M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Media TAK (firma)"

Kraj, 17 kwietnia 2014

Karol Skorupski szefem biura reklamy GG i Allegro

Od sierpnia 2011 r. funkcję tę pełnił Jacek Makowski. Przedstawiciele firmy nie komentują zmiany na tym stanowisku.

Kraj, 23 października 2009

Katarzyna Bałdo-Bożek w dziale sponsoringu Polsat Media

Do działu sprzedaży sponsoringu Polsat Media dołączyła Katarzyna Bałdo-Bożek. Objęła stanowisko specjalisty ds. sprzedaży sponsoringu. Bałdo-Bożek pracuje w dziale kierowanym...

Kraj, 10 stycznia 2005

Witold Kruk odchodzi z Brokera FM

Witold Kruk, który od dwóch lat pracował jako media planner w Brokerze FM, domu sprzedaży m.in. Radia RMF FM, z...

Kraj, 22 grudnia 2004

Media Tak obniża koszty dotarcia w prasie regionalnej

Firma Media Tak, dom sprzedaży prasy regionalnej, od początku przyszłego roku wprowadzi do swojej oferty reklamowej trzy pakiety: Big Power,...

Kraj, 22 października 2004

Media Tak koordynuje w regionach akcję społeczną Totalizatora Sportowego

Media Tak, dom sprzedaży prasy regionalnej, został patronem mediowym i włączył się do akcji społecznej organizowanej przez Totalizator Sportowy. Zadaniem...

Kraj, 21 października 2004

Media Tak jako dom prasy regionalnej poszerza zakres funkcji

Media Tak, firma występująca dotąd jako dom sprzedaży prasy regionalnej, poszerza zakres funkcji i zaczyna się definiować jako dom prasy...

Kraj, 8 września 2004

Media Tak przygotowuje dwie kampanie promujące prasę regionalną

Media Tak, dom sprzedaży prasy regionalnej, przygotowuje dwie kampanie promujące prasę regionalną. Będą przebiegać równolegle i rozpoczną się jeszcze we...

Kraj, 20 lipca 2004

Go Sport intensyfikuje działania reklamowe i chce powiększyć sieć

Ogólnopolska sieć sklepów Go Sport z markową odzieżą, obuwiem i sprzętem sportowym prowadzi kampanię w radiu, prasie lokalnej i na...

Kraj, 20 lipca 2004

Karol Skorupski będzie dyrektorem biura reklamy "Faktu"

Karol Skorupski, do niedawna dyr. handlowy i członek zarządu domu sprzedaży prasy regionalnej Media Tak, obejmie stanowisko dyrektora Biura Reklamy...

Kraj, 8 lipca 2004

Mariola Wiercińska dyrektorem wydawniczym zmienianego "Sukcesu"

Mariola Wiercińska, reprezentująca w odświeżanym magazynie "Sukces" nowego wydawcę Zbigniewa Jakubasa (spółka Multico), została dyrektorem wydawniczym tytułu. Jej zastępcą jest...

Kraj, 5 lipca 2004

Anna Żydowicz przejęła obowiązki dyr. handlowego Media Tak

Karol Skorupski, dyr. handlowy i członek zarządu domu sprzedaży prasy regionalnej Media Tak, który rozstał się z firmą w miniony...

Kraj, 25 lutego 2004

Oświadczenie: Axel Springer Polska przeprasza za wykorzystanie map

W nawiązaniu do informacji z Dziennego Serwisu "Media i Marketing Polska" z 24 lutego br. pt. "Prezentacja "Faktu" bezprawnie wykorzystała...

Kraj, 24 lutego 2004

Prezentacja "Faktu" bezprawnie wykorzystała mapę przygotowaną przez Media Tak

Media Tak, dom sprzedaży prasy regionalnej, poinformował, że Axel Springer Polska, wydawca "Faktu", w swojej ostatniej prezentacji wykorzystał bezprawnie mapy...

Kraj, 20 stycznia 2004

Media Tak przygotowało mapę czytelnictwa dzienników w powiatach

Media Tak, dom sprzedaży prasy regionalnej, przygotował szczegółową, opracowaną na poziomie powiatów mapę czytelnictwa dzienników w Polsce. Wypływa z niej...

