M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Merci (marka)"

Kraj, 8 października 2015

MyLed i Merci realizują interaktywną kampanię

Emisją zarządza system MyLed, który wykorzystuje możliwość pobierania w czasie rzeczywistym, treści generowanych przez odbiorcę w sieci.

Kraj, 20 września 2013

Merci z konkursem interactive

K2 Media poprowadzi działania promocyjne online połączone z akcją eventową, angażujące konsumentów marki.

Kraj, 2 sierpnia 2013

Merci w Multikinie

Ruszyły offscreenowe działania promocyjne marki Storcka.

Kraj, 23 sierpnia 2012

Storck nie odwołał się od decyzji Komisji Etyki

Nie oznacza to jednak, że marketer godzi się z opinią, iż reklama Merci promowała łapówkarstwo.

Kraj, 10 sierpnia 2012

Komisja Etyki: Merci promuje łapówkarstwo

Komisja Etyki Rady Reklamy uznała, że spot wymaga wprowadzenia zmian.

Kraj, 14 lutego 2011

Storck z nową komunikacją dla Merci

Działania mają podkreślać emocjonalny charakter marki.

Przetargi, 24 listopada 2010

Storck znów wybiera dom mediowy

Niespełna rok od rozstrzygnięcia przetargu Storck rozpoczyna kolejny.

Przetargi, 23 września 2009

Czterech w przetargu Storcka

Cztery agencje mediowe walczą o budżet Storcka. Jak wynika z naszych źródeł, są to: Optimum Media OMD, które broni budżetu,...

Przetargi, 1 września 2009

Storck prowadzi przetarg mediowy

Storck wybiera dom mediowy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wartego blisko 50 mln zł (dane cennikowe Expert Monitor za 2008 r.) budżetu...

Kraj, 11 maja 2009

Storck nie tnie tegorocznego budżetu; będzie silnie obecny w TV

Storck będzie w tym roku silnie akcentował w TV swoje sztandarowe marki: Merci, Toffifee, Knoppers i Nimm2, co jest kontynuacją...

Kraj, 30 marca 2009

Cinema City rozpoczyna prezentację oper; specjalna oferta dla reklamodawców

W kinie Cinema City Arkadia rozpoczął się cykl ogólnopolskich cyfrowych pokazów słynnych oper i spektakli baletowych na wielkim ekranie o...

Kraj, 1 lipca 2008

Awanse w dziale marketingu Storcka

Urszula Cwalina i Matylda Sobolewska awansowały na stanowiska senior brand managerów w firmie Storck, a Agnieszka Gurawska została brand managerem....

Przetargi, 9 lutego 2007

Storck nowym klientem Lighthouse Consultants

Lighthouse Consultants rozpoczęła współpracę z firmą Storck, producentem i dystrybutorem takich słodyczy, jak Merci, Toffifee, Mamba, Nimm2, Knoppers. Do zadań...

Kraj, 3 stycznia 2005

Według raportu ARC rynek radiowy czeka na sformatowanie

Zdaniem mediaplanerów obecny udział radia w całym polskim torcie reklamowym pozostanie w najbliższych latach niezmienny - wynika z badań ARC...

Kraj, 27 września 2004

Storck wzmacnia wizerunek marki Merci

Storck Polska rozpoczął kampanię wizerunkową pralin Merci pod hasłem "Sprzyjaj chwilom, by mówić Merci". Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki...

Przetargi, 5 sierpnia 2004

Tequila/Polska wygrała przetarg na obsługę marki Merci

Agencja marketing services Tequila/Polska przygotuje kampanię wizerunkową dla marki pralin Merci firmy Storck Polska. W przetargu na jej obsługę wzięło...

Kraj, 16 stycznia 2004

Storck zmienia logo, hasło i prowadzi kampanię reklamową

Firma Storck, producent m.in. Merci, Mamby, Toffifee, zmienia identyfikację wizualną, hasło reklamowe, a wszystko wspiera nową kampanią reklamową. W tym...

Kraj, 27 listopada 2003

Zwycięzcy plebiscytu czytelników "Mojego Gotowania" - Rarytas 2003

(G+J Polska) Pierwsza edycja plebiscytu czytelników miesięcznika "Moje Gotowanie" na najlepszy produkt spożywczy Rarytas Roku 2003 zakończyła się zwycięstwem Majonezu...

Kraj, 13 maja 2002

Storck Polska przygotował kampanię reklamową marki Merci

Storck Polska ruszył z kampanią reklamową czekoladek Merci. Jak powiedziała Anna Pociask, junior brand manager w Storck Polska, celem kampanii...

Kraj, 24 września 2001

STORCK WSPIERA OGÓLNOPOLSKĄ KAMPANIĄ WPROWADZENIE NOWEGO PRODUKTU

1 października br. rozpocznie się ogólnopolska kampania reklamowa nowego produktu firmy cukierniczej Storck Sp. z o.o. "Reklama wesprze wejście na...