M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Media Planning (firma)"

Zagranica, 18 grudnia 2007

Intel szuka domu mediowego

Firma Intel, dostawca produktów elektronicznych dla przemysłu komputerowego i komunikacyjnego, prowadzi przetarg na obsługę mediową. Przez ostatnie dwa lata marketer...

Kraj, 30 października 2007

Sylwia Chada, group account director PanMedia Western, odchodzi z firmy

Sylwia Chada, group account director w domu mediowym PanMedia Western, odchodzi z firmy. Zespół Chady obsługiwał m.in. budżety: Berlin-Chemie, Obi,...

Kraj, 15 maja 2007

Media Planning oficjalnie zmienia nazwę na MPG

15 maja dom mediowy Media Planning Sp. z o.o. oficjalnie zmienił nazwę na MPG Sp. z o.o. Zmiana następuje w...

Przetargi, 28 marca 2007

"Gazeta Prawna" nadal z domem mediowym Brand Connection

Budżet "Gazety Prawnej" (Grupa Wydawnicza "Infor") zdobył dom mediowy Brand Connection, który dotychczas obsługiwał gazetę. Spośród zaproszonych w przetargu wzięło...

Zagranica, 29 czerwca 2006

Danone rozpoczął przegląd domów mediowych na rynku Wielkiej Brytanii

Koncern Danone wystartował z przeglądem ofert domów mediowych w Wielkiej Brytanii. Chodzi o planowanie i zakup mediów dla produktów mlecznych...

Zagranica, 19 maja 2006

Media Planning utrzymał obsługę Danone'a w Hiszpanii

Hiszpański budżet mediowy Danone'a nadal będzie obsługiwał dom mediowy Media Planning. W czteroetapowym przetargu pokonał Carat, OMD i Mediaedge:cia. Media...

Kraj, 4 listopada 2005

Cyfra Plus rozpoczyna świąteczną promocję sprzedażową

Canal Plus Cyfrowy rozpoczyna kampanię promującą świąteczną ofertę sprzedażową platformy Cyfra Plus. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Euro RSCG...

Kraj, 27 września 2005

93 nominacje w Effie Awards 2005

Jury szóstej edycji konkursu efektywności reklamowej Effie Awards 2005 oceniło 102 nadesłane prace, 60 w kategorii kampanie reklamowe i 33...

Kraj, 27 kwietnia 2005

Dom mediowy Starcom wygrał w warsztatach Broker FM

Dom mediowy Starcom zwyciężył w warsztatach organizowanych przez spółkę Broker FM, do której należy m.in. Radio RMF FM. Głównym celem...

Kraj, 24 listopada 2004

MPG Media Contacts zajmie się działaniami typu direct response

Agencja MPG Media Contacts należąca do grupy MPG będzie się zajmować działaniami typu direct response advertising, które dotychczas leżały w...

Kraj, 23 listopada 2004

Kampania PZL dla Żubra najlepsza w konkursie Effie 2004

Agencja reklamowa PZL otrzymała Grand Prix oraz złotą statuetkę za kampanię reklamową piwa Żubr (Kompania Piwowarska SA) pod tytułem "Mruczando"...

Kraj, 6 sierpnia 2004

Sylwia Chada przechodzi ze Starcomu do PanMedia Western

Sylwia Chada obejmie 1 września br. stanowisko media managera w domu mediowym PanMedia Western. Ostatnio, od lipca 2003 r., pracowała...

Kraj, 30 października 2003

Media Planning i Media Contacts zmieniają nazwy marketingowe

(MPG) Spółki Media Planning Sp. z o.o. oraz Media Contacts Sp. z o.o. należące do Media Planning Group (MPG) będą...

Kraj, 2 października 2003

Durex rusza z kampanią dwóch nowych produktów

Firma SSL Healthcare Polska, właściciel marki Durex, rozpoczyna kampanię dwóch nowych produktów - prezerwatyw Sensation (z dużą liczbą wypustek) i...

Kraj, 2 października 2003

Media Contacts, dział interaktywny Media Planning, oddzielną spółką

Jako niezależny podmiot rozpoczęła działalność w Polsce Media Contacts Sp. z o.o., wcześniej funkcjonująca jako dział mediów interaktywnych w domu...

Kraj, 1 października 2003

Bimer i Mazurczak przygotują kreację do kampanii reklamowej Radiostacji

Marek Bimer i Janusz Mazurczak wraz agencją reklamową BuM przygotują kreację do zbliżającej się kampanii reklamowej rozgłośni Radiostacja należącej do...

Kraj, 27 sierpnia 2003

Sprostowanie

W związku z informacją, która ukazała się w DS "MMP" 22 sierpnia br., dotyczącą obsługi marki Simplus przez Media Planning...

