M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "McDonald's (marka)"

Kraj, 7 sierpnia 2012

Nowy team kreatywny w Saatchi & Saatchi

Agencja wzmacnia dział kreacji o dwie nowe osoby związane z agencją Walk.

Zagranica, 28 czerwca 2012

Toyota wciąż najbardziej ekologiczną marką

Firma Interbrand przygotowała zestawienie 50 "zielonych" brandów.

Kraj, 20 czerwca 2012

Kolejne dwie statuetki dla DDB

To już trzeci Lew tej agencji na festiwalu w Cannes.

Kraj, 20 kwietnia 2012

OS3 wzmacnia zespół

Dwie nowe osoby związane były wcześniej z Tribal DDB.

Zagranica, 2 marca 2012

OMD ponownie na czele "The Gunn Report for Media"

OMD po raz szósty najbardziej kreatywną agencją mediową na świecie według globalnego badania kreatywności w mediach.

Kraj, 2 marca 2012

Marka BP korzysta z praw Castrola do Euro 2012

Wśród brandów, które rozdają bilety na imprezę, niespodziewanie pojawiła się sieć stacji paliw.

Kraj, 19 września 2011

Rafał Knap i Robert Sobieski tworzą 247/Digital

Agencja powstała na bazie LibraLogic, będzie oferować m.in. usługi socialmediowe.

Zagranica, 3 sierpnia 2011

Coca-Cola najlepiej rozpoznawalna w kontekście olimpiady 2012

Spośród 11 partnerów zbliżających się igrzysk olimpijskich właśnie producent napojów jest najlepiej rozpoznawalny wśród konsumentów pytanych, która marka kojarzy im się najsilniej z tą imprezą.

Kraj, 27 lipca 2011

KFC wprowadza "transparentną" restaurację

Sieć chce eksponować jakość swoich produktów.

Kraj, 27 lipca 2011

Oreo w ofercie McDonald's

Kraft buduje dystrybucję ciastek i ich rozpoznawalność wśród konsumentów.

Zagranica, 2 czerwca 2011

Ford i Xbox najwięcej zyskały przy finale Ligi Mistrzów

Z danych monitoringowych Brandwatch wynika, że w trakcie finału najbardziej elitarnych piłkarskich rozgrywek klubowych w Europie największy ruch w mediach społecznościowych odbywał się wokół niektórych ich sponsorów - Forda, Xboxa i Heinekena.

Zagranica, 10 maja 2011

Apple najbardziej wartościową marką na świecie

W tegorocznym rankingu Millward Brown marka Apple wyprzedziła Google.

Kraj, 30 marca 2011

Wedel pierwszym narodowym sponsorem Euro 2012

Bilety na mecze dla konsumentów, specjalne linie produktów, kampania reklamowa - takie m.in. plany ma marketer w związku ze sponsorowaniem rozgrywek piłkarskich.

Zagranica, 25 lutego 2011

Richard Monturo odpowiada za marketing Volvo

Dotychczasowy menedżer agencji La Comunidad zajmie się marketingiem samochodów.

Zagranica, 31 stycznia 2011

Kevin Newell odpowiada globalnie za markę McDonald's

Nowy menedżer zastąpił Steve'a Easterbrooka na jednym z najbardziej eksponowanych stanowisk marketingowych firmy.

Zagranica, 16 sierpnia 2010

Apple najdroższą marką świata

Z badania zleconego przez magazyn "Forbes" wynika, że brand stworzony przez Steve'a Jobsa jest wart ponad 57,4 mld dol.

Kraj, 8 stycznia 2010

Castrol intensyfikuje działania marketingowe przed mundialem w RPA

Firma Castrol Polska będzie intensyfikować działania marketingowe w miesiącach poprzedzających mistrzostwa świata w piłce nożnej w Republice Południowej Afryki. Mundial...

Zagranica, 19 października 2009

W USA najwięcej szepczą o: Apple, Microsofcie i Google

Marki: Apple, Microsoft i Google, generują największy "buzz" wśród amerykańskich użytkowników mediów społecznościowych takich jak Facebook i Twitter. Natomiast najbardziej...

Zagranica, 11 września 2009

KFC i McDonald's najpopularniejsze wśród mobilnych internautów

Z badań przeprowadzonych przez BuzzCity wynika, że marki: KFC, McDonald's i Sony, są najpopularniejsze wśród użytkowników mobilnego internetu. Projekt badawczy...

Kraj, 16 lipca 2009

Marcin Grochowski i Szymon Szymański w zespole Euro RSCG Digital

Do zespołu Euro RSCG Digital dołączyły nowe osoby. Marcin Grochowski objął stanowisko interactive account directora i odpowiedzialny jest za koordynację...

Zagranica, 29 kwietnia 2009

Google najbardziej wartościową marką świata

Marka wyszukiwarki Google zajęła pierwszą pozycję w rankingu najbardziej wartościowych marek świata według zestawienia BrandZ przygotowanego przez firmę konsultingową Millward...

Kraj, 10 października 2008

19 nominacji dla Polaków w kat. outdoor i press podczas Golden Drum

Znani są ostatni w tym roku polscy kandydaci do nagród na festiwalu reklamowym Golden Drum. Short-listy ogłoszono w kategoriach zastrzeżonych...

