M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "MediaCom (firma)"

Kraj, 18 października 2016

Dawid Wałęga dołącza do Mobehave

Po 10 latach pracy dla MediaComu zastąpi na stanowisku Karola Suchenka.

Kraj, 5 października 2016

Hand Made i Starcom pracują dla Tauronu

Dla agencji to przedłużenie współpracy, Starcom zastąpił zaś MediaCom.

Kraj, 29 września 2016

Kuba Wojewódzki w kolejnej reklamie Playa, z podtekstem

Operator reklamuje Formułę Duet, sprytnie wykorzystując plotki o rzekomym ślubie.

Kraj, 20 września 2016

Change autorem dwóch ogólnopolskich kampanii GSK

Agencja Change po wygranych przetargach pracuje dla marek Orofar Max i Cholinex.

Kraj, 14 września 2016

J. Walter Thompson Group Poland dla Shell

Sieć kusi "Kobiecymi wtorkami".

Kraj, 14 września 2016

Artur Wójcik dołącza do zespołu PHD

Jako senior account manager przejmie opiekę nad klientami agencji.

Kraj, 19 sierpnia 2016

Play ponownie wprowadza usługi telewizyjne

W podstawowym, ograniczonym wariancie są bezpłatne, jako bonus dla klientów. Są też trzy dodatkowo płatne. W sumie 45 kanałów za 35 zł miesięcznie.

Kraj, 8 sierpnia 2016

The Digitals z kampanią dla Banku Pekao

Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom.

Kraj, 3 sierpnia 2016

Volkswagen rozpoczął kampanię aut rodzinnych [wideo]

Działania realizują: Hand Made, K2 i MediaCom.

Kraj, 2 sierpnia 2016

T-Mobile wzmacnia się wizerunkowo

Paneuropejska wizerunkowa kampania Deutsche Telekom z Andreą Bocellim trafia także do Polski.

Kraj, 20 lipca 2016

Coca-Cola za pomocą etykiet zaprasza na wspólny posiłek

Na butelkach o pojemności 1,5 l i 2 l zagościły nowe etykiety.

Kraj, 15 lipca 2016

PHD Media Direction zaprasza do Rywalizacji na Maxa

Agencja zbiera środki na kosztowną operację, która może uratować życie i w pełni przywrócić zdrowie Maxa - małego synka firmowej koleżanki Ewy.

Kraj, 14 lipca 2016

Wakacyjna kampania Żywiec Zdrój

Za koncept, key visual oraz aktywacje BTL odpowiada agencja NAVdsgn.

Kraj, 22 czerwca 2016

MediaCom korzysta już z Digital Ad Ratings

Narzędzie pozwala optymalizować kampanie wideo w czasie rzeczywistym.

Kraj, 15 czerwca 2016

Żywiec Zdrój zaprasza do odkrywania drugiej natury

Startuje kolejna edycja Ekspedycji. Za koncepcję kreatywną i realizację działań odpowiada VML Poland.

Kraj, 14 czerwca 2016

Nielsen Digital Ad Ratings już w Polsce

To narzędzie, które umożliwia pomiar widowni internetowych kampanii reklamowych, bez względu na urządzenie, na którym emitowana jest kampania.

Przetargi, 14 czerwca 2016

VW przenosi budżet mediowy do PHD

Od 1998 r. Volkswagen pracował z siecią MediaCom.

Przetargi, 13 czerwca 2016

VW przenosi budżet mediowy do PHD

Od 1998 r. Volkswagen pracował z siecią MediaCom.

Kraj, 8 czerwca 2016

Youtuberzy będą promować "łomżing"

Pierwszą kampanię piwa Łomża z udziałem blogerów i youtuberów przygotował MediaCom.

Kraj, 7 czerwca 2016

Play jako pierwszy zaczyna walkę o rejestrację prepaid

Od lipca wszyscy nowi użytkownicy telefonów na kartę będą musieli podać dane osobowe. Dotychczasowi mają czas do lutego przyszłego roku.

Kraj, 6 czerwca 2016

Sony reklamuje nową serię smartfonów Xperia X

Kampanię w telewizji, internecie i prasie realizują agencje: Walk Creative, Walk Digital, KOD ID, Greenmark oraz dom mediowy MediaCom.

Zagranica, 17 maja 2016

Anglia najeżdża Francję w nowym spocie Marsa

Producent słodyczy i batonów startuje z kampanią za 5 mln funtów w kontekście Euro 2016.

Przetargi, 9 maja 2016

MediaCom wygrał obsługę marek Sobieski i Biała Dama

Marie Brizard Wine & Spirits wybrał MediaCom do obsługi dwóch marek wódek w mediach społecznościowych.

Kraj, 27 kwietnia 2016

Coca-Cola rozpoczyna duży sampling

Marketer chce wzmocnić zwyczaj picia Coli do posiłków.

Kraj, 25 kwietnia 2016

Maciej Mszyca digital managerem w PHD Media Direction

Poprzednio pracował w domu mediowym Vizeum.

Kraj, 25 kwietnia 2016

Angry Birds i Głupawka na butelkach Żywiec Zdrój

Marka wody z portfolio Danone wprowadza dwie linie produktów dla dzieci.

Zagranica, 19 kwietnia 2016

Nomad Food Europe rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego w Europie

ZenithOptimedia ma nowego klienta lidera europejskich mrożonek.

