M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Media Skok (firma)"

Kraj, 24 stycznia 2013

Michał Staszewski koordynuje biuro reklamy "W Sieci"

Wydawca nowego tygodnika kompletuje zespół sprzedażowy.

Kraj, 7 maja 2012

Media SKOK zmienia nazwę na Apella

Rebranding ma otworzyć agencje na nowych klientów.

Kraj, 26 października 2011

SKOK-i chcą być graczem także w ubezpieczeniach

Ruszyła największa w historii kampania reklamowa SKOK Ubezpieczenia.

Kraj, 14 grudnia 2009

"Gazeta Bankowa" będzie miesięcznikiem, a jej portal - osobną marką

Media Skok zmienia częstotliwość wydawania tygodnika "Gazeta Bankowa". Od najbliższego wydania tytuł będzie się ukazywał się jako miesięcznik. Jednocześnie wydawca...

Kraj, 9 grudnia 2009

BRE Bank zgodził się na restrukturyzację długu Internet Group

BRE Bank wydał zgodę na restrukturyzację zadłużenia Internet Group. Strony ustaliły nowy harmonogram spłat. Jak wynika z raportu podsumowującego pierwsze...

Kraj, 17 listopada 2009

CAM Media negocjowała przejęcie udziałów w Ad.Necie

CAM Media i Internet Group nie porozumiały się w sprawie sprzedaży udziałów w spółce Ad.Net (sieć reklamy internetowej działająca w...

Kraj, 16 listopada 2009

Internet Group: jeśli nie inwestor, to sprzedaż niektórych spółek

Internet Group podała wyniki finansowe za trzy kwartały. Przychody grupy od stycznia do września 2009 r. wyniosły 150,5 mln zł,...

Kraj, 6 sierpnia 2009

Point Group z Media SKOK przymierzają się do TV Puls

Platforma Mediowa "Point Group" (PMPG) podpisała list intencyjny z Media SKOK ws. finansowania transakcji nabycia TV Puls. Jak podano w...

Kraj, 1 października 2008

SKOK-i atakują w reklamach zagraniczne banki

Kasa Krajowa zrzeszająca wszystkie działające w kraju Spółdzielcze Kasy Oszczędnościowo-Kredytowe (SKOK-i) przygotowała kampanię reklamową, w której występujące postaci uosabiają zagraniczne...

Kraj, 1 września 2008

Excelo przygotowała kreację internetową dla "Gazety Bankowej"

Agencja interaktywna Excelo przygotowała kreację internetowej kampanii reklamowej tygodnika "Gazeta Bankowa" (Media Skok). Kreacja ma na celu zwrócenie uwag na...

Kraj, 29 października 2007

"Gazeta Bankowa" wprowadza nowe działy, zmienia wygląd

Wydawnictwo Media SKOK Sp. z o.o. zmieniło "Gazetę Bankową". Od dzisiejszego wydania tygodnik ma nowe działy (np. "Portfel") i segmenty...

Kraj, 24 sierpnia 2007

Tomasz Sieniutycz szefem reklamy "Gazety Bankowej"

Tomasz Sieniutycz objął stanowisko szefa biura reklamy "Gazety Bankowej" (wydawca: spółka Media SKOK). Jego poprzednik na tym stanowisku Jarosław Dotka...

Kraj, 23 listopada 2006

SKOK-i kontynuują działania wizerunkowe pod hasłem: "Ujawniamy prawdę o SKOK"

Agencja Media SKOK na zlecenie Krajowej Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej i SKOK-u im. Franciszka Stefczyka przygotowała drugą odsłonę kampanii reklamowej pod...

Przetargi, 12 czerwca 2006

Yellow Factory wygrała przetarg SKOK-u Stefczyka

Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im. Franciszka Stefczyka rozstrzygnęła przetarg na obsługę kreatywną kampanii telewizyjnej. Wygrała agencja Yellow Factory. Do udziału w...

Kraj, 6 czerwca 2006

Media SKOK rozszerza dystrybucję "Gazety Bankowej" poza prenumeratę

Spółka Media SKOK rozszerzyła dystrybucję tygodnika "Gazeta Bankowa". Dotychczas pismo sprzedawane było przede wszystkim w prenumeracie. Obecnie jego dystrybucja została...

Przetargi, 25 maja 2006

SKOK Stefczyka zaprosił dodatkowe agencje do przetargu

Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im. Franciszka Stefczyka zaprosiła dodatkowe agencje reklamowe do udziału w przetargu na realizację kampanii telewizyjnej. W przeglądzie...

Kraj, 17 maja 2006

"Gazeta Bankowa" przygotowała nowy projekt pod nazwą "Rekiny reklamy"

"Gazeta Bankowa" (wydawca: Media Skok) dołączy do czerwcowego wydania dodatek "Rekiny reklamy" w osobnym grzbiecie. Na łamach dodatku znajdzie się...

Przetargi, 24 kwietnia 2006

SKOK Stefczyka wybiera agencję do dużej kampanii telewizyjnej

Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im. Franciszka Stefczyka prowadzi konkurs reklamowy na kreację do kampanii telewizyjnej. Do udziału w nim zaproszono trzy...

Kraj, 6 kwietnia 2006

Marta Ślendak marketing managerem w Ad.meritum, spółka obsługuje "Gazetę Bankową"

Marta Ślendak zastąpiła Annę Król na stanowisku marketing managera w Ad.meritum, spółce CR Media świadczącej usługi biura reklamy. Ślendak przeszła...