M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Metropol (marka)"

Kraj, 28 października 2014

Izabela Sarnecka nową dyrektor biura reklamy Bauera

Ewa Kozłowska, dotychczasowa dyrektor, rozstaje się z wydawnictwem.

Kraj, 8 sierpnia 2012

Izabela Sarnecka powraca do biura reklamy Bauera

Obejmie funkcję dyrektora działu reklamy pism telewizyjnych, którą pełniła już w latach 2008-2009.

Kraj, 25 maja 2011

Mariusz Wyglądała przeszedł z Bauera do MTV

Zatrudnienie tego menedżera jest kolejnym efektem procesu reorganizacji struktur firmy, jakie wprowadzono w lutym br.

Kraj, 30 lipca 2010

Dominik Tzimas odchodzi z Infor Biznes

W zarządzie spółki Tzimas odpowiadał za biuro reklamy, PR, pion internetu oraz pion zajmujący się organizacją konferencji.

Kraj, 24 czerwca 2010

Izabela Sarnecka odeszła z Bauera

Jeden z zastępców dyrektora biura reklamy Wydawnictwa Bauer odszedł z firmy.

Kraj, 8 października 2009

Fox wzmacnia struktury marketingowe w Polsce

Fox International Channels Poland (część News Corp.) powiększył dział marketingu. Anna Ziembicka jako marketing manager będzie odpowiedzialna za siedem działających...

Kraj, 29 stycznia 2009

Wojciech Orzełowski wiceszefem pionu kolportażu ds. dystrybucji "Metra"

Wojciech Orzełowski objął nowe stanowisko zastępcy dyrektora pionu kolportażu ds. dystrybucji "Metra" wydawanego przez Agorę SA. Będzie odpowiedzialny za wdrożenie...

Kraj, 18 marca 2008

Headlines pracuje nad nowym projektem dla Serviera; zatrudnia pracowników

Agencja Headlines rozpoczyna pracę nad nowym projektem zdrowotnym dla firmy Servier Polska. Agencja w pierwszej połowie roku zrealizuje projekt dotyczący...

Kraj, 3 marca 2008

Izabela Sarnecka dyr. biura reklamy tytułów TV Bauera

Izabela Sarnecka została dyrektorem działu reklamy pism telewizyjnych w Wydawnictwie Bauer. Zastąpiła na tym stanowisku Ewę Tenczyńską, która awansowała w...

Kraj, 6 sierpnia 2007

Andrzej Wróblewicz zastępcą dyr. reklamy w Wielkopolskim Domu Mediowym

Andrzej Wróblewicz objął stanowisko zastępcy dyrektora reklamy z kompetencjami obejmującymi wszystkie oddziały terenowe w Wielkopolskim Domu Mediowym (WDM) pracującym na...

Kraj, 20 marca 2007

Jakub Cudek dołączył do biura reklamy tytułów komputerowych Bauera

Jakub Cudek został specjalistą ds. reklamy w dziale sprzedaży tytułów komputerowych Wydawnictwa Bauer. Ostatnio pracował w dziale klientów bezpośrednich i...

Zagranica, 15 lutego 2007

Grupa Metro International podnosi wyniki finansowe

Grupa Metro International, wydawca dzienników bezpłatnych, podniosła zysk operacyjny z 16,9 mln dol. za rok 2005 do 19,4 mln dol....

Kraj, 15 lutego 2007

Stanek została prezesem, a Mikołajczyk odpowiada za sprzedaż w Wielkopolskim Domu Mediowym (Polskapresse)

Dorota Stanek, prezes Polskapresse, objęła stanowisko prezesa Wielkopolskiego Domu Mediowego sprzedającego reklamy i ogłoszenia w "Głosie Wielkopolskim". Dotychczasowy prezes WDM...

Kraj, 14 lutego 2007

Natasza Szymczak-Pelczyk nowym szefem reklamy "Echa Miasta. Kraków"

Natasza Szymczak-Pelczyk została kierownikiem biura reklamy "Echa Miasta. Kraków". Podobnie jak dwaj nowi specjaliści ds. reklamy - Monika Jaszcza i...

Kraj, 26 stycznia 2007

"Echo Miasta" przebudowuje strukturę działu sprzedaży

"Echo Miasta" (Media4mat) w związku z planami przejęcia klientów zamkniętego "Metropolu" przebudowuje strukturę działu sprzedaży. Celem "Echa Miasta" jest przejęcie...

Kraj, 23 stycznia 2007

"Echo Miasta" chce przejąć klientów zamkniętego "Metropolu"

"Echo Miasta", bezpłatny dziennik wydawany przez spółkę Media4mat, przygotował specjalną ofertę reklamową dla byłych klientów zamkniętego, konkurencyjnego "Metropolu". "Echo Miasta"...

Kraj, 12 grudnia 2006

Fortis Bank reklamuje pożyczki gotówkowe i centra kredytowe

Pod hasłem "Gotówka na szybko" ruszyła prasowa kampania reklamowa Fortis Banku. Ma stanowić wsparcie sprzedaży dla pożyczek gotówkowych i zachęcać...

