M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Media & Marketing Polska (marka)"

Kraj, 8 kwietnia 2019

"Od Netflixa do Fortnite’a" - wyniki badania "MMP" i panelu Ariadna

Coraz częściej wybieramy serwisy VoD i gry, najchętniej bezpłatne, ale telewizja wciąż trzyma się mocno - wynika z badania przeprowadzonego dla "Media & Marketing Polska" zaprezentowanego po raz pierwszy na Multiscreen Day.

Kraj, 28 stycznia 2019

Dawid Kaźmierczak awansuje w McCann Worldgroup na stanowisko associate digital directora

Będzie odpowiedzialny za zarządzanie zintegrowanym zespołem social media & digital oraz za współkształtowanie z działami kreacji i strategii komunikacji w tych obszarach.

Kraj, 28 listopada 2018

TVN Media, WP, Grupa RMF, AMS, Bauer i Tandem Media nagrodzone przez "Media & Marketing Polska"

16. edycja raportu "Biura Reklamy" trafia na rynek.

Kraj, 27 listopada 2018

Filip Fiedorow będzie dyrektorem marketingu Żabka Polska

Menedżer żegna się z firmą IKEA po ponad dwóch latach.

Kraj, 26 listopada 2018

Spot "Nieszczęśliwy numer" laureatem 2. edycji konkursu AdFM Awards

Kampania przygotowana przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego została zwycięzcą tegorocznego konkursu kreatywnej reklamy radiowej. Nagrodę wręczono podczas gali konkursu Kreatura.

Kraj, 23 listopada 2018

Kreatura 2018: 7 nagród głównych i 13 wyróżnień

Jury zdecydowało również o przyznaniu dwóch nagród specjalnych.

Kraj, 31 października 2018

TTV, Telewizja Puls i TVP ABC nagrodzone w raporcie "Nadawcy 2018" miesięcznika "Media & Marketing Polska"

Najnowsze wydanie raportu zawiera portrety 25 największych nadawców i po raz pierwszy osobną sekcję poświęconą VoD.

Kraj, 29 października 2018

"MMP" i Ariadna: Polacy kupują w e-Tesco i chcieliby e-Biedronki

Z badanie przygotowanego specjalnie na konferencję Shopper Day wynika też, że ponad połowa konsumentów jeszcze nigdy nie robiła podstawowych zakupów przez internet.

Kraj, 22 października 2018

Grand prix Golden Drum 2018 dla 180heartbeats + Jung von Matt

Polskie agencje otrzymały także cztery nagrody Golden Drum i cztery Silver Drum.

Kraj, 16 października 2018

Przedstawiciele Dunnhumby, IKEA, Nielsen, Google na konferencji "MMP" Shopper Day

Już 24 października wydarzenie poświęcone shopper marketingowi, e-commerce i budowaniu lojalności. Organizatorami są "Media & Marketing Polska" oraz magazyn "Handel".

Kraj, 10 października 2018

Troje Polaków w jury 25. Festiwalu Golden Drum

Obrady jury odbędą się w dniach 17-19 października.

Kraj, 18 września 2018

Tanguy Pincemin z Dunnhumby keynote speakerem na konferencji Shopper Day

Wydarzenie, które odbędzie się 24 października, poświęcone jest shopper marketingowi, detalistom, lojalności i e-commerce. Organizatorami konferencji są pisma "Media & Marketing Polska" i "Handel".

Zagranica, 25 kwietnia 2018

Voskhod Agencją Roku na festiwalu White Square [wideo]

Agencja została również wyróżniona dwoma grand prix.

Kraj, 6 marca 2018

Zgłoszenia do White Square można składać do 30 marca

W tym roku odbędzie się 10. edycja tego festiwalu reklamy i marketingu.

Kraj, 14 lutego 2018

Tom Frazer z Viacomu keynote speakerem na Multiscreen Day

"Telewidzowie, cordcutterzy i marki. Efektywna komunikacja w zmieniającym się krajobrazie mediów" - to temat już trzeciej edycji konferencji organizowanej przez "Media & Marketing Polska".