Zagranica, 29 sierpnia 2007

Amerykańskie marki tracą popularność w związku z polityką rządu USA

Amerykańskie marki tracą popularność w związku z polityką rządu USA - wynika z badania firmy GfK Roper Consulting. Dotyczy to...

Kraj, 27 sierpnia 2007

Piotr Onopa obejmie stanowisko senior producera w Papaya Films

Piotr Onopa obejmie w Papaya Films stanowisko senior producera. Będzie odpowiedzialny za nadzór produkcji filmów reklamowych, teledysków oraz filmów internetowych....

Zagranica, 10 sierpnia 2006

Marki Google, Starbucks i eBay najbardziej zwiększyły wartość w najnowszym rankingu Interbrand

W najnowszym dorocznym rankingu 100 najbardziej wartościowych światowych marek Best Global Brands 2006 sporządzonym przez firmę konsultingową Interbrand najwyższe wzrosty...

Zagranica, 20 lipca 2006

Wspieranie marek przez muzykę dobrze odbierane przez konsumentów

Raport Entertainment Music Research pokazuje, że ponad połowa konsumentów pozytywnie reaguje na marki wspierane muzyką. 51 proc. respondentów stwierdziło, że...

Zagranica, 22 czerwca 2006

Reynolds najsilniejszą marką w Ameryce

Reynolds Wrap, wg Harris Interactive, jest najsilniejszą marką w Ameryce. Reynolds, marka opakowań z folii aluminiowej należąca do Alcoa, zdobyła...

Zagranica, 8 czerwca 2006

OMD i MTV Networks podpisały umowę wartą 300 mln dol. i dotyczącą 30 klientów

OMD i MTV Networks podpisały umowę wartą 300 mln dol. i dotyczącą 30 klientów. Umowa dotyczy tak ważnych marek kojarzonych...

Zagranica, 17 maja 2006

McDonald's powołał do życia Globalny Panel Mam

Sieć restauracji fast food McDonald's utworzyła Globalny Panel Mam. Skupia on dziewięć kobiet - zarówno celebrities, jak i nieznanych szerzej...

Zagranica, 4 listopada 2005

Woreczek został chief brand & strategy officerem McDonald'sa w Europie

Pierre Woreczek objął stanowisko chief brand & strategy officera w europejskich strukturach sieci restauracji fast food McDonald's. Wcześniej pracował w...

Kraj, 18 lipca 2005

Gadu-Gadu, Porsche, Coca-Cola na liście Coolbrands 2005

W pierwszym w Polsce plebiscycie Coolbrands 2005 na temat modnych i trendy marek w kategorii rozrywka i rekreacja największym uznaniem...

Kraj, 28 czerwca 2005

McDonald's rozpoczął kampanię z siostrami Williams promującą aktywny styl życia

McDonald's Polska rozpoczął kampanię, w której występują słynne tenisistki Venus i Serena Williams. Celem akcji jest promowanie aktywnego stylu życia...

Kraj, 14 grudnia 2004

Reklama Pepsi "Gladiator" najczęściej opisywana przez brytyjską prasę w tym roku

Reklama Pepsi "Gladiator" z udziałem gwiazd muzyki - Britney Spears, Beyonce, Pink i Enrique Iglesiasa - była najczęściej opisywaną kampanią...

Zagranica, 2 listopada 2004

McDonald's najbardziej pożądaną marką żywnościową wśród młodych Brytyjczyków

McDonald's jest najbardziej pożądaną marką żywnościową w grupie 13-17-letnich Brytyjczyków. Taki wniosek płynie z badania przeprowadzonego na zlecenie Club Culture...

Zagranica, 7 września 2004

Wizerunek Busha kojarzy się z Dunkin Donuts, a Kerry'ego z marką Starbucks

Wizerunek prezydenta Stanów Zjednoczonych George'a W. Busha kojarzy się z marką sieci sprzedaży pączków i ciastek Dunkin Donuts, a kandydata...

Zagranica, 21 czerwca 2004

Hyundai prowadzi w badaniach postrzegalności sponsorów Euro 2004

Ekspozycja reklam firmy motoryzacyjnej Hyundai jest dotąd najbardziej zauważalna podczas relacji z mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2004. Według...

Kraj, 8 czerwca 2004

25 top marek europejskich wybrali młodzi Europejczycy, w tym Polacy, w badaniu Euroqual

25 euromarek wytypowali młodzi ludzie w 10 krajach Europy w badaniu przeprowadzonym przez sieć Millward Brown (w Polsce SMG/KRC Millward...

Kraj, 13 maja 2004

230 marek uzyskało tytuł Superbrands

Po raz pierwszy w Polsce organizacja Superbrands Polska wybrała 230 superbrandów spośród listy 1200 marek występujących na rynku polskim. Na...

Zagranica, 16 lutego 2004

McDonald's podpisał kontrakt z gwiazdą NBA Yao Mingiem

McDonald's Corp. podpisał kilkuletni kontrakt z gwiazdą koszykówki Yao Mingiem. Koszykarz pojawi się w reklamówkach telewizyjnych tej firmy w tym...