M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Mediaedge:CIA (firma)"

Kraj, 10 czerwca 2015

Beata Szcześniak nowym dyrektorem generalnym SMG Starlink

Ze strukturami SMG żegna się Lidia Kacprzycka.

Przetargi, 14 maja 2015

Nivea Polska planuje przetarg mediowy

W konkursie będzie bronić się MEC.

Kraj, 1 grudnia 2014

Mirosław Kępiński żegna się z Maxusem

Z rynkiem mediów i reklamy związany jest od 19 lat.

Kraj, 28 listopada 2014

Mirosław Kępiński przestaje pełnić funkcję CEO Maxusa

Z rynkiem mediów i reklamy związany jest od 19 lat.

Kraj, 3 sierpnia 2012

Viacom wzmacnia zespół

Maciej Walczybok dołącza do działu komercyjnego.

Kraj, 26 stycznia 2011

Nowa dyrektor marketingu w IDMnet

Joanna Malec ma duże doświadczenie w pracy w domach mediowych.

Kraj, 4 października 2010

Małgorzata Węgierek szefem nowej agencji Havasa

Marka Arena ma zadebiutować w Polsce, a Małgorzata Węgierek prawdopodobnie pokieruje nową firmą.

Kraj, 21 września 2010

O praniu forsy

Bank Pocztowy ma ofertę dla tych, którzy piorą pieniądze (niekoniecznie brudne).

Zagranica, 7 lipca 2010

Trzy domy mediowe na short-liście przetargu Arla Foods

O europejski budżet mediowy firmy walczą: Carat, MediaCom i Mediaedge:cia

Kraj, 17 maja 2010

Altacet także w plastrach

Firma farmaceutyczna rozszerza linię preparatów Altacet, wprowadzając nowość w postaci hydrożelowego plastra.

Zagranica, 5 maja 2010

Continental i UA tworzą największą linię lotniczą świata

Wkrótce ruszy skierowana do konsumentów kampania nowego przewoźnika.

Kraj, 9 kwietnia 2010

MEC upraszcza marki

Mediaedge:cia będzie się teraz posługiwał marką MEC, a MediaLab zmienia nazwę na Analytics and Insight.

Kraj, 8 kwietnia 2010

TP broni się przed odpływem klientów

TP zareklamuje tańszą Neostradę w najwyższych szybkościach.

Kraj, 8 kwietnia 2010

Zgodniejsza teściowa w spocie Ikei

Teściowa w kolejnej odsłonie kampanii firmy IKEA.

Kraj, 8 kwietnia 2010

Czy SLS AMG to jeszcze samochód?

Trwa kampania nowego Mercedesa autorstwa Scholz & Friends.

Kraj, 30 marca 2010

Mediaedge:cia ma nowego klienta - Vita Direct

Dom mediowy Mediaedge:cia nawiązał współpracę z Vita Direct, producentem suplementów diety. Agencja planuje dla Vity telewizję, pracuje też nad całoroczną...

Kraj, 26 marca 2010

BNP Paribas Fortis promuje wielokanałowo kredyt hipoteczny

Dziś rozpoczyna się kampania, w której bank BNP Paribas Fortis będzie przypominał
 o swojej ofercie kredytów hipotecznych. Potrwa ona do...

Kraj, 25 marca 2010

Michelin w reklamie akcentuje oszczędność paliwa

Firma Michelin Polska SA rusza z kampanią wiosenną, której głównym przekazem jest hasło: "Właściwa opona zmienia wszystko". Cele działań to...

Kraj, 23 marca 2010

Jogurty Gracja silnie reklamowane w telewizji

Koncern Müller Polska ruszy niebawem z intensywnym wsparciem marketingowym nowej linii jogurtów Gracja (o jej wprowadzeniu pisaliśmy w DS "MMP"...

Zagranica, 18 marca 2010

Iberostar wybrał po przetargu Initiative

Sieć hoteli Iberostar powierzyła obsługę globalnego budżetu planowania i zakupu mediów domowi mediowemu Initiative. W przetargu brały również udział: PHD,...

Kraj, 18 marca 2010

Wielkie kubki Nescafe staną przed hipermarketami

Marka Nescafe (Nestle Polska) rozpoczyna niestandardową kampanię outdoorową w sieciach hipermarketów Carrefour, Real i Tesco. Od 18 marca do połowy...

