M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Men's Health (marka)"

Kraj, 7 maja 2014

Maciej Musiał nowym szefem reklamy Motor-Presse

Wydawca awansował byłego szefa sprzedaży grupy pism lifestyle na dyrektora sprzedaży.

Kraj, 23 kwietnia 2014

Motor-Presse Wydawcą Roku według "Media & Marketing Polska"

Wydawcę uhonorowaliśmy za udane debiuty magazynów i przemyślaną strategię cyfryzacji.

Kraj, 24 marca 2014

Motor-Presse uruchamia biuro w Warszawie

Wrocławski wydawca rozwija działalność.

Kraj, 10 stycznia 2014

"Women's Health" wprowadza wersję na iPada

Kolejny tytuł Motor-Presse na tablecie.

Kraj, 8 stycznia 2014

Joanna Kuzdak szefem sprzedaży Motor-Presse Polska

Wydawca zatrudnił menedżera z doświadczeniem internetowym jako szefa sprzedaży całej firmy.

Kraj, 20 sierpnia 2013

Marcin Hutnik nowym szefem sprzedaży Motor-Presse Polska

Wydawca m.in. "Men's Health" i "Auto Motor i Sport" ma nowego dyrektora działu sprzedaży.

Kraj, 25 kwietnia 2013

Jutro debiutuje "Women's Health"

Agnieszka Cegielska bohaterką pierwszej okładki nowego magazynu.

Kraj, 15 marca 2013

"Women's Health" wchodzi na rynek polski

Motor-Presse Polska wprowadza siostrzany tytuł "Men's Health".

Zagranica, 22 listopada 2012

Zmiany na szczycie "Men's Health"

W przededniu 25. rocznicy istnienia tytułu Bill Phillips zastąpi na stanowisku redaktora naczelnego Davida Zinczenkę i będzie raportować bezpośrednio do Marii Rodale, CEO Rodale Inc. będącego wydawcą MH.

Kraj, 12 września 2012

Allegro promuje modowe kolekcje na jesień i zimę

Kampania będzie obecna w internecie, prasie i blogosferze.

Kraj, 12 marca 2012

"Men's Health" otwiera ranking męskich magazynów

Dane ZKDP za ub.r. pokazują, że najwyższą sprzedaż miał magazyn "Men's Health".

Kraj, 26 stycznia 2012

Serwisy Motor-Presse Polska w BAN

Business Ad Network będzie obsługiwał m.in. serwisy "Men's Health" i "Runners' World".

Kraj, 16 listopada 2011

Motor-Presse szykuje polską edycję "Women's Health"

W przyszłym roku prawdopodobnie pojawi się siostra "Men's Health".

Kraj, 27 września 2011

Bauer Wydawcą Roku według "MMP"

W tym roku redakcja "MMP" tytuł Wydawcy Roku przyznała Bauerowi. Wyróżnienia otrzymali: Grzegorz Hajdarowicz, "Wysokie Obcasy Extra", "Men's Health", "Angora", "Wprost", "Uważam Rze", Polskapresse i Media Regionalne.

Zagranica, 30 marca 2011

Ford rusza z kampanią Focusa

Dwumiesięczna multimedialna kampania warta jest 4 mln funtów.

Kraj, 25 lutego 2010

"Men's Health" sygnuje jedno z dań w restauracji Vapiano

Sieć restauracji Vapiano Polska wprowadziła do swojego menu danie firmowane marką męskiego magazynu "Men's Health" wydawanego przez Motor-Presse Polska. To pierwsze...

Kraj, 23 grudnia 2009

Czarnoskóry bohater na okładce "Men's Health" na Mazowszu

Motor-Presse Polska po raz pierwszy zdecydowało się na czarnoskórego bohatera okładki miesięcznika "Men's Health". Jest nim aktor Jamie Foxx. Jest...

Zagranica, 11 grudnia 2008

Google tworzy katalog magazynów

Po osiągnięciu porozumienia z wydawcami książek Google Book Search zamierza rozszerzyć usługę o magazyny. W sprawie indeksowania, skanowania i publikowania...

Kraj, 2 grudnia 2008

QXL Poland reklamuje równolegle serwisy Allegro.pl i Cokupic.pl

"Bądźcie grzeczni" - pod takim hasłem trwa kampania wizerunkowo-sprzedażowa serwisu aukcyjnego Allegro.pl należącego do QXL Poland. Celem kampanii Allegro.pl jest...

Kraj, 19 listopada 2008

Interia.pl rozpoczyna jesienno-zimową kampanię wartą 9 mln zł

Interia.pl wystartowała z nową kampanią wizerunkową, która przebiegać będzie pod hasłem: "Interia.pl: Więcej, niż się spodziewasz". Obejmie ona prasę, radio,...

