M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "MediaVest (firma)"

Kraj, 17 sierpnia 2016

Getin chce przekonać młodych, że jest "fajny"

- Bank nie musi być nudną instytucją (...), a płacenie kartą może być po prostu fajniejsze z fajną kartą - przekonuje szef marketingu Getin Banku.

Kraj, 8 sierpnia 2016

Deloitte Digital przygotował nową kampanię Getin Banku [wiedo]

Kampania obejmuje spoty telewizyjne, kina, oddziały oraz internet.

Kraj, 25 lipca 2016

Point of View startuje z konkursem dla marki Królewskie Niefiltrowane

Organizowany przez agencję konkurs będzie prowadzony pod hasłem "Poczuj klimat dawnej Warszawy".

Kraj, 21 lipca 2016

Startuje nowa aktywacja dla marki Desperados

Akcja Inner Tequila Scanner ma zachęcać młodych Polaków do wykorzystania swojego potencjału.

Kraj, 20 lipca 2016

Startuje kampania telewizyjna Warki Radler [wideo]

Za kreację odpowiada agencja Lvov.

Przetargi, 20 lipca 2016

Sprostowanie: Nie Starcom, lecz Mediavest stracił Idea Bank

Idea Bank przeniósł budżet mediowy do MediaCom Warszawa.

Kraj, 19 lipca 2016

Grupa Żywiec wspiera Królewskie Niefiltrowane

Nowy wariant na stałe trafi do portfolio.

Kraj, 14 lipca 2016

Ogilvy & Mather startuje z kampanią dla Dzikiego Sadu [wideo]

Grupa Żywiec promuje nową markę.

Kraj, 31 maja 2016

Grupa Żywiec wprowadza nową markę Dziki Sad - miks piwa i napoju o smaku cydru

Projekt opakowań przygotowała agencja Just, natomiast kampanię reklamową Ogilvy & Mather i MediaVest.

Kraj, 19 maja 2016

4 mln paczek chipsów Lay's do wygrania w loterii piwa Warka

To już kolejny raz gdy Grupa Żywiec i PepsiCo. współpracują w ten sposób.

Kraj, 18 maja 2016

Grupa Żywiec kontynuuje strategię dla marki Tatra

Kampanię przygotowały Heart & Brain, Opus Film i MediaVest.

Kraj, 21 kwietnia 2016

Królewskie wchodzi na rynek w niefiltrowanym wydaniu

Nowe piwo ma być inspirowane warszawskimi tradycjami.

Kraj, 21 kwietnia 2016

Warka Radler 0% szuka nowych okazji do konsumpcji

Produkt Grupy Żywiec ma dotrzeć dzięki nowej butelce do osób uprawiających aktywność fizyczną.

Kraj, 5 kwietnia 2016

"Planeta Warka" w futbolowej odsłonie

Grupa Żywiec funduje dwuosobowy wyjazd VIP na finał UEFA Europa League w Szwajcarii.

Kraj, 21 marca 2016

Jerzy Dudek twarzą kampanii Heinekena

W akcji związanej z Ligą Mistrzów można wygrać bilety na mecze, konsole PS4 oraz kegi Heinekena.

Kraj, 7 marca 2016

Lokalna kampania Królewskiego

Marka z portfolio Grupy Żywiec promuje się w Warszawie.

Kraj, 26 lutego 2016

RECMA: zmiany w czołówce domów mediowych

Starcom i ZOG wymieniają się wcześniejszymi pozycjami, a na pozycję piątą awansuje Mindshare.

Kraj, 26 lutego 2016

Kolejna odsłona "Planety Warka" od Lvov [wideo]

Grupa Żywiec kontynuuje platformę komunikacji swojej marki piwa Warka z "wymarzonym męskim światem".

Zagranica, 18 lutego 2016

Publicis Groupe traci budżet Walmartu

Grupa traci marketera z budżetem mediowym o wartości 900 mln dolarów.

Kraj, 14 stycznia 2016

Warka tworzy planetę dla mężczyzn

Startuje nowa kampania reklamowa piwa utrzymana w konwencji krótkiego filmu dokumentalnego o utopijnej planecie "męskiej szczęśliwości". Kreację nowej komunikacji marki Warka stworzyła agencja Lvov.

Kraj, 3 grudnia 2015

Desperados rusza z kampanią [wideo]

Kampania telewizyjna rozpoczyna zintegrowaną komunikację marki pt. "Party Challenge".

Kraj, 19 listopada 2015

Warka promuje się przed europejskimi rozgrywkami

Marka piwna z nową aktywacją konsumencką. Za koncepcję aktywacji i działania interaktywne odpowiada agencja The Digitals.

Kraj, 16 listopada 2015

Żywiec rozpoczyna kampanię nowego gatunku piwa - Saison [wideo]

Za kreację 30-sekundowego spotu TV odpowiada agencja Just, a za jego adaptację agencja Ogilvy & Mather.

Kraj, 3 listopada 2015

Odsłona kampanii Monster Munch na Halloween

Chrupki w kształcie duchów polecają się na wspólne wieczory.

