M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "MediaCom (firma)"

Kraj, 5 sierpnia 2019

Coca-Cola wprowadza na rynek nowy energetyk

Nowy napój ma smak flagowego napoju z portfolio giganta.

Kraj, 2 sierpnia 2019

Sprite namawia do zwalczania hejtu miłością

Kolejna odsłona kampanii "Niech gadają. Żyj rześko" podczas Pol'and'Rock Festival.

Kraj, 30 lipca 2019

Żywiec Zdrój "uderza orzeźwieniem"

Trwa kampania wariantu wody gazowanej z portfolio marki - Mocny Gaz.

Zagranica, 30 lipca 2019

Awanse w MediaComie

Nick Lawson awansował na stanowisko Worldwide COO, Josh Krichefski obejmuje fotel EMEA CEO, a Kate Rowlinson poprowadzi MediaCom UK.

Zagranica, 19 lipca 2019

MediaCom przejmuje budżet mediowy eBay'a w Ameryce Północnej

Do tej pory spółka z grupy WPP obsługiwała platformę e-commerce w Europie i Australii.

Kraj, 18 lipca 2019

BoboVita z kampanią JogoMi!

Marka wprowadza nowe produkty dla dzieci.

Zagranica, 12 lipca 2019

Toby Jenner globalnym CEO Wavemakera

Poprzednio pracował w MediaComie jako worldwide chief operations officer.

Zagranica, 10 lipca 2019

WPP przejmuje cały budżet marketingowy grupy Centrica

Właściciel marki British Gas postawił na międzyagencyjny zespół The & Partnership (kreacja), Wunderman Thompson (CRM) i MediaCom (planowanie i zakup mediów).

Kraj, 3 lipca 2019

Coca-Cola inwestuje w branded content na Onecie

Projekt przygotowały: White Paper Agency, F25, Media Impact oraz MediaCom.

Kraj, 3 lipca 2019

Danone wprowadza markę Fantasia w nowy segment

Wsparcie reklamowe zapewnią: VMLY&R, MediaCom i K2 Precise.

Kraj, 27 czerwca 2019

Play we współpracy z MediaComem rozpoczyna partnerstwo z Illuminar Gaming

MediaCom przygotowywał m.in. rekomendację strategiczną oraz selekcję organizacji e-sportowych, a w czasie trwania współpracy będzie uczestniczył w bieżących projektach komunikacyjnych.

Przetargi, 26 czerwca 2019

Play ruszył z przetargiem mediowym

Od 2010 r. Play pracuje z MediaCom Warszawa.

Kraj, 18 kwietnia 2019

Plej dla Continentala

Agencja przygotowała kampanię i konkurs konsumencki.

Zagranica, 10 kwietnia 2019

MediaCom rozszerza skład globalnej kadry kierowniczej

Kate Rowlinson i Christine Fang nowymi członkami global executive committee.

Kraj, 4 kwietnia 2019

Kampania Bebilon 2 promuje nową formułę produktu

Reklamy zrealizowały: Havas Warsaw, MediaCom Warszawa, K2 Precise i VML.

Kraj, 13 marca 2019

MediaCom najlepszą siecią mediową wg Warc 100

Kampanią reklamową otwierającą tegoroczne wyniki Warc 100 jest praca dla marki Gillette (P&G) stworzona przez MediaCom Tel Aviv.

Zagranica, 5 marca 2019

MediaCom najlepszą sieciową agencją wg COMvergence za 2018 r.

W raporcie COMvergence brane jest pod uwagę ponad 2250 przesunięć budżetów mediowych i utrzymanie obsługi klientów w 34 krajach na łączną kwotę 30,4 mld dol.

Kraj, 21 lutego 2019

Izabela Albrychiewicz została CEO GroupM w Polsce, Paweł Gala pokieruje Wavemakerem

Awans Izabeli Albrychiewicz ogłosił Dominic Grainger, CEO GroupM na region EMEA.

Zagranica, 6 lutego 2019

Jo Rigby global head of business development & marketing w MediaComie

Przechodzi z Vizeum, gdzie była odpowiedzialna za obsługę kluczowych klientów.

Kraj, 30 stycznia 2019

MediaCom i Projekt Esport wydały "Gaming & E-Sport Trendbook"

Agencja wspierała powstanie raportu - kompendium wiedzy dla osób związanych z marketingiem, które nie miały do tej pory do czynienia z e-sportem.

Przetargi, 21 stycznia 2019

MediaCom liderem wskaźnika "Succes Index" według RECMA

Zestawienie sumuje wygrane i stracone budżety razem z utrzymanymi klientami.

Kraj, 30 listopada 2018

Pasaże Tesco promują się świątecznie

Kampanię "Pasaż Tesco. Twoje magiczne święta" przygotowały Platinium Cast i Mediacom. Świąteczne dekoracje Pasaży - agencja CzArt.

Zagranica, 22 listopada 2018

MediaCom utrzymał obsługę Coca-Coli w Wielkiej Brytanii i Irlandii

Według danych Nielsena wartość budżetu szacowana jest na 50 mln funtów.

