M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "MEMRB (firma)"

Kraj, 21 listopada 2011

Wawel inwestuje w wizerunek

Marketer podkreśla w reklamach kunszt i tradycję.

Kraj, 10 czerwca 2011

NutriSkin platformą komunikacyjną marki Fa

Henkel Polska wprowadza na rynek nową sublinię kosmetyków marki Fa. Po raz pierwszy brand poszerzy swoją obecność o nową kategorię - balsamy do ciała.

Kraj, 2 marca 2011

Henkel nie wyda więcej na marketing

Polski oddział koncernu chce mieć lepszy wynik sprzedażowy w tym roku, niż zakłada plan dla całego koncernu. Po ubiegłorocznych intensywnych działaniach reklamowych w tym roku nie zamierza zwiększać swoich wydatków mediowych.

Kraj, 28 lutego 2011

Kompleksowa pielęgnacja dopasowana do wieku od Ziai

Firma kosmetyczna wprowadza na rynek pierwszą serię produktów do pielęgnacji twarzy dla czterech grup wiekowych. Szykuje także kampanię dla linii Pielęgnacja+.

Kraj, 28 lutego 2011

Henkel twierdzi, że przegonił w udziałach L'Oreala

Według danych koncernu ubiegły rok Henkel zakończył na pierwszej pozycji w kategorii preparatów do pielęgnacji włosów i ciała.

Kraj, 21 lutego 2011

Kamis pozbędzie się przypraw?

Według prasowych doniesień marketer zostawi sobie segment herbaty.

Kraj, 21 lutego 2011

Nielsen kupuje MEMRB

Gigant rynku badawczego powiększa stan posiadania.

Kraj, 14 lutego 2011

Jan Niezbędny w nowej kategorii

Sarantis Polska poszerza markę o inny segment.

Kraj, 8 października 2010

Kawa Kamisu wkrótce w detalu

Marka Biatto Caffe pojawi się na rynku w przyszłym roku.

Kraj, 12 sierpnia 2010

Rexona chwali się wzrostem udziałów

Wyniki badań Nielsena pokazują, że marka poprawiła wynik o 0,7 punktu procentowego. To najpewniej zasługa kampanii "Jak jej to powiedzieć".

Kraj, 4 sierpnia 2010

P&G poszerza markę Ariel o nową kategorię

Procter staje do walki z Reckitt Benckiserem w kategorii odplamiaczy.

Kraj, 24 czerwca 2010

Oceanic uruchamia platformę komunikacji z mężczyznami

Meskiepasje.pl to nowy projekt internetowy firmy Oceanic wspierającej sprzedaż linii kosmetyków AA Men.

Kraj, 23 czerwca 2010

Małgorzata Socha w reklamach Rexony

Unilever Polska ruszył z kolejną odsłoną reklamy antyperspirantów Rexona.

Kraj, 18 czerwca 2010

Right Guard w wersji piłkarskiej

Nowa marka dezodorantów dla mężczyzn chce wykorzystać zainteresowanie piłką nożną.

Kraj, 1 czerwca 2010

Garnier debiutuje w męskich dezodorantach

L'Oreal Polska z marką Garnier chce być obecny także w segmencie męskich dezodorantów. Rusza z akcją, która ma wyróżnić brand na tle konkurencji.

Kraj, 19 maja 2010

Rexona kończy ze świnką i rozpoczyna edukację

Unilever rusza z kolejnym etapem komunikacji antyperspirantów Rexona dla kobiet. Marketer koncentruje się teraz na edukacji Polek.

Artykuły weekendowe, 7 maja 2010

Brzydki zapach na wesoło

Producenci dezodorantów ruszyli z promocją swoich "leków na brzydki zapach". Unilever i Henkel postawiły na dowcip.

Przetargi, 1 kwietnia 2010

Zielona Budka szuka agencji

Właściciel Zielonej Budki ma zamiar podjąć współpracę z agencją reklamową

Kraj, 10 marca 2010

Right Guard ruszy z kampanią w połowie kwietnia

Henkel Polska wprowadza na rynek nową markę dezodorantów dla mężczyzn Right Guard (o planach jej wprowadzenia pisaliśmy w DS "MMP"...

Kraj, 5 lutego 2010

Frito Lay Poland reklamuje swoją flagową markę hasłem "Lay's. Najlepsze pod słońcem"

Frito Lay Poland prowadzi kampanię reklamową swojej flagowej marki chipsów - Lay's. Marketer komunikuje w niej wysoką jakość produktu, ulepszony...

