M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Media Works (firma)"

Kraj, 28 marca 2013

PM Point Group zapowiada: była strata, będzie zysk

Przy przychodach wyższych o jedną dziesiątą zarząd obiecuje wypracować 2,3 mln zł zysku. Spółka miała ponad 11 mln zł straty w ub.r.

Kraj, 21 marca 2013

Wydawca "Wprost" miał ponad 11 mln zł straty

Platforma Mediowa "Point Group" odnotowała też ponadczteromilionowy spadek przychodów.

Kraj, 15 marca 2013

16 chętnych na cztery nowe kanały cyfrowej telewizji

Najwięcej, bo osiem, ofert wpłynęło na kanał edukacyjno-poznawczy, cztery - na kanał filmowy i po dwie - na kanały społeczno-religijny i dla dzieci.

Kraj, 6 marca 2013

Point Group rezygnuje z ubiegania się o telewizyjny kanał społeczno-religijny

Uzasadnia to faktem, że o koncesję na ten kanał wystąpiła Telewizja Trwam.

Kraj, 27 lutego 2013

Chętnych na telewizję cyfrową może być więcej

KRRiT otrzymuje kolejne wnioski pocztą.

Kraj, 25 lutego 2013

Wydawca "Wprost" i producent "Familiady" chce mieć telewizję

Media Works, spółka zależna od Platformy Mediowej "Point Group", i producent telewizyjny Astro chcą mieć dwa kanały na MUX1.

Kraj, 18 października 2011

Maciej Czapiewski wrócił do gry

Branżę marketingową zamienił na chemię gospodarczą.

Kraj, 11 maja 2010

Polski Dom Mediowy tnie koszty

Spółka likwiduje etaty, ale ma działać niezmiennie.

Kraj, 5 maja 2010

Flaming podejrzewa przestępstwo, prokuratura odmawia śledztwa

Prokuratura Rejonowa Warszawa Ochota odmówiła wszczęcia śledztwa w sprawie zawiadomienia złożonego przez Flaming Advertising Sp. z o.o. Dotyczyło ono podejrzenia popełnienia przestępstwa przez Juliusza Krysiaka i Huberta Wąsiela, ówczesne władze spółki, w okresie od 30 kwietnia do końca maja 2009 r.

Kraj, 5 marca 2010

Polski Dom Mediowy obsługuje One-2-One

Polski Dom Mediowy (PDM) będzie współpracował z One-2-One, dostawcą rozwiązań interaktywnych (SMS). PDM przygotuje m.in. kampanię telewizyjną spółki planowaną na...

Kraj, 26 lutego 2010

ZOG jednak wycofuje się z projektu PDM

ZenithOptimedia Polska nie rozpocznie jednak współpracy z Polskim Domem Mediowym. Jak poinformowano - strony nie doszły do porozumienia i umowa...

Kraj, 6 stycznia 2010

Polski Dom Mediowy wszystko poza internetem kupuje w ZOG

Polski Dom Mediowy, struktura negocjacyjna lokalnych agencji, wszystkie media poza internetem ma kupować za pośrednictwem ZenithOptimedia. Jak już informowaliśmy (patrz...

Kraj, 4 stycznia 2010

Piotr Wałęski zatrudnia sześć osób w PDM

Polski Dom Mediowy zatrudnia nowe osoby. Do zespołu dołączają cztery pracowniczki B2B Advertising (brokera kupującego na wyłączność TVP dla ZenithOptimedia)...

Kraj, 11 grudnia 2009

Totalizator Sportowy może współpracować z ClickAd

Totalizator Sportowy może rozpocząć zakup kampanii w internecie przez ClickAd, spółkę brokerską, z którą wiąże się Maciej Teliszewski. Tak wynika...

Kraj, 24 listopada 2009

PMPG negocjuje umowę z Facebookiem

Platforma Mediowa "Point Group" ma wkrótce rozpocząć sprzedaż powierzchni reklamowej w serwisach Facebook i MySpace. Spółka negocjuje właśnie warunki współpracy,...

Kraj, 14 października 2009

Łucja Reklewska szefową sprzedaży OOH w PMPG

Łucja Reklewska, do niedawna zastępca dyrektora sprzedaży w Atvertinie (digital signage), objęła nowo utworzone stanowisko dyrektor sprzedaży OOH w Platformie...

Kraj, 3 grudnia 2008

PMPG strategicznym udziałowcem w 3P Holding SA

Platforma Mediowa "Point Group" SA (PMPG) podpisała porozumienie inwestycyjne ze spółką 3P Holding SA (3PH), która jest właścicielem spółki 3P...

Kraj, 24 czerwca 2008

Point Group za ponad 13 mln zł przejął Media Works i BMS

Platforma Mediowa Point Group (PMPG) przejęła firmę reklamy zewnętrznej Media Works i jednocześnie zrealizowała opcję Media Works na zakup udziałów...

Kraj, 25 kwietnia 2008

Point Group chce kupić Media Works

Giełdowa grupa mediowa chce przejąć firmę outdoorową, która dopiero na giełdę się wybierała. Platforma Mediowa "Point Group", wydawca m.in. "Filmu",...