Kraj, 17 marca 2010

Media Broker rozpoczął współpracę z GroupM

Firma brokerska Media Broker została partnerem GroupM, struktury negocjacyjnej domów mediowych MediaCom, Mediaedge:cia, Maxus, Mindshare Polska i The Media Insight....

Kraj, 16 marca 2010

Ewa Minge i Janusz Józefowicz zaangażowani w oprawę debiutu nowych żeli Palmolive

Koncern kosmetyczny Colgate-Palmolive wprowadził na rynek nowe żele pod prysznic Palmolive Naturals Nutra Fruit, które intensywnie reklamuje w mediach. Według...

Kraj, 15 marca 2010

AVT po raz pierwszy reklamuje w telewizji swoje pisma

Wydawnictwo AVT-Korporacja rozpoczęło pierwszą telewizyjną kampanię magazynów. Działania reklamowe mają charakter wizerunkowy, a ich celem jest zaprezentowanie magazynów "Czas na...

Zagranica, 11 marca 2010

Beiersdorf przenosi budżet w USA do Carata

Koncern kosmetyczny Beiersdorf przeniósł obsługę budżetu planowania i zakupu mediów w USA do domu mediowego Carat. Jego wysokość szacuje się...

Kraj, 11 marca 2010

Hortex launch naturalnej Vitaminki wspiera reklamą TV

Hortex wprowadził do sprzedaży nowy marchwiowo-owocowy sok Vitaminka 100 proc. Nie zawiera on cukru ani innych substancji słodzących. Sok dostępny...

Kraj, 10 marca 2010

TP SA szykuje dużą kampanię reklamową oferty telewizyjnej

Telekomunikacja Polska SA w najbliższy piątek 12 marca wprowadzi nową ofertę szerokopasmowego dostępu do internetu Neostrada wraz z pakietami telewizyjnymi...

Kraj, 10 marca 2010

SAR radykalizuje postawę; ma nowy zarząd i radę nadzorczą

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR podczas poniedziałkowego walnego zebrania gromadzącego ok. 50 uczestników (łącznie do SAR-u należy ok. 75 firm reprezentowanych...

Kraj, 2 marca 2010

Bank Pocztowy reklamuje kredyty gotówkowe Raz Dwa

Rusza trzeci etap kampanii reklamowej Banku Pocztowego - w tej odsłonie bank będzie promował kredyty gotówkowe Raz Dwa. Tematem przewodnim...

Kraj, 26 lutego 2010

Candy Polska stawia na PR, telewizję i internet

Candy Polska, producent sprzętu AGD, w tym roku stawia na spójną i zintegrowaną komunikację. - Z marketingowego punktu widzenia najatrakcyjniejsze...

Kraj, 26 lutego 2010

Winiary z nowym wariantem Pomysłu na...

Winiary wprowadzają na rynek kolejny wariant produktu Pomysł na... Tym razem jest to Pomysł na... Soczystą karkówkę z ziemniakami. Jak...

Kraj, 26 lutego 2010

Nestle ma wafel dla facetów

W połowie marca Nestlé Polska wprowadza do swojej oferty nowość - oblany czekoladą gruby wafel z kremem czekoladowym zaprojektowany dla...

Kraj, 23 lutego 2010

Visa rusza z "piłkarską" kampanią reklamową przed mundialem w RPA

Organizacja płatnicza Visa, która jest sponsorem Międzynarodowej Federacji Piłki Nożnej (FIFA), na trzy miesiące przed startem piłkarskich mistrzostw świata w...

Zagranica, 19 lutego 2010

Mediaedge:cia wygrał globalny budżet mediowy Bacardi

Mediaedge:cia zajmie się globalną obsługą marki rumu Bacardi. Wartość budżetu szacuje się na blisko 200 mln dol. Do podjęcia tej...

Kraj, 19 lutego 2010

W stacjach TV ruszyła kampania Bulionu na żeberkach

Nestle Polska do świąt wielkanocnych będzie wspierać reklamowo Bulion na żeberkach w kostce marki Winiary. Produkt trafił do sprzedaży w...

