M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Metro Group Advertising (firma)"

Kraj, 29 czerwca 2011

Plug N’Play będzie dostarczać marketingowych specjalistów

Były szef mediów w Metro Group Advertising kieruje firmą, która chce dostarczać specjalistów do projektowych zadań marketingowych.

Kraj, 12 listopada 2009

Chada po kilku dniach awansuje w Polskapresse

Sylwia Chada, która na początku listopada br. objęła stanowisko zastępcy dyrektora ds. sprzedaży branżowej w biurze reklamy Polskapresse, awansuje na...

Kraj, 2 listopada 2009

Sylwia Chada wiąże się z zespołem Polskapresse

Sylwia Chada kilka tygodni po rozstaniu się z Wydawnictwem Bauer przechodzi do biura reklamy grupy Polskapresse. Obejmie w nim nowe...

Kraj, 27 lutego 2009

Sylwia Chada przechodzi z Media Direction OMD do Bauera

Sylwia Chada, ostatnio group account director domu mediowego Media Direction OMD, rozpocznie pracę w grupie Bauer Media. Od początku marca...

Kraj, 23 grudnia 2008

Ziomek zastąpił Chadę w Metro Group; mniejszy zarząd MediaComu

Łukasz Ziomek będzie szefem mediów w Metro Group Advertising (MGA), strukturze odpowiedzialnej za zakup mediów m.in. dla sieci handlowej Real....

Kraj, 16 października 2008

Sylwia Chada dołączyła do Media Direction OMD

Sylwia Chada, do niedawna dyrektor mediów w Metro Group Advertising, przeszła do Media Direction OMD. Jak powiedział Paweł Sawicki, prezes...

Kraj, 9 września 2008

Sylwia Chada opuszcza Metro Group Advertising

Sylwia Chada odchodzi ze stanowiska dyrektora mediów Metro Group Advertising (MGA), dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Pracowała tam od początku br. Koordynowała...

Kraj, 9 września 2008

Real do końca roku z Maxusem, potem planuje przetarg

Dom mediowy Maxus do końca roku będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup telewizji dla działań reklamowych Reala - przekazała Izabela...

Kraj, 22 sierpnia 2008

Starcom przejmuje od Maxusa obsługę Reala

Starcom przejmuje od Maxusa obsługę sieci Real, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nie udało nam się ustalić, jaki będzie dokładny zakres współpracy...

Kraj, 13 marca 2008

Makro Cash & Carry prowadzi pierwszą kampanię ATL; wybrało agencje do współpracy

Makro Cash & Carry, sieć samoobsługowych hurtowni wchodzących w skład Metro Group, realizuje pierwszą kampanię reklamową. To wynik nowej strategii...