Kraj, 22 listopada 2006

BGŻ reklamuje kredyty na święta

Bank BGŻ rozpoczyna nową kampanię reklamową Kredytu do wzięcia na święta. Pomysł kreatywny opiera się na przekazie, że dzięki atrakcyjnie...

Zagranica, 9 listopada 2006

Metro International wpisane do "Księgi rekordów Guinnessa"

Koncern medialny Metro International, wydawca edycji bezpłatnego "Metra", a w Polsce - "Metropolu", został wpisany do "Księgi rekordów Guinnessa" jako...

Kraj, 7 listopada 2006

Aleksander Korab doradcą amerykańskiego "Metra"

Aleksander Korab, redaktor naczelny bezpłatnego dziennika "Metropol", doradza amerykańskiej edycji "Metra". Jego współpraca ma charakter zadaniowy. W Stanach Zjednoczonych "Metro"...

Kraj, 6 października 2006

"Metropol" planuje odświeżenie makiety

Dziennik bezpłatny "Metropol" (spółka TPP) planuje odświeżenie makiety. Aleksander Korab, redaktor naczelny "Metropolu", powiedział, że do zmian powinno dojść jeszcze...

Kraj, 2 października 2006

"Metropol" wyda ponad 1 mln zł na najnowszą kampanię reklamową

Ponad 1 mln zł przeznaczy spółka TPP, wydawca bezpłatnego dziennika "Metropol", na jego kampanię reklamową prowadzoną w październiku br. w...

Kraj, 15 września 2006

"Metropol" wprowadza onsert - nowy format reklamowy

W dzienniku "Metropol" po raz pierwszy zostanie wykorzystany format reklamowy typu onsert. Pierwszym klientem, który zdecydował się na tę formę...

Kraj, 14 września 2006

Nike rozpoczyna kampanię eventu Run Warsaw, prowadzi wizerunkową kampanię związaną z Nike Air

Nike Poland rozpoczyna kampanię eventu biegowego Run Warsaw. Impreza odbędzie się 1 października (najważniejszym jej punktem jest masowy bieg na...

Kraj, 13 września 2006

Radio PiN 102 FM zaczyna kampanię wizerunkowo-produktową i zmienia ramówkę

W piątek startuje wizerunkowo-produktowa kampania stołecznego Radia PiN 102 FM. Podzielona jest na dwie równolegle prowadzone części. Pierwsza, nawiązująca do...

Kraj, 1 września 2006

Grażyna Grudzińska dyrektorem ds. sprzedaży krajowej w "Metropolu"

Grażyna Grudzińska objęła stanowisko dyrektora ds. sprzedaży krajowej bezpłatnego dziennika "Metropol" wydawanego przez spółkę TPP. Ostatnio funkcję tę pełniła Izabela...

Kraj, 3 sierpnia 2006

TVP intensywnie reklamuje Festiwal Jedynki w Sopocie

TVP realizuje intensywną kampanię reklamową tegorocznej edycji Festiwalu telewizyjnej Jedynki w Sopocie, który odbędzie się w najbliższy weekend (4 i...

Kraj, 11 lipca 2006

Izabela Sarnecka szefem reklamy "Metropolu"

Izabela Sarnecka awansowała na stanowisko dyrektora sprzedaży bezpłatnego dziennika "Metropol" wydawanego przez spółkę TPP. Dotychczas pełniła funkcję dyrektora ds. sprzedaży...

Kraj, 29 czerwca 2006

Dominik Tzimas dyrektorem zarządzającym "Dziennika"

Dominik Tzimas obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego "Dziennika" wydawanego przez Axel Springer Polska. Jest to nowe stanowisko w strukturach wydawnictwa. Nowe...

Kraj, 22 czerwca 2006

Golińska zastąpiła Tzimasa na stanowisku dyrektora zarządzającego TPP

Małgorzata Golińska została powołana na stanowisko dyrektora zarządzającego dziennika "Metropol". Golińska od ponad trzech lat pracuje w wydawnictwie jako dyrektor...

Kraj, 19 czerwca 2006

TPP uruchamia lokalne biura sprzedaży reklam "Metropolu"

Spółka TPP, wydająca bezpłatny dziennik "Metropol", otworzyła dwa lokalne biura sprzedaży w Łodzi i we Wrocławiu. Wkrótce zostanie uruchomiony oddział...

Kraj, 12 czerwca 2006

Dominik Tzimas wraca do Axel Springer Polska

Dominik Tzimas, dyr. zarządzający spółki TPP wydającej bezpłatny dziennik "Metropol", wróci do Axel Springer Polska, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Na pytanie,...

Kraj, 9 czerwca 2006

Kolporterzy "Metropolu" w mundialowych przebraniach

Spółka TPP, wydawca bezpłatnego dziennika "Metropol", przeprowadzi specjalną akcję związaną z mistrzostwami świata w piłce nożnej. W ramach projektu kolporterzy...

Kraj, 18 maja 2006

Multikino pokaże na żywo mecze mundialowe w kinach

Multikino będzie pokazywać transmisje wybranych meczów mistrzostw świata w piłce nożnej na ekranach kinowych. Widzowie będą mogli zobaczyć na żywo...

