M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Mercedes (marka)"

Kraj, 17 kwietnia 2015

Piotr Zawałło i Dariusz Samul w FCB Warsaw

Nowy seniorski team kreatywny dołącza do agencji.

Kraj, 4 grudnia 2014

Samar: kontynuacja korzystnego trendu w polskiej motoryzacji

Instytut badawczy Samar opublikował listopadowe wyniki rejestracji nowych aut w Polsce. Ubiegły miesiąc był już 18. z rzędu, kiedy ta liczba wzrasta w porównaniu z analogicznym okresem roku 2013. Coraz lepiej sprzedają się samochody segmentu premium.

Zagranica, 17 kwietnia 2014

Maybach powraca na rynek

Koncern Daimler ogłosił decyzję o wskrzeszeniu swojej luksusowej marki Maybach, której produkcji zaprzestał dwa lata temu.

Zagranica, 26 września 2013

Warren du Preez i Nick Thornton uprawiają ogrody dla Perrier-Jouet

Wystartowała nowa kampania dla marki szampana.

Zagranica, 28 marca 2013

Nowa kampania Mercedesów klasy E

Marketer przygotowuje się do premiery nowego modelu.

Zagranica, 1 lutego 2013

Z ceną Mercedesa nie dyskutuje nawet diabeł

Nowa reklama Mercedesa wykorzystuje wizerunek Lucyfera.

Kraj, 7 sierpnia 2012

Nowy team kreatywny w Saatchi & Saatchi

Agencja wzmacnia dział kreacji o dwie nowe osoby związane z agencją Walk.

Kraj, 22 lutego 2012

Polacy o autach hybrydowych

Najwięcej badanych kojarzy je z marką Toyota.

Zagranica, 30 listopada 2011

Daimler wstrzyma produkcję Maybacha

Samochody tej luksusowej marki mają przestać być produkowane w 2013 r.

Kraj, 13 kwietnia 2011

Z MEC Interaction do Ostrygi

Joanna Rodak została group account managerem.

Przetargi, 26 lutego 2010

Mercedes-Benz prowadzi przetarg dotyczący działań wizerunkowych

Mercedes-Benz Polska przeprowadza przetarg - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Z naszych informacji wynika, że zaproszone są do niego cztere agencje, a...

Kraj, 28 października 2009

Zatrudnienie w Scholz & Friends spadło w tym roku z prawie 70 do 30 osób

Po stracie PKO BP Scholz & Friends dokonuje dalszej redukcji zatrudnienia. Agencja, na początku br. zatrudniająca 67 osób, obecnie ma...

Kraj, 25 września 2009

Mercedes reklamuje swoją flagową limuzynę klasy E

Mercedes-Benz Polska rozpoczął kampanię reklamową aut klasy E - swojej flagowej limuzyny w ofercie. Kampania dotyczy wprowadzenia na polski rynek...

Kraj, 29 czerwca 2009

Według IQS najbardziej luksusowe marki to Mercedes, Lexus i Chanel

Mercedes, Lexus, Chanel, Dior, Ferrari to pierwsza piątka najbardziej luksusowych marek zdaniem zamożnych Polaków, którzy wzięli udział w badaniu "Luksus...

Kraj, 24 czerwca 2009

Renault w kampanii informuje o niezawodności swoich aut

"To nie my mówimy, że nasze samochody są tak niezawodne jak niemieckie. To mówią Niemcy" - pod takim hasłem Renault...

Kraj, 31 marca 2009

S&F i MEC autorami kampanii nowego Mercedesa klasy E

Mercedes-Benz Cars wprowadził na rynek nowy model klasy E. Auto pozycjonowane jest w segmencie wyższym średnim. Importer z początkiem kwietnia...

Kraj, 12 marca 2009

Wizerunkowa kampania Laguny podkreśla jej zaawansowane technologie

Renault Polska w telewizyjnej kampanii reklamowej modelu Laguna Coupe nie wykorzystuje żadnego hasła przewodniego. To zabieg celowy. Chodzi bowiem o...

Kraj, 28 sierpnia 2008

Skoda informuje w kampanii o obniżce cen

Skoda Auto Polska jest kolejnym koncernem samochodowym, który obniża na polskim rynku ceny swoich aut. Przypomnijmy, że wcześniej obniżki wprowadziły...

Kraj, 20 sierpnia 2008

Według Gemiusa co czwarty internauta chce kupić w ciągu roku auto

Jak wynika z raportu Gemiusa "Internauci a rynek samochodów nowych i używanych", niemal co czwarty internauta (23 proc.) wyraża chęć...

