M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "MEC (firma)"

Kraj, 21 września 2017

MEC: kanały z MUX-8 wciąż słabo kojarzone przez widzów

Nadal niewiele ponad jedna trzecia polskich internautów wie o poszerzeniu oferty naziemnej telewizji cyfrowej - wynika z badania agencji.

Kraj, 15 września 2017

Biedronka nietypowo promuje się w TVN

Nietypowe wsparcie akcji lojalnościowej Biedronki w TVN.

Kraj, 14 września 2017

Nespresso pokazuje fair trade

To element globalnej kampanii realizowanej również na naszym rynku.

Kraj, 13 września 2017

Empik.com startuje z kampanią

Za kreację odpowiada Grey Group, a wśród bohaterów zobaczymy Alicję, Szalonego Kapelusznika i Ojca Chrzestnego.

Kraj, 13 września 2017

MediaCom na czele rankingu Stars za 2016 r.

Ranking sporządzono na podstawie danych z KRS i estymacji audytora.

Kraj, 8 września 2017

Izabela Albrychiewicz pokieruje polskim oddziałem agencji Wavemaker

Kształtuje się nowa struktura, która zacznie funkcjonować od stycznia 2018 r. w związku z połączeniem MEC i Maxusa. Jaromir Sroga, CEO Maxusa, otrzyma nową rolę w GroupM.

Kraj, 7 września 2017

Izabela Albrychiewicz na czele polskiego Wavemaker

Kształtuje się nowa struktura, która zacznie funkcjonować od stycznia 2018 r. w związku z połączeniem MEC i Maxusa. Jaromir Sroga, CEO Maxusa, otrzyma nową rolę w GroupM.

Kraj, 7 września 2017

Po połączeniu MEC i Maxusa powstaje Wavemaker

Pod nową marką agencja będzie działała w 90 krajach.

Kraj, 7 września 2017

Mlekpol rusza z kampanią w TV

Spółdzielnia mleczarska z Grajewa promuje swoje produkty na małym ekranie.

Kraj, 6 września 2017

IKEA z kolejnymi odsłonami kampanii

Marketer emituje 15-sekundowe spoty produktowe.

Kraj, 5 września 2017

Anna Lubowska CEO GroupM w Polsce

Będzie raportować bezpośrednio do Dominica Graingera, CEO GroupM EMEA, współpracując ściśle z Rafałem Wolnomiejskim, COO GroupM Polska.

Kraj, 4 września 2017

MEC pracuje dla Max Premium Burgers

Nowy klient agencji.

Kraj, 1 września 2017

Mlekpol z trzecią odsłoną kampanii

Producent mleka i produktów mlecznych przekonuje, że "najważniejsi ludzie na świecie nie jedzą byle czego".

Przetargi, 25 sierpnia 2017

Orange po trzech latach rusza z przetargiem mediowym

Do wybranych agencji trafiły wstępne zaproszenia -- wynika z naszych ustaleń.

Zagranica, 22 sierpnia 2017

Amanda Richman będzie szefować MEC w Ameryce Północnej

Richman będzie podlegać Timowi Castree, globalnemu CEO MEC.

Kraj, 21 sierpnia 2017

GroupM łączy dane o oglądalności Nielsena i zakupach od GfK

Klientom oddano do dyspozycji nowe narzędzie mające podnieść efektywność planowania i zakupu reklam. W Polsce to debiutancki projekt o tym charakterze.

Kraj, 17 sierpnia 2017

MEC: SVOD odmienia obyczaje europejskich młodych widzów, w Polsce TV wciąż stabilna

Widać wyraźny związek między popularnością serwisów na życzenie z oryginalnymi produkcjami własnymi a czasem oglądania telewizji. Na rynkach, które podbiły serwisy SVOD, telewizja jest w odwrocie w młodych grupach wiekowych, pokazuje analiza MEC.

Kraj, 16 sierpnia 2017

RECMA: GroupM na czele zestawienia Qualitative Evaluation 2017

Tylko jeden punkt dzieli GroupM i Publicis Media.

Kraj, 9 sierpnia 2017

Grupa Bauer wprowadza na rynek "Poradnik 50+"

Wydawnictwo uzupełnia portfolio w segmencie pism dla dojrzałych kobiet.

Kraj, 2 sierpnia 2017

Bauer prezentuje "Świat Kobiety" w nowej odsłonie

Od dziś w miesięczniku - nowe rubryki i nowe porady.

Zagranica, 1 sierpnia 2017

Amazon rozpoczyna przegląd swojego globalnego budżetu mediowego

Za dotychczasową obsługę odpowiada sieć Initiative (IPG).

Kraj, 31 lipca 2017

Starcom i MEC "dominującymi" agencjami w RECMA Qualitative Evaluation 2017

Raport ocenia m.in. jakość pracy, budżety zyskane i stracone, wielkość zespołów czy wygrane nagrody domów mediowych.

Kraj, 27 lipca 2017

Duda Polska z nowym spotem dla Biedronki [wideo]

Za udźwiękowienie odpowiada Cafe Ole.

Zagranica, 25 lipca 2017

Havas Media wygrywa globalny budżet Michelin

Havas odbiera MEC budżet wart ok. 100 mln dolarów.