Kraj, 4 lutego 2010

Frito Lay chce wzmocnić wizerunek Star Chips wśród młodych konsumentów

Frito Lay Poland 19 lutego rozpocznie kampanię telewizyjną nowego kebabowego smaku marki Star Chips Grubo Ciachane. Marketer chce w ten...

Kraj, 20 stycznia 2010

Ludwik dzięki nowej kampanii chce zaistnieć w świadomości młodszych konsumentów

Firma Inco Veritas prowadzi kampanię reklamową płynu do mycia naczyń Ludwik. Jak mówi Michał Dworak, dyrektor operacyjny spółki, to pierwsza...

Kraj, 30 listopada 2009

Mascara Maybelline z wibrującą szczoteczką wspierana w mediach

Koncern L'Oreal Polska wprowadza do sprzedaży nową mascarę Maybelline New York Pulse Perfection. Jak deklaruje marketer, to pierwszy na rynku...

Kraj, 8 maja 2009

P&G przeprasza Inco-Veritas i klientów za reklamę Fairy

Procter & Gamble przeprasza w prasie Inco-Veritas i jej klientów za reklamę Fairy. Chodzi o ubiegłoroczną kampanię tej marki płynu...

Kraj, 23 października 2008

Mokate prowadzi wsparcie herbat Minutka i Loyd Tea Grzaniec

"Minutka - twoja chwila przyjemności" i "Jedenaste przykazanie - grzeje tylko Loyd Tea Grzaniec" - pod tymi hasłami jesienną kampanię...

Kraj, 6 sierpnia 2008

DDB ma obsługiwać budżet mrożonek Łowicz

Agencja DDB ma się zająć obsługą reklamową nowej kategorii - mrożonek marki Łowicz firmy Agros Nova. Produkty zadebiutują na rynku...

Kraj, 8 lipca 2008

Agros Nova wprowadzi mrożonki pod marką Łowicz; 30 mln zł na promocję

Jesienią Agros Nova zadebiutuje w nowej kategorii - mrożonkach. Będą one sprzedawane pod marką Łowicz, podobnie jak sosy w słoikach,...

Kraj, 6 czerwca 2008

Clear wypracował już połowę planu sprzedażowego

Po dwóch miesiącach od debiutu marka Clear (Unilever Polska) wypracowała 50 proc. zakładanego planu sprzedażowego. Z danych producenta wynika, że...

Kraj, 14 maja 2008

Nestle rozszerza markę Princessa o nowy produkt

Marka Princessa należąca do portfolio Nestle Polska rozszerza swój portfel o zupełnie nowy produkt. - Rosnące zainteresowanie waflami bez czekolady,...

Kraj, 17 kwietnia 2008

Abpol o 300 proc. zwiększy budżet na markę Rosetex

Abpol Company Polska, właściciel marki prezerwatyw Rosetex, o 300 proc. zwiększa tegoroczny budżet reklamowy tej marki. Oznacza to, że firma...

Kraj, 20 marca 2008

Jutrzenka wprowadzi innowacyjny produkt w kategorii pralin

Jutrzenka wprowadzi we wrześniu br. do portfolio nowe praliny marki Goplana, które mają być produktem innowacyjnym, niedostępnym do tej pory...

Kraj, 4 marca 2008

Henkel rozbudowuje markę Schauma i planuje wsparcie reklamowe

Henkel Polska poszerza gamę kosmetyków do pielęgnacji włosów Schauma o nowe serie. Są to Oil Intense, linia produktów dla kobiet,...

Kraj, 14 lutego 2008

Kraft Foods Polska planuje za dwa miesiące relaunch Prince Polo

Kraft Foods Polska, właściciel marki batoników Prince Polo, planuje za mniej więcej dwa miesiące intensywną kampanię reklamową, która będzie relaunchem...

Kraj, 14 grudnia 2007

McBride Polska wprowadza na rynek proszek kompaktowy

Spółka Intersilesia McBride Polska wprowadza na rynek nowy proszek do prania - kompaktowy Yplon Automat Compact Softener Touch. Jednocześnie poszerza...

Kraj, 13 grudnia 2007

Kolastyna wprowadza nową linię kosmetyków Glamour Skin

Grupa Kolastyna wprowadziła pod marką Laboratorium Kolastyna nową linię kosmetyków Glamour Skin. Są to produkty, które stopniowo nadają efekt opalonej...

Kraj, 4 czerwca 2007

Grupa Kolastyna wprowadza nowy balsam, wkrótce kampania

Grupa Kolastyna wprowadziła na rynek nowy balsam do pielęgnacji ciała z serii Active Body. Nowy balsam odmładzający przeznaczony jest do...

Kraj, 22 stycznia 2007

Goliard chce zająć część półki makaronów Malma

Producent makaronu Goliard w połowie lutego ruszy z ogólnopolską kampanią outdoorową i konsumenckim konkursem SMS-owym. Goliard chce w ten sposób...

Kraj, 8 grudnia 2006

Henkel Polska odnotuje w 2006 r. 10-proc. wzrost sprzedaży

Sprzedaż produktów Henkel Polska wzrośnie w tym roku o 10 proc. w stosunku do 2005 r. - zapowiada Janusz Gołębiowski,...

Kraj, 22 maja 2006

Kamis-Przyprawy SA odnowił opakowania musztard, ruszył z kampanią TV

Firma Kamis-Przyprawy SA przeprowadziła zmianę designu opakowań linii musztard. Autorem grafiki i kolorystyki opakowań jest agencja Dragon Rouge. Nowe oznaczenia...

Kraj, 21 kwietnia 2006

Wyjaśnienie: Frito Lay ma ponad 40 proc. rynku chipsów

W nawiązaniu do informacji o kampanii reklamowej marki Crunchips firmy Lorenz Bahlsen Snack (DS "MMP" z 10 kwietnia br.) informujemy,...

Kraj, 14 kwietnia 2006

Kucharek rozpoczyna wielomiesięczną kampanię wzmacniającą wizerunek

PPH Prymat rozpocznie po świętach wielkanocnych intensywne kilkumiesięczne działania reklamowe dla marki przypraw Kucharek. Wieńczą one prace nad odświeżeniem wizerunku...

Kraj, 12 kwietnia 2006

Podravka walczy z Prymatem o swój flagowy produkt - Vegetę

Podravka rozpoczęła ponowną batalię z firmą Prymat, producentem przyprawy Kucharek, o swój flagowy produkt - Vegetę. Podravka domaga sie unieważnienia...

Kraj, 9 lutego 2006

Bonduelle Polska wprowadza na rynek produkt adresowany do dzieci

Bonduelle Polska, producent warzyw konserwowych, wprowadził na rynek nową gamę produktów adresowaną do najmłodszej grupy konsumentów o nazwie Bonduelki. -...

Kraj, 30 stycznia 2006

Kimberly-Clark rozpoczyna pierwszą telewizyjną kampanię chusteczek Velvet Balsam

Koncern Kimberly-Clark ruszył z kampanią reklamową chusteczek Velvet Balsam. Jest to pierwsza kampania telewizyjna tej marki. Jak przekazał Marcin Rutkowski,...

Kraj, 10 stycznia 2006

Kamis-Przyprawy zainwestuje w cykl advertoriali

Kamis-Przyprawy SA rozpoczyna pierwszą w tym roku kampanię reklamową promującą mieszanki przyprawowe do mięs Kamis. Działania mają charakter informacyjny, ich...

Kraj, 9 stycznia 2006

Nivea Hair Styling największą tegoroczną nowością firmy Nivea

Koncern Nivea Polska w ciągu najbliższych dni wprowadzi na rynek nową linię kosmetyków do stylizacji włosów Nivea Hair Styling. Firma...

Kraj, 22 grudnia 2005

Nietypowa kampania Horteksu w formie miniwywiadów z przedszkolakami

Hortex Holding SA, producent napojów, soków i mrożonek, rusza z nietypową kampanią reklamową w okresie świąt Bożego Narodzenia. Będzie to...

Kraj, 1 grudnia 2005

Firma MEMRB będzie badać zachowanie konsumentów w sieciach dyskontowych

Firma MEMRB będzie badać zachowanie konsumentów w sieciach dyskontowych. Nowy produkt badawczy nazywa się Discount Store Shopper Insight i został...

Kraj, 28 października 2005

Hortex zwiększy wydatki marketingowe, trzeci rok z rzędu rośnie sprzedaż i zysk

Hortex Holding SA w roku obrotowym 2004/2005 (czerwiec-maj) osiągnął wzrost przychodów ze sprzedaży o 80 mln zł - do kwoty...

Kraj, 5 sierpnia 2005

P&G wprowadza na rynek nową linię proszków do prania Vizir Sensitive

Koncern Procter & Gamble wprowadził na rynek nową linię proszków do prania Vizir Sensitive. Produkt przeznaczony jest do stosowania przez...