Kraj, 4 grudnia 2017

Raport "Domy produkcyjne" w styczniowym wydaniu "MMP"

Badania satysfakcji klientów domów wykonał instytut Kantar Millward Brown.

Kraj, 1 grudnia 2017

Mixx Awards 2017: VML Agencją Roku, nie wybrano Domu Mediowego Roku

Nagrodę Best In Show przyznano kampanii "Świadomy sen" zrealizowanej przez VML Poland.

Kraj, 27 listopada 2017

Polsat, Sarigato/Sataku, Grupa RMF, AMS, Bauer i Agora nagrodzone przez "MMP"

W dorocznym raporcie Biura Reklamy uhonorowaliśmy najlepsze biura w kategoriach TV, internet, radio, OOH, magazyny, dzienniki i kino. Podstawą wyboru było badanie Kantar Millward Brown.

Kraj, 24 listopada 2017

Kreatura 2017: 17 nagród głównych i 38 wyróżnień

Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za pracę "Porter Podbity Śliwką" zrealizowaną przez DBA Box Office dla Browaru Jabłonowo.

Kraj, 20 listopada 2017

Epica Awards 2017: grand prix dla Bardzo

Polska z siedmioma statuetkami na festiwalu w Berlinie.

Kraj, 9 listopada 2017

17 statuetek i 37 wyróżnień w XXI edycji konkursu Kreatura

Jury pracujące pod przewodnictwem Jacka Jurka, dyrektora kreatywnego agencji Just, zakończyło obrady.

Kraj, 31 października 2017

132 projekty walczą w konkursie Kreatura 2017

Najbardziej zacięta rywalizacja zapowiada się w kategoriach Digital, Film oraz Kampania społeczna/CSR.

Kraj, 24 października 2017

Raport "Biura Reklamy" w grudniowym "Media & Marketing Polska"

W publikacji zaprezentujemy portrety 51 biur na podstawie badań Kantar Millward Brown.

Kraj, 24 października 2017

Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej już 24 listopada

W tym dniu organizacje biorące udział w dialogu branżowym SAR - PSML spotykają się na podpisanie umowy branżowej dotyczącej dobrych praktyk i standardów współpracy klient -agencja.

Kraj, 20 października 2017

62 nominacje w Mixx Awards 2017

"Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym tej imprezy.

Kraj, 27 września 2017

Zbliża się Filmteractive 2017

Tegoroczna edycja festiwalu komunikacji interaktywnej Filmteractive odbędzie się w październiku zarówno w Łodzi, jak i po raz pierwszy w Warszawie. Tematem przewodnim są marki przyszłości. Wydarzenie zostało objęte patronatem "Media & Marketing Polska" oraz MMP24.

Kraj, 27 września 2017

Lars Stegelmann z Nielsen Sports keynote speakerem na konferencji "Sponsoring i marketing sportowy"

Wydarzenie pod auspicjami "Media & Marketing Polska" już 26 października.

Kraj, 26 września 2017

Opus B podwójnie triumfuje w konkursie Pentawards

Złotą nagrodę otrzymał koncept opakowania miodu pitnego Kwarta, który powstał w odpowiedzi na brief wymyślony przez redakcję "Media & Marketing Polska".

Od redakcji, 11 września 2017

Nowy redaktor naczelny "Media & Marketing Polska"

Tomasz Wygnański awansował na stanowisko redaktora naczelnego, Piotr Machul pełni funkcję zastępcy.

Kraj, 8 września 2017

Izabela Albrychiewicz pokieruje polskim oddziałem agencji Wavemaker

Kształtuje się nowa struktura, która zacznie funkcjonować od stycznia 2018 r. w związku z połączeniem MEC i Maxusa. Jaromir Sroga, CEO Maxusa, otrzyma nową rolę w GroupM.

Kraj, 7 września 2017

Izabela Albrychiewicz na czele polskiego Wavemaker

Kształtuje się nowa struktura, która zacznie funkcjonować od stycznia 2018 r. w związku z połączeniem MEC i Maxusa. Jaromir Sroga, CEO Maxusa, otrzyma nową rolę w GroupM.