Kraj, 13 października 2015

Citi reklamuje swoje kredytówki Simplicity

Bank reklamuje brak opłaty rocznej za kartę, bezpłatne powiadomienia SMS oraz ofertę kredytu spłacanego w ratach. Kampanię przygotowały: Springpoint i MediaVest.

Przetargi, 7 października 2015

EB wybierze agencję reklamową

Just prawdopodobnie broni budżetu.

Kraj, 2 lipca 2015

Startuje kampania nowego wariantu Desperadosa [wideo]

Kreację przygotowała agencja W+K Amsterdam, a polską adaptację agencja Good.

Kraj, 23 czerwca 2015

Rusza kampania sponsoringowa Warki Radler "Run Zero" [wideo]

Marka promuje imprezę biegową.

Kraj, 23 czerwca 2015

Idea Bank rusza z kampanią promującą innowacje dla firm

Zaczyna od outdooru i radia, planuje także dużą kampanię telewizyjną.

Kraj, 20 maja 2015

Cydr Strongbow w telewizyjnym spocie sponsorskim [wideo]

Reklama sponsorska jest adaptacją międzynarodowej kampanii.

Kraj, 13 maja 2015

Zaradni doradcy Getin Banku znów w akcji

Kolejną serię spotów z panią Teresą i panem Wojtkiem przygotowały dla banku agencja Good i dom mediowy MediaVest.

Kraj, 6 maja 2015

Grupa Żywiec wspiera debiut nowego wariantu Warki Radler - Czarna Porzeczka z Limonką

15-sekundowe spoty będą emitowane w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Przygotowała je agencja Just, produkcją zajęło się studio Film Produkcja, media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest, działania digital prowadzi agencja HyperCrew, a BTL - agencja Men at Work.

Kraj, 28 kwietnia 2015

Spot z lat 90. wspiera relaunch marki EB

Grupa Żywiec rozpoczyna kampanię.

Kraj, 21 kwietnia 2015

"Miliony piw są w Tatrach" nowy spot komunikuje promocję konsumencką [wideo]

Za kreację odpowiada agencja Heart & Brain, za produkcję - Tango Production.

Kraj, 21 kwietnia 2015

Rusza kampania telewizyjna Warki [wideo]

Marka chce przypomnieć konsumentom o swoim rodowodzie.

Kraj, 17 kwietnia 2015

Specjal wraca do promocji konsumenckiej

Do wygrania jest 2,8 mln puszek piwa.

Kraj, 10 kwietnia 2015

Eskadra dla Be Slim 3 [wideo]

Agencja odpowiada za strategię, kreację i realizację kampanii.

Kraj, 8 kwietnia 2015

Monster Munch w telewizji po raz pierwszy od wielu lat

Przekąski Lorenza powracają z silnym wsparciem w telewizji. Kreację na rynek polski rozwinęła niemiecka agencja Pahnke.

Kraj, 2 kwietnia 2015

Rusza kampania Warki Radler

Spot przygotowała agencja Just, produkcją zajęło się studio Film Produkcja, a media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest (SMG).

Kraj, 3 marca 2015

Żywiec prezentuje historię Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej w nowym spocie [wideo]

60-sekundowa wersja spotu będzie dostępna tylko w stacjach Discovery.

Kraj, 25 lutego 2015

Getin promuje konta oszczędnościowe

Bank obiecuje, że do końca przyszłego roku utrzyma 4-proc. oprocentowanie środków. Kreację przygotowała agencja Good, a planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaVest.

Kraj, 23 lutego 2015

Heineken rusza z promocją na motywach Ligi Mistrzów

Tym razem konsumenci mogą wygrać nagrody i porozmawiać na Twitterze z gwiazdami.

Kraj, 17 lutego 2015

Pierwsza kampania telewizyjna Westwing

Klub zakupowy promuje się w telewizji.

Przetargi, 15 stycznia 2015

Westwing nowym klientem MediaVest

MediaVest będzie odpowiedzialny za strategię, planowanie i zakup zarówno mediów offline, jak i digital.

Przetargi, 17 grudnia 2014

MediaVest utrzymał obsługę Valeanta

Przetarg mediowy zakończył się zwycięstwem dotychczasowego domu mediowego - wynika z naszych doniesień.

Przetargi, 28 listopada 2014

Valeant sprawdza domy mediowe

MediaVest broni obsługi - wynika z naszych informacji.

Kraj, 25 listopada 2014

Grupa Żywiec pod dwóch latach powraca z reklamą Warki Strong

Film reklamowy przygotowała agencja Just, wyprodukowało studio Opus Film, a media kupił MediaVest.

Kraj, 21 października 2014

Discovery Media i Żywiec mówią o dziedzictwie marki [wideo]

Spot podkreśla historię, pochodzenie, naturalne składniki. 60-sekundowa wersja będzie dostępna tylko w stacjach Discovery.

Kraj, 29 września 2014

Kampania Specjala Bursztynowego

Za przygotowanie i realizację odpowiada agencja Just.

Kraj, 25 sierpnia 2014

Debiutuje Tatra niepasteryzowane

Nowy produkt jest adresowany do obecnych i nowych konsumentów Tatry. Grupa Żywiec podkreśla, że odbiorcy marek mainstreamowych piwa także szukają dziś nowości i najwyższej jakości.