M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Metro (marka)"

Kraj, 12 maja 2015

Przychody Agory w I kwartale wzrosły o 11 proc.

Grupa finalizuje też prace nad własną platformą technologiczną. Start jeszcze w II kwartale.

Kraj, 8 maja 2015

Agora odświeża formułę magazynu "Dziecko"

Pismo zyskało nową szatę graficzną, nowych autorów i nowe rubryki.

Kraj, 15 kwietnia 2015

Agora wprowadza na rynek nowy magazyn kulinarny

Debiutuje miesięcznik "Lubię Gotować" za 1,99 zł.

Kraj, 1 kwietnia 2015

Joanna Pietrzak dyrektorem sprzedaży oferty internetowej marek prasowych Agory

Zajmie się obsługą klientów zainteresowanych reklamą w projektach cyfrowych tytułów prasowych wydawnictwa.

Kraj, 20 marca 2015

Costa Coffee lekko na wiosnę

Firma wprowadza do menu nowości w wersji light oraz warianty bezglutenowe.

Kraj, 7 stycznia 2015

Joanna Parczyńska członkiem rady europejskiej stowarzyszenia INMA

INMA to organizacja non profit, która promuje najlepsze światowe rozwiązania w mediach.

Kraj, 12 listopada 2014

Przychody Grupy Agora w III kwartale wzrosły o 1,7 proc.

Autorzy raportu kwartalnego deklarują, że to efekt skutecznego wykorzystania poprawy koniunktury na rynku reklamy w III kwartale br.

Kraj, 3 listopada 2014

"Avanti" kusi kuponami

Nowy numer magazynu otrzyma wsparcie reklamowe.

Kraj, 22 września 2014

Anioły w Banku Pocztowym

Bank zmienia wizerunek, odchudził i uprościł ofertę, rusza z kampanią reklamową. Do 2017 r. chce podwoić liczbę prowadzonych kont - do 1,5 mln.

Kraj, 17 lipca 2014

Kinoplex.pl rusza z ogólnopolską kampanią

Kampania wizerunkowa serwisu wystartowała pod hasłem "Więcej filmów".

Kraj, 3 czerwca 2014

Debiutuje "Avanteen" Agory

Wydawca chce powtórzyć wynik "Avanti", ale tym razem wśród nastolatków.

Kraj, 3 czerwca 2014

Usain Bolt w mundialowej kampanii wizerunkowej Visy

Kampania potrwa do końca mistrzostw i obejmie telewizję, internet, outdoor i prasę.

Kraj, 12 marca 2014

Agencja Stage Two przygotowała kampanię promocyjną dla "Metra" [wideo]

Kampania podkreśla dostęp do treści w wydaniach cyfrowych.

Kraj, 19 lutego 2014

Grupa Wirtualna Polska z nową strukturą sprzedaży

Funkcjonujące w Wirtualnej Polsce i O2 działy oraz zespoły sprzedażowe zintegrowano w departamenty.

Kraj, 13 lutego 2014

"Wysokie Obcasy Extra" miesięcznikiem

Agora zmienia częstotliwość wydawania magazynu. Wspiera go kampanią.

Kraj, 14 stycznia 2014

"Metro" zmienia model dystrybucji

Dystrybucja bezpłatnej gazety ma być mocno targetowana. Tym samym bardziej dopasowana do potrzeb reklamodawców.

Kraj, 26 listopada 2013

Jeden zespół handlowy dla wszystkich tytułów prasowych Agory

W strukturze Agory w segmencie prasa codzienna i czasopisma powstaną dwa piony biznesowe: "Gazeta Wyborcza" oraz czasopisma i prasa bezpłatna, ze wspólnym działem sprzedaży i wsparcia.

Zagranica, 31 października 2013

Kreatywny inaczej

Jak się okazuje, kampanie społeczne też można dobrze sprzedać. A wszystko zaczyna się w Facebooku.

Kraj, 25 października 2013

"Metro" podkreśla swój multimedialny charakter

Bezpłatna gazeta chce promować swoje kanały dystrybucji treści.

Kraj, 11 września 2013

Anna Gąsiowska naczelną "Metra"

Na czele redakcji bezpłatnego dziennika stanęła była z-czyni redaktora.

Kraj, 30 sierpnia 2013

Agora wydaje "Metro na Szpilkach"

Bezpłatny dziennik będzie miał swój kwartalnik lifestyle'owy.

Kraj, 20 sierpnia 2013

Sprzedaż kinowych biletów łagodzi spadek wyniku Agory za II kw.

W II kwartale br. Agora osiągnęła niewielki zysk.

Kraj, 18 lipca 2013

Agora Sport ma nowego szefa

Marcin Gadziński awansuje w grupie Agora.

Kraj, 4 czerwca 2013

Totalizator ruszył z kampanią Multi Multi

Przez cały czerwiec będzie prowadzona komunikacja jednej z najpopularniejszych gier liczbowych Totalizatora.