Zagranica, 8 kwietnia 2016

Seat ogłasza globalny przetarg na kreację

Marka Volkswagena szuka agencji kreatywnej.

Kraj, 5 kwietnia 2016

Coca-Cola rozpoczyna aktywności przed Euro 2016

Do sprzedaży trafi limitowana edycja butelki, do wygrania są bilety na imprezę i piłki z podpisem Roberta Lewandowskiego. W tym roku akcja związana z piłkarskimi mistrzostwami będzie powiązana z projektem dla młodzieży Coca-Cola Cup.

Kraj, 24 marca 2016

Polskie domy mediowe z GroupM mogą korzystać z technologii LemonPi

Ma ona pozwalać w czasie rzeczywistym aktualizować dane w kreacji.

Kraj, 22 marca 2016

Mały Głód powraca w nowej kampanii marki Danio [wideo]

Kampanię przygotowały agencje Young & Rubicam i VML Poland.

Kraj, 17 marca 2016

Play umożliwi zmianę lub rezygnację z umowy w ciągu miesiąca

Fioletowy operator komórkowy wprowadza nowy, korzystny dla klientów standard obsługi. Twarzą kampanii wprowadzającej program "Fair play" w segmencie biznesowym będzie Adam Nawałka, trener narodowej reprezentacji piłkarskiej.

Kraj, 15 marca 2016

Allianz reklamuje się hasłem: "Z tobą od A do Z"

Wizerunkowy projekt dla ubezpieczyciela przygotowały: Ogilvy & Mather, MediaCom i Sales & More.

Kraj, 10 marca 2016

Cinema City wspiera ogólnopolską kampanią kartę Unlimited

Sieć promuje swoją ofertę hasłem "Filmy bez limitu, kiedy chcesz, ile chcesz".

Kraj, 9 marca 2016

Play rozbuduje sieć mobilnego internetu

Wzrost szybkości ma się przełożyć na większą satysfakcję użytkowników. Nową sieć operator nazywa LTE Ultra.

Kraj, 2 marca 2016

Trzy polskie domy mediowe znalazły się w zestawieniu WARC 100

SMG, MEC i MediaCom - to polskie agencje wyróżnione w opracowaniu WARC.

Zagranica, 1 marca 2016

Yorkshire Tea szuka agencji kreatywnej

Taylors of Harrogate, właściciel marki herbaty Yorkshire Tea, poszukuje na Wyspach agencji do obsługi budżetu kreatywnego.

Kraj, 1 marca 2016

Ewa Farna reklamuje promocję "Rok internetu za darmo" Playa

Za projekt reklamowy odpowiadały Grandes Kochonos, Artegence, Isobar i MediaCom.

Kraj, 26 lutego 2016

RECMA: zmiany w czołówce domów mediowych

Starcom i ZOG wymieniają się wcześniejszymi pozycjami, a na pozycję piątą awansuje Mindshare.

Kraj, 24 lutego 2016

Play ma 14 mln klientów i 25 proc. rynku

Ubiegłoroczne przychody komórkowego operatora wyniosły 5,36 mld zł i były o 22 proc. wyższe niż w 2014 r. Play w 2015 r. był drugim, po Orange Polska, operatorem telekomunikacyjnym pod względem wydatków reklamowych.

Kraj, 24 lutego 2016

GroupM kupuje The Exchange Lab

Dzięki temu wzmocni kompetencje programmatic buying domów mediowych Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus.

Kraj, 23 lutego 2016

Ewa Drzyzga reklamuje Play

Dziennikarka i prezenterka od 16 lat związana z TVN reklamuje sieć komórkową Play.

Kraj, 3 lutego 2016

Young & Rubicam przygotował projekt "Zimowej Loterii Actimela"

Na potrzeby loterii agencja wraz ze studiem Worm Lab stworzyła wearable, które mierzy temperaturę i wilgotność powietrza pod ubraniem dziecka.

Kraj, 2 lutego 2016

Big-Active ponownie wspiera dobre chwile

Startują 8-sekundowe billboardy sponsorskie wspierające sprzedaż zielonych herbat marki. Za koncept kreatywny oraz produkcję odpowiada agencja Engine. Zakupu mediów dokonał dom mediowy MediaCom.

Przetargi, 1 lutego 2016

Sony rozstrzygnęło globalny przetarg na media

Największym zwycięzcą jest sieć MediaCom.

Kraj, 28 stycznia 2016

Sony reklamuje Xperię w social mediach

Marketer startuje z walentynkową kampanią.

Kraj, 25 stycznia 2016

Michał Buszko global video associate directorem MediaCom

Pokieruje globalnym rozwojem wideo w sieci MediaCom.

Kraj, 21 stycznia 2016

Rusza polska odsłona kampanii Coca-Coli "Taste the feeling" [wideo]

W ramach nowej komunikacji marketer będzie po raz pierwszy promował wszystkie warianty Coca-Coli razem.

Przetargi, 14 stycznia 2016

MediaCom nadal będzie obsługiwał Play

Operator telefonii komórkowej będzie kontynuował współpracę z domem mediowym MediaCom Warszawa.

Zagranica, 14 stycznia 2016

MediaCom użyje nowej technologii, żeby sprawdzać reakcję na reklamy

Technologia pomiaru "zadowolenia" z oglądanych treści ma pomóc lepiej targetować reklamy.