M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "McKinsey (firma)"

Kraj, 4 marca 2015

Jerzy Visan za Katarzynę Scheer w zarządzie Allianza

Menedżerka po 1,5 roku rozstaje się z firmą.

Kraj, 3 lutego 2014

Dyr. marketingu Proamy awansuje na CEO, firma szuka jego następcy

Zmiany mają związek z awansami menedżerów Proamy w grupie Generali.

Kraj, 18 września 2013

Katarzyna Scheer wiceprezesem Allianza

Była dyr. zarządzająca rynkiem indywidualnym Polkomtela i szefowa marketingu usług domowych w TP SA zmieniła branżę na ubezpieczenia.

Kraj, 5 stycznia 2012

Nielsen aktywnie w social mediach

Firma badawcza wprowadzi narzędzie do kreowania obecności w mediach społecznościowych.

Zagranica, 2 grudnia 2011

Świat digital trudny do ogarnięcia dla marketerów

Badanie McKinsey pokazuje, że wielu marketerów nadal ma problemy ze zrozumieniem możliwości, które prezentuje świat cyfrowy w zakresie zgłębiania relacji z konsumentami.

Zagranica, 29 listopada 2011

Szansa dla marek odzieżowych w Rosji

Badanie McKinsey wykazuje zwiększony popyt na produkty odzieżowe.

Kraj, 11 października 2011

Nielsen z narzędziem do zbierania insightów

NM Incite ma dostarczać informacji o markach i konsumentach.

Kraj, 4 października 2011

Kraft Foods testuje NM Incite

Polska szóstym europejskim rynkiem, na którym Nielsen wprowadził nowe narzędzie do badania social mediów.

Kraj, 20 czerwca 2011

Nielsen wchodzi na rynek badań internetu w Polsce

Pierwszy produkt, jaki wprowadzi na polski rynek, będzie poświęcony mediom społecznościowym.

Zagranica, 14 marca 2011

Internet motorem napędowym gospodarki we Francji

Z raportu Google i McKinsey wynika, że nowe media mają kluczowy wpływ na rozwój gospodarczy, tworzenie miejsc pracy oraz wsparcie sprzedaży.

Zagranica, 8 marca 2011

Amerykańscy konsumenci wciąż zaciskają pasa

Według badań McKinseya wśród konsumentów w USA wciąż dominuje postawa szukania oszczędności podczas zakupów.

Zagranica, 16 lutego 2011

Konsumenta trzeba podniecać

Według badań McKinsey głównym celem marketerów powinno być kreowanie ekscytacji, a nie zachowanie satysfakcji wśród konsumentów.

Zagranica, 22 września 2010

100 mld euro w kontencie

Bezpłatny kontent internetowy wart jest 100 mld euro - wg IAB Europe.

Zagranica, 15 czerwca 2010

Nielsen i McKinsey badają buzz

Obie firmy utworzyły joint venture o nazwie NM Incite.

Zagranica, 18 maja 2010

Skype zatrudnił nowego CMO

Doug Bewsher będzie koordynował globalne działania marketingowe firmy.

Zagranica, 13 maja 2010

Marketerzy muszą stawiać na innowacje

Według McKinseya innowacje produktowe będą w tym roku priorytetem dla wielu liczących się firm.

Zagranica, 26 maja 2009

Badanie McKinsey: innowacja wciąż najczęstszą strategią w marketingu

Innowacja produktowa jest wciąż najczęstszą strategią marketingową - wynika z badania firmy doradczej McKinsey. Ponad 30 proc. badanych menedżerów wdrożyło...

Zagranica, 7 listopada 2006

Sony przenosi amerykański budżet do 180° i BBDO

Sony Electronics przenosi swój budżet reklamowy w Stanach Zjednoczonych do zespołu złożonego z niezależnej agencji 180° i należącej do grupy...

Kraj, 4 maja 2005

Kinga Dubicka odchodzi z wydawnictwa G+J Polska

Kinga Dubicka, dyrektor korporacyjny G+J Polska, odchodzi z wydawnictwa, by rozpocząć własną działalność biznesową w sektorze PR. Jej agencja o...

Kraj, 15 września 2004

Carlsberg prowadzi paneuropejski audyt wydatków reklamowych w mediach

Koncern piwowarski Carlsberg prowadzi na dziewięciu europejskich rynkach, w tym również w Polsce, audyt wydatków reklamowych w mediach, efektywności kosztowej...

Kraj, 1 września 2004

Wally Olins finalizuje projekt tożsamości marki Polska

Wally Olins, autorytet w dziedzinie kreowania marek narodowych, prawdopodobnie w październiku br. oficjalnie zaprezentuje projekt tożsamości marki Polska. Do tej...

Kraj, 27 stycznia 2004

Wally Olins ma pomóc w stworzeniu identyfikacji marki Polska

Wally Olins, światowej sławy autorytet w dziedzinie kreowania marek narodowych, ma pomóc Polsce w odnalezieniu własnej identyfikacji i stworzeniu spójnego...

Zagranica, 30 lipca 2003

Chris Ingram otwiera własną agencję strategiczną w Wielkiej Brytanii

Jedna z najbardziej znanych w Wielkiej Brytanii osób ze środowiska mediowego Chris Ingram po dwóch latach nieobecności powraca na brytyjski...