M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Mercedes-Benz (firma)"

Kraj, 13 lipca 2015

Karolina Antczak i Bartosz Palasek w kreacji Isobar Polska

Team kreatywny przechodzi z Y&R.

Przetargi, 3 marca 2015

Flywheel PR rozpoczyna pracę dla Discovery

Agencja została wyłoniona w przetargu zamkniętym, czyli konkursie ofert.

Zagranica, 8 września 2014

Dobry sierpień dla Mercedes-Benz

Sprzedaż aut koncernu w sierpniu wzrosła o 10 proc. w porównaniu z analogicznym miesiącem ub.r. Chociaż w Niemczech wynik ten był gorszy o 6,2 proc., ratunkowe koło rzucił rynek chiński - wzrost o 18 proc., i rynek amerykański - wzrost o 9,4 proc.

Kraj, 7 sierpnia 2014

Piotr Cedzyński nowym dyrektorem kreatywnym w Cheil Polska

Agencja będzie wzmacniać kompetencje zespołu w obszarach digital, mobile oraz retail experience.

Kraj, 17 lutego 2014

Seria eventów promuje samochody Mercedesa

Za organizację odpowiada agencja ID Advertising.

Kraj, 22 listopada 2013

Nowy gracz w aromamarketingu

Air-Aroma rozpoczyna działalność w Polsce.

Kraj, 29 października 2013

Nowa agencja w strukturach Grupy Y&R

Joanna Łojko na czele Twentyoneeast (21E).

Kraj, 26 czerwca 2013

Dorota Rzeszutek dyrektorem zarządzającym w EMLabie

Dotychczasowa head of business awansuje w strukturach spółki.

Kraj, 26 lutego 2013

Mercedes-Benz promuje opcję Lease & Drive Basic [wideo]

W kreacji reklamowana jest nowa klasa A.

Kraj, 21 stycznia 2013

GOPR, Polsat News i Plus razem

Akcję promującą bezpieczne zachowania zimą na stokach, jazdę w kaskach oraz znajomość numeru ratunkowego w górach rozpoczyna Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe. Wspierać ją będą stacja Polsat News oraz operator sieci Plus.

Zagranica, 21 grudnia 2012

Mercedes szuka twarzy B

Oprócz charakterystycznej twarzy ambasador marki musi mieć również szczególne cechy charakteru.

Zagranica, 20 grudnia 2012

Publicis Groupe przejęła szwedzką agencję Monterosa

Nowa spółka w ramach holdingu będzie raportować do agencji Bartle Bogle Hegarty (BBH).

Kraj, 14 listopada 2012

Justyna Kowalczyk w reklamie Mercedes-Benz

Obok niej występuje dziennikarz Piotr Kędzierski i ekipa GOPR-u.

Kraj, 9 listopada 2012

MacGyver w kampanii Mercedesa

Kampanię przygotowały agencje BBDO Warszawa i MEC.

Kraj, 18 października 2012

Mercedes-Benz promuje samochody dostawcze

BBDO Warszawa i MEC przygotowały kampanię dla Mercedesa.

Kraj, 21 września 2012

Mercedes-Benz wykorzystuje w kampanii aplikację Shazam

Po uruchomieniu Shazam w czasie emisji spotu użytkownik zostaje przekierowany do specjalnie przygotowanej platformy Mercedesa klasy A.

Kraj, 22 sierpnia 2012

Mercedes-Benz Polska z nowym prezesem

Dotychczasowy - Jan Madeja - został szefem w Rosji.

Kraj, 18 kwietnia 2012

W radiu najwięcej wydał Fiat

Radio jest drugim po telewizji medium reklamowym dla branży motoryzacyjnej.

Kraj, 5 kwietnia 2012

Mercedes-Benz promuje autoryzowany serwis

Ruszyła kampania autorstwa agencji Swiift.

Kraj, 10 lutego 2012

Jung von Matt ma wejść na polski rynek

Niemiecka agencja przejmie spółkę interaktywną - wynika z naszych informacji.

