki globalnego badania młodzieży.

Kraj, 14 czerwca 2016

KFC reklamuje nowości w ofercie

Działania będą realizowane w TV i internecie.

Kraj, 3 czerwca 2016

Była szefowa biura marketingu PZU w MasterCardzie

Marta Życińska zastępuje Luizę Derek, która awansuje w europejskich strukturach.

Kraj, 27 kwietnia 2016

Coca-Cola rozpoczyna duży sampling

Marketer chce wzmocnić zwyczaj picia Coli do posiłków.

Kraj, 19 kwietnia 2016

MasterCard promuje cashback

W ub.r. Polacy, płacąc kartami za zakupy, wypłacili z kas sklepowych 816 mln zł, o 54 proc. więcej niż w 2014 r.

Kraj, 30 marca 2016

Sylwia Rękawek-Michoń i Patryk Michoń w McCann & MRM

Team kreatywny z Havas Worldwide Warsaw zmienia agencję.

Kraj, 18 marca 2016

Trzech nowych digital art directorów w McCann & MRM

Rafał Jagielski, Jan Janeczek i Adam Skalik dołączają do agencji.

Kraj, 10 marca 2016

McCann & MRM dla Fundacji Dzieci Niczyje [wideo]

Rusza nowa kampania pod hasłem "Mój tata".

Kraj, 7 marca 2016

McCann & MRM dla Banku Pekao SA [wideo]

Rozpoczęła się kampania pt.: "Wielka księga gestów".

Kraj, 2 lutego 2016

McCann Worldgroup zdobywa budżet samplingu i aktywacji Coca-Coli

Klienta będą obsługiwać agencje Craft & Momentum i McCann & MRM.

Kraj, 29 stycznia 2016

McCann & MRM wzmacnia działy strategii i client service

Trzy nowe osoby w agencji.

Kraj, 27 stycznia 2016

Łukasz Bulik został head of digital production w McCann & MRM

Będzie koordynował prace zespołu project managerów i działu technologii.

Kraj, 25 stycznia 2016

McCann Worldgroup zmienia strukturę grupy

Grupa wprowadza zmiany w zarządzaniu spółkami w Polsce i awansuje dwóch menedżerów.

Kraj, 22 stycznia 2016

McCann Worldgroup zmienia strukturę grupy

Grupa wprowadza zmiany w zarządzaniu spółkami w Polsce i awansuje dwóch menedżerów.