M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Mercedes-Benz (marka)"

Kraj, 19 września 2013

Jerzy Kępiński dołącza do kreacji Lemon Sky

Nowy creative w zespole agencji.

Zagranica, 25 czerwca 2013

Acura wyda 78 mln dolarów na kampanię

Planowana jest największa kampania w historii Hondy.

Zagranica, 13 grudnia 2012

Epicki spot Mercedesa w kinach

Tym razem marka prezentuje wzruszającą historię chłopca zagubionego na własne życzenie.

Kraj, 29 października 2012

Liquid napędza Mercedes-Benz

Rusza kampania napędu 4Matic.

Kraj, 8 maja 2012

Startuje MEC Liquid

Dom mediowy MEC rozwija kompetencje kreatywno-produkcyjne.

Przetargi, 20 kwietnia 2012

Mercedes-Benz wybiera Max Weber

Agencja zajmie się projektami digitalowymi, ATL i BTL w zakresie serwisu samochodów osobowych.

Kraj, 27 marca 2012

180heartbeats w rękach Jung von Matta?

Marcin Gaworski, managing director & partner 180heartbeats, nie chciał komentować naszych informacji.

Kraj, 21 lutego 2012

Mercedes-Benz angażuje fanów klasy B

W facebookowym konkursie do wygrania jest możliwość podróżowania mercedesem klasy B w długi majowy weekend.

Kraj, 10 listopada 2011

BBDO z pierwszym lokalnym projektem dla Mercedesa

Agencja przygotowała dla Mercedes-Benz Polska kampanię promującą Mercedesy z napędem 4Matic.

Kraj, 23 marca 2011

What wzmacnia dział client service

Katarzyna Kowalczuk została nowym senior account managerem.

Zagranica, 25 lutego 2011

Richard Monturo odpowiada za marketing Volvo

Dotychczasowy menedżer agencji La Comunidad zajmie się marketingiem samochodów.

Kraj, 3 grudnia 2010

Polbank kusi nagrodami za ponad 350 tys. zł

Do końca lutego potrwa loteria Polbanku EFG, w której do wygrania jest Mercedes-Benz klasy B, wyjazdy na zawody z udziałem Justyny Kowalczyk oraz gotówka.

Kraj, 14 października 2010

Nowy team kreatywny w JWT

Michał Sęk i Radosław Dudzic przeszli z MarketShare do JWT.

Kraj, 27 września 2010

Zacznij zimę bez poślizgu

Kowalczyk i Żebrowski namawiają do kupna Mercedesa.

Kraj, 28 lipca 2010

Mercedes chce dotrzeć do MŚP

Projekt przygotowany przez Swiift wspiera sprzedaż Mercedesa Actrosa.

Kraj, 6 lipca 2010

Orange przeznaczył 8,3 mln zł na nagrody w trzeciej loterii

Sieć po raz trzeci kusi swoich klientów autami BMW w loterii SMS-owej.

Kraj, 10 czerwca 2010

Era przeznaczyła 8,5 mln zł na nagrody w kolejnej loterii

Najwyraźniej loterie opłacają się operatorom komórkowym. Po Orange także Era powtarza akcję z nagrodami za 8,5 mln zł.

Zagranica, 6 maja 2010

Zamożni konsumenci wybierają BMW i Chanel

Firma konsultingowa L2 zbadała preferencje zamożnych konsumentów klasyfikowanych jako "new affluents".

Kraj, 20 kwietnia 2010

Złap Mercedesa jak motyla

Swiift odpowiada za najnowszą kampanię reklamową aut Vito i Sprinter.

Kraj, 13 kwietnia 2010

Heureka wzmocniła dział kreacji

Do działu kreacji Grupy Heureka dołączyli Piotr Cedzyński, Agnieszka Wilczek i Michał Sycz.

Kraj, 8 kwietnia 2010

Czy SLS AMG to jeszcze samochód?

Trwa kampania nowego Mercedesa autorstwa Scholz & Friends.

