M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Media Point Group (firma)"

Kraj, 17 czerwca 2015

Da Vinci Media GmbH buduje zespół w Polsce

Nadawca chce m.in. intensyfikować działania marketingowe.

Kraj, 23 stycznia 2015

Nowe stanowiska w Streetcom Polska

Urszula Jaworowska awansowała na stanowisko account directora. Do zespołu dołączyły również dwie nowe osoby. Karina Królikowska jako sales manager oraz Agnieszka Zając, która objęła stanowisko PR managera.

Kraj, 24 lipca 2014

Sylwia Petrykowska brand managerem magazynów "Hot" i "Harper's Bazaar"

Były marketing manager 4Fun dołączył do Marquard Media Polska.

Kraj, 23 stycznia 2013

Menedżerowie Presspubliki w RN Orlego Pióra

Były prezes zarządu Presspubliki i szef reklamy "Rzeczpospolitej" dołączyli do rady nadzorczej spółki mającej wydawać "Tygodnik do Rzeczy".

Kraj, 19 października 2011

Ginza Media Group wzmacnia biuro reklamy

Nowe osoby w zespołach odpowiedzialnych za reklamę czasopism "Maxim", "Stuff" i "FourFourTwo".

Kraj, 27 września 2011

"Machina" z konkursem dla zespołów

Nagranie własnej płyty i 100 tys. zł na jej promocję - to główna nagroda w konkursie Scena "Machiny". Zwycięzca zostanie ogłoszony 5 grudnia br.

Kraj, 11 maja 2011

Infor Biznes wzmacnia dział agencyjny

Wydawca zatrudnił dwóch nowych menedżerów.

Kraj, 10 stycznia 2011

Konrad Makowski dyrektorem marketingu w GG

Wcześniej Konrad Makowski pracował w Media Point Group.

Kraj, 3 listopada 2010

Wydawca "Wprost" wspiera sprzedaż magazynu

PMPG rozpoczyna kolejną akcję reklamową tygodnika pod hasłem "Zawsze Wprost".

Kraj, 1 czerwca 2010

Świat zza szyb

Liberty Direct reklamuje szerszą ofertę ubezpieczeń samochodowych.

Zagranica, 1 czerwca 2010

Porsche przesuwa budżet mediowy do Omnicomu

Globalne wydatki marketera na planowanie i zakup mediów szacuje się na blisko 80 mln dol.

Kraj, 30 kwietnia 2010

PDSA: zmiany w zarządzie, ustalenie priorytetów

Przedstawiciele firm digital signage wybrali nowych członków zarządu stowarzyszenia branżowego i określili priorytety: wybór firmy badawczej i edukację rynku.

Kraj, 25 marca 2010

PMPG płaci gotówką i akcjami za "Wprost"; rusza z kampanią BtoB

Platforma Mediowa "Point Group" SA zakończyła transakcję zakupu udziałów w AWR "Wprost" i jak informuje, dokonała 100 proc. płatności za...

Kraj, 9 lutego 2010

Grabowski i Angiełow wzmacniają team "Elle" w Burdzie, Gacki - pisma komputerowe

Radosław Grabowski i Urszula Angiełow dołączyli do teamu sprzedażowego magazynów "Elle" i "InStyle" w Burda Media Polska. Jednocześnie w ramach...

Kraj, 16 listopada 2009

Headz Marketing Partner rozbudowuje zespół

Do zespołu agencji Headz Marketing Partner, agencji OOH, dołączyły dwie nowe osoby. Wioleta Wiater jako specjalista ds. sprzedaży odpowiada za...

Kraj, 4 listopada 2009

Benita Jakubowska awansuje na wiceprezesa PMPG

Benita Jakubowska objęła stanowisko wiceprezesa zarządu i dyrektora ds. sprzedaży i rozwoju nowych mediów Media Point Group, wydawcy m.in. "Machiny"...

Kraj, 19 maja 2009

Karolina Łukasiak przechodzi z IDMnetu do Streetcomu

Karolina Łukasiak wzmocniła dział obsługi klienta agencji marketingu rekomendacji Streetcom. Objęła stanowisko account executive. Będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę klientów...

Kraj, 3 grudnia 2008

PMPG strategicznym udziałowcem w 3P Holding SA

Platforma Mediowa "Point Group" SA (PMPG) podpisała porozumienie inwestycyjne ze spółką 3P Holding SA (3PH), która jest właścicielem spółki 3P...

Kraj, 19 listopada 2008

Matylda Szymalska dyrektorem ds. obsługi kluczowych klientów w PMPG

Matylda Szymalska od początku przyszłego roku obejmie stanowisko dyrektora ds. obsługi kluczowych klientów Platformy Mediowej "Point Group". Ostatnio pełniła funkcję...

Kraj, 13 października 2008

Aleksandra Salecka specjalistą ds. promocji "Machiny"

Aleksandra Salecka została nowym specjalistą ds. promocji magazynu "Machina". Dołączyła do działu marketingu Media Point Group (wydawcy "Machiny"). Będzie odpowiedzialna...

Kraj, 28 lipca 2008

Magazyn "Dlatego!" za darmo nad Bałtykiem

Magazyn "Dlaczego?" (Media Point Group) wydał wakacyjną edycję pod tytułem "Dlatego!". Jest ona dystrybuowana bezpłatnie na nadbałtyckich plażach. 56 stron...

