M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Media & Marketing Europe (marka)"

Kraj, 16 kwietnia 2015

Piotr Ruszak dyrektorem ds. reputacji marki w SMG

Odpowiada za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną wszystkich marek agencji i departamentów specjalistycznych SMG.

Zagranica, 11 lipca 2008

Tim Collison odpowiedzialny za marketing w Initiative

Tim Collison objął stanowisko directora of worldwide marketing communications w domu mediowym Initiative. Poprzednio pracował w Mediaedge:cia, gdzie był także...

Kraj, 13 czerwca 2007

Rafał Szysz w jury konkursu M&M Awards 2007

Rafał Szysz, media manager na region EMEA w firmie Avon, został jednym z członków jury konkursu M&M Awards 2007. Konkurs...

Zagranica, 20 marca 2007

Simon Marquis dołączył do wydawnictwa C Squared

Simon Marquis został chairman of business w wydawnictwie C Squared Holdings. Poprzednio był chairmanem domu mediowego ZenithOptimedia. Spółka C Squared...

Zagranica, 19 marca 2007

TradeDoubler odrzucił ofertę przejęcia przez AOL

Udziałowcy sieci interaktywnej TradeDoubler odrzucili ofertę przejęcia złożoną przez koncern AOL, doniósł serwis "Media & Marketing Europe". Jak pisaliśmy w...

Zagranica, 27 listopada 2006

Tim Collison managing partnerem Mediaedge:cia w regionie EMEA

Tim Collison zostanie managing partnerem na obszar Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) w sieci domów mediowych Mediaedge:cia. Ostatnio był...

Zagranica, 6 października 2006

David Simpson z "M&M Europe" został menedżerem ds. sprzedaży w Extreme Sports

David Simpson został international sales managerem w Extreme Sports Channel, który rozwija paneuropejską działalność. Simpson będzie odpowiadał za wydatki na...

Kraj, 27 czerwca 2006

Jowita Dżus-Korocińska w jury M&M Awards 2006

Jowita Dżus-Korocińska, dyrektor departamentu zarządzania mediami w pionie komunikacji korporacyjnej Telekomunikacji Polskiej, będzie członkiem jury międzynarodowego konkursu reklamowego M&M Awards...

Kraj, 14 kwietnia 2006

Adidas rozpoczyna kampanię "Impossible Team", ukoronowanie działań mundialowych

Adidas rozpoczyna globalną kampanię "Impossible Team", która jest ukoronowaniem tegorocznych działań reklamowych koncernu związanych z mundialem. Kampania obejmie telewizję, kina,...

Zagranica, 12 stycznia 2006

Starcom rozpocznie obsługę mediową LG Electronics w Rosji

Koreański koncern LG Electronics, który skonsolidował budżet mediowy w Europie w sieci Starcom, powierzył jej planowanie i zakup mediów również...

Zagranica, 11 stycznia 2006

Visa rusza z kampanią olimpijską

Visa International w związku ze zbliżającymi się zimowymi igrzyskami olimpijskimi w Turynie przygotowała kampanię reklamową. Będzie ona prowadzona w krajach...

Zagranica, 11 stycznia 2006

Terri Santisi została CFO w Interpublic Media

Interpublic Group zatrudnił Terri Santisi na stanowisku chief financial officera w Interpublic Media. Santisi ma nadzorować politykę finansową spółki, która...

Zagranica, 10 stycznia 2006

Universal McCann w regionie EMEA bez dyrektora

Chris Shaw, wiceprezes wykonawczy domu mediowego Universal McCann, po 10 latach pracy odchodzi z sieci. Shaw pełnił funkcję dyrektora Universal...

Zagranica, 10 stycznia 2006

MPG International zajmie się obsługą Citroena w Europie

Sieć mediowa MPG International wygrała przetarg na paneuropejską obsługę francuskiego koncernu motoryzacyjnego Citroen. Drugą siecią, która starała się o ten...

Zagranica, 10 stycznia 2006

Rupert Lane advertising managerem "Financial Timesa"

Rupert Lane został mianowany advertising managerem weekendowego dodatku dziennika "Financial Times" - "FTfm". Będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie reklam do papierowej...

Zagranica, 6 stycznia 2006

Tina-Louise Jackson odeszła z magazynu "BusinessWeek" do "CNBC European Business"

Tina-Louise Jackson została wydawcą magazynu "CNBC European Business" w firmie Ink Publishing. Ostatnio była sales managerem pisma "BusinessWeek" na obszar...

Zagranica, 20 grudnia 2005

Gatfield i Krakowsky pracują nad strategią rozwoju Interpublic Group

Interpublic Group of Cos. wzmocniła menedżerski zespół korporacyjny i utworzyła nowe stanowiska strategiczne. Stephen Gatfield został executive VP strategy and...

