M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Media Express (firma)"

Kraj, 3 lipca 2014

Agnieszka Doleżych przestała kierować czeską Sanomą

Zmiana związana jest ze sprzedażą tego oddziału.

Kraj, 3 października 2013

SMV ma nowego szefa od negocjacji

Do grupy Starcom MediaVest dołączył menedżer Atmediów.

Kraj, 9 października 2012

Wasiljew odpowiedzialny za sprzedaż reklam "iAM"

Magazyn wydawany tylko na tablety ma nowego sales managera.

Kraj, 5 lipca 2012

Anielska odchodzi z Muratora i Time'a

Po blisko dziewięciu latach z grupą ZPR rozstaje się Agnieszka Anielska, prezes zarządu Muratora i Grupy Time.

Kraj, 28 czerwca 2012

Doleżych w czeskiej Sanomie, powstał polski oddział

Po kilku latach pracy w G+J Polska Agnieszka Doleżych pokieruje czeskim oddziałem koncernu mediowego Sanoma. Koncern uruchomił także spółkę Sanoma Poland.

Kraj, 12 stycznia 2012

Zmiany w strukturach reklamowych Muratora

Marek Białek pokieruje teraz dwoma biurami reklamy.

Kraj, 25 października 2011

Marcin Gudowicz ma dołączyć do BR TVP

Według naszych informacji obecny dyrektor biura reklamy Wydawnictwa Bauer dołączy do ścisłego kierownictwa w BR TVP.

Kraj, 21 września 2011

Agnieszka Loretz w zespole agencji Baby Boomers

Agencja specjalizująca się w komunikacji z dojrzałymi konsumentami ma nowego sales directora.

Kraj, 5 września 2011

Ringier skompletował team reklamowy "Top Gear"

Trzyosobowy zespół zajmie się sprzedażą reklam do przejętego niedawno od Burdy magazynu.

Kraj, 22 czerwca 2011

Większy zespół reklamy "Harvard Business Review Polska"

Do działu dołączyły trzy nowe osoby.

Kraj, 19 maja 2011

Content Media poszerza ofertę i zatrudnia

Broker w segmencie custom publishing nawiązał współpracę ze spółką z grupy Media Express. Do zespołu firmy dołączyła Iwona Wyszogrodzka.

Kraj, 27 kwietnia 2011

Marta Guze-Korszyńska odpowiada za marketing Marquarda

Objęła stanowisko dyrektora marketingu, które dotąd pełniła Urszula Dziewit.

Kraj, 14 marca 2011

Media Express stawia na usługi marketingowe

Spółka działająca w ramach grupy ZPR teraz będzie koncentrować się na całościowej obsłudze marketingowej. Tworzy cztery brandy rynkowe specjalizujące się w różnych obszarach marketingu.

Kraj, 17 lutego 2011

"Thinktank" powołuje własne biuro reklamy

Pracami nowej jednostki pokieruje Marcin Dąbrowski.

Kraj, 3 września 2010

Renata Paczkowska-Kostrzewska w Media Expressie

Do utworzonej niedawno w grupie ZPR agencji dołączył nowy menedżer.

Kraj, 18 czerwca 2010

ZPR-y uruchamiają agencję marketingową

Nową strukturą pokieruje Waldemar Izdebski.

Kraj, 12 maja 2010

Michał Mozyrko z Eurozetu do IMS

Michał Mozyrko będzie odpowiedzialny za sprzedaż w firmie reklamowej IMS zajmującej się m.in. reklamą audio w sieciach handlowych.

Kraj, 23 kwietnia 2010

Radosław Włoda dołączył do Interii

Radosław Włoda został zastępcą dyrektora pionu klientów kluczowych w portalu Interia.pl. Zastąpił na tym stanowisku Dariusza Pietrzykowskiego.

Kraj, 24 lutego 2010

Białek poszerza kompetencje i przejmuje zarządzanie poligrafią w ZPR-ach

Marek Białek, dyrektor biura reklamy i ogłoszeń "Super Expressu" (Murator SA), objął stanowisko prezesa Media Express, spółki zajmującej się działalnością...

Kraj, 7 stycznia 2010

Brudzyński i Wylęga tworzą nową grupę medialną 9 Senses Media Group

Michał Brudzyński, dotychczasowy dyrektor zarządzający Gruner + Jahr Polska, i Łukasz Wylęga, szef i właściciel Headz Marketing Partner, stworzą nową...

