M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Media Audits (firma)"

Kraj, 22 lutego 2013

Arkadiusz Marszałek odpowiada za sprzedaż agencyjną w YouTube

Znany menedżer dołączył do struktur Google Poland.

Kraj, 7 września 2012

Marszałek dyr. operacyjnym w wydawnictwie K-Magazine

Do wydawnictwa dołączył menedżer wcześniej związany m.in. z Orange.

Kraj, 15 maja 2007

Arkadiusz Marszałek dyrektorem ds. zarządzania mediami Grupy TP

Arkadiusz Marszałek objął stanowisko dyrektora ds. zarządzania mediami Grupy TP, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Koordynuje działania z zakresu planowania i zakupu...

Zagranica, 21 czerwca 2006

Clear Channel Communications nie chce nowej usługi audiometrycznej firmy Arbitron

Największe amerykańskie konsorcjum radiowe Clear Channel Communications wdało się w konflikt z pracującą dla niego firmą audiometryczną Arbitron. Przedmiotem sporu...

Przetargi, 31 maja 2006

Era rozpoczęła przegląd domów mediowych

Polska Telefonia Cyfrowa, operator marek telefonii komórkowej Era, Tak Tak i Heyah, rozpoczęła przegląd domów mediowych. Wartość budżetu mediowego PTC...

Kraj, 1 września 2005

Reklamodawcy zapoznali się ze stanowiskiem audytorów w sprawie kodeksu zasad SAR-u

Przedstawiciele reklamodawców należących do Stowarzyszenia ProMarka zapoznali się ze stanowiskiem firm zajmujących się audytem mediowym w sprawie projektu kodeksu dobrych...

Kraj, 26 sierpnia 2005

Brytyjski Media Audits przejmuje polski Media Check Point; powstanie Media Audits Polska

Brytyjska firma audytorska Media Audits i założona w ub.r. przez Arkadiusza Marszałka polska firma zajmująca się audytem mediowym Media Check...

Zagranica, 10 sierpnia 2005

Richard Brooke zastąpi Sharpe'a na stanowisku szefa mediów Unilevera w Wielkiej Brytanii

Richard Brooke obejmie pod koniec roku stanowisko media managera w brytyjskim oddziale koncernu Unilever. Zastąpi on na tym stanowisku Edwina...

Kraj, 12 lipca 2005

Reklamodawcy z ProMarki zaprosili do rozmów audytorów mediowych

Reklamodawcy skupieni w stowarzyszeniu ProMarka zaprosili przedstawicieli czterech audytorów mediowych na spotkanie, które ma dotyczyć rozwoju rynku audytowego w Polsce....

Kraj, 28 stycznia 2005

Stacje zadeklarowały dalsze przechodzenie na sprzedaż cennikową

Przedstawiciele głównych stacji telewizyjnych zadeklarowali na wczorajszej konferencji zorganizowanej przez dom mediowy Macroscope OMD konsekwentne promowanie sprzedaży cennikowej jako jakościowej...