Kraj, 18 maja 2006

Cetelem Bank po raz pierwszy reklamuje kredyty gotówkowe

Agencja reklamowa Punkt przygotowała pierwszą kampanię reklamową Cetelem Banku dotyczącą kredytów gotówkowych. Dotychczas kredyty gotówkowe w Cetelem Banku udzielane były...

Zagranica, 18 maja 2006

"Metro" weszło do Chorwacji z czterema wydaniami

Bezpłatny dziennik "Metro" zadebiutował w Chorwacji z czterema wydaniami: w Zagrzebiu, Istrii, Dalmacji i w regionie północnym kraju. Łączny nakład...

Przetargi, 25 kwietnia 2006

Ad Ants przygotuje kampanię reklamową dziennika "Metropol"

Spółka TPP wybrała agencję Ad Ants w przetargu na obsługę reklamową kampanii bezpłatnego dziennika "Metropol". Do udziału w konkursie zaproszono...

Kraj, 25 kwietnia 2006

"Metropol" z nowym dodatkiem motoryzacyjnym "Metropol 4 Kółka"

"Metropol" od dziś raz w miesiącu dołącza nowy dodatek poświęcony motoryzacji "Metropol 4 Kółka". Dodatek ukazuje się wraz z wydaniem...

Kraj, 20 kwietnia 2006

"Metropol" będzie mundialowym partnerem FIFA

Grupa Metro International, wydawca bezpłatnego dziennika "Metro", podpisała globalną umowę z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej (FIFA) dotyczącą współpracy przy tegorocznych...

Kraj, 11 kwietnia 2006

Joanna Piszcz została redaktorem prowadzącym "Metropolu"

Joanna Piszcz, do tej pory pełniąca obowiązki sekretarza redakcji, awansowała na stanowisko redaktor prowadzącej dziennika "Metropol" (wydawca TPP). Zastąpi na...

Kraj, 7 kwietnia 2006

Gruppa 66 Ogilvy i MindShare autorami pierwszej całkowicie lokalnej kampanii Castrola

Agencja reklamowa Gruppa 66 Ogilvy, agencja BTL-owa Ogilvy One i dom mediowy MindShare Polska przygotowały loterię promocyjną i kampanię reklamową...

Kraj, 7 kwietnia 2006

TPP w Łodzi zwiększa nakład "Metropolu"

Spółka TPP zwiększyła w Łodzi nakład bezpłatnego dziennika "Metropol". Jest to miasto, od którego wydawca rozpoczął proces powiększania nakładu gazety....

Kraj, 17 marca 2006

Nissan launchuje model Note, najważniejszą tegoroczną premierę koncernu

Nissan Sales Central & Eastern Europe (NSCEE) rozpoczął kampanię promującą nowy rodzinny samochód Nissan Note. Kampania obecna będzie w telewizji,...

Kraj, 9 lutego 2006

Koledzy zrealizowali reklamy produktu inwestycyjnego Warta Zysk Europejski

Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie "Warta" SA rozpoczęło kampanię reklamową nowego produktu inwestycyjnego o nazwie Warta Zysk Europejski. Jest to produkt...

Kraj, 27 stycznia 2006

TPP przygotuje z okazji Pucharu Świata w skokach wydanie specjalne "Metropolu"

W najbliższy weekend w związku z Pucharem Świata w skokach narciarskich ukaże się wydanie specjalne bezpłatnej gazety "Metropol" (TPP). Dziennik...

Kraj, 15 grudnia 2005

Stoen reklamuje unowocześnione centra obsługi klienta

Wystartowała kampania Stoenu, dostawcy energii elektrycznej, gazu i wody, promująca zmodernizowane centra obsługi klienta. Głównym celem kampanii jest poinformowanie klientów...

Kraj, 1 grudnia 2005

Izabela Sarnecka nowym dyrektorem sprzedaży krajowej "Metropolu"

Izabela Sarnecka objęła stanowisko dyrektora ds. sprzedaży krajowej bezpłatnego dziennika "Metropol" (TPP Sp. z o.o.). Jest to nowe stanowisko w...

Kraj, 30 listopada 2005

Sąd wydał korzystny dla "Metra" wyrok w sprawie "Metropolu"

Sąd apelacyjny oddalił apelacje władz miasta Warszawy i spółki TPP, wydawcy bezpłatnego dziennika "Metropol", od wyroku sądu okręgowego z grudnia...

Kraj, 21 listopada 2005

Polkomtel rozpoczyna komunikację świątecznej oferty abonamentowej Plusa

Polkomtel SA, operator sieci Plus, rozpoczyna intensywną multikanałową (telewizja, prasa, radio, kina, outdoor, internet, BTL) komunikację swojej świątecznej oferty dla...

Kraj, 18 listopada 2005

"Metropol" będzie dołączał weekendowy dodatek kulturalno-rozrywkowy

Bezpłatny dziennik "Metropol" wydawany przez spółkę TPP będzie dołączał dodatek "Metropol Weekend" poświęcony wydarzeniom kulturalno-rozrywkowym. Suplement będzie się ukazywał razem...