M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Media Watch (firma)"

Kraj, 5 czerwca 2008

Media Watch rozwiązany, już tylko Expert Monitor szacuje wielkość rynku outdooru

Media Watch, firma monitorująca rynek reklamy zewnętrznej, zakończyła działalność. Jak mówi Jerzy Trzaska, jej prezes, większość klientów pod koniec ub.r....

Kraj, 14 stycznia 2008

Alfa Star zwiększa budżet reklamowy o ok. 40 proc.

Biuro podróży Alfa Star rozpoczęło kampanię reklamową wspierającą sprzedaż wycieczek na tegoroczny sezon letni. W przedsprzedaży przy rezerwacji do końca...

Przetargi, 14 lutego 2007

Polkomtel wybierze w przetargu firmę outdoorową

Operator telefonii komórkowej Polkomtel, właściciel marki Plus GSM, wybierze w przetargu dostawcę nośników do kampanii outdoorowych, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Kilka...

Przetargi, 30 listopada 2006

Zenithmedia broni biznesu w przetargu LOT-u

Polskie Linie Lotnicze LOT rozesłały właśnie briefy w przetargu dotyczącym obsługi swojego budżetu w zakresie planowania i zakupu mediów. Do...

Kraj, 27 listopada 2006

Leo Burnett przejmuje obsługę budżetu reklamowego Orange

Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa będzie obsługiwała budżet marki Orange (PTK Centertel) w zakresie reklam adresowanych do klientów indywidualnych (rynek...

Przetargi, 3 listopada 2006

LOT planuje przetarg mediowy

Polskie Linie Lotnicze LOT prawdopodobnie jeszcze w tym miesiącu rozpiszą przetarg mediowy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W grudniu bowiem kończy się...

Przetargi, 12 września 2006

Polkomtel rozpisze przetargi: na strategię, kreację i media

Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, najprawdopodobniej w drugiej połowie października rozpisze przetargi reklamowe na strategię i kreację oraz na...

Kraj, 19 czerwca 2006

Szefowie Just, DFF i Starlinka złożyli wyjaśnienia w prokuraturze; kampanie PO i PZU na nośnikach innych właścicieli

Jacek Jurek, prezes zarządu agencji reklamowej Just, i Filip Friedmann, prezes zarządu agencji DougFaberFamily, składali wyjaśnienia w sprawie domniemanego finansowania...

Kraj, 16 maja 2006

Wartość rynku reklamowego wzrosła o 9 proc. w I kwartale wg Starlinka

W I kwartale 2006 roku wartość netto rynku reklamowego wyniosła 1 miliard 159 milionów złotych, czyli o 9 proc. więcej...

Kraj, 18 listopada 2005

Wzrost rynku reklamowego w III kw. wyniósł aż 17,1 proc. wg Starlinka

Według analiz domu mediowego Starlink szacowana wartość netto rynku reklamowego po 9 miesiącach 2005 r. wyniosła 3 mld 468 mln...

Kraj, 6 czerwca 2005

Mediaedge:cia zamierza uruchomić nowy dom mediowy

Dom mediowy Mediaedge:cia przygotowuje się do uruchomienia drugiej agencji mediowej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Anna Lubowska, prezes Mediaedge:cia, nie skomentowała tej...

Kraj, 25 maja 2005

Clear Channel wprowadzi drugi produkt dedykowany na bazie clp

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland pracuje nad kolejnym produktem skierowanym do konkretnej grupy docelowej, który będzie oparty na nośnikach...

Kraj, 10 maja 2005

Netia czwartym operatorem komórkowym, najprawdopodobniej z marką Netia Mobile

Netia Mobile, spółka zależna od Netii SA, będzie czwartym operatorem komórkowym w Polsce - wczoraj Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty...

Kraj, 23 marca 2005

Mediaedge:cia zrealizuje wiosenną kampanię Netii, trwa przetarg na obsługę długofalową

Operator telefonii stacjonarnej Netia SA w przetargu wybrał dom mediowy Mediaedge:cia do realizacji swojej wiosennej kampanii wizerunkowej pod hasłem "Lepsza...

Kraj, 21 lutego 2005

Nestle planuje przetarg mediowy, Universal McCann może stracić budżet

Koncern Nestle Polska rozpocznie wiosną br. przetarg mediowy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Weźmie w nim udział prawdopodobnie Optimedia Poland (należący do...

Kraj, 21 lutego 2005

Starlink przewiduje 8-proc. wzrost rynku reklamowego w 2005 r.

Dom mediowy Starlink szacuje, że rynek reklamowy w wartościach netto wzrośnie w 2005 r. o blisko 8 proc. Największy wzrost...

Kraj, 26 stycznia 2005

Unilever, P&G i PTC największymi reklamodawcami 2004 r.

Z monitoringu wpływów reklamowych telewizji, prasy, radia i outdooru prowadzonego przez firmy Expert Monitor i Media Watch wynika, że w...