Kraj, 8 września 2008

Tomasz Szakiel nowym prezesem ZPR-ów

Tomasz Szakiel, dyrektor operacyjny i wiceprezes zarządu Muratora SA, 15 września br. obejmie stanowisko prezesa zarządu Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych (ZPR)....

Kraj, 3 września 2008

Dwa awanse i dwie nowe osoby w G+J Polska

G+J Polska wprowadziło od początku września kilka zmian personalnych. Małgorzata Nocuń, dotychczas senior brand manager, awansowała na stanowisko dyrektora wydawniczego...

Kraj, 2 września 2008

Piotr Krawczyk odpowiada za sponsoring i akcje specjalne "National Geographic"

Piotr Krawczyk, doradca ds. klientów kluczowych w dziale klientów kluczowych Grupy Radiowej "Time" (ZPR), rozstał się z firmą. Obejmie stanowisko...

Przetargi, 28 maja 2008

TVP unieważnia przetarg na planowanie i zakup mediów

Telewizja Polska unieważniła prowadzony od ponad miesiąca przetarg na planowanie i zakup mediów na potrzeby reklamy publicznej. Przypomnijmy, że o...

Kraj, 8 listopada 2007

"Super Express" i "Dziennik" z nowymi kolekcjami muzycznymi

"Super Express" (Media Express) i "Dziennik" (Axel Springer Polska) rozpoczynają od dziś nowe kolekcje. Kolejne odcinki obu serii będą wprowadzane...

Kraj, 31 października 2007

Media Express promuje "Super Express" z sagą

Wczoraj "Super Express" (Media Express) rozpoczął sprzedaż dziennika z norweską sagą "Siła amuletu". Kolejna książka z 23-tomowej serii będzie wydawana...

Kraj, 29 października 2007

Sprostowanie: MindShare planuje i kupuje kampanie dla "Super Expressu"

W informacji "Media Express wspiera "Super Express" konkursem i kampanią" z 26 października br. błędnie podaliśmy nazwę domu mediowego obsługującego...

Kraj, 3 października 2007

Radek Sączek przeszedł z Universal McCann do Polskapresse

Radek Sączek dołączył jako copywriter do działu kreacji Polskapresse. Zajmuje się przede wszystkim komunikacją BtoB nowego dziennika wydawcy. Przeszedł do...

Kraj, 28 września 2007

Zmiany w zarządzie Wawy; Jacek Czynajtis odpowiada za reklamę

Leszek Kozioł jako prezes i Bogusław Potoniec w roli wiceprezesa weszli w skład zarządu Radia Wawa. Zastąpili w nim Stefana...

Kraj, 17 września 2007

Media Express i Murator łączą działy kolportażu

Media Express i Wydawnictwo Murator połączą w jedną strukturę swoje działy kolportażu. Odpowiedzialny za ten projekt oraz współpracę z kontrahentami...

Kraj, 3 września 2007

Sławomir Jastrzębowski nowym naczelnym "Super Expressu"

Sławomir Jastrzębowski, obecnie jeden z zastępców redaktora naczelnego "Faktu" (Axel Springer), obejmie stanowisko redaktora naczelnego "Super Expressu" (Media Express). Do...

Kraj, 31 sierpnia 2007

"Super Express" zmienia dodatek "Pilot" na "Co gdzie kiedy"

W warszawskim i śląskim wydaniu "Super Expressu" (Media Express) od dzisiaj zaczyna się ukazywać nowy piątkowy dodatek "Co gdzie kiedy"....

Kraj, 24 sierpnia 2007

Tomasz Lachowicz będzie pełnił funkcję szefa redakcji "Gazety Krakowskiej"

Tomasz Lachowicz od początku września będzie pełnił funkcję redaktora naczelnego "Gazety Krakowskiej" (Polskapresse). Janusz Kozioł, obecny szef redakcji tego dziennika,...

Kraj, 9 sierpnia 2007

Beata Jastrzębska-Mozyrko odpowiada za kluczowych klientów "Manager Magazin"

Beata Jastrzębska-Mozyrko dołączyła do biura reklamy "Manager Magazin". Pracuje na stanowisku specjalisty ds. kluczowych klientów. Przeszła do "Manager Magazin" z...

Kraj, 5 lipca 2007

Lachowicz i Cetera-Bulka wzmacniają nowy projekt Polskapresse

Tomasz Lachowicz obejmuje funkcję szefa wydawców w redakcji nowego projektu dziennika Polskapresse. Spółka oficjalnie poinformowała też o nominacji Małgorzaty Cetery-Bulki...

