M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "MEC (firma)"

Kraj, 20 września 2018

Bartłomiej Kaliś odpowiada za zakup mediów w T-Mobile

Jakub Jasiński koordynuje projekt przetargowy w grupie.

Kraj, 18 maja 2018

Maciej Kulpa dołącza do zespołu MullenLowe MediaHub

Obejmuje stanowisko TV managera.

Zagranica, 15 marca 2018

Campbell wybrał po długim przetargu Publicis Groupe

Grupa będzie odpowiedzialna za całościową obsługę marki: kreatywną i mediową.

Kraj, 14 marca 2018

Monika Daniluk awansuje w strukturach biura reklamy Multikino Media

Daniluk zostaje starszym menedżerem ds. analiz i wsparcia sprzedaży.

Kraj, 12 marca 2018

Maria Heansel-Mańkowska odpowiada za media w Polpharmie

Poprzednio związana była z Zenithem, wcześniej z MEC. Pracowała m.in. dla takich klientów jak Omega Pharma, FoodCare, USP Zdrowie czy Biedronka.

Przetargi, 7 marca 2018

SapientRazorfish i Spark Foundry wygrywają globalny budżet Marriotta

Przez ostatnie sześć lat klient pracował z domem mediowym MEC, obecnie Wavemaker. Wewnątrz Publicis Media powstaje międzynarodowy zespół Marriott One Media.

Kraj, 14 lutego 2018

Ewa Linsey została creative group head w Hucie 19

To niejedyne wzmocnienie w kreacji, do działu dołączyły też kolejne cztery osoby.

Kraj, 8 lutego 2018

Łukasz Wyglądała odchodzi z Media Impact Polska

Będzie rozwijał własny biznes pod nazwą Performance Academy.

Przetargi, 7 lutego 2018

ING Bank pozostaje z MullenLowe MediaHub

Dom mediowy utrzymał budżet wart rocznie ok. 100 mln zł, który obsługuje od 17 lat.

Kraj, 31 stycznia 2018

Monika Więch odchodzi z Wavemakera

W Wavemakerze, a wcześniej w MEC, zajmowała stanowisko integrated communication directora.

Przetargi, 25 stycznia 2018

Shell rozpisuje globalne przetargi na media i kreację

Zagrożone są agencje J. Walter Thompson i MediaCom.

Kraj, 23 stycznia 2018

Wavemaker: rośnie SVoD, spada znaczenie torrentów

Marki serwisów SVoD zadomowiają się na naszym rynku. 63 proc. internetowych widzów kojarzy już w Polsce Netflix, a ponad połowa zna Showmax. Ruch w e-wideo nadal przesuwa się w kierunku serwisów streamingowych, już tylko co piąty internauta ściąga programy z torrentów.

Kraj, 9 stycznia 2018

Wavemaker startuje w Polsce

Połączone struktury MEC i Maxusa oficjalnie rozpoczynają działalność na naszym rynku. Debiut poprzedzono badaniem marketerów.

Kraj, 19 grudnia 2017

Empik zadowolony z wyników świątecznej kampanii

W ciągu miesiąca 2-minutowy film obejrzano na YouTube ponad 4 mln razy, a na Facebooku ponad 700 tys. razy.

Zagranica, 14 grudnia 2017

Pandora wymienia Maxusa na Mindshare w północnej Ameryce

Ruch spowodowany jest powstaniem Wavemakera, który zajmie się konkurencyjnym klientem - Tiffany & Co., obecnie w MEC.

Kraj, 14 grudnia 2017

"Twój Styl" odświeża makietę

Numer styczniowy magazynu wsparty kampanią.

Kraj, 4 grudnia 2017

Epica 2017: trzy statuetki dla Polski

Nagrodzone zostały agencje: Walk, DDB & Tribal oraz FCB Warsaw.

Kraj, 4 grudnia 2017

MediaCom Warszawa dominuje w rankingu Stars

W pierwszej piątce pojawiają się agencje dwóch holdingów - WPP/GroupM i Publicis Media.

Kraj, 28 listopada 2017

Grey Group Poland z etiudą dla Empiku [wideo]

Za produkcję animacji odpowiada studio Human Ark.

Przetargi, 24 listopada 2017

Trzy domy mediowe w finale przetargu ING

Z postępowania odpadł dom mediowy PHD Media Direction (Omnicom)

Kraj, 23 listopada 2017

MEC: Binge-watching coraz powszechniejszy

MEC prześwietla polskich fanów seriali. 24 proc. polskich internautów namiętnie ogląda seriale nowej generacji. Wśród ich fanów nadal przeważają młodzi mężczyźni, niemal 90 proc. z nich uprawia binge-watching.

Kraj, 16 listopada 2017

Obsługą T-Mobile zajmie się prawdopodobnie Wavemaker

Starcom traci wieloletniego i ważnego klienta.

Kraj, 15 listopada 2017

Hand Made z akcją launchującą dla Nescafe

Marka z portfolio Nestle proponuje nowy ekspres do kawy Lumio.

Kraj, 14 listopada 2017

Ceneo.pl ze świąteczną kampanią

Projekt realizują Asap & Asap oraz MEC.

Przetargi, 8 listopada 2017

IKEA przedłuża umowę z MEC

W lokalnym przetargu poza zwycięską agencją udział brały jeszcze Carat i MediaCom Warszawa.