Kraj, 22 lipca 2008

Edycja specjalna "Machiny" - "Modne Miasta, Modni Ludzie" w 100-tysięcznym nakładzie

"Modne Miasta, Modni Ludzie" - pod taką nazwą ukazała się w 100-tysięcznym nakładzie edycja specjalna miesięcznika "Machina" (Media Point Group)....

Kraj, 16 lipca 2008

"Machina by Night" adresowana do głównej grupy "Machiny"

"Machina by Night" - nowy projekt miesięcznika "Machina" (Media Point Group) - adresowany jest do głównej grupy odbiorców tytułu, czyli...

Kraj, 14 maja 2008

Platforma Mediowa "Point Group" notuje 2,4 mln zł zysku

Platforma Mediowa "Point Group" (PMPG) ogłosiła wyniki po I kwartale br. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy wyniosły 13,36 mln zł,...

Kraj, 18 kwietnia 2008

Magazyn "Hollywood" ma rozszerzyć markę miesięcznika "Film"

"Hollywood" jest nowym tytułem dotyczącym świata filmu wydawanym przez Platformę Mediową "Point Group" poprzez spółkę zależną Media "Point Group", wydawcę...

Kraj, 28 marca 2008

Katarzyna Nazarewicz-Sosińska zastępcą naczelnego "Machiny"

Katarzyna Nazarewicz-Sosińska objęła stanowisko zastępcy redaktora naczelnego miesięcznika "Machina" (Media Point Group). Jest jednym z dwóch, obok Sławomira Beliny, zastępców...

Przetargi, 22 lutego 2008

Ruch SA wybiera agencje reklamowe, będzie wspierał markę Ruch

Ruch SA rozpoczął przetarg reklamowy. Zamierza wybrać dwie agencje do obsługi budżetu ATL-BTL (m.in. eventy, działania BTL prowadzone dla hurtowni,...

Kraj, 8 listopada 2007

"Machina" w dwucenie wsparta kampanią promocyjną

Najnowszy numer "Machiny" (Platforma Mediowa "Point Group") ukaże się w dwóch wersjach - bez dodatku oraz z płytą DVD (pierwszą...

Kraj, 5 kwietnia 2007

Stefańska i Rakowiecki wśród nowych menedżerów Platformy Mediowej "Point Group"

W Platformie Mediowej "Point Group" SA (PMPG) oraz w Media Point Group, spółce zależnej od PMPG, zatrudniono nowe osoby na...

Kraj, 12 marca 2007

Zmiany w strukturze organizacyjnej Platformy Mediowej "Point Group" SA

Platforma Mediowa "Point Group" SA poszerzyła grono menedżerów w związku z planowanym rozwojem. Kierownicze stanowiska w spółkach wchodzących w skład...

Kraj, 7 grudnia 2006

"Warsaw Point" wydaje płytę, nawiązuje współpracę z wydawnictwem Czarne, wręczy nagrody

Miesięcznik "Warsaw Point" (Media Point Group) do wydania świątecznego dołącza płytę z kolędami w wykonaniu swoich znanych felietonistów, m.in.: Stefanii...

Kraj, 13 czerwca 2006

Platforma Mediowa "Point Group" wejdzie na giełdę

Platforma Mediowa "Point Group" stanie się spółką giełdową, po tym jak Michał M. Lisiecki, prezes zarządu Platformy, objął jednocześnie stanowisko...

Kraj, 12 czerwca 2006

Michał M. Lisiecki, prezes Point Group, także prezesem spółki giełdowej Arksteel

Michał M. Lisiecki, prezes zarządu Platformy Mediowej "Point Group", m.in. wydawcy tytułów "Dlaczego" i "Machina", został powołany na stanowisko prezesa...

Kraj, 27 października 2005

"Machina" będzie projektem multimedialnym, "Dlaczego" odmienione

"Machina" będzie nie tylko tytułem prasowym. Stanie się multimedialnym przedsięwzięciem, zapowiada Michał M. Lisiecki, prezes zarządu Platformy Mediowej Point Group,...

Kraj, 19 września 2005

Miesięcznik "Machina" kierowany przez Piotra Metza wróci na początku 2006 r.

Miesięcznik "Machina" ma wrócić na rynek na początku 2006 r., poinformował Tomasz Biedrzycki, odpowiedzialny za koordynowanie prac nad realizacją projektu...

Kraj, 8 września 2005

Październikowe wydanie "Dlaczego" ma być wyraźniej zmienione

Miesięcznik studencki "Dlaczego" będzie się zmieniał. Wyraźniej przeobrażone ma być wydanie październikowe. Pierwsze zmiany uwidacznia już numer wrześniowy. - Nie...

Kraj, 7 lipca 2004

"Point Warsaw Exclusive" - nowy bezpłatny magazyn miejski wydawcy "Dlaczego"

Platforma Mediowa "Point Group", wydawca m.in. miesięcznika "Dlaczego", wprowadziła nowy bezpłatny magazyn miejski "Point Warsaw Exclusive". Jego początkowy nakład wynosi...

Kraj, 20 grudnia 2002

Clear Channel Poland chce zainwestować w Polsce ok. 25 mln zł

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland (CCP), polski oddział amerykańskiej sieci Clear Channel Communications, zamierza zainwestować w 2003 r. w...