Kraj, 14 sierpnia 2008

Motor-Presse planuje kolejne inwestycje w projekty internetowe

Motor-Presse Polska zamierza do końca tego roku i na początku przyszłego uruchomić serwisy internetowe dla magazynów "Runner's World" i "Motocykl"....

Kraj, 7 kwietnia 2008

Polscy mężczyźni po raz pierwszy na okładce "Men's Health"

Najnowszy numer magazynu "Men's Health" (Motor-Presse Polska) ukazał się w trzech wersjach okładkowych. Po raz pierwszy na okładce pojawili się...

Kraj, 20 lutego 2008

Powstała spółka Off-Line, konkurencja dla działu prasowego CR Media Consulting

Off-Line, spółka wyspecjalizowana w planowaniu i zakupie prasy, rozpoczyna działalność na polskim rynku. Off-Line oferuje klientom zarówno zakup kampanii w...

Kraj, 14 grudnia 2007

DSK realizuje projekty dla submarek z portfolio Panasonica

Agencja reklamowa DSK realizuje dla Panasonic Polska projekty dotyczące trzech submarek - Lumix, Viera oraz Strada. Efektem współpracy są niezależne...

Kraj, 29 października 2007

Kampania New Yorkera nawiązuje do stylistyki horrorów Stanleya Kubricka

Firma odzieżowa New Yorker Polska rozpoczęła jesienną kampanię wizerunkową. Obejmie ona telewizję (MTV, Viva), kino (Cinema City i Multikino), prasę...

Kraj, 23 maja 2007

Krzysztof Paszkowski szefem biura reklamy Travelplanet.pl

Krzysztof Paszkowski został dyrektorem biura reklamy spółki Travelplanet.pl, do której należy m.in. serwis turystyczny travelplanet.pl. Ostatnio Paszkowski pracował jako product...

Kraj, 18 maja 2007

Krzysztof Paszkowski rozstał się z Motor-Presse Polska

Krzysztof Paszkowski, product manager magazynu "Men's Health", rozstał się z wydawnictwem Motor-Presse Polska. Powód jego odejścia nie jest znany. Jego...

Kraj, 4 kwietnia 2007

Leszek Kuzaj firmuje swoim wizerunkiem oleje Castrol

Leszek Kuzaj, rajdowy mistrz Polski, użyczył swojego wizerunku rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej olejów Castrol Edge. Ogólnopolska kampania pod hasłem "Castrol...

Kraj, 28 listopada 2006

DSK i Vizeum przygotowały projekty wsparcia marek Viera i Lumix

Panasonic Polska rozpoczął dwie kolejne kampanie produktowe. Pierwsza dotyczy płaskich telewizorów linii Viera. Kreacja podkreśla, że technologie wysokiej rozdzielczości high...

Kraj, 7 listopada 2006

Commercial Union i Be Happy Promocja i PR kierują do mężczyzn kampanię prozdrowotną

Commercial Union Polska oraz agencja Be Happy Promocja i PR są pomysłodawcami nowego ogólnopolskiego programu propagującego zachowania prozdrowotne mężczyzn pod...

Kraj, 1 września 2006

"Pokonaj stres" kolejnym numerem specjalnym "Men's Health" w większym nakładzie

Motor-Presse Polska wkrótce wprowadzi do sprzedaży kolejne wydanie specjalne miesięcznika "Men's Health" - "Pokonaj stres". Pismo ukaże się w nakładzie...

Kraj, 8 sierpnia 2006

Prószyński Media przejmie wydawanie "Majstra" po Motor-Presse

Wydawnictwo Prószyński Media podpisało z niemiecką spółką Jahreszeiten Verlag umowę licencyjną, na mocy której będzie wydawać w Polsce magazyn "Majster"....

Kraj, 4 lipca 2006

New Yorker głównym sponsorem tegorocznego Happy Events

New Yorker, firma odzieżowa, właściciel kilku marek młodzieżowych, została głównym sponsorem tegorocznej edycji letniego eventu Happy Events. Firma angażuje się...

Kraj, 22 czerwca 2006

Motor-Presse jesienią zmieni layout "Men's Health"

Wydawnictwo Motor-Presse Polska zmieni layout magazynu "Men's Health". W nowym wyglądzie pismo ukaże się prawdopodobnie we wrześniu lub październiku. Lekkiej...

Kraj, 21 czerwca 2006

Lenovo zamknie dział marketingu w Polsce

Lenovo Technology Sp. z o.o., która jesienią ub.r. powstała z przekształcenia IBM Polska, po przejęciu przez chiński koncern Lenovo biznesu...

