M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "MediaCom (firma)"

Przetargi, 21 stycznia 2019

MediaCom liderem wskaźnika "Succes Index" według RECMA

Zestawienie sumuje wygrane i stracone budżety razem z utrzymanymi klientami.

Kraj, 30 listopada 2018

Pasaże Tesco promują się świątecznie

Kampanię "Pasaż Tesco. Twoje magiczne święta" przygotowały Platinium Cast i Mediacom. Świąteczne dekoracje Pasaży - agencja CzArt.

Zagranica, 22 listopada 2018

MediaCom utrzymał obsługę Coca-Coli w Wielkiej Brytanii i Irlandii

Według danych Nielsena wartość budżetu szacowana jest na 50 mln funtów.

Kraj, 14 listopada 2018

Coca-Cola zachęca do czynienia dobra na święta

Wystartowała świąteczna kampania marketera.

Zagranica, 14 listopada 2018

MediaCom wygrywa przetarg Lloyds Banking Group

Budżet w wysokości 80 mln funtów traci siostrzana spółka - Mindshare.

Przetargi, 5 listopada 2018

Play rozważa przetarg na media

Komórkowy operator szuka oszczędności.

Zagranica, 29 października 2018

Mark Read chce więcej nadzoru WPP nad przetargami mediowymi

Agencje mediowe WPP, które przynoszą holdingowi największe przychody, straciły ostatnio kilku istotnych klientów, w tym United Airlines, HSBC i American Express .

Kraj, 16 października 2018

Wirtualna rzeczywistość w nowej kampanii marki Danonki

Startuje jesienna odsłona działań marketingowych dla marki Danone, wykorzystująca nowe technologie.

Kraj, 3 października 2018

Łomża z kolejną odsłoną nowej platformy komunikacji od MullenLowe Warsaw

Marka kontynuuje linię kreatywną "Kto powiedział, że".

Zagranica, 2 października 2018

MediaCom zdobywa potrójną koronę w konkursie M&M Global Awards 2018

MediaCom otrzymał tytuł Globalnej Sieci Roku, tytuł Kampanii Roku i nagrodę specjalną: Millennial of the Year.

Zagranica, 27 września 2018

MediaCom liderem globalnego rankingu RECMA Vitality

Kolejne w rankingu były domy: Havas Media, PHD, UM i Carat.

Kraj, 25 września 2018

Havas i Dynamo dla kaszek BoboVita

Media kupowały MediaCom i K2 Media, a działania na stronie WWW prowadzi Syzygy.

Kraj, 21 września 2018

19. edycja SAR Effie Awards Poland: 68 nominacji

Najwięcej nominacji otrzymała agencja mediowa - Wavemaker.

Kraj, 19 września 2018

Coca-Cola Zero "ubrana" w koszulki reprezentacji

Limitowana edycja otrzymała wsparcie marketingowe.

Zagranica, 7 września 2018

Budżet Lloyds do wzięcia

Budżet mediowy banku Lloyds o wartości 80 mln funtów do wzięcia - obsługująca konto komórka Greenhouse z GroupM ma być rozwiązana.

Kraj, 5 września 2018

"Nie ma jak w sieci" - nowy format reklamowy Netii

Realizacja: Scholz & Friends Warszawa.

Zagranica, 4 września 2018

Alibaba wybiera MediaCom jako swoją agencję mediową

Zakres obowiązków obejmuje strategię i zakup mediów dla marek Tmall World, Alibaba Cloud, Dingtalk, Lazada i Taobao International.

Zagranica, 3 września 2018

Elton John w kampanii Snickersa

Startuje nowa globalna odsłona kampanii batona z orzeszkami.

Kraj, 27 sierpnia 2018

Danonki odświeżają opakowania

W ramach akcji "back to school" marka z portfolio Danone wesprze swoje produkty kampanią w telewizji i digitalu.

Kraj, 14 sierpnia 2018

Agnieszka Kosik head of Poland w Facebooku

To nowe stanowisko w lokalnym biurze.

Przetargi, 10 sierpnia 2018

Mars konsoliduje budżet mediowy w sieci MediaCom

Zakończył się globalny przetarg.

Przetargi, 9 sierpnia 2018

Mars konsoliduje budżet mediowy w sieci MediaCom

Zakończył się globalny przetarg.

Kraj, 27 lipca 2018

Bohaterowie "Hotelu Transylwania" na etykietach Żywiec Zdrój

Danone wprowadza nowe etykiety z myślą o dzieciach i kinomaniakach.

Kraj, 27 lipca 2018

Coca-Cola wprowadza napoje na bazie roślin

Marka AdeZ ma dyktować trendy w nowym segmencie.

Kraj, 26 lipca 2018

Anna Lewandowska reklamuje nowy wariant Head & Shoulders

Wystartowała kolejna kampania marki z portfolio P&G.

Kraj, 23 lipca 2018

Żywiec z limitowanymi etykietami

Przy projekcie z okazji jubileuszu programu "Po stronie natury" pracowały H2O, VML Poland, Mediacom i MSL.

Zagranica, 19 lipca 2018

VCCP, Dentsu, MediaCom i Doremus globalnymi zwycięzcami przetargu Shella

Globalny przetarg na kreację i zakup mediów wystartował w styczniu br.

Zagranica, 17 lipca 2018

Maltesers z retargetowaniem i nowością w ofercie

Marka z portfolio Mars Wrigley Confectionery chce docierać ze swoimi produktami do szerszej grupy konsumentów - najchętniej młodszych.

Przetargi, 2 lipca 2018

MediaCom wygrywa Adidasa

W Polsce firma była obsługiwana dotąd przez Carat.

Kraj, 27 czerwca 2018

MediaCom dla nowej pasty Oral-B

Wprowadzenie na rynek Oral-B Professional Pro-Odbudowa Dziąseł i Szkliwa wspiera przygotowana przez P&G kampania w TV, internecie i prasie.

Zagranica, 27 czerwca 2018

Yum Brands wybiera Wavemakera w Kanadzie

MediaCom traci klienta.

Zagranica, 27 czerwca 2018

MediaCom Siecią Mediową Roku tegorocznej edycji festiwalu Cannes Lions

MediaCom triumfuje po zdobyciu grand prix, dwóch srebrnych i jednego brązowego Lwa.

Kraj, 19 czerwca 2018

Y&R i MediaCom dla Activii

Nowe produkty marki należącej do Danone wspiera kampania w TV, mediach społecznościowych oraz punktach sprzedaży.

Kraj, 18 czerwca 2018

RECMA: Wavemaker, Starcom i MediaCom prowadzą w rankingu overall activity 2017

Największą trzyletnią dynamikę odnotowały Value Media, Vizeum i Havas Media.

Kraj, 7 czerwca 2018

Coca-Cola rusza z finalną odsłoną kampanii mundialowej

Przygotowano geolokalizowane, ogólnopolskie działania OOH i kampanię TV. Wykorzystane zostaną też inne media.

Kraj, 25 maja 2018

Mateusz Downar awansuje w MediaCom Warszawa

Obejmuje stanowisko digital connections directora.

Zagranica, 26 kwietnia 2018

LVMH rozpisuje przetarg mediowy w USA

Wartość budżetu to ponad 380 mln dol.

Kraj, 25 kwietnia 2018

Bebiko z kampanią o zaufaniu i bezpieczeństwie

Nutricia startuje z ogólnopolską kampanią i powołuje się na zaufanie wśród mam.

Kraj, 24 kwietnia 2018

Alicja Stefaniak awansuje w GetHero

Do GetHero dołączyła w listopadzie 2017 r., przeszła z L’Oreal Polska.

Zagranica, 12 kwietnia 2018

MediaCom wygrywa budżet Sky

Dom mediowy zgarnia 425 mln funtów.

Kraj, 11 kwietnia 2018

Danonki zachęcają do aktywności poza domem

Marka z portfolio Danone poleca produkty w saszetkach z myślą o aktywności dzieci na zewnątrz.

Kraj, 5 kwietnia 2018

Juicy Fruit w kampanii z Kabaretem Zachodnim

Kampanię obsługują DDB & Tribal oraz MediaCom Warszawa.

Kraj, 28 marca 2018

MediaCom najlepszą siecią wg raportu Gunn Media 100

Najlepszą marką został Nike.

Kraj, 14 marca 2018

Pedigree namawia do selfie z psem

Mars na rozpoczęcie wiosny przygotował aktywizację dla czworonogów i właścicieli.

Kraj, 14 marca 2018

Dwuwarstwowe Danio poszerza portfolio Danone

Marka wprowadza nowy wariant.

Kraj, 12 marca 2018

Vizeum i Carat na topie globalnego zestawienia RECMA "New biz balance 2018"

Agencje z Dentsu otwierają ranking domów mediowych stworzony na podstawie budżetów wygranych i straconych w zeszłym roku.

Kraj, 8 marca 2018

Agnieszka Kosik odchodzi z MediaComu, Jakub Kossut nowym CEO

Kosik z MediaComem związana była od 2008 r.

Kraj, 8 marca 2018

Nowa kampania Tesco z Ogilvy & Mather i MediaComem

"Historie pisane smakiem" realizowane będą w telewizji, radiu, prasie, outdoorowo, w sklepach oraz kanałach online i social media.

Kraj, 7 marca 2018

Actimel wspiera dwa nowe smaki kampanią

Marka z portfolio Danone poleca się szczególnie w okresie przesilenia wiosennego.

Kraj, 6 marca 2018

Grey Group Poland z kolejną odsłoną kampanii dla Rak'n'Roll [wideo]

Dla podkreślenia istoty przelewania procentów w ramach kampanii "Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów" powstało specjalne piwo bezalkoholowe o nazwie KRS 0000 338 803.