Kraj, 22 sierpnia 2003

Dom mediowy Universal McCann planuje kampanie dla Simplusa

Dom mediowy Universal McCann, który dotychczas jedynie kupował media dla kampanii reklamowych marki Simplus należącej do firmy Polkomtel, zajmuje się...

Kraj, 19 sierpnia 2003

Ewa Kamińska odchodzi z domu mediowego Media Planning

Ewa Kamińska, dotychczasowa dyrektor obsługi klienta w domu mediowym Media Planning, odchodzi ze stanowiska. "Podjęłam nowe wyzwanie, które świetnie wpisuje...

Kraj, 19 sierpnia 2003

Deichmann rozpoczął współpracę z Optimedia Poland

Sieć sklepów obuwniczych Deichmann rozpoczęła współpracę z domem mediowym Optimedia Poland, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Maciej Karolak, prezes Optimedia Poland, był...

Kraj, 12 sierpnia 2003

Simplus sponsoruje mistrzostwa Polski w siatkówce plażowej kobiet

Marka pre-paidu Simplus (Polkomtel SA) po raz kolejny występuje jako sponsor cyklu prestiżowych rozgrywek w siatkówkę plażową. Cykl ten ma...

Kraj, 4 sierpnia 2003

Dom mediowy Starcom tworzy nowy zespół kliencki

Po wygraniu przez dom mediowy Starcom budżetu mediowego firmy Tele2 (DS "MMP" z 31 lipca), niezależnego operatora połączeń międzynarodowych i...

Kraj, 1 sierpnia 2003

GE Bank Mieszkaniowy nawiązał współpracę z Mediaedge:cia

Centrala holdingu WPP poinformowała o nawiązaniu współpracy przez GE Bank Mieszkaniowy z polskim oddziałem domu mediowego Mediaedge:cia (biuro przy ul....

Przetargi, 31 lipca 2003

Starcom przejmie obsługę mediową Tele2 od Media Planning

Dom mediowy Starcom został wybrany przez firmę telekomunikacyjną Tele2 do obsługi jej budżetu mediowego. Od 2000 r. firma Tele2 współpracowała...

Kraj, 25 lipca 2003

Simplus pozostaje z agencją Euro RSCG New Europe

John Domas, dyrektor generalny agencji reklamowej Euro RSCG New Europe, poinformował o przedłużeniu kontraktu dotyczącego fullserwisowej obsługi marki Simplus (Polkomtel...

Kraj, 18 lipca 2003

Sagem rozważa możliwość zmiany domu mediowego

Firma Sagem Communication Poland, producent telefonów komórkowych marki Sagem, rozważa zmianę domu mediowego pod kątem najbliższej kampanii. Jak się nieoficjalnie...

Kraj, 16 czerwca 2003

Powołano jury Effie i mEffie 2003; zatwierdzono nowy regulamin konkursu

Komitet organizacyjny Effie 2003, konkursu efektywności reklamowej, powołał i zatwierdził tegoroczne jury konkursu. Podobnie jak w latach ubiegłych większość w...

Kraj, 8 maja 2003

Tele 2 walczy z TP SA reklamą porównawczą

Operator telekomunikacyjny Tele 2 Polska rozpoczął kolejny etap kampanii reklamowej trwającej od początku marca br. Tym razem spoty telewizyjne wykorzystują...

Kraj, 8 maja 2003

Media Planning będzie obsługiwać firmę V33

Dom mediowy Media Planning rozpoczął współpracę z firmą V33 Polska, producentem farb i lakierów do drewna i metalu. "Ponieważ ten...

Kraj, 6 maja 2003

Media Planning wygrał przetarg na markę Durex

Firma SSL Healthcare Polska wybrała dom mediowy Media Planning do obsługi budżetu reklamowego marki Durex. Dotychczas planowaniem i zakupem mediów...

Kraj, 30 kwietnia 2003

Starcom zatrudnia Piotra Szczepańskiego i Tomasza Ramzę

Dom mediowy Starcom należący do grupy Publicis powiększy się od 5 maja br. o dwóch nowych pracowników - Piotra Szczepańskiego,...

Kraj, 17 kwietnia 2003

Media Direction OMD wygrał przetarg na obsługę BMW Polska

Dom mediowy Media Direction OMD wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego firmy BMW Polska. Wysokość budżetu nie została ujawniona. Jak...

Kraj, 4 kwietnia 2003

Pięć domów mediowych startuje w przetargu firmy BMW Polska

Firma BMW Polska rozpoczęła przetarg na obsługę fullserwisową swojego budżetu mediowego. Wysokość budżetu, o jaki starają się zaproszone do przetargu...

Kraj, 18 marca 2003

Dom mediowy Optimedia Poland wygrał przetarg na obsługę L'Oreala

Koncern L'Oreal Polska rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego, którego wysokość nieoficjalnie szacuje się na mniej więcej 90 mln zł....