Kraj, 12 sierpnia 2011

Marzena Godlewska dyr. zarządzającą Mea Group

Awansowała ze stanowiska project managera.

Kraj, 17 maja 2011

Smart aktywny w Facebooku

ID prowadzi dla marki projekt w mediach społecznościowych.

Kraj, 11 stycznia 2011

Marek Dorobisz w Ars Thanea

Agencja ma nowego szefa kreacji.

Zagranica, 26 października 2010

WSJ wprowadza regionalne wersje na iPada

Nowe aplikacje są specjalnie skierowane na rynki Europy i Azji.

Zagranica, 14 września 2010

Maxus powiększa globalny zespół menedżerski

Martin Lawson objął w strukturach międzynarodowych sieci domów mediowych stanowisko global data & insights directora.

Kraj, 6 maja 2010

Nowa szefowa agencji Pentagon Media Team

Katarzyna Zaremba p.o. dyrektorem agencji reklamowej Pentagon Media Team należącej do Muratora.

Zagranica, 5 maja 2010

Marketerzy inwestują w strategie globalne

Kryzys i rozwój mediów cyfrowych to główne powody wdrażania globalnych strategii marketingowych.

Kraj, 20 kwietnia 2010

Złap Mercedesa jak motyla

Swiift odpowiada za najnowszą kampanię reklamową aut Vito i Sprinter.

Zagranica, 3 marca 2010

Facebook, Mercedes i chiński Li Ning to "marki jutra" według Credit Suisse

Według banku inwestycyjnego Credit Suisse wśród największych "marek jutra" znajdą się serwis społecznościowy Facebook, producent aut Mercedes-Benz oraz chiński producent...

Kraj, 8 grudnia 2009

Ars Thanea współpracuje z niemiecką Syzygy Group

Agencja kreatywna Ars Thanea i niemiecko-brytyjska interaktywna grupa marketingowa Syzygy Group (należy do holdingu WPP Group) podpisały umowę o kooperacji....

Zagranica, 19 listopada 2009

Mercedes-Benz wprowadzi nowe hasło reklamowe

Firma motoryzacyjna Mercedes-Benz wprowadzi globalnie do komunikacji z konsumentami nowe hasło reklamowe. Dieter Zetsche, chief executive firmy, szuka nowego sloganu...

Zagranica, 17 listopada 2009

Mercedes przejmie zespół Brawn GP w Formule 1

Startujący w Formule 1 zespół Brawn GP wkrótce zmieni nazwę na Mercedes GP. Właściciel tej niemieckiej marki samochodów ogłosił właśnie,...

Kraj, 31 sierpnia 2009

Daniel Wood dyrektorem ds. planowania kreatywnego w Zoom Advertising

Daniel Wood został dyrektorem ds. planowania kreatywnego w agencji Zoom Advertising. Jego głównym zadaniem jest wsparcie działów strategii i kreacji...

Zagranica, 25 sierpnia 2009

WPP wprowadza na rynek firmę Schematic Touch

Agencja interaktywna Schematic należąca do holdingu reklamowego WPP Group wprowadza na rynek strukturę o nazwie Schematic Touch. Nowa firma ma...

Kraj, 8 kwietnia 2009

Na rynku pojawiła się agencja eventowa Endorfina Events

Na polskim rynku zaczęła działać agencja eventowa Endorfina Events. Jej założycielami są Agnieszka Sołtysiak i Maciej Ledzion. Agencja specjalizuje się...

Kraj, 19 lutego 2009

Trójwymiarowe monitory Philipsa w kampanii Mercedesa

Philips Polska wraz z producentem kontentu 3D firmą Deep Flame wyposażyła sieć salonów Mercedes-Benz w Polsce w autostereoskopowe, trójwymiarowe monitory...

Kraj, 17 grudnia 2008

Hulboj dyrektorem handlowym w BM Factus Polska, firma uruchomi biura w Czechach i Niemczech

Marcin Hulboj objął stanowisko dyrektora handlowego w agencji BM Factus Polska specjalizującej się w aromamarketingu. Jest to nowe stanowisko w...