Kraj, 14 listopada 2018

Coca-Cola zachęca do czynienia dobra na święta

Wystartowała świąteczna kampania marketera.

Zagranica, 14 listopada 2018

MediaCom wygrywa przetarg Lloyds Banking Group

Budżet w wysokości 80 mln funtów traci siostrzana spółka - Mindshare.

Przetargi, 5 listopada 2018

Play rozważa przetarg na media

Komórkowy operator szuka oszczędności.

Zagranica, 29 października 2018

Mark Read chce więcej nadzoru WPP nad przetargami mediowymi

Agencje mediowe WPP, które przynoszą holdingowi największe przychody, straciły ostatnio kilku istotnych klientów, w tym United Airlines, HSBC i American Express .

Kraj, 16 października 2018

Wirtualna rzeczywistość w nowej kampanii marki Danonki

Startuje jesienna odsłona działań marketingowych dla marki Danone, wykorzystująca nowe technologie.

Kraj, 3 października 2018

Łomża z kolejną odsłoną nowej platformy komunikacji od MullenLowe Warsaw

Marka kontynuuje linię kreatywną "Kto powiedział, że".

Zagranica, 2 października 2018

MediaCom zdobywa potrójną koronę w konkursie M&M Global Awards 2018

MediaCom otrzymał tytuł Globalnej Sieci Roku, tytuł Kampanii Roku i nagrodę specjalną: Millennial of the Year.

Zagranica, 27 września 2018

MediaCom liderem globalnego rankingu RECMA Vitality

Kolejne w rankingu były domy: Havas Media, PHD, UM i Carat.

Kraj, 25 września 2018

Havas i Dynamo dla kaszek BoboVita

Media kupowały MediaCom i K2 Media, a działania na stronie WWW prowadzi Syzygy.

Kraj, 21 września 2018

19. edycja SAR Effie Awards Poland: 68 nominacji

Najwięcej nominacji otrzymała agencja mediowa - Wavemaker.

Kraj, 19 września 2018

Coca-Cola Zero "ubrana" w koszulki reprezentacji

Limitowana edycja otrzymała wsparcie marketingowe.

Zagranica, 7 września 2018

Budżet Lloyds do wzięcia

Budżet mediowy banku Lloyds o wartości 80 mln funtów do wzięcia - obsługująca konto komórka Greenhouse z GroupM ma być rozwiązana.

Kraj, 5 września 2018

"Nie ma jak w sieci" - nowy format reklamowy Netii

Realizacja: Scholz & Friends Warszawa.

Zagranica, 4 września 2018

Alibaba wybiera MediaCom jako swoją agencję mediową

Zakres obowiązków obejmuje strategię i zakup mediów dla marek Tmall World, Alibaba Cloud, Dingtalk, Lazada i Taobao International.

Zagranica, 3 września 2018

Elton John w kampanii Snickersa

Startuje nowa globalna odsłona kampanii batona z orzeszkami.

Kraj, 27 sierpnia 2018

Danonki odświeżają opakowania

W ramach akcji "back to school" marka z portfolio Danone wesprze swoje produkty kampanią w telewizji i digitalu.

Kraj, 14 sierpnia 2018

Agnieszka Kosik head of Poland w Facebooku

To nowe stanowisko w lokalnym biurze.

Przetargi, 10 sierpnia 2018

Mars konsoliduje budżet mediowy w sieci MediaCom

Zakończył się globalny przetarg.

Przetargi, 9 sierpnia 2018

Mars konsoliduje budżet mediowy w sieci MediaCom

Zakończył się globalny przetarg.

Kraj, 27 lipca 2018

Bohaterowie "Hotelu Transylwania" na etykietach Żywiec Zdrój

Danone wprowadza nowe etykiety z myślą o dzieciach i kinomaniakach.

Kraj, 27 lipca 2018

Coca-Cola wprowadza napoje na bazie roślin

Marka AdeZ ma dyktować trendy w nowym segmencie.

Kraj, 26 lipca 2018

Anna Lewandowska reklamuje nowy wariant Head & Shoulders

Wystartowała kolejna kampania marki z portfolio P&G.

Kraj, 23 lipca 2018

Żywiec z limitowanymi etykietami

Przy projekcie z okazji jubileuszu programu "Po stronie natury" pracowały H2O, VML Poland, Mediacom i MSL.

Zagranica, 19 lipca 2018

VCCP, Dentsu, MediaCom i Doremus globalnymi zwycięzcami przetargu Shella

Globalny przetarg na kreację i zakup mediów wystartował w styczniu br.

Zagranica, 17 lipca 2018

Maltesers z retargetowaniem i nowością w ofercie

Marka z portfolio Mars Wrigley Confectionery chce docierać ze swoimi produktami do szerszej grupy konsumentów - najchętniej młodszych.

Przetargi, 2 lipca 2018

MediaCom wygrywa Adidasa

W Polsce firma była obsługiwana dotąd przez Carat.

Kraj, 27 czerwca 2018

MediaCom dla nowej pasty Oral-B

Wprowadzenie na rynek Oral-B Professional Pro-Odbudowa Dziąseł i Szkliwa wspiera przygotowana przez P&G kampania w TV, internecie i prasie.