M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Media Insight (firma)"

Kraj, 25 października 2012

Motorola zamyka polski oddział

Rok po przejęciu Motoroli Google zadecydowało o zamknięciu m.in. polskiego oddziału firmy. Operatorzy nie są pewni, czy wciąż będą sprzedawać telefony tej marki.

Kraj, 19 marca 2012

Dwie równoległe kampanie RMF FM

Nadawca promuje "Fakty" i jednocześnie samą stację jako lidera opinii.

Kraj, 5 grudnia 2011

RMF rusza z nowatorskim projektem Włącz Fakty!

Nadawca będzie zachęcać do słuchania swoich serwisów informacyjnych.

Kraj, 13 maja 2010

ZOG ponownie dla SLD

Media do kampanii prezydenckiej Napieralskiego najpewniej zaplanuje ZenithOptimedia.

Kraj, 6 maja 2010

Re-akcja bukuje outdoor dla SLD

Kolejna partia wybiera partnerów do kampanii wyborczej.

Kraj, 14 kwietnia 2009

Mindshare chce wprowadzić markę Made in Mind na inne rynki

Sieć Mindshare interesuje się wprowadzeniem marki Made in Mind na inne rynki. Jak mówi Sebastian Olszowy z zarządu Mindshare Polska,...

Przetargi, 27 października 2008

SMVG i Media Insight w finale PTC, OMD nie będzie zwalniać

Starcom MediaVest i Media Insight (działający w GroupM u boku Mindshare) pozostały na short-liście w przetargu PTC. Z wyścigu o...

Kraj, 1 lipca 2008

Firma Dżus-Korocińskiej działa pod nazwą JDK Media Insight

Firma konsultingu mediowego Jowity Dżus-Korocińskiej, o której pisaliśmy w serwisie z 19 czerwca br., ma działać pod marką JDK Media...

Kraj, 19 czerwca 2008

Jowita Dżus-Korocińska zakłada firmę Media Insight

Jowita Dżus-Korocińska, wcześniej dyrektor departamentu zarządzania mediami w Telekomunikacji Polskiej SA, założyła firmę Media Insight zajmującą się konsultingiem mediowym. -...

Kraj, 23 sierpnia 2007

Tomasz Piątkowski szefem Outridera, nowej spółki GroupM

GroupM Polska (WPP) wprowadza na rynek spółkę Outrider wyspecjalizowaną w search marketingu. Tomasz Piątkowski, ostatnio interactive media director w MRM,...

Zagranica, 11 maja 2007

Mediaedge:cia debiutuje w Rumunii

Sieć domów mediowych Mediaedge:cia otworzyła swój oddział w Rumunii. Agencja powstała na bazie Media Insight, który działa na tym rynku...

Kraj, 13 marca 2007

Centralwings planuje inwestycje reklamowe w telewizji

Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, tanie linie lotnicze Centralwings należące do Polskich Linii Lotniczych LOT planują działania reklamowe z wykorzystaniem kampanii...

Przetargi, 2 lutego 2006

Centralwings wybrały trzy agencje na krótką listę w przetargu

Należące do Polskich Linii Lotniczych LOT SA tanie linie Centralwings w prowadzonym przetargu strategiczno-kreatywnym wybrały na short-listę trzy agencje reklamowe....

Przetargi, 30 stycznia 2006

Centralwings szuka nowej agencji i zmienia zasady współpracy reklamowej

Należące do PLL LOT tanie linie lotnicze Centralwings rozpisały przetarg strategiczno-kreatywny i chcą wybrać nową agencję reklamową. Zaprosiły osiem agencji...

Kraj, 9 grudnia 2005

Sprostowanie: MindShare Polska dla PLL LOT

Dla PLL LOT pracuje dom mediowy MindShare Polska, a nie Media Insight, jak napisaliśmy w informacji o nowej kampanii tego...