Kraj, 12 marca 2003

Wienerberger reklamuje system Porotherm

Od marca do czerwca br. potrwa kampania reklamowa cegieł ceramicznych marki Porotherm (producent: Wienerberger) przygotowana przez agencję Euro RSCG New...

Kraj, 10 lutego 2003

Polkomtel rozpisał przetarg reklamowy na markę Simplus

Polkomtel SA rozpisał przetarg reklamowy na swoją markę Simplus, dotychczas obsługiwaną przez agencję reklamową Euro RSCG New Europe. Zaproszono 8...

Kraj, 4 lutego 2003

Media Planning obsługuje markę supermarketów Leader Price

Dom mediowy Media Planning rozpoczął współpracę z marką supermarketów Leader Price należącą do grupy Casino w Polsce. W ubiegłym roku...

Kraj, 21 stycznia 2003

CCP najlepszą firmą reklamy zewnętrznej w ocenie domów mediowych

Przedstawiciele domów mediowych uznali firmę Clear Channel Poland za najlepszą w branży outdoorowej. W październiku ubiegłego roku firma Profile, specjalizująca...

Kraj, 4 grudnia 2002

Regionalny budżet mediowy PepsiCo pozostaje w Media Direction OMD

Dom mediowy Media Direction OMD wygrał przetarg na obsługę regionalnego budżetu mediowego Pepsi Cola General Bottlers - wynika z nieoficjalnych...

Kraj, 4 grudnia 2002

TBWAWarszawa i Fundacja Synapsis o osobach dotkniętych autyzmem

Agencja reklamowa TBWAWarszawa i przedstawiciele Fundacji Synapsis stworzyli kreację kampanii społecznej związanej z tygodniem autyzmu mającym miejsce od 1 do...

Kraj, 29 listopada 2002

Euro RSCG New Europe rozpocznie obsługę budżetu Wienerberger Polska

Producent materiałów budowlanych, firma Wienerberger Polska, powierzył obsługę swojego budżetu agencji reklamowej Euro RSCG New Europe. "Decyzję podjęliśmy po rozstrzygnięciu...

Kraj, 21 października 2002

The Mediaedge:cia rozpoczął współpracę z Biofarmem

Dom mediowy The Mediaedge:cia rozpoczął współpracę z producentem farmaceutyków firmą Biofarm, która produkuje i dystrybuuje w Polsce m.in. marki: Tussal,...

Kraj, 26 września 2002

Kampania reklamowa Radia Zet ruszy jeszcze we wrześniu br.

Zapowiadana kampania reklamowa Radia Zet, należącego do holdingu Eurozet, ruszy prawdopodobnie jeszcze przed końcem września br. Za strategię i kreację...

Kraj, 3 września 2002

Ramówka Radia Zet jesienią bez Żakowskiego i Wołoszańskiego

W jesiennej ramówce Radia Zet nie ma popołudniowego programu "Gość Radia Zet" prowadzonego dotychczas przez Jacka Żakowskiego. Żakowski nie będzie...

Kraj, 2 sierpnia 2002

Media Planning zdobył budżet mediowy firmy windykacyjnej DOWFC

Dom Obrotu Wierzytelnościami "Cash Flow SA" (DOWCF) przekazał swój budżet mediowy domowi mediowemu Media Planning. Zajmie się on planowaniem i...

Kraj, 26 lipca 2002

Michał Gubera dołączył do działu badań i marketingu Eurozet

Michał Gubera rozpoczął pracę na stanowisku menedżera badań marketingowych w dziale badań i marketingu holdingu medialnego Eurozet, właściciela m.in. Radia...

Kraj, 21 maja 2002

Optimedia Poland będzie obsługiwał markety budowlane sieci OBI

Dom mediowy Optimedia Poland wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla sieci marketów OBI. Jak powiedział Tomasz Linkiewicz, kierownik...

Kraj, 12 marca 2002

SAR wybrał Komitet Organizacyjny konkursu Effie 2002

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych w Polsce (SAR) wybrało członków Komitetu Organizacyjnego konkursu Effie 2002, w którym nagradzane są prace reklamowe wedle...

Zagranica, 29 marca 2001

HISZPAŃSKI BUDŻET VOLKSWAGENA W RĘKACH INITIATIVE MEDIA

Niemiecki producent samochodów Volkswagen zdecydował, że budżet na zakup i planowanie mediów będzie obsługiwać w Hiszpanii dom mediowy Initiative Media....

Zagranica, 19 marca 2001

MEDIACOM ZDOBYWA SKONSOLIDOWANY BUDŻET GLAXOSMITHKLINE

Gigant farmaceutyczny GlaxoSmithKline, który powstał po fuzji Glaxo Wellcome i SmithKline Beecham, przekazał w Stanach Zjednoczonych swój skonsolidowany budżet na...