M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Metropolis (firma)"

Kraj, 17 grudnia 2010

Innovations wyłania komórkę online

Innovations_online powstaje w Innovations Communications Group.

Kraj, 6 września 2010

Crazy Mouse dla Top Secret

Odzieżowa marka Redanu w jesiennej kampanii.

Kraj, 27 lipca 2010

Gagabox wchodzi na rynek

Ruszyła kampania wprowadzająca nową mobilną aplikację umożliwiającą słuchanie radia.

Kraj, 29 czerwca 2010

Aleksandra Gwiazda w Innovations

Grupa Innovations wzmacnia dział obsługi klienta.

Przetargi, 9 czerwca 2010

Marka Indykpolu w Innovations

Innovations Communications Group wygrała przetarg Indykpolu na realizację kampanii reklamowej marki wędlin z Indykpolu.

Kraj, 2 czerwca 2010

Crazy Mouse do celu

Agencja zrealizuje kampanię serwisu należącego do Wirtualnej Polski.

Kraj, 9 kwietnia 2010

Innovations walczy o new business

Innovations, Metropolis i Crazy Mouse łączą siły i rywalizują o pozyskanie obsługi nowych budżetów reklamowych.

Kraj, 8 kwietnia 2010

Rozstanie z Metropolis

Dyrektor zarządzający odchodzi, nie podaje powodów.

Kraj, 2 kwietnia 2010

Wracają świętokrzyskie czarownice

Metropolis reklamuje Świętokrzyskie.

Kraj, 2 kwietnia 2010

Współautor raportu Starlinka odszedł; będą udoskonalenia

Raport Starlinka ma być udoskonalony. Jeden z jego autorów rozstał się z agencją.

Przetargi, 3 marca 2010

Starcom wygrał budżet na kampanię Śląskiego

Starcom złożył najlepszą ofertę w przetargu na zakup mediów do kampanii woj. śląskiego oraz regionalnej promocji Szlaku Zabytków Techniki Województwa...

Kraj, 21 stycznia 2010

Tomasz Kawka i Lechosław Olszewski tworzą fundusz White

Grupa menedżerów związanych z polskim rynkiem reklamowym i mediowym tworzy White SA Integrated Business Fund - fundusz inwestycyