M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "MEC (firma)"

Kraj, 29 czerwca 2016

Visa z kampanią na wakacje

Do końca września potrwa kampania zachęcająca posiadaczy kart Visa do korzystania z nich za granicą.

Kraj, 21 czerwca 2016

MEC: 43 proc. kobiet w czasie Euro poświęci więcej czasu na TV i mecze

Mecze, newsy i filmy oglądają najczęściej z partnerami, a seriale - same - wynika z badania MEC.

Zagranica, 20 czerwca 2016

BT ogłasza przetarg na zakup i planowanie mediów

Brytyjska firma telekomunikacyjna poszukuje podmiotu do obsługi mediowej po przejęciu operatora EE.

Kraj, 14 czerwca 2016

Trzy nowe osoby w Caracie

Do agencji dołączają Łukasz Sadłek, Marcin Ruszała i Małgorzata Prochenka.

Przetargi, 9 czerwca 2016

Idea Bank szuka domu mediowego

Broni się SMG.

Zagranica, 6 czerwca 2016

MEC traci Nintendo na Wyspach

Przetarg wygrała agencja The7stars.

Kraj, 3 czerwca 2016

Polski Cukier startuje z kampanią

Komunikacja odwołuje się do tradycji.

Kraj, 31 maja 2016

Comarch prowadzi kampanię TV

Media zaplanował i kupił MEC.

Kraj, 25 maja 2016

Biedronka rozpoczęła przetarg reklamowy

Dla sieci pracuje obecnie m.in. Duda Ads Polska.

Kraj, 24 maja 2016

MEC kreśli portret fanów seriali "nowej fali"

Agencja określiła ich jako "seryjnych", do których zaliczyła osoby deklarujące oglądanie przynajmniej czterech seriali z listy w badaniu.

Kraj, 18 maja 2016

Visa promuje akcję rabatową z dziewięcioma detalistami

Kampanię pod hasłem "Spraw sobie cały dzień dobry z Visa!" przygotowały Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 11 maja 2016

Mariusz Miedziałowski awansuje w strukturach GroupM

Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za koordynację negocjacji obszarów digitalowych w ramach GroupM.

Kraj, 10 maja 2016

MEC: oglądalność "Wiadomości" wyraźnie skorelowana z preferencjami wyborczymi

Dynamika spadku udziału programu jest wyraźnie większa w regionach o dużym poparciu dla PO, a często mniejsza tam, gdzie największą popularnością cieszył się PiS.

Zagranica, 6 maja 2016

Netflix szuka domu mediowego

Serwis streamingu wideo poszukuje podmiotu do obsługi projektu specjalnego.

Kraj, 5 maja 2016

Miesięcznik "Świat Kobiety" w nowej odsłonie

Magazyn zyskuje nową makietę i poszerza zawartość.

Kraj, 28 kwietnia 2016

MEC wprowadza Light Viewer Selektor

Narzędzie ma ma pomóc efektywnie planować kampanie wideo w internecie, wzbogacając targetowanie demograficzne o selektywne docieranie do konsumentów, którzy poświęcają niewiele czasu na oglądanie telewizji.

Zagranica, 28 kwietnia 2016

DHL wypromuje się w kanałach Sky na pięciu rynkach europejskich

To pierwsza umowa o takim zasięgu podpisana przez Sky Media.

Kraj, 25 kwietnia 2016

Jakub Bierzyński w leaders jury tegorocznego Mixx Awards Europe

Polak znajdzie się w gronie, które wybierze grand prix konkursu.

Kraj, 25 kwietnia 2016

Kuba Błaszczykowski twarzą LG

Szczegóły współpracy mają zostać ogłoszone dzisiaj.

Zagranica, 19 kwietnia 2016

Zenith obronił budżet Avivy

Budżet mediowy (dotyczący także Polski) o wartości 100 mln funtów pozostaje w ZenithOptimedia.

Przetargi, 19 kwietnia 2016

GoldenSubmarine dla marki Maggi

Agencja została wybrana w wyniku przeprowadzonego przetargu.

Kraj, 14 kwietnia 2016

Princessa Zebra ponownie z kampanią

Startują rozległe, wielokanałowe działania marki z portfolio Nestle.

Kraj, 13 kwietnia 2016

17 osób dołączyło do UM i jednostek Mediabrands

Sześć osób trafiło do klienckiego działu offline Universal McCann.

Kraj, 8 kwietnia 2016

Anna Lubowska jurorem w Mixx Europe 2016

Kampanie można zgłaszać do 20 kwietnia.

Kraj, 7 kwietnia 2016

MEC Wavemaker wchodzi na rynek content marketingu w Polsce

Nową marką pokieruje Maciej Maciejewski.

Kraj, 7 kwietnia 2016

Rafał Frączak zaczyna pracę w Time SA

Od początku kwietnia spółka ma nowego key account executive'a.

Przetargi, 4 kwietnia 2016

Grupa Calzedonia będzie pracować z Vizeum

Ostatnie kampanie reklamowe realizował dom mediowy MEC.

Zagranica, 30 marca 2016

Vodafone będzie sponsorował Capital Summertime Ball

Operator komórkowy podpisał umowę na kolejne trzy lata.

Kraj, 24 marca 2016

Mlekpol wraca z krową na trampolinie

Marka Łaciate przypomina o swoich śmietankowych produktach.

Kraj, 24 marca 2016

Visa wyśle kibiców z Polski na wyścigi aut elektrycznych w Berlinie

Organizacja płatnicza chce się zaprezentować jako innowacyjna firma.

Kraj, 24 marca 2016

Polskie domy mediowe z GroupM mogą korzystać z technologii LemonPi

Ma ona pozwalać w czasie rzeczywistym aktualizować dane w kreacji.

Zagranica, 17 marca 2016

MEC obsłuży europejski budżet Monsanto

Biotechnologiczny koncern Monsanto powierzył bez przetargu swój europejski budżet na zakup i planowanie mediów domowi mediowemu MEC.

Zagranica, 15 marca 2016

Morrisons stawia na emocje

Na Wyspach startuje kampania po raz pierwszy przygotowana dla sieci detalicznej przez Publicis London.

Przetargi, 11 marca 2016

MEC wygrał przetarg Mlekpolu

W przetargu brały udział cztery agencje.

Kraj, 9 marca 2016

Kit Kat ogrywa motyw przerwy w kampanii digital

Kampania skierowana jest do młodych dorosłych.

Kraj, 9 marca 2016

Zmiany w miesięczniku "Olivia"

Nowa cena, nowe działy, więcej treści lifestyle'owych i poradnikowych - to tylko niektóre z nowości ogłoszonych przez wydawcę.

Kraj, 8 marca 2016

MEC na Dzień Kobiet: Polki niedoceniane przez pracowniczki branży marketingowej

Obraz polskich kobiet, jaki wyłania się z ocen pracowniczek branży marketingowej, w wielu wymiarach nie odpowiada rzeczywistości, pokazuje badanie MEC.

Kraj, 2 marca 2016

Trzy polskie domy mediowe znalazły się w zestawieniu WARC 100

SMG, MEC i MediaCom - to polskie agencje wyróżnione w opracowaniu WARC.

Kraj, 1 marca 2016

Kompania Piwowarska startuje z promocją "Dwa szybkie Żubry"

Marka rozda 14 mln piw.

Kraj, 26 lutego 2016

RECMA: zmiany w czołówce domów mediowych

Starcom i ZOG wymieniają się wcześniejszymi pozycjami, a na pozycję piątą awansuje Mindshare.

Kraj, 24 lutego 2016

GroupM kupuje The Exchange Lab

Dzięki temu wzmocni kompetencje programmatic buying domów mediowych Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus.

Zagranica, 23 lutego 2016

McVittie's z kocią aplikacją

United Biscuits chce dotrzeć do młodszych konsumentów - wprowadza specjalną aplikację do zabaw z kotkiem i wspiera ją reklamą telewizyjną.

Kraj, 16 lutego 2016

Nowa kampania dla marki Pur

Bożena Dykiel promuje płyn do mycia naczyń w towarzystwie Mieczysława Hryniewicza.

Kraj, 5 lutego 2016

Princessa rusza z konkursem konsumenckim

Działania pod hasłem "Chrupnij sobie nagrodę" potrwają do połowy marca.

Kraj, 3 lutego 2016

MEC: Model finansowania mediów publicznych do zmiany - uważa blisko 60 proc. internautów

Media publiczne za darmo i z reklamami, a jeśli opłata to do 10 złotych miesięcznie - taki wniosek wypływa z badania domu mediowego MEC.

Kraj, 1 lutego 2016

Błaszczykowski, Lahm i Pirlo ponownie w reklamach Druteksu

W pierwszym etapie komunikaty pojawią się w prasie, radiu, internecie.

Kraj, 29 stycznia 2016

Visa szeroko reklamuje swój program lojalnościowo-rabatowy Visa Oferty

Kampania autorstwa Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 27 stycznia 2016

Wydawnictwo Bauer wprowadza na rynek miesięcznik "Nostalgia"

Pismo poświęcone będzie ikonom XX wieku.

Kraj, 27 stycznia 2016

Ewa Wróblewska-Kubiak rozpoczyna pracę w Stars

Poprzednio związana była z domem mediowym MEC.

Kraj, 26 stycznia 2016

Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia - nowa kampania Nationale-Nederlanden

Za realizację projektu odpowiadają: Scholz & Friends, Papaya, Brasil, MEC oraz Value Media. Kampania potrwa do końca kwietnia.