Zagranica, 19 grudnia 2005

Penny Reid została CEO festiwalu reklamy w Cannes

Penny Reid została chief executive officerem Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes. Ostatnio była chairmanem agencji Tequila London. W agencjach spędziła...

Zagranica, 19 grudnia 2005

Anne Krausse będzie szefem sprzedaży "Financial Timesa" na Europę Środkowo-Wschodnią

Anne Krausse została mianowana head od sales na obszar Europy Środkowo-Wschodniej dziennika "Financial Times". Ostatnio była szefem sprzedaży reklam w...

Zagranica, 16 grudnia 2005

Komisja Europejska zaleca reformę przepisów dotyczących product placementu i reklamy telewizyjnej

Komisja Europejska zaleca reformę przepisów dotyczących działań product placement w telewizji. Nowa propozycja byłaby uwzględniona w poprawce do dyrektywy na...

Zagranica, 16 grudnia 2005

Metro International prowadzi europejskie badania reakcji czytelników na reklamy

Firma Metro International rozpoczęła realizację europejskiego projektu badawczego, którego celem jest zbadanie reakcji czytelników jej gazet na reklamy. Do końca...

Zagranica, 16 grudnia 2005

Komisja Europejska zaleca reformę przepisów dotyczących product placementu i reklamy telewizyjnej

Komisja Europejska zaleca reformę przepisów dotyczących działań product placement w telewizji. Nowa propozycja byłaby uwzględniona w poprawce do dyrektywy na...

Zagranica, 16 grudnia 2005

Metro International prowadzi europejskie badania reakcji czytelników na reklamy

Firma Metro International rozpoczęła realizację europejskiego projektu badawczego, którego celem jest zbadanie reakcji czytelników jej gazet na reklamy. Do końca...

Zagranica, 15 grudnia 2005

Mel Varley awansowana na CEO Mediaedge:cia w regionie EMEA

Sieć Mediaedge:cia awansowała Mel Varley, dotychczas chief client officera na region EMEA, na stanowisko chief executive w tym regionie. Varley...

Zagranica, 15 grudnia 2005

Metro przejęło pełną kontrolę nad holenderską edycją gazety

Koncern Metro International został 100-proc. właścicielem "Metro Holland". W wyniku transakcji firma przejęła od mniejszościowych udziałowców brakujący pakiet 9,99 proc....

Zagranica, 9 grudnia 2005

MasterCard Europe przedłuża umowę sponsoringową z UEFA

Operator kart płatniczych MasterCard Europe podpisał nowy kontrakt z organizacją piłkarską UEFA dotyczący sponsoringu rozgrywek Ligi Mistrzów i Mistrzostw Europy...

Zagranica, 8 grudnia 2005

Agencja Marcel zajmie się kreacją dla limitowanej edycji samochodów Corsa Silver Line

Samochodowy koncern Opel wybrał paryską agencję Marcel do obsługi reklamowej limitowanej edycji samochodów Corsa Silver Line. Agencja będzie odpowiedzialna za...

Zagranica, 8 grudnia 2005

Honda pokazuje swoją historię w brytyjskiej kampanii

W najnowszej brytyjskiej kampanii wizerunkowej Honda przedstawia swoją historię i swoje najbardziej znane produkty. W spocie "Impossible Dream" ("Nierealne marzenie")...

Zagranica, 5 grudnia 2005

Producenci z Chianti chcą repozycjonować swoje wina w Europie

Dwie włoskie organizacje branżowe: Chianti Wine Consortium oraz Toscana Promozione, zamierzają zainwestować w ciągu najbliższych trzech lat 3 mln euro...

Zagranica, 5 grudnia 2005

Ceny reklam w mediach na świecie znacznie wzrosną w 2006 r. wg raportu Initiative Futures Worldwide

Światowe ceny reklam w mediach w 2006 r. będą wzrastały znacznie - wynika z raportu Initiative Futures Worldwide. Raport powstał...

Zagranica, 2 grudnia 2005

Sieć agencyjna JWT zamierza wzmocnić pozycję w Rosji

Agencja reklamowa JWT połączyła się ze spółką Ravi - rosyjską agencją reklamową należącą do Russia Video International Group. JWT chce...

Zagranica, 2 grudnia 2005

Europejczycy coraz więcej czasu spędzają w sieci

Europejczycy spędzają w internecie o 56 proc. więcej czasu niż w 2003 r. i o 17 proc. więcej niż w...

Zagranica, 2 grudnia 2005

TiVo z domami mediowymi pracuje nad urządzeniem do selekcji reklam

Amerykańska firma TiVo, producent cyfrowych odtwarzaczy wideo, wraz z sieciami domów mediowych z grup Interpublic, Omnicom i Publicis zamierza wprowadzić...

