M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Media Metropolis (firma)"

Kraj, 1 września 2015

Iwona Dziedzic-Gawryś odchodzi z Eniro

Specjalista ds. PR żegna się z firmą.

Kraj, 19 marca 2013

Milkiland promuje serki Ostrowia

Nowy właściciel marki prowadzi działania promocyjne informujące o nowym logotypie marki.

Kraj, 14 stycznia 2011

4Fun Media rozwija projekty PR

Właściciel stacji 4fun.tv i Rebel.tv zmienił agencję public relations.

Kraj, 1 kwietnia 2010

4fun.TV i Rebel TV ze wsparciem PR

Media Metropolis będzie pracować dla 4Fun Media.

Kraj, 16 marca 2010

Ewa Minge i Janusz Józefowicz zaangażowani w oprawę debiutu nowych żeli Palmolive

Koncern kosmetyczny Colgate-Palmolive wprowadził na rynek nowe żele pod prysznic Palmolive Naturals Nutra Fruit, które intensywnie reklamuje w mediach. Według...

Kraj, 8 stycznia 2010

Walk The Line odpowiada za promocję teatru 6. piętro

Agencja Walk The Line zaprojektowała logotyp oraz identyfikację wizualną nowego warszawskiego teatru 6. piętro założonego przez Michała Żebrowskiego i Eugeniusza...

Kraj, 11 czerwca 2008

Wina, jabłka i wędzonka specjalnością południowego Tyrolu

Południowy Tyrol rozpoczął w Polsce trzyletnią promocję swoich win, jabłek i wędzonki. Kampania ma zachęcić polskich konsumentów do zapoznania się...

Kraj, 8 grudnia 2006

Indykpol SA przeprowadza program edukacyjny Olimpiada Zdrowia

11 grudnia br. w 3000 gimnazjów na terenie całego kraju odbędzie się pierwszy etap Ogólnopolskiej Olimpiady Zdrowia, konkursu wiedzy na...

Kraj, 23 maja 2006

Polfa Kutno rozpoczyna kampanię edukacyjną związaną z lekiem Bestpirin

Firma farmaceutyczna Polfa Kutno, producent Bestpirinu, leku zapobiegającego zawałom serca, chorobie wieńcowej oraz udarom mózgu, rozpoczyna kampanię edukacyjną wśród aktywnych...

Przetargi, 19 maja 2006

Debiutująca w Polsce firma SportConde szuka agencji do obsługi działań BTL

Rozpoczynająca działalność w Polsce firma SportConde szuka agencji do obsługi działań BTL. Obecnie prowadzi rozmowy z trzema agencjami, których nazw...

Kraj, 16 września 2005

Lodowy bar Wyborowej w Pałacu Kultury

Wyborowa SA postawiła gigantyczną konstrukcję lodową w warszawskim Pałacu Kultury i Nauki. Marketer 15 września zaprezentował dwa lodowe bary, ktorych...

Kraj, 22 czerwca 2005

Internetowe biuro podróży OctopusTravel chce oferować usługi w Polsce

OctopusTravel, internetowe biuro podróży z centralą w Londynie operujące na wielu rynkach, planuje rozpoczęcie oficjalnej działalności w Polsce, o czym...

Kraj, 4 maja 2005

Indykpol zakończył rebranding, inwestuje w restauracje Złoty Indyk

Indykpol SA zakończył proces ujednolicenia flagowej marki wyrobów mięsnych i przetworów z mięsa indyczego. Dotychczasowa marka Złoty Indyk została zastąpiona...

Kraj, 28 kwietnia 2005

DuPont prowadzi promocję Wiosenne Porządki w hipermarketach Auchan

Firma DuPont prowadzi w 19 hipermarketach Auchan na terenie całego kraju akcję promocyjną Wiosenne Porządki z DuPont. Jej celem jest...

Kraj, 1 kwietnia 2005

Media Metropolis świadczy usługi PR firmie Lentex

Agencja public relations Media Metropolis rozpoczęła współpracę z firmą Lentex, największym w Polsce producentem wykładzin podłogowych PCW i włóknin. Umowa...

Kraj, 1 października 2004

Agencja Media Metropolis przygotowała dla Roche kampanię edukacyjną na temat żółtaczki

Agencja PR Media Metropolis przygotowała dla firmy farmaceutycznej Roche kampanię edukacyjną dotyczącą żółtaczki (czy dokładniej WZW C - wirusowego zapalenia...

Kraj, 13 września 2004

Bols relaunchuje napój RTD Bols Fusion

Firma Bols relaunchuje w Polsce Bols Fusion - napój z kategorii ready to drink (RTD). Produkt w wersji lemon miał...

Kraj, 16 lipca 2004

Bols Beach Bar uatrakcyjnia formułę

Firma Bols uatrakcyjniła wakacyjny Bols Beach Bar działający na plaży w Dębkach, wprowadzając program pod nazwą "Body & Soul on...

Kraj, 14 czerwca 2004

Bols Beach Bar wspiera latem markę Bols

Producent wódki Bols zdecydował po raz drugi otworzyć bar Bols Beach Bar 2004 na plaży w Dębkach. Koncepcja baru wpisuje...

Przetargi, 2 lutego 2004

Bols do końca lutego rozpocznie przetarg

Firma Bols Sp. z o.o. do końca lutego przygotuje brief i zaprosi agencje do przetargu, którego przedmiotem ma być obsługa...

Kraj, 28 stycznia 2004

Agencja BC MFD rozszerza współpracę z Bolsem

Agencja public relations BC MFD media communications będzie obsługiwać cztery kolejne marki z portfolio firmy Bols: Metaxa, Jim Beam, Grant's...

Kraj, 21 stycznia 2004

Wkrótce nowa kampania reklamowa marki Turek

Pod koniec stycznia wystartuje nowa kampania reklamowa serów pleśniowych marki Turek należącej do Bongrain Polska Sp. z o.o. Kampania będzie...

Przetargi, 11 grudnia 2003

Bols planuje przetarg na agencję PR w styczniu 2004 r.

Bols Sp. z o.o. (m.in. dystrybutor marki Bols) planuje w styczniu przeprowadzenie przetargu ma agencję public realtions. Firma nie ujawnia,...

Kraj, 10 grudnia 2003

Media Metropolis opracuje plan komunikacji wewnętrznej Colgate-Palmolive Poland

Rozpoczęta w grudniu współpraca pomiędzy firmą Media Metropolis a Colgate-Palmolive Poland dotyczy opracowania projektu komunikacji wewnętrznej Colgate-Palmolive. Współpraca jest wynikiem...

Kraj, 29 sierpnia 2003

Unicom Bols Group wprowadza produkt w kategorii ready to drink

Unicom Bols Group wprowadza na rynek Bols Fusion Lemon Ice - napój alkoholowy z kategorii ready to drink. Będzie on...

Kraj, 17 września 2002

Mleczarnia Turek rozpoczyna promocję konsumencką i kampanię

Mleczarnia Turek Sp. z o.o. rozpoczyna promocję konsumencką, której głównym celem jest zwiększenie sprzedaży serów pleśniowych produkowanych przez tę firmę....

Kraj, 13 lipca 2001

BOLS SPORT & TRAVEL ZMIENIŁ AGENCJĘ PUBLIC RELATIONS

Spółka Bols Sport & Travel (BS&T), jeden z projektów firmy alkoholowej Unicom Bols Group, zakończyła trwającą dwa i pół roku...