Kraj, 8 grudnia 2005

Skrzydlate postaci w nowej odsłonie kampanii LOT-u

Polskie Linie Lotnicze LOT SA rozpoczęły kolejną odsłonę swojej kampanii reklamowej. Tym razem prowadzona jest pod hasłem "Inspiracje" i ma...

Przetargi, 2 grudnia 2005

Wilbo planuje przetarg dla marki Neptun; Pietrzak kieruje także trade marketingiem

Wilbo, producent ryb i przetworów rybnych, planuje rozpisanie przetargu na obsługę reklamową marki Neptun. Przetarg prawdopodobnie ruszy w styczniu 2006...

Zagranica, 9 września 2005

MediaCom coraz bliżej włączenia do GroupM

Według brytyjskiego serwisu "BrandRepublic" grupa WPP zamierza wkrótce ogłosić włączenie domów mediowych MediaCom do platformy negocjacyjnej GroupM, czego pierwszym sygnałem...

Kraj, 7 kwietnia 2005

MindShare Polska zakończył restrukturyzację, Media Insight reaktywowane

Dom mediowy MindShare Polska zakończył trwający kilka miesięcy proces restrukturyzacji. - Celem zmian było wprowadzenie bardziej wyraźnego niż do tej...

Przetargi, 6 sierpnia 2004

Starcom prawdopodobnie obsłuży budżet Orlenu

Koncern PKN Orlen rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego, który powierzył najprawdopodobniej Starcomowi. Paweł Poręba z biura prasowego PKN Orlen...

Kraj, 15 czerwca 2004

Brief w przetargu mediowym PKN Orlen ponownie wymaga doprecyzowania

Domy mediowe należące do Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR), które zamierzają złożyć swoją ofertę w przetargu na obsługę mediową koncernu PKN...

Przetargi, 8 czerwca 2004

PKN Orlen rozpisał "właściwy" przetarg na obsługę budżetu mediowego

Koncern paliwowy PKN Orlen zaprosił domy mediowe do przetargu na obsługę swojego budżetu mediowego. Tymczasem agencje wciąż nie otrzymały żadnych...

Kraj, 7 maja 2004

Polski oddział domu mediowego Media Insight zmieni nazwę na Maxus

Holding WPP Group podjął decyzję o utworzeniu trzeciej po Mediaedge:cia i MindShare sieci domów mediowych o nazwie Maxus. W Polsce...

Kraj, 15 kwietnia 2004

Media Insight współpracuje z PTF, ruszyła kampania w telewizji

Dom mediowy Media Insight zaplanował i zakupił czas reklamowy do telewizyjnej kampanii Polskiego Towarzystwa Finansowego SA (PTF), która właśnie się...

Kraj, 14 kwietnia 2004

PKN Orlen kontynuuje kampanię "Jakość Orła" z Media Insight

Dom mediowy Media Insight jest odpowiedzialny za zakup i planowanie mediów na potrzeby trwającego obecnie kolejnego etapu wizerunkowej kampanii reklamowej...

Kraj, 10 marca 2004

PKN Orlen przesłał domom mediowym projekt umowy o poufności

Koncern PKN Orlen przesłał zaproszonym do przetargu domom mediowym projekt umowy o poufności, o który firmy te za pośrednictwem Stowarzyszenia...

Zagranica, 17 lutego 2004

Theakstone dyrektorem zarządzającym Group M w Wielkiej Brytanii

Nick Theakstone, dotychczas dyrektor ds. inwestycji w sieci MindShare, został awansowany na stanowisko dyrektora zarządzającego firmy Group M w Wielkiej...

Kraj, 19 stycznia 2004

Sferia będzie oferowała usługi na terenie całego kraju

OSP Polpager Sp. z o.o., operator telekomunikacyjny działający pod marką handlową Sferia, oferujący usługi telelekomunikacyjne (telefon i internet) drogą radiową,...