Kraj, 6 września 2017

Jacek Jurek przewodniczącym jury konkursu Kreatura 2017

Dyrektor kreatywny agencji Just będzie przewodniczył obradom.

Kraj, 9 sierpnia 2017

Spencer Baim, chief strategic officer Vice Media, przewodniczącym jury Epica Awards

Domy produkcyjne po raz pierwszy również mogą zgłaszać swoje prace do konkursu.

Kraj, 25 lipca 2017

Ruszają zgłoszenia do Mixx Awards 2017

"Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym tej imprezy.

Kraj, 20 lipca 2017

"Media & Marketing Polska" zbada rynek studiów produkcyjnych

Projekt realizujemy wspólnie z firmą Kantar Millward Brown.

Kraj, 29 czerwca 2017

"MMP" docenione za jakość merytoryczną przez domy mediowe w badaniu Screenlovers

Media branżowe oceniało ponad 200 pracowników agencji mediowych.

Kraj, 26 czerwca 2017

Brąz dla FCB Warsaw w Cannes [wideo]

To druga statuetka dla agencji za tę kampanię.

Kraj, 20 czerwca 2017

Dwie statuetki dla agencji z Polski na Cannes Lions [wideo]

Do tej pory na festiwalu w Cannes nagrodzone zostały agencje 2012 oraz FCB Warsaw.

Kraj, 12 czerwca 2017

Rozpoczyna się New Europe Market w Dubrowniku

To doroczne spotkanie europejskiej branży telewizyjnej i wideo. W Chorwacji będą też przedstawiciele polskiego rynku.

Kraj, 6 czerwca 2017

Tomasz Wiaderek PR managerem Kino Polska TV

Będzie odpowiadał za kanały Kino Polska i FilmBox i Zoom TV.

Kraj, 30 maja 2017

Startuje konkurs reklamy radiowej AdFM Awards

Wręczenie nagród odbędzie się podczas gali Konkursu Kreatura.

Kraj, 24 maja 2017

AdEx: Reklama online w Europie przekroczyła 40 mld euro

Rynek rośnie o kolejne 12,2 proc.

Kraj, 24 maja 2017

Bluerank i Gemius wracają z nagrodami z Interact 2017

"Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym tej imprezy.

Kraj, 16 maja 2017

Bluerank i Gemius powalczą o nagrody podczas Interact 2017

Znamy short-listy w Mixx Awards i Research Awards. Rozdanie nagród odbędzie się 23 maja.

Kraj, 26 kwietnia 2017

Jakub Sagan jurorem na festiwalu Golden Drum

Creative director z K2 podczas 24. edycji konkursu będzie oceniał prace w części Best Piece.

Kraj, 26 kwietnia 2017

Magdalena Adamowicz w zespole "Business Gate"

Będzie odpowiadać za rozwój projektu oraz wydarzenia specjalne.

Kraj, 20 kwietnia 2017

Jury i Rada Programowa konkursu Golden Arrow w komplecie

Współorganizatorzy Golden Arrow - "Media & Marketing Polska" wraz z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu SMB - przedstawili pełny skład jury oraz Rady Programowej 12. edycji konkursu. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 8 maja br.

Kraj, 20 kwietnia 2017

Nigel Hollis gościem specjalnym konferencji Kantar Millward Brown

Wydarzenie odbędzie się pod hasłem "Jak budować markę w cyfrowym świecie?".

Kraj, 5 kwietnia 2017

IAA: tylko 36 proc. marketerów korzysta z kodeksów dobrych praktyk przetargowych

Jeszcze mniej, bo tylko 12 proc. marketerów stosuje rejection fee - wynika z raportu "Pozycja dyrektora marketingu w przedsiębiorstwie oraz relacje działu marketingu z dostawcami usług".

Zagranica, 3 kwietnia 2017

David Droga odbierze w Cannes Lwa św. Marka

Pierwszego Lwa zdobył w wieku 19 lat.