M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Metromedia (firma)"

Kraj, 6 sierpnia 2014

MediaVest zastosował geolokalizację w kampanii Heinekena

Nadajniki GPS umieszczono w 150 stołecznych tramwajach.

Kraj, 19 grudnia 2013

Goethe-Institut zaraża czytaniem

Ruszyła kampania "Weź i poczytaj" promująca literaturę niemieckojęzyczną w polskim przekładzie.

Kraj, 16 lutego 2009

Marcin Paszkowski prezesem Metromedia Polska

Metromedia Polska, spółka powstała w wyniku połączenia Metromedia i Global Strategy Polska (patrz DS "MMP" z 12 lutego br.), ma...

Kraj, 12 lutego 2009

Metromedia połączyło się z Global Strategy Polska

Spółka Metromedia, właściciel nośników reklamowych w warszawskich tramwajach i pociągach Szybkiej Kolei Miejskiej, połączyła się ze spółką Global Strategy Polska...

Kraj, 22 października 2008

Metromedia powiększyły dział handlowy

Dział handlowy firmy Metromedia wzmocnili Monika Siwek i Jacek Byś. Odpowiadają za pozyskiwanie klientów oraz obsługę dotychczasowych. Powiększenie działu jest...

Kraj, 8 kwietnia 2008

Metromedia buduje sieć nośników w stołecznych tramwajach

Firma Metromedia podpisała ze spółką Tramwaje Warszawskie umowę na wyłączność na montaż i obsługę tablic reklamowych w stołecznych tramwajach. Łącznie...

Przetargi, 24 sierpnia 2007

Metro Warszawskie wybiera operatora reklam w wagonach

Metro Warszawskie wybiera w przetargu firmę do obsługi powierzchni reklamowej w pociągach. Obecnie współpracuje w tym zakresie ze spółką Metromedia....

Przetargi, 19 marca 2007

Metro Warszawskie ogłosiło przetarg na operatora reklam

Ruszył przetarg na obsługę nośników reklamowych na stacjach i obiektach Metra Warszawskiego. O planach jego ogłoszenia informowaliśmy już na łamach...

Kraj, 29 stycznia 2007

Kraft Foods Polska prowadzi niestandardową kampanię marki I Love Milka

Kraft Foods Polska rozpoczął relaunch jednej ze swoich bombonier - I Love Milka. Komunikacja jest ściśle związana ze zbliżającymi się...

Kraj, 25 października 2005

Stroer zainwestuje 6 mln zł w rozwój oferty reklamowej Metra Warszawskiego

Firma reklamy zewnętrznej Stroer ma zainwestować przynajmniej 6 mln zł w nośniki reklamowe na stacjach Metra Warszawskiego do kwietnia 2007...

Kraj, 19 października 2005

Metro Warszawskie przedłuża umowę ze Stroerem, przewidziane spore inwestycje w nośniki

Metro Warszawskie zdecydowało się na przedłużenie umowy ze Stroerem. Przynajmniej do kwietnia 2007 roku ta firma reklamy zewnętrznej będzie operatorem...

Kraj, 13 października 2005

TP SA poszerzy projekt "Business everywhere" o działania ambient media

Telekomunikacja Polska SA (TP SA) poszerzy działania komunikacyjne projektu "Business everywhere" (usługi dla biznesu) prowadzone w klasycznych mediach o rozwiązania...

Kraj, 1 sierpnia 2005

Metro wysłało zapytania ofertowe do Clear Channel, AMS i Metromedia

Metro Warszawskie wysłało zapytania ofertowe do trzech firm reklamowych w sprawie obsługi sieci nośników reklamowych zlokalizowanych na terenie stołecznej kolei...

Kraj, 5 stycznia 2005

Metromedia poszerza ofertę nośników reklamowych w metrze

Firma Metromedia poszerza portfolio nośników reklamowych w warszawskim metrze. Będą to podłogowe folie samoprzylepne. - Obecnie wybieramy dostawcę folii. Materiał...

Kraj, 21 grudnia 2004

Mi Promocja zmieniła nazwę na Metromedia

Firma Mi Promocja, operator tablic w pociągach Intercity, kolejkach podmiejskich oraz wagonach metra, zmieniła nazwę na Metromedia. - Chcieliśmy w...

Kraj, 21 grudnia 2004

Mi Promocja zmieniła nazwę na Metromedia

Firma Mi Promocja, operator tablic w pociągach Intercity, kolejkach podmiejskich oraz wagonach metra, zmieniła nazwę na Metromedia. - Chcieliśmy w...