Kraj, 21 września 2009

Plus na nagrody w Wielkiej Loterii przeznaczył blisko 16 mln zł

Polkomtel, operator sieci Plus, rozpoczyna dzisiaj loterię SMS-ową pod hasłem "Wielka Loteria Plusa" (o akcji i jej wsparciu reklamowym informowaliśmy...

Kraj, 18 września 2009

Plus rusza z największą w historii loterią z nagrodami

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, rozpoczyna akcję pod hasłem "Wielka Loteria Plusa", w której nagrodami są: 1 mln zł, 11...

Kraj, 29 czerwca 2009

Barack Obama triumfuje w Cannes; Polacy bez nagród

Podczas tegorocznej edycji festiwalu reklamowego Cannes Lions 2009 polskie agencje nie zdobyły ani jednej nagrody. Prace z Polski wyróżniono jedynie...

Kraj, 25 czerwca 2009

Plagiat czy przypadek? Praca S&F nominowana w Cannes przypomina zdobywcę Golden Lion z ub.r.

Spośród tegorocznych polskich zgłoszeń do Cannes Lions w kategorii radio na short-listę trafiła praca agencji Scholz & Friends zrealizowana dla...

Kraj, 23 czerwca 2009

Trzy pierwsze nominacje dla Polaków w Cannes

Organizatorzy festiwalu reklamowego Cannes Lions ogłosili pierwszą listę nominacji. Spośród polskich zgłoszeń w kategorii outdoor wyróżniono pracę agencji McCann Erickson...

Kraj, 13 maja 2009

Orange przebija Erę - w loterii rozda 150 aut BMW

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange, rozpocznie niebawem największą w swojej historii promocję konsumencką, w której nagrodami będzie 150 samochodów...

Kraj, 31 marca 2009

100 mercedesów w 100-dniowej promocji SMS-owej Ery

Rusza wielka promocja SMS-owa Polskiej Telefonii Cyfrowej (nieoficjalnie informowaliśmy już o tym projekcie w DS "MMP" z 30 marca br.)....

Kraj, 25 marca 2009

Moc i elegancja w aktualnej kampanii Mercedesa klasy C

Agencja Scholz & Friends Warszawa przygotowała adaptację międzynarodowej kampanii Mercedesa klasy C (Mercedes-Benz Polska). Działania prowadzane są pod hasłem “Moc...

Zagranica, 3 marca 2009

Mark Langenbrinck odpowiada za markę Smart w Europie

Mark Langenbrinck został nowym marketing directorem samochodów marki Smart w Europie. W strukturach firmy Daimler Mercedes-Benz zastąpi Andersa Sundta Jensona,...

Kraj, 13 listopada 2008

Saatchi & Saatchi ma nowy team do obsługi Toyoty

W agencji reklamowej Saatchi & Saatchi team obsługujący Toyotę zmienił skład osobowy. Do pracy z tym klientem - jednym z...

Zagranica, 30 lipca 2008

General Motors zapowiada nowe logo Opla

Wraz z wprowadzeniem nowego brandu Insignia General Motors (GM) zamierza odświeżyć logo Opla i jego brytyjskiej wersji Vauxhall. Opel i...

Kraj, 10 kwietnia 2008

Digital One uruchomiła internetowy sklep dla Mercedes-Benz

Uruchomiona został witryna www.mercedes-sklep.pl. Jest to kolejny projekt Digital One dla marki Mercedes-Benz, ale pierwszy dla Mercedes-Benz Warszawa. Strona ma...

Kraj, 8 lutego 2008

Roman Kałużyński szefem sprzedaży autobusów w MAN-Star Trucks

Roman Kałużyński objął stanowisko dyrektora ds. sprzedaży autobusów w MAN-Star Trucks. Zastąpił Michała Luberadzkiego, który pozostaje w firmie, jednak na...

Kraj, 30 stycznia 2008

DaimlerChrysler Leasing Polska zmienił nazwę na Mercedes-Benz Leasing Polska

Spółka DaimlerChrysler Leasing Polska zmieniła nazwę na Mercedes-Benz Leasing Polska Sp. z o.o. Zmiana jest konsekwencją uchwały podjętej podczas nadzwyczajnego...