Przetargi, 30 grudnia 2004

Netia planuje przetarg mediowy

Netia SA, operator telekomunikacyjny świadczący usługi głosowe oraz dostępu do internetu dla klientów indywidualnych i biznesowych, planuje w pierwszych tygodniach...

Kraj, 23 grudnia 2004

TP i PTK Centertel porównają ofertę MPG Media Planning z Initiative Warszawa

Telekomunikacja Polska (TP) oraz PTK Centertel zamierzają porównać ofertę domu mediowego MPG Media Planning z Initiative Warszawa, który obecnie obsługuje...

Kraj, 8 listopada 2004

Według Starlink rynek reklamy telewizyjnej wzrósł w br. o 9,7 proc.

Po trzech kwartałach br. wpływy reklamowe stacji telewizyjnych w Polsce wyniosły 1 mld 510,4 mln zł, czyli o 9,7 proc....

Przetargi, 14 października 2004

Universal McCann wygrał przetarg i będzie nadal obsługiwał budżet Polpharmy

Firma farmaceutyczna Polpharma SA rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową swoich marek. Zajmie się tym dotychczasowy dom mediowy obsługujący firmę -...

Przetargi, 20 września 2004

Initiative Warszawa wycofał się z przetargu mediowego Polpharmy SA

Dom mediowy Initiative Warszawa wycofał się z przetargu mediowego koncernu farmaceutycznego Polpharma SA. "Initiative Warszawa zrezygnował z udziału w przetargu...

Przetargi, 20 września 2004

Short-lista w przetargu kreatywnym Polkomtela będzie znana do 15 października br.

Zakończyły się pierwsze prezentacje w przetargu strategiczno-kreatywnym firmy Polkomtel SA, do których przystąpiło 12 agencji reklamowych, w tym: Scholz &...

Przetargi, 17 września 2004

12 agencji w przetargu strategiczno-kreatywnym Polkomtela

W przetargu strategiczno-kreatywnym, który rozpisał Polkomtel SA, właściciel marek Plus GSM, Simplus oraz Sami Swoi (patrz DS "MMP" z 9...

Kraj, 9 września 2004

Polkomtel SA prowadzi przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną

Polkomtel SA, do którego należą marki m.in. Plus GSM oraz Simplus, prowadzi przetarg na obsługę kreatywno-strategiczną. Robert Krawczyk, dyr. ds....

Kraj, 1 września 2004

Polpharma SA zaprosiła domy mediowe do przetargu

Koncern farmaceutyczny Polpharma SA rozpoczął dzisiaj przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego, którego wartość szacowana jest na blisko 30 mln...

Przetargi, 31 sierpnia 2004

Przetarg na obsługę budżetu mediowego Polkomtela przedłuży się

Przetarg na obsługę budżetu mediowego firmy Polkomtel SA, do której należą marki m.in. Plus GSM oraz Simplus, nie rozstrzygnie się...

Kraj, 13 sierpnia 2004

Rynek reklamy wzrósł w I półroczu 2004 r. o 11,3 proc. według Starlink

Dom mediowy Starlink przygotował kolejny raport dotyczący estymacji wpływów reklamowych netto w Polsce. Wynika z niego, że rynek reklamowy osiągnął...

Kraj, 22 lipca 2004

Browary wydają więcej na reklamę, choć odnotowują spadki sprzedaży

Wydatki reklamowe branży piwowarskiej w I półroczu 2004 r. zamknęły się kwotą 147,3 mln zł, podczas gdy w takim samym...

Kraj, 14 lipca 2004

Raport IGRZ wykazał diametralne różnice z danymi Media Watch

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) opublikowała pierwszy raport o wielkości sprzedaży firm reklamy zewnętrznej w roku 2003. Według zebranych informacji...

Kraj, 14 lipca 2004

Polkomtel SA zwolnił kierownika ds. reklamy i mediów

Rafał Tracz, kierownik ds. reklamy i mediów w firmie Polkomtel SA, operatorze telefonii komórkowej, do której należą marki Plus GSM...

Kraj, 23 czerwca 2004

Według Expert Monitora wydatki reklamowe w maju br. wyniosły 1,1 mld zł

Według firmy badawczej Expert Monitor wydatki na reklamę w maju 2004 r. wyniosły ponad 1,155 mld złotych. Wydatki na reklamę...

Kraj, 22 czerwca 2004

Media Watch wprowadza poprawki Ströera, AMS liderem na rynku

Firma Media Watch monitorująca wydatki na rynku reklamy zewnętrznej wprowadziła do raportów poprawki spółki Ströer, wynikające z wdrożenia przez nią...

Przetargi, 18 czerwca 2004

Pięć domów mediowych na krótkiej liście przetargu Polkomtela

Pięć domów mediowych, a nie cztery, jak wcześniej zapowiadano, zostało zakwalifikowanych na krótką listę przetargu mediowego firmy Polkomtel SA, operatora...