Zagranica, 23 czerwca 2008

GM i Daimler wprowadzą na rynek auta elektryczne

Daimler zapowiedział wyprodukowanie pierwszego samochodu na napęd elektryczny w 2010 r. Dieter Zetsche, CEO Daimler AG, stwierdził, że firma zamierza...

Kraj, 10 kwietnia 2008

Adrian Szczepański i Paweł Gołębiowski zwycięzcami konkursu Europapier

Adrian Szczepański i Paweł Gołębiowski zostali zwycięzcami konkursu Europapier-Impap Graphical Contest. Jest to konkurs na zaprojektowanie oryginalnego projektu, który będzie...

Kraj, 18 stycznia 2008

Mercedes Benz-Polska zwiększy w tym roku o 20 proc. wydatki na reklamę BTL

Mercedes-Benz Polska ustanowił w 2007 roku rekord sprzedaży w 12-letniej historii spółki. Dział samochodów osobowych tej marki sprzedał 3660 aut....

Kraj, 21 marca 2007

Volvo odmładza markę i poszerza grupę docelową w Polsce

Volvo Auto Polska rozpoczęło realizację nowej strategii marketingowej, której celem jest zmiana pozycjonowania marki i dotarcie do nowych grup konsumentów....

Kraj, 1 grudnia 2006

DaimlerChrysler globalnie wybiera sieć BBDO, w Polsce na razie bez zmian

Sieć BBDO globalnie wygrała obsługę budżetu marek należących do DaimlerChrysler. Nie wiadomo, kto jeszcze brał udział w tym przetargu, nieoficjalnie...

Kraj, 8 listopada 2006

Adam Mazurek i Jarosław Spuła przechodzą z Paralotnej do Walk Group

Do działu kreacji w agencji marketingowej Walk Group dołączył copywriter Adam Mazurek oraz art director Jarosław Spuła. Zespół przeszedł z...

Zagranica, 10 sierpnia 2006

Marki Google, Starbucks i eBay najbardziej zwiększyły wartość w najnowszym rankingu Interbrand

W najnowszym dorocznym rankingu 100 najbardziej wartościowych światowych marek Best Global Brands 2006 sporządzonym przez firmę konsultingową Interbrand najwyższe wzrosty...

Kraj, 12 kwietnia 2006

Toyota numerem jeden w sprzedaży aut osobowych, rynek nie może się odbić

W marcu Polacy kupili 21 658 nowych samochodów osobowych, o 9,5 proc. mniej niż rok wcześniej, wynika z raportu Samaru....

Zagranica, 2 lutego 2006

Mercedes wspiera sprzedaż klasy S; chce rywalizować z Lexusem i BMW

Mercedes-Benz przygotował w USA kampanię reklamową wykorzystującą nową generację modelu klasy S do budowania wizerunku marki jako "mającej obsesję" na...

Kraj, 19 grudnia 2005

Orange przygotował loterię dla klientów biznesowych, wspiera ją kampanią

Orange (PTK Centertel) przygotował loterię dla klientów biznesowych korzystających z oferty Orange dla Firm (bądź nowych klientów decydujących się na...

Kraj, 27 października 2005

Wydawca "Giełdy Samochodowej" publikuje autorską serię Ryszarda Turskiego o samochodach

Agencja Akwizycji Commercial Travellers, wydawca dziennika "Giełda Samochodowa", uruchomiła nowy cykl magazynów kolorowych poświęcony konkretnym markom samochodów. Pomysłodawcą i redaktorem...

Kraj, 23 września 2005

Według TNS OBOP polski konsument marzy o aucie marki Mercedes

Mercedes to samochód, który chciałby mieć co dziesiąty Polak, jeśli tylko nie musiałby brać pod uwagę jego ceny, wynika z...

Kraj, 21 września 2005

MM Communications organizuje premierę Mercedesa klasy S

Agencja MM Communications organizuje dla DaimlerChrysler Automotive Polska imprezę premierową Mercedesa klasy S. Jest to kolejne wspólne przedsięwzięcie MM Communications...

Zagranica, 17 sierpnia 2005

Mercedes traci w USA pozycję na rzecz Cadillaca

Mercedes został w USA prześcignięty przez Cadillaca (General Motors Corp.), który przejął trzecie miejsce na rynku luksusowych marek samochodowych. Mercedes-Benz...

Zagranica, 18 lipca 2005

Rusza brytyjska kampania Mercedesa klasy B

Agencja Campbell Doyle Dye (CDD) opracowała i przygotowała zintegrowaną kampanię reklamową dla Mercedesa opartą na koncepcie "Wszystkie drogi prowadzą do...

Kraj, 24 czerwca 2005

PKO BP przygotował wspólną akcję z "Playboyem" i TVN Turbo

PKO BP przygotował wspólną akcję z "Playboyem" i TVN Turbo. Jest ona prowadzona pod hasłem: "Dom Platinum - najbardziej stylowe...