Kraj, 25 lipca 2017

Winiary promuje nową linię sosów [wideo]

Za kreację odpowiada Publicis.

Kraj, 24 lipca 2017

MediaCom i P&G mają najwięcej nominacji w M&M Global Awards

Na krótkiej liście nie ma ani jednej agencji z Polski.

Przetargi, 24 lipca 2017

ING wybierze dwa domy mediowe na short-listę

Agencje są już po prezentacjach.

Kraj, 19 lipca 2017

"Tina" z nowym layoutem i poszerzoną zawartością

Zmiany w piśmie to przede wszystkim: nowy layout, więcej mody, kuchni i psychologii.

Kraj, 18 lipca 2017

MEC: "Wiadomości" rządzą na Podlasiu, "Fakty" na Śląsku

Gdyby wszyscy Polacy oglądali tak jak mieszkańcy Podkarpacia lub woj. świętokrzyskiego, TVP1 wciąż byłaby liderem rynku - pokazuje analiza agencji MEC.

Kraj, 5 lipca 2017

RECMA: Starcom wygrywa na wskaźniku Overall Activity za 2016 r.

Za Starcomem są MEC i MediaCom.

Kraj, 4 lipca 2017

Nest Bank inwestuje w wizerunek

Swoją kampanię bank zaplanował na trzy miesiące.

Kraj, 3 lipca 2017

Unique One ponownie dla Nestle

Startuje loteria promocyjna dla marki płatków śniadaniowych.

Kraj, 3 lipca 2017

MEC: Osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam

W blisko 30 proc. reklam z udziałem osób 50+ występują one w roli babć i dziadków, w co piątej głównym kontekstem ich roli jest choroba.

Zagranica, 20 czerwca 2017

Neo@Ogilvy zostanie wcielone do sieci Mindshare

Kolejne połączenie wewnątrz WPP.

Kraj, 14 czerwca 2017

Nest Bank rusza z szerszą komunikacją

Kredyt na fotelik dla dziecka bez oprocentowania i prowizji - tak bank chce przekonać do siebie rodziców.

Kraj, 13 czerwca 2017

Nałęczowianka rusza z kampanią

Nestle Waters Polska podkreśla 200-lecie badań nad wodą z Nałęczowa.

Kraj, 7 czerwca 2017

MEC Wavemaker z nowym zespołem kreatywnym i pod kierownictwem Emila Tumiłowicza

Emil Tumiłowicz pokieruje MEC Wavemaker, marką contentmarketingową MEC. Do MEC Wavemaker dołączył właśnie zespół creative headów, którzy odpowiadają za jakość kreacji agencji.

Kraj, 6 czerwca 2017

Hand Made prowadzi projekt kontentowy dla Nescafe Dolce Gusto

Blog Latteczyespresso.gazeta.pl zawiera informacje i ciekawostki o kawie.

Kraj, 1 czerwca 2017

San Markos dla LG Electronics Polska [wideo]

Działania prowadzone są pod hasłem "Zapomnij wszystko, co wiesz o telewizorach".

Zagranica, 29 maja 2017

Martin Freeman w reklamie Vodafone

Brytyjski aktor występuje w pierwszej kampanii Vodafone od czasu przejęcia budżetu przez Ogilvy & Mather.

Kraj, 29 maja 2017

MEC pracuje w Polsce dla Netfliksa

Agencja planowała trwającą właśnie kampanię promującą kolejny sezon "House of Cards".

Kraj, 24 maja 2017

Bluerank i Gemius wracają z nagrodami z Interact 2017

"Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym tej imprezy.

Kraj, 23 maja 2017

MEC: telewidzowie chcą Discovery, HBO i National Geographic

W ramach Projektu Cyfrowizja III agencja zbadała zainteresowanie polskich telewidzów ofertą "a la carte".

Kraj, 19 maja 2017

"Strażnik przyszłości" - nowa kampania Nationale-Nederlanden

Kampania w TV i internecie do końca czerwca; realizacja: PZL, MEC i PHD Media Direction.

Kraj, 18 maja 2017

Ruszyła kampania reklamowa mleka Łaciate Junior

Działania prowadzone są pod hasłem "Mleko pełne energii".

Kraj, 18 maja 2017

Nestle chce poruszyć Polskę [wideo]

Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja 4Frame.

Kraj, 18 maja 2017

Albedo Marketing wspiera nowość Henkla

Marketer wprowadza produkty Syoss SalonPlex.

Kraj, 15 maja 2017

Siedmioro polskich przedstawicieli w jury EACA Euro Effie 2017

Jury będzie obradowało pod przewodnictwem Alexandra Schlaubitza, vice president marketing w firmie Lufthansa.

Kraj, 25 kwietnia 2017

MEC: Mimo nasycenia reklamami serwisy VoD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Średnio ok. 7 minut reklam na godzinę pokazują przed oraz w trakcie programów emitowanych online serwisy VoD związane z największymi nadawcami - Ipla, Player.pl i TVP.pl.

Kraj, 20 kwietnia 2017

MEC: naziemna TV zmienia się na plus, ale to nie powód do rezygnacji z płatnej

Za kanały warte dalszych inwestycji w płatną TV widzowie uznają m.in. Discovery, National Geographic, TVN24 i Polsat Film - wynika z badania agencji mediowej.