Kraj, 13 listopada 2008

Saatchi & Saatchi ma nowy team do obsługi Toyoty

W agencji reklamowej Saatchi & Saatchi team obsługujący Toyotę zmienił skład osobowy. Do pracy z tym klientem - jednym z...

Zagranica, 8 października 2008

Butterfield nowym group chief strategy officerem w Interbrand

Leslie Butterfield objął nową funkcję w międzynarodowych strukturach Interbrand. Jako group chief strategy officer będzie odpowiedzialny za rozwój produktów oraz...

Kraj, 28 maja 2008

Małgorzata Majewska przeszła z Peppermint do Kola:ż

Małgorzata Majewska dołączyła do zespołu agencji reklamowej Kola:ż new ideas, obejmując stanowisko account managera. Ma to związek z inwestycjami firmy...

Zagranica, 13 maja 2008

Mercedes wykorzystuje product placement w "Seksie w wielkim mieście"

Mercedes-Benz rozpoczął w Stanach Zjednoczonych współpracę z wytwórnią New Line Cinemas. Dotyczy ona działań komunikacyjnych marki związanych z wchodzącym do...

Zagranica, 26 lutego 2008

Mazda ma najefektywniejsze reklamy spośród motokoncernów w Niemczech

Mazda zdobyła pozycję lidera niemieckiego rynku nowych aut pod względem efektywności reklamy spośród wszystkich graczy w branży. Chociaż ta japońska...

Zagranica, 15 czerwca 2007

Steve Cannon dyrektorem marketingu Mercedes-Benz

Firma motoryzacyjna Mercedes-Benz w USA powołała na stanowisko dyrektora marketingu Steve'a Cannona. Poprzednio pracował w agencji reklamowej The Richards Group....

Zagranica, 11 grudnia 2006

WPP Group przejęła połowę udziałów w niemieckiej agencji GFEH

Interaktywna agencja Syzygy, należąca do WPP Group, przejęła 51 proc. udziałów w internetowej agencji Gesellschaft fur elektronischen Handel (GFEH) z...

Zagranica, 6 listopada 2006

Ian Dutfield został dyrektorem marketingu w Mercedes-Benz

Ian Dutfield objął stanowisko marketing directora w należącym do DaimlerChryslera Mercedes-Benz. Zastąpił tym samym Nicka Ratcliffe'a, który odszedł z firmy...

Zagranica, 2 lutego 2006

Mercedes wspiera sprzedaż klasy S; chce rywalizować z Lexusem i BMW

Mercedes-Benz przygotował w USA kampanię reklamową wykorzystującą nową generację modelu klasy S do budowania wizerunku marki jako "mającej obsesję" na...

Kraj, 10 sierpnia 2005

Rams i Kowalczuk dołączyły do zespołu Scholz & Friends Warszawa

Agnieszka Rams dołączyła do 10-osobowego działu kreacji agencji reklamowej Scholz & Friends Warszawa jako senior art director. Dotychczas pracowała na...

Zagranica, 25 października 2004

Mercedes promuje nowy model CLS 13-minutowym filmem

Należąca do koncernu DaimlerChrysler spółka Mercedes-Benz zamieściła w internecie trwający 13 minut filmik pod tytułem "The Porter" mający promować wprowadzenie...

Zagranica, 23 stycznia 2004

Konsolidacja firm PR-owych w grupie Havas

Wczoraj kierownictwo grupy reklamowej Havas ogłosiło, że agencja public relations Euro RSCG Middleberg zostanie połączona z inną firmą PR-ową -...

Zagranica, 30 lipca 2003

WPP i Cordiant muszą rozwiązać problem konfliktowych klientów

Po przejęciu grupy reklamowej Cordiant przez holding WPP Group przedstawiciele tego ostatniego będą musieli rozwiązać problem konfliktowych budżetów w branży...