Kraj, 7 czerwca 2005

DCAP inwestuje w zupełnie nowy segment sportowych minivanów

DaimlerChrysler Automotive Polska rozpoczął kampanię wprowadzającą na nasz rynek zupełnie nowe auto - Mercedes klasy B. Mercedes po raz pierwszy...

Kraj, 5 maja 2005

DaimlerChrysler rozpoczyna kampanię reklamową Mercedesa Vito w wersji Piano

DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) rozpoczyna kampanię reklamową wspierającą dostawczy samochód Mercedesa - Vito Piano. Jak mówi Barbara Kunach, specjalistka ds....

Kraj, 27 kwietnia 2005

Nokia i Nivea prowadzą w sondażu European Trusted Brands

Złotymi i Srebrnymi Godłami nagrodzono 60 marek, które zostały najlepiej ocenione w sondażu konsumenckim European Trusted Brands organizowanym przez Reader's...

Przetargi, 23 lutego 2005

DaimlerChrysler Automotive Polska prowadzi przetarg na obsługę marek Mercedesa

DaimlerChrysler Automotive Polska rozpoczął przetarg, którego celem jest wybranie agencji reklamowej do obsługi wszystkich samochodów osobowych marki Mercedes. Dotychczas, przez...

Kraj, 22 lutego 2005

Aronia przygotowała czteromiesięczną promocję marki Clippo

Spółka Aronia SA z Łęczycy, producent soków, nektarów i napojów owocowych i warzywnych, przygotowała czteromiesięczną promocję marki soków i napojów...

Kraj, 22 lutego 2005

Fiat na czele rankingu znajomości spontanicznej marek samochodów wg TNS OBOP

Badanie spontanicznej znajomości samochodów osobowych przeprowadzone przez TNS OBOP dowodzi, że w rankingu popularności prowadzi niezmiennie Fiat. Co ciekawe, na...

Kraj, 1 października 2004

DaimlerChrysler wspiera akcję promocyjną Mercedesów klas C, E i M

DaimlerChrysler Automotive Polska rozpoczął taktyczną kampanię prasową wspierającą akcję promocyjną trzech modeli marki Mercedes. Akcja promocyjna dotyczy modeli z klas...

Kraj, 23 września 2004

Almeco przygotowuje na jesień pierwszą kampanię samochodu Rexton

Almeco, polski dystrybutor koreańskich samochodów SsangYong, rozpocznie w październiku br. kampanię modelu Rexton. "Jest to podstawowe auto w naszej ofercie...

Kraj, 16 września 2004

Najważniejszy tegoroczny debiut Mercedesa - DaimlerChrysler launchuje nową klasę A

DaimlerChrysler Automotive Polska rozpoczął kampanię mediową wspierającą debiut rynkowy nowego Mercedesa klasy A w naszym kraju. Jest to najważniejsza premiera...

Kraj, 5 lipca 2004

DaimlerChrysler będzie w komunikacji wykorzystywał marketing miejsca

DaimlerChrysler Automotive Polska zamierza budynek swojej nowej centrali przy ul. Gottlieba Daimlera 1 (gdzie mieści się także duży salon sprzedaży)...

Kraj, 15 czerwca 2004

Nowy Mercedes klasy A ma być strategicznym modelem na rynku polskim

DaimlerChrysler Automotive Polska planuje na początek września br. wprowadzenie na polski rynek nowego Mercedesa klasy A. Jak zapowiada Tomasz Nieborek,...

Kraj, 8 czerwca 2004

25 top marek europejskich wybrali młodzi Europejczycy, w tym Polacy, w badaniu Euroqual

25 euromarek wytypowali młodzi ludzie w 10 krajach Europy w badaniu przeprowadzonym przez sieć Millward Brown (w Polsce SMG/KRC Millward...

Kraj, 25 maja 2004

DaimlerChrysler planuje kampanie prasowe Mercedesa: terenowego ML i kabrioletu SLK

DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) planuje na najbliższe tygodnie kampanię prasową swojego samochodu terenowego klasy ML. Kampania promować będzie model specjalny...

Kraj, 14 maja 2004

Indesit sponsorem polskiej reprezentacji piłki plażowej i partnerem Lech Beach Soccer Tour

Marka Indesit została głównym partnerem reprezentacji Polski w Beach Soccer i oficjalnym partnerem Lech Beach Soccer Tour w sezonie 2004....

Kraj, 28 kwietnia 2004

DaimlerChrysler przeprowadzi kampanię Mercedesa klasy C

Kampania reklamowa będzie towarzyszyła debiutowi samochodu Mercedes klasy C sprzedawanego przez koncern DaimlerChrysler Automotive Polska. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Ad...