Kraj, 18 czerwca 2004

IGRZ sfinalizowała projekty informacyjne o rynku reklamy zewnętrznej

Rada Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) zaakceptowała ostateczny kształt produktów informacyjnych, które zamierza zaoferować na rynku. Pierwszy z nich to...

Przetargi, 7 czerwca 2004

Polkomtel SA wybierze krótką listę domów mediowych w połowie czerwca br.

Do przeglądu ofert domów mediowych firmy Polkomtel SA, operatora marek telefonii komórkowej Plus i Simplus, zgłosiły się wszystkie agencje, które...

Kraj, 21 maja 2004

Szymańska dyrektorem reklamy, a Wnukiewicz dyrektorem marketingu w "Życiu"

Dziennik "Życie" ma nowych dyrektorów reklamy i marketingu. Dyrektorem biura reklamy i ogłoszeń w Domu Wydawniczym "Życie", wydawcy "Życia", została...

Kraj, 17 maja 2004

Dżus-Korocińska dyrektorem nowo utworzonego departamentu zarządzania mediami w TP

Jowita Dżus-Korocińska została dyrektorem nowo utworzonego departamentu zarządzania mediami w Telekomunikacji Polskiej SA (TP). Departament będzie odpowiedzialny za koordynację planowania...

Kraj, 16 grudnia 2003

Media Markt wesprze w przyszłym roku nowy brand sieci marketów - Saturn

Niemiecki holding Media-Saturn, właściciel sieci Media Markt, zapowiada, że w przyszłym roku rozpocznie budowę konkurencyjnej sieci marketów z elektroniką pod...

Przetargi, 5 sierpnia 2003

Dom mediowy Mediaedge:cia rozpoczyna współpracę z firmą H&M

Sieć sklepów odzieżowych Hennes & Mauritz (H&M) zmieniła w Polsce dom mediowy. Od jesieni br. obsługą mediową kampanii reklamowych H&M...

Przetargi, 29 maja 2003

MultiBank podpisał umowę z agencją reklamową Your Design

MultiBank, detaliczna część BRE Banku SA, podpisał umowę z agencją reklamową Your Design. Jak twierdzi Krzysztof Druszcz, rzecznik prasowy MultiBanku,...

Kraj, 7 lutego 2003

Piwo Warka będzie kontynuować sponsoring piłkarskiej Ligi Mistrzów

Marka piwa Warka Jasne Pełne, należąca do Grupy Żywiec SA, będzie kontynuować do 2006 r. program sponsoringowy związany z rozgrywkami...

Kraj, 7 listopada 2002

Budżet mediowy Netii w domu mediowym PanMedia Western

Netia Telecom SA zdecydowała, że obsługa mediowa najbliższej kampanii reklamowej marki Netia będzie należała do domu mediowego PanMedia Western. Wybór...

Kraj, 2 września 2002

TP Ditel SA rozpoczyna drugi etap kampanii książek telefonicznych "tel"

Firma TP Ditel SA rozpoczyna drugi etap kampanii reklamowej książek telefonicznych "tel" na terenie Warszawy i Mazowsza. Kampania podobnie jak...

Kraj, 12 sierpnia 2002

Media Monitoring - pomiar wydatków reklamowych planowany na jesień

Debiut nowego pomiaru wydatków reklamowych w mediach o nazwie Media Monitoring przygotowywany jest na tegoroczną jesień. Taki termin podaje instytut...

Kraj, 7 sierpnia 2002

Warka kontynuuje sponsoring rozgrywek piłkarskiej Ligi Mistrzów

Grupa Żywiec SA kontynuuje akcję sponsoringową rozgrywek piłkarskiej Ligi Mistrzów (LM) w sezonie 2002/2003. Sponsorem kolejnej edycji LM jest marka...

Kraj, 2 sierpnia 2002

Piotr Metz nie planuje odejścia z Radiostacji

Piotr Metz, dyr. programowy Radiostacji (sieci rozgłośni radiowych należących do Eurozetu), nie planuje odejścia z Radiostacji, jak zasugerował jeden z...

Kraj, 26 lipca 2002

Kampania Radia Kolor 103 fm nie wpłynęła dotąd na słuchalność stacji

Majowa kampania reklamowa warszawskiego Radia Kolor 103 fm, która miała na celu pozyskanie nowych słuchaczy w grupie docelowej osób w...

Kraj, 11 lipca 2002

Optimum Media OMD rozpoczął współpracę z siecią hipermarketów Real

Dom mediowy Optimum Media OMD, należący do OMD Poland, rozpoczął współpracę z siecią hipermarketów Real, należącą do grupy Metro AG....

Kraj, 29 kwietnia 2002

PBRZ podejmą współpracę z firmą monitoringową Media Watch

Rada nadzorcza spółki Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) podjęła uchwałę dotyczącą ustalania średnich cen sprzedaży nośników reklamy zewnętrznej na potrzeby...