Kraj, 19 października 2004

Wydawnictwo Pascal opublikowało przewodnik dla GlaxoSmithKline Pharmaceuticals i marki Zinnat

Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline Pharmaceuticals promuje markę Zinnat - leku sprzedawanego na receptę. W promocji wykorzystywany jest wydany przez Wydawnictwo Pascal...

Kraj, 13 maja 2004

230 marek uzyskało tytuł Superbrands

Po raz pierwszy w Polsce organizacja Superbrands Polska wybrała 230 superbrandów spośród listy 1200 marek występujących na rynku polskim. Na...

Kraj, 26 stycznia 2004

DaimlerChrysler chce zwiększyć sprzedaż i rozwinie sieć dealerską

Koncern DaimlerChrysler Automotive Polska zapowiada, że w ciągu najbliższych 2 lat zamierza zwiększyć sprzedaż i obroty oraz rozwijać swoją sieć...

Kraj, 26 stycznia 2004

DaimlerChrysler chce zwiększyć sprzedaż i rozwinie sieć dealerską

Koncern DaimlerChrysler Automotive Polska zapowiada, że w ciągu najbliższych 2 lat zamierza zwiększyć sprzedaż i obroty oraz rozwijać swoją sieć...

Kraj, 31 października 2003

Katalog ekskluzywnych aut świata został dołączony do pisma "Auto+"

(Agora SA) Do listopadowego numeru magazynu "Auto+" dołączono w prezencie dla czytelników 60-stronicowy ekskluzywny katalog z prezentacją 50 najdroższych aut...

Kraj, 7 maja 2003

Ad Fabrika/FCB przygotowała reklamę wizerunkową samochodów Smart

W maju br. ruszyła pierwsza kampania wizerunkowa samochodów marki Smart, która została wprowadzona na polski rynek w październiku 2002 roku....

Zagranica, 16 grudnia 2002

Lowe People będzie pracować dla Mercedesa w Szwecji

Firma Mercedes-Benz należąca do koncernu DaimlerChrysler przekazała swój budżet reklamowy przeznaczony dla rynku szwedzkiego nowo powstałej agencji Lowe People będącej...

Zagranica, 8 października 2002

Audi rozpoczął kampanię modelu A8

Audi rozpoczął kampanię reklamową swojego flagowego luksusowego modelu Audi A8. W ramach akcji ukazał się 20-stronicowy dodatek opowiadający historię samochopów...

Zagranica, 17 lipca 2002

Volkswagen rozpoczyna poszukiwanie agencji dla Audi A8

Koncern motoryzacyjny Volkswagen, do którego należy Audi, szuka agencji reklamowej, która przygotuje wsparcie powtórnego launchu "okrętu flagowego" tej marki -...

Zagranica, 18 marca 2002

Mercedes rozpoczął kampanię modelu klasy E

DaimlerChrysler rozpoczął kampanię unowocześnionego auta marki Mercedes-Benz klasy E na rynku niemieckim. Autorem kampanii jest agencja Springer & Jacoby. Nowy...

Zagranica, 12 marca 2002

Mercedes-Benz chce odzyskać pozycję lidera na rynku

Marka Mercedes-Benz jest wspierana jedną z największych od 1997 r. akcji reklamowych, jaką zorganizowano na jej rzecz w Stanach Zjednoczonych....

Zagranica, 7 grudnia 2001

Brytyjski budżet reklamowy marki Mercedes w rękach niezależnej CDD

Koncern motoryzacyjny DaimlerChrysler przekazał brytyjski budżet reklamowy marki Mercedes-Benz niezależnej londyńskiej agencji Campbell Doyle Dye (CDD). CDD powstała w lipcu...

Zagranica, 7 grudnia 2001

Brytyjski budżet reklamowy marki Mercedes w rękach niezależnej CDD

Koncern motoryzacyjny DaimlerChrysler przekazał brytyjski budżet reklamowy marki Mercedes-Benz niezależnej londyńskiej agencji Campbell Doyle Dye (CDD). CDD powstała w lipcu...