Przetargi, 3 listopada 2017

Dwa domy mediowe na short-liście w przetargu Orange

Do dalszego etapu procesu przeszły Initiative (IPG Mediabrands) i Zenith (Publicis Media) - wynika z naszych informacji.

Zagranica, 24 października 2017

Marriott ogłasza globalny przetarg na media

Od 2011 r. za zakup i planowanie mediów dla Marriottu odpowiada globalnie MEC.

Zagranica, 24 października 2017

Śpiewające antybiotyki w kampanii brytyjskiego ministerstwa zdrowia

Wielka Brytania przestrzega przed samodzielnym i nadmiernym leczeniem się antybiotykami. Wartość kampanii to 2 mln funtów.

Kraj, 13 października 2017

Uzupełnienie: Regina pracuje z Greyem

Media na potrzeby kampanii kupuje MEC.

Kraj, 12 października 2017

Listopadowy "Twój Styl" wspierany przez Digit-Art i MEC

Wydawnictwo Bauer promuje numer z dodatkiem tematycznym i gadżetem.

Przetargi, 28 września 2017

Startuje przetarg mediowy firmy IKEA

Prawdopodobnie do konkursu staną dwie grupy - GroupM i Dentsu.

Kraj, 21 września 2017

MEC: kanały z MUX-8 wciąż słabo kojarzone przez widzów

Nadal niewiele ponad jedna trzecia polskich internautów wie o poszerzeniu oferty naziemnej telewizji cyfrowej - wynika z badania agencji.

Kraj, 15 września 2017

Biedronka nietypowo promuje się w TVN

Nietypowe wsparcie akcji lojalnościowej Biedronki w TVN.

Kraj, 14 września 2017

Nespresso pokazuje fair trade

To element globalnej kampanii realizowanej również na naszym rynku.

Kraj, 13 września 2017

Empik.com startuje z kampanią

Za kreację odpowiada Grey Group, a wśród bohaterów zobaczymy Alicję, Szalonego Kapelusznika i Ojca Chrzestnego.

Kraj, 13 września 2017

MediaCom na czele rankingu Stars za 2016 r.

Ranking sporządzono na podstawie danych z KRS i estymacji audytora.

Kraj, 8 września 2017

Izabela Albrychiewicz pokieruje polskim oddziałem agencji Wavemaker

Kształtuje się nowa struktura, która zacznie funkcjonować od stycznia 2018 r. w związku z połączeniem MEC i Maxusa. Jaromir Sroga, CEO Maxusa, otrzyma nową rolę w GroupM.

Kraj, 7 września 2017

Izabela Albrychiewicz na czele polskiego Wavemaker

Kształtuje się nowa struktura, która zacznie funkcjonować od stycznia 2018 r. w związku z połączeniem MEC i Maxusa. Jaromir Sroga, CEO Maxusa, otrzyma nową rolę w GroupM.

Kraj, 7 września 2017

Po połączeniu MEC i Maxusa powstaje Wavemaker

Pod nową marką agencja będzie działała w 90 krajach.

Kraj, 7 września 2017

Mlekpol rusza z kampanią w TV

Spółdzielnia mleczarska z Grajewa promuje swoje produkty na małym ekranie.

Kraj, 6 września 2017

IKEA z kolejnymi odsłonami kampanii

Marketer emituje 15-sekundowe spoty produktowe.

Kraj, 5 września 2017

Anna Lubowska CEO GroupM w Polsce

Będzie raportować bezpośrednio do Dominica Graingera, CEO GroupM EMEA, współpracując ściśle z Rafałem Wolnomiejskim, COO GroupM Polska.

Kraj, 4 września 2017

MEC pracuje dla Max Premium Burgers

Nowy klient agencji.

Kraj, 1 września 2017

Mlekpol z trzecią odsłoną kampanii

Producent mleka i produktów mlecznych przekonuje, że "najważniejsi ludzie na świecie nie jedzą byle czego".

Przetargi, 25 sierpnia 2017

Orange po trzech latach rusza z przetargiem mediowym

Do wybranych agencji trafiły wstępne zaproszenia -- wynika z naszych ustaleń.

Zagranica, 22 sierpnia 2017

Amanda Richman będzie szefować MEC w Ameryce Północnej

Richman będzie podlegać Timowi Castree, globalnemu CEO MEC.

Kraj, 21 sierpnia 2017

GroupM łączy dane o oglądalności Nielsena i zakupach od GfK

Klientom oddano do dyspozycji nowe narzędzie mające podnieść efektywność planowania i zakupu reklam. W Polsce to debiutancki projekt o tym charakterze.

Kraj, 17 sierpnia 2017

MEC: SVOD odmienia obyczaje europejskich młodych widzów, w Polsce TV wciąż stabilna

Widać wyraźny związek między popularnością serwisów na życzenie z oryginalnymi produkcjami własnymi a czasem oglądania telewizji. Na rynkach, które podbiły serwisy SVOD, telewizja jest w odwrocie w młodych grupach wiekowych, pokazuje analiza MEC.

Kraj, 16 sierpnia 2017

RECMA: GroupM na czele zestawienia Qualitative Evaluation 2017

Tylko jeden punkt dzieli GroupM i Publicis Media.

Kraj, 9 sierpnia 2017

Grupa Bauer wprowadza na rynek "Poradnik 50+"

Wydawnictwo uzupełnia portfolio w segmencie pism dla dojrzałych kobiet.