Kraj, 16 maja 2013

Agora notuje blisko 7-proc. spadek przychodów

Spadki w kategorii prasowej oraz kinowej miały istotny wpływ na wyniki spółki za I kwartał br.

Kraj, 15 maja 2013

Kinoplex.pl promuje polskie kino na Filmfest PL

Wydarzeniu towarzyszy kampania promocyjna w prasie oraz internecie.

Kraj, 19 kwietnia 2013

Agora promuje MetroMsn.pl

Komunikacja ma charakter ogólnopolski.

Kraj, 16 kwietnia 2013

Lufthansa inwestuje w wizerunek

Kampania pod hasłem "Non stop you" potrwa do 26 maja br.

Kraj, 18 marca 2013

Wieża Jogobelli

Ruszyła promocja konkursu "Zbudujmy razem Jogowieżę" organizowanego przez firmę Zott.

Kraj, 21 lutego 2013

Ogilvy & Mather autorem kampanii "Język polski jest ą-ę"

Ogilvy & Mather Advertising, Ogilvy PR, RedWorks i Rada Języka Polskiego w obronie polskich ogonków i kreseczek.

Zagranica, 28 stycznia 2013

Nowa kampania McDonald's ma osłabić konkurencję

Uderzenie reklamowe w Wielkiej Brytanii jest wycelowane w Burger Kinga.

Zagranica, 29 października 2012

Vodafone już atakuje sieć EE

W tym tygodniu w Wielkiej Brytanii pojawi się kolejna sieć 4G.

Kraj, 15 października 2012

"Metro" przeprosiło Kominka tego samego dnia

Bloger docenił szybkość reakcji redakcji dziennika.

Kraj, 12 października 2012

"Metro" publikuje wypowiedź Kominka. Lecz on nie rozmawiał z tytułem

I w dosadny sposób wyraził swoje zdenerwowanie w związku z publikacją.

Kraj, 11 października 2012

Piątkowa "GW" bardziej magazynowa

Weekend według "Gazety Wyborczej" zaczyna się już w piątek. Dziennik zmienia się coraz bardziej w wydanie magazynowe.

Kraj, 27 września 2012

Duże zmiany w Gemius Polska

Joanna Parczyńska została nową zarządzającą, zmieniła się też struktura firmy.

Kraj, 18 września 2012

Z Lufthansą do Azji i na Bliski Wschód

W prasie, radiu, internecie i na outdoorze przewoźnik reklamuje tańsze bilety do Azji i na Bliski Wschód.

Kraj, 13 sierpnia 2012

Agora ze spadkiem przychodów

Spadek wpływów reklamowych grupy wyższy niż całego rynku.

Kraj, 14 maja 2012

Internet lekko wyhamował w Agorze

Giełdowa spółka odnotowała lekki spadek przychodów z segmentu internetowego. Swoje wyniki natomiast poprawił bezpłatny dziennik "Metro".

Kraj, 10 maja 2012

Agora tworzy markę dla oferty projektów multimedialnych

Grupa medialna chce swoją ofertą zwiększyć udział w budżetach marketingowych marketerów. Chcąc wzmocnić świadomość rozwiązań, które oferuje i realizuje od dłuższego czasu, wprowadza markę QB MMS i promuje ją.

Kraj, 23 kwietnia 2012

Domiporta.pl reklamuje się w internecie i prasie

Serwis z ofertami nieruchomości rozpoczyna działania wizerunkowe.

Kraj, 15 marca 2012

Alior gwarantuje pożyczki z najniższą ratą

To będzie wiodąca kampania banku w pierwszym półroczu - potrwa do końca maja.

Kraj, 6 grudnia 2011

Byli redaktorzy i dziennikarze "Przekroju" doradzają

Paweł Wieczorek i Marcelina Szumir założyli firmę doradztwa media relations.

Kraj, 6 grudnia 2011

Jan Bajtlik zwycięzcą konkursu AMS "Miłość nie cukierki"

W 2012 r. będzie go można zobaczyć na citylightach AMS w całej Polsce.

Artykuły weekendowe, 2 grudnia 2011

Finał Galerii AMS z hasłem "Miłość nie cukierki"

500 plakatów walczyło o nagrodę główną w 12. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS.

Kraj, 16 listopada 2011

Debiut "Tylko dla Dorosłych" wsparty kampanią

Nowy lifestyle'owy tytuł Agory kierowany jest do dojrzałych czytelników.

Kraj, 28 października 2011

"Logo" z aplikacją RadarStop

Będą z niej mogli skorzystać użytkownicy smartfonów.

Kraj, 21 października 2011

"Gazeta Wyborcza" najchętniej cytowanym dziennikiem

Wrześniowe badania cytowań prasy przeprowadzone przez Newton Media nie przynoszą większych niespodzianek.

Kraj, 5 października 2011

Nowa osoba w Justa PR

Adelajda Kołodziejska dołączyła do zespołu agencji.

Kraj, 13 września 2011

Banderas i Hayek wypromują "Kota w butach"

Aktorzy wezmą udział w niestandardowej części kampanii reklamowej nowego filmu.