Zagranica, 19 lutego 2010

Starcom MediaVest wygrał europejski przetarg Hondy

Starcom MediaVest zdobył europejski budżet mediowy Hondy. Wcześniej na różnych rynkach dla klienta pracowały m.in. Initiative, ZenithOptimedia i Mediaedge:cia. W...

Kraj, 18 lutego 2010

Małgorzata Węgierek odchodzi z Burdy

Małgorzata Węgierek, managing director Burda Media Polska, odchodzi z firmy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nieznany jest powód jej odejścia. W Burda...

Zagranica, 17 lutego 2010

Visa Europe rozpoczyna projekt związany z mundialem

Visa Europe rozpoczyna nową kampanię reklamową związaną ze zbliżającym się mundialem, który odbędzie się w tym roku w RPA. Spot...

Przetargi, 16 lutego 2010

Mediaedge:cia wygrał przetarg Neonetu

Neonet przedłuży po przetargu współpracę z domem mediowym Mediaedge:cia. Jak powiedziała Joanna Pondo-Konopek, odpowiedzialna za marketing Neonetu, oferta agencji została...

Kraj, 15 lutego 2010

Aegon rozpoczyna kolejny etap działań wizerunkowych

Grupa ubezpieczeniowa Aegon rozpoczyna kolejny etap kampanii wizerunkowej pod hasłem "Przejrzyste zasady". Kampania potrwa 3 tygodnie i obejmie główne stacje...

Kraj, 15 lutego 2010

BNP Paribas Fortis kusi firmy kredytami

BNP Paribas Fortis chwali się, że jako pierwszy bank po okresie stagnacji na rynku informuje szeroko o programie kredytowania polskich...

Kraj, 15 lutego 2010

Nowe mleko Nestle Junior reklamowane w prasie parentingowej

W prasie parentingowej (m.in.: "Mamo, to ja", "Mam dziecko", "Dziecko", "Twój Maluszek", "Twoje Dziecko" i "Rodzice") od marca startuje kampania...

Kraj, 11 lutego 2010

Müller debiutuje z marką jogurtów Gracja; w planach wielomiesięczne wsparcie

Müller Polska wprowadza do oferty nową linię jogurtów o nazwie Gracja. Są to kremowe i owocowe jogurty kierowane do szerokiej...

Przetargi, 10 lutego 2010

MediaCom wygrał budżet Playa, Netia nie podjęła decyzji

MediaCom Warszawa wygrał przetarg na obsługę mediową Playa (P4). W najbliższym czasie przejmie obsługę wartego 246 mln zł (dane cennikowe...

Kraj, 9 lutego 2010

Nestle promuje walentynkowe opakowania After Eight

Z okazji walentynek Nestle Polska wprowadziło do sprzedaży czekoladki After Eight w specjalnym opakowaniu. Na pudełkach pojawiło się serduszko z...

Kraj, 4 lutego 2010

Bio-Active rusza z kampanią i promocją konsumencką

Spółka Bio-Active, producent herbat, rozpoczyna promocję konsumencką oraz równolegle startuje z kampanią reklamową. Celem tych aktywności jest wzrost sprzedaży herbat...

Kraj, 1 lutego 2010

Bank Pocztowy reklamuje konta dla emerytów i rencistów

Bank Pocztowy rozpoczyna drugą odsłonę swojej kampanii reklamowej - tym razem promuje konta Nestor dla emerytów i rencistów. W styczniu...

Kraj, 1 lutego 2010

TP SA chce zahamować odpływ klientów telefonii stacjonarnej

Telekomunikacja Polska SA, największy w kraju operator telefonii stacjonarnej i szerokopasmowego internetu, chce zahamować odpływ abonentów telefonów stacjonarnych i wprowadza...

Przetargi, 1 lutego 2010

MEC wygrał budżet "Dziennika Gazety Prawnej"

Mediaedge:cia zwyciężył w przetargu Infor Biznes na obsługę mediową "Dziennika Gazety Prawnej". Pełnej listy agencji zaproszonych do przetargu marketer nie...

Kraj, 25 stycznia 2010

Telewizja najważniejszym medium reklamowym dla Horteksu

Hortex Holding SA w tegorocznych działaniach reklamowych w kategorii soków, nektarów i napojów skupi się na wsparciu marki Hortex wraz...