Kraj, 4 lipca 2007

Kultowy komiks "Kapitan Kloss" z "Super Expressem"

Komiksy z serii "Kapitan Kloss" będzie można kupować razem ze środowym wydaniem "Super Expressu" (Media Express). Pierwszy odcinek o agencie...

Kraj, 3 lipca 2007

Biuro reklamy "Super Expressu" tworzy dział projektów specjalnych

W ramach biura reklamy "Super Expressu" (Media Express) powstaje nowa struktura odpowiedzialna za projekty specjalne. Na razie nie są znane...

Kraj, 28 czerwca 2007

Jerzy Karwelis ponownie prezesem zarządu ZKDP

Jerzy Karwelis, dyr. wydawniczy Axel Springer Polska ("Newsweek Polska", "Forbes"), drugi raz z rzędu został wybrany na prezesa Związku Kontroli...

Kraj, 28 czerwca 2007

"Super Express" latem chce pozyskać klientów z kilku branż

"Super Express" (Media Express) na okres wakacyjny przewiduje dla swoich reklamodawców głównie propozycję zaistnienia przy specjalnie przygotowywanych projektach wydawniczych. Dziennik...

Kraj, 21 czerwca 2007

Iga Niewiadomska odchodzi z Mothership, zakłada własną firmę

Iga Niewiadomska, managing partner i udziałowiec firmy public relations Goodwill PR Services należącej do grupy Mothership, rozstaje się ze spółką....

Kraj, 14 maja 2007

Dzienniki Media Express i Agory wspólnie sprzedawane w Warszawie

Wydawnictwa Media Express i Agora prowadzą wspólny projekt sprzedaży gazet przez kolporterów. Akcja dotyczy "Super Expressu" i "Gazety Wyborczej". Obejmuje...

Kraj, 30 marca 2007

"Super Express" wzmacnia kampanią loterię Kasyno 2

"Super Express" (Media Express) wraca do loterii Kasyno. Jej druga edycja, czyli Kasyno 2, wystartuje w wydaniu sobotnim dziennika, 31...

Kraj, 29 marca 2007

Dodatki wielkanocne w "Super Expressie" i w "Newsweeku"

Dodatek wielkanocny o objętości 16 stron pod tytułem "Wielkanoc" dołącza dziś bezpłatnie "Super Express" (Media Express). Numer wspiera kampania radiowa...

Kraj, 22 marca 2007

"Gazeta Wyborcza" najczęściej cytowanym medium w ub.r. wg zestawienia IMM

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) była najczęściej cytowanym medium w 2006 r., jak wynika z rocznego zestawienia Instytutu Monitorowania Mediów (IMM)....

Kraj, 11 grudnia 2006

Nowa struktura G+J; nowe osoby w I kwartale 2007: Doleżych, Sykłowski, Bulera

G+J Polska od Nowego Roku zmienia strukturę. Magdalenie Malickiej, prezes wydawnictwa, będzie odtąd podlegać 9 pionów kierowanych przez: dyr. HR,...

Kraj, 24 listopada 2006

"Super Express" z kartami do gry

Media Express po raz kolejny dołączy do "Super Expressu" karty do gry z karykaturami polityków. Akcja ruszy w najbliższy poniedziałek...

Kraj, 3 listopada 2006

Nowa seria wydawnicza "Super Expressu" wspierana kampanią

Media Express, wydawca "Super Expressu", od sobotniego wydania gazety będzie dołączał kolejne tomy sagi "Grzech pierworodny". Pierwsza książka zostanie dodana...

Kraj, 23 października 2006

"Super Express" co piątek z anonsami towarzyskimi

"Super Express" (Media Express) co piątek będzie zamieszczał anonse towarzyskie w specjalnej wkładce. Akcja odbywa się pod hasłem "Bicie serca"....

Kraj, 5 października 2006

"Dziennik" w sierpniu miał średnią sprzedaż ogółem powyżej 221 tys. egz.

"Dziennik" (Axel Springer Polska) wrócił do ponad 200-tysięcznej sprzedaży, jak wynika z właśnie podsumowanych wyników sprzedaży dzienników przez ZKDP. Średnia...

Kraj, 3 października 2006

Marek Białek nowym szefem reklamy "Super Expressu"

Marek Białek zostanie nowym dyrektorem biura reklamy i ogłoszeń Media Express, wydawcy "Super Expressu". Zastąpi na tym stanowisku Rafała Wiśniewskiego,...