Zagranica, 1 grudnia 2005

Herve Philippe nowym szefem finansów w Havasie

Herve Philippe został mianowany nowym chief financial officerem w Havasie. Zastąpił na tym stanowisku Jacques'a Heraila, który odszedł w ubiegłym...

Zagranica, 1 grudnia 2005

G+J wchodzi na rynek grecki

Niemiecki wydawca Gruner + Jahr dzięki przejęciu 50 proc. udziałów w wydawnictwie Daphne Communications zadebiutował na rynku greckim. Daphne jest...

Zagranica, 29 listopada 2005

Moskiewska Leo Burnett przebudowuje i konsoliduje struktury

Leo Burnett Moscow (Publicis Groupe) jest w trakcie rekonstrukcji swojego oddziału. Planowane jest połączenie macierzystej agencji z lokalną agencją kreatywną...

Zagranica, 21 listopada 2005

Wydawnictwo Orkla Media szuka inwestora

Orkla Media, druga co do wielkości norweska grupa medialna, ogłosiła, że szuka partnera biznesowego, a nawet większościowego właściciela. Zainteresowanie wykazały...

Zagranica, 21 listopada 2005

HSBC rusza z pierwszą globalną kampanią autorstwa WPP

Grupa finansowa HSBC rozpoczyna pierwszą zintegrowaną akcję marketingową od czasu przekazania WPP Group budżetu na media i reklamę w maju...

Zagranica, 16 listopada 2005

Thorsten Braun szefem sprzedaży Viacom Brand Solutions w Niemczech

Thorsten Braun obejmie stanowisko head of sales w firmie Viacom Brand Solutions (VBS) w Niemczech. Będzie pracował w Berlinie. Ostatnio...

Zagranica, 4 listopada 2005

Ecran Media i MindShare będą obsługiwać Maison de la France

Francuska firma turystyczna Maison de la France przekazała swój międzynarodowy budżet związany z planowaniem i zakupem mediów domom mediowym Ecran...

Zagranica, 4 listopada 2005

Microsoft udostępnia internetowe pakiety dla Windows i Office na pulpit

Microsoft Corp. udostępnił użytkownikom specjalne pakiety dla systemu operacyjnego MS Windows i oprogramowania biurowego MS Office, które użytkownicy mogą instalować...

Zagranica, 4 listopada 2005

Lavazza rusza z europejską kampanią reklamową

Producent kawy Lavazza ruszył z europejską kampanią reklamową, której budżet szacowany jest na 10 mln euro. Działania reklamowe rozpoczną się...

Kraj, 3 listopada 2005

British Airways wdraża nowy projekt marketingu mobilnego obejmujący także Polskę

Linie lotnicze British Airways (BA) rozpoczną realizację paneuropejskiego projektu z zakresu marketingu mobilnego. Działania wspierające sprzedaż biletów lotniczych będą prowadzone...

Zagranica, 3 listopada 2005

Pepsi rozpoczyna piłkarską kampanię The Pepsi Max World Challenge

Marka Pepsi rozpoczyna piłkarską kampanię The Pepsi Max World Challenge. Projekt będzie realizowany w 12 krajach i ma formę turnieju...

Zagranica, 3 listopada 2005

Rusza korporacyjna kampania MasterCard

Startuje paneuropejska kampania MasterCard promująca Corporate Payment Solutions. Obejmuje siedem rynków europejskich. Rozwiązania płatnicze MasterCard będą reklamowane w prasie biznesowej...

Zagranica, 28 października 2005

Rob Grimshaw odpowiada za globalną strategię i działania reklamowe "Financial Timesa"

Rob Grimshaw odpowiada za globalną strategię i działania reklamowe "Financial Timesa" w wydaniu papierowym i online. Do tej pory w...

Zagranica, 27 października 2005

"Forbes" debiutuje z tureckojęzyczną edycją

Biznesowy magazyn "Forbes" zadebiutuje na rynku tureckim. Będzie wydawany przez firmę Merkez Magazine Group należącą do grupy Ciner. Magazyn kosztuje...

Zagranica, 21 października 2005

Herve Brossard został chief client officerem w DDB Worldwide

Herve Brossard, dotychczasowy prezes i chief executive w DDB France Group, awansował na stanowisko chief client officera w DDB Worldwide....

Zagranica, 21 października 2005

Orman i Alexander opuszczają Eurosport

Eurosport opuszczają dwaj kluczowi członkowie paryskiego kierownictwa kanału. David Orman, dyrektor sprzedaży w Wielkiej Brytanii i Skandynawii, opuszcza nadawcę po...

Zagranica, 19 października 2005

Pernod Ricard zainwestuje 40 mln euro w globalną reklamę Jamesona

Francuski koncern alkoholowy Pernod Ricard za pośrednictwem spółki zależnej Irish Distillers zamierza zainwestować 40 mln euro w globalne działania reklamowe...