Kraj, 11 grudnia 2003

Media Tak planuje kampanię prasy regionalnej w internecie

Media Tak, dom sprzedaży prasy regionalnej, przymierza się do dużej kampanii promującej prasę regionalną. Kampania objęłaby wyłącznie internet. Jej start...

Kraj, 29 września 2003

"Tele Magazyn" zmienia layout i poszerza ofertę reklamową

"Tele Magazyn", dodatek telewizyjny do dzienników regionalnych i tygodników lokalnych wydawany przez Spółkę Wydawniczą "Tele Magazyn", będzie miał nowy layout....

Kraj, 5 maja 2003

IMR realizuje kampanię reklamową dla marki Seboderm firmy Medagro

Agencja reklamowa IMR przygotowała kampanię reklamową dla marki dermokosmetyków Seboderm. Preparaty dostępne są jedynie w aptekach. W działaniach reklamowych wykorzystano...

Kraj, 17 marca 2003

IAA uzupełniło skład zarządu i rady nadzorczej stowarzyszenia

Walne zgromadzenie członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Oddział w Polsce wybrało nowy zarząd i radę nadzorczą organizacji. W skład zarządu...

Kraj, 3 lutego 2003

Zmiany personalne w domu sprzedaży prasy regionalnej Media Tak

Media Tak, dom sprzedaży prasy regionalnej, intensyfikuje działania w zakresie obsługi klientów. Powołany jesienią 2002 r. Dział Rozwoju Sprzedaży kierowany...

Kraj, 18 października 2002

Obrady konkursu Media Trend zakończone

Wczoraj odbył się drugi i ostatni dzień obrad konkursu Media Trend organizowanego wspólnie przez firmę Eskadra oraz dwutygodnik "Media i...

Kraj, 14 października 2002

Wspólne formaty dzienników Media Tak na Wybrzeżu

Trzy dzienniki: "Głos Szczeciński", "Głos Pomorza" i "Gazeta Pomorska", należące do wydawnictw, których właścicielem jest koncern wydawniczy Orkla Press, mają...

Kraj, 7 października 2002

Agencja BrandStrom realizuje kampanię reklamową dla Medicoveru

Agencja reklamowa BrandStorm po wygranym przetargu realizuje kampanię reklamową dla centrum medycznego Medicover. Ma ona potrwać dwa miesiące. Wysokość budżetu...

Kraj, 18 września 2002

Media Tak rozbuduje zespół w celu promocji tytułów regionalnych

Media Tak, dom sprzedaży powierzchni reklamowej w prasie lokalnej, w ciągu najbliższych miesięcy rozbuduje struktury. Planuje w związku z tym...

Kraj, 11 września 2001

MEDIA TAK PRZESTANIE BYĆ BROKEREM RADIOWYM

Media Tak, dom sprzedaży mediów regionalnych, specjalizujący się w zakupie i planowaniu kampanii reklamowych w lokalnej prasie, sprzedał dział zajmujący...

Kraj, 29 czerwca 2001

RMS POLSKA WCHODZI NA RYNEK BROKERÓW RADIOWYCH

Radio Marketing Service (RMS), jeden z największych brokerów radiowych w Europie, wejdzie w sierpniu br. na polski rynek. Wraz ze...

Kraj, 1 czerwca 2001

KAMPANIE RADIOWE PTK CENTERTEL PRZYGOTOWUJE BROKER B52

Nowe tegoroczne kampanie radiowe operatora sieci telefonii komórkowej PTK Centertel w stacjach lokalnych planuje związany z RRM broker B52, który...

Kraj, 12 lutego 2001

BADANIA RADIOWE W ROKU 2001 BĘDĄ KOSZTOWAĆ 1 MLN DOL.

Badanie Radio Track realizowane przez instytut badawczy SMG/KRC Poland Media będzie standardem pomiaru audytorium radia w roku 2001, a jego...

Kraj, 8 lutego 2001

SMG/KRC POLAND OPRACOWUJE WYNIKI NOWYCH BADAŃ RADIOWYCH

Instytut badawczy SMG/KRC Poland przygotowuje pierwszy raport dotyczący badań słuchalności radia przeprowadzonych według nowego standardu. Wykorzystano w nim metodę pomiaru...