Kraj, 5 stycznia 2004

PKN Orlen nie zgadza się z zarzutami audytorów z Ernst & Young

Koncern paliwowy PKN Orlen odpiera zarzuty dotyczące nieprawidłowości w podejmowanych działaniach marketingowych. Ich krytyka została zawarta we fragmentach raportu firmy...

Przetargi, 28 listopada 2003

Trzy projekty marketingowe są przedmiotem przetargu PKN Orlen

Z nieoficjalnych informacji wynika, że brief przetargowy przesłany agencjom reklamowym przez koncern paliwowy PKN Orlen dotyczy realizacji trzech projektów marketingowych....

Kraj, 4 listopada 2003

PKN Orlen zamierza skonsolidować budżet reklamowy

Polski Koncern Naftowy Orlen (PKN Orlen) rozpoczął przetarg na obsługę fullserwisową swojego budżetu reklamowego. Jak wynika z nieoficjalnych informacji, firma...

Kraj, 30 czerwca 2003

Media Insight będzie obsługiwać budżet leków homeopatycznych Dolisos

Dom mediowy Media Insight rozpoczął współpracę z farmaceutycznym koncernem Dolisos Polska, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Katarzyna Grochulska, asystentka ds. marketingu w...

Kraj, 12 czerwca 2003

Sferia reklamuje swoje usługi telekomunikacyjne

OSP Polpager, właściciel marki Sferia.pl, uruchomił kampanię wizerunkowo-sprzedażową swoich usług telekomunikacyjnych. Kampania obejmuje około 100 nośników outdoorowych w Warszawie i...

Kraj, 23 kwietnia 2003

Tuba i Media Insight wygrały przetarg na obsługę marki Sferia

Firma OSP Polpager, operator bezprzewodowej sieci telefonii stacjonarnej Sferia, rozstrzygnęła przetarg reklamowy. Wygrała go agencja reklamowa Tuba Urząd ds. Nagłaśniania...

Kraj, 30 grudnia 2002

Mikołaj Komornicki odchodzi z domu mediowego MindShare Polska

Mikołaj Komornicki, dotychczasowy współzarządzający na stanowisku managing directora domem mediowym MindShare Polska, zdecydował się opuścić firmę. Swoją funkcję będzie pełnił...

Kraj, 30 grudnia 2002

PKN Orlen promuje nową ofertę programu Vitay

Koncern paliwowy PKN Orlen rozpoczął kampanię promującą nowy katalog nagród i zmodyfikowane reguły programu lojalnościowego Vitay adresowanego do klientów stacji...

Kraj, 27 września 2002

Maciej Tesławski został dyrektorem strategicznym firmy Parallel

Maciej Tesławski objął stanowisko dyrektora strategicznego firmy Parallel, świadczącej usługi z zakresu marketing services. Tesławski w rodzimej branży BTL pracuje...

Kraj, 22 lipca 2002

Agencja JWT/Parintex przygotowała kolejną kampanię PKN Orlen

Ruszyła kolejna kampania reklamowa koncernu PKN Orlen, informująca o nowej wakacyjnej promocji. Promocja dotyczy benzyny Super Plus 98, która od...

Kraj, 18 lipca 2002

Maja Wieczorek została media manager w Media Insight

Maja Wieczorek, dotychczas client service manager w domu mediowym MindShare Polska, została mianowana media managerem w domu mediowym Media Insight....

Kraj, 8 lipca 2002

Dom mediowy Media Insight rozpoczyna współpracę z PKN Orlen

Agencje reklamowe JWT/Parintex oraz Gruppa 66/Ogilvy należące do holdingu WPP utworzyły dom mediowy Media Insight (MI). Jest on częścią międzynarodowej...

Zagranica, 12 listopada 2001

Shell przekazuje swój globalny budżet domowi mediowemu MediaCom

Shell Oil Co. po trwającym pół roku przetargu przekazał swój globalny budżet mediowy, którego wysokość szacowana jest na 163 mln...