Kraj, 19 czerwca 2006

Sony promuje w prasie nowy aparat cyfrowy Cyber-shot H5

W czerwcu rozpoczęła się kampania prasowa Sony pod nazwą "Dopiero teraz wyraźnie widać" promująca nowy aparat cyfrowy Cyber-shot H5. Reklama...

Kraj, 19 czerwca 2006

Rusza druga odsłona kampanii Lech Lite

Dzisiaj rusza druga odsłona kampanii reklamowej nowego piwa Lech Lite z portfolio Kompanii Piwowarskiej SA. Butelka ze srebrno-zieloną etykietą będzie...

Kraj, 8 czerwca 2006

"Men's Health" publikuje drugi numer specjalny poświęcony seksowi

Wydawnictwo Motor-Presse Polska w najbliższy piątek wprowadzi do sprzedaży kolejne wydanie specjalne miesięcznika "Men's Health" - "Seks". Magazyn ukaże się...

Kraj, 18 maja 2006

Multikino pokaże na żywo mecze mundialowe w kinach

Multikino będzie pokazywać transmisje wybranych meczów mistrzostw świata w piłce nożnej na ekranach kinowych. Widzowie będą mogli zobaczyć na żywo...

Kraj, 25 kwietnia 2006

Visa realizuje projekt oparty na mechanizmie promocji aktywnej

Polski oddział organizacji płatniczej Visa Europe wraz z 38 bankami, jej członkami, zachęca konsumentów do używania kart płatniczych zamiast gotówki...

Kraj, 19 kwietnia 2006

Motor-Presse rusza z wydaniami specjalnymi "Men's Health"

Wydawnictwo Motor-Presse Polska wprowadzi na rynek pierwsze wydanie specjalne miesięcznika "Men's Health". Magazyn do sprzedaży zostanie wprowadzony pod koniec kwietnia...

Kraj, 7 kwietnia 2006

Gruppa 66 Ogilvy i MindShare autorami pierwszej całkowicie lokalnej kampanii Castrola

Agencja reklamowa Gruppa 66 Ogilvy, agencja BTL-owa Ogilvy One i dom mediowy MindShare Polska przygotowały loterię promocyjną i kampanię reklamową...

Zagranica, 7 kwietnia 2006

Felix Dennis sprzedaje amerykańską część Dennis Publishing

Felix Dennis przygotowuje się do sprzedaży amerykańskiej części swego wydawnictwa Dennis Publishing, której wycena wynosi 250 mln dolarów (142,6 mln...

Kraj, 11 stycznia 2006

Joanna Daniluk specjalistą ds. public relations w Sarto PR

Joanna Daniluk wzmocniła zespół wrocławskiej agencji Sarto PR, obejmując stanowisko specjalisty ds. public relations. Wcześniej pracowała w firmie public relations...

Kraj, 2 grudnia 2005

Cin & Cin sponsorem pierwszego kalendarza "Playboya"

Marka Cin & Cin (Ambra SA) jest sponsorem pierwszej edycji kalendarza magazynu "Playboy" (wydawca: Marquard Media Polska) na 2006 r....

Kraj, 22 listopada 2005

Adrien Brody będzie bohaterem grudniowego "Men's Health"

Na okładce grudniowej edycji magazynu "Men's Health" wydawanego przez Motor-Presse Polska pojawi się znany aktor Adrien Brody. W tym roku...

Kraj, 28 października 2005

Motor Presse zamyka warszawskie biuro i przenosi "Maxi Tuning" do Wrocławia

Wydawnictwo Motor Presse Polska rezygnuje z warszawskiego biura, w którym wydawano magazyn "Maxi Tuning". Redakcja tego pisma zostanie przeniesiona do...

Kraj, 19 września 2005

Anioł rewolucji w najnowszych reklamach marki House firmy Artman

Artman SA, producent odzieży m.in. marki House, rozpoczyna wizerunkową kampanię promującą jesienno-zimową kolekcję "Angel of revolution". Kampania obejmuje telewizję (TVN,...

Kraj, 10 sierpnia 2005

List: Tomasz Zięba o "Playboyu" plus odpowiedź redakcji

"W związku z kolejną już nieprawdziwą informacją zamieszczoną przez "Media & Marketing" w dniu 5 sierpnia 2005 roku, a odnoszącą...

Kraj, 1 sierpnia 2005

Diverse przygotowuje kampanię wizerunkową, która wesprze kolekcję jesienno-zimową

Marka odzieżowa Diverse przygotowuje na jesień br. kampanię wizerunkową, która jednocześnie ma wspierać sprzedaż kolekcji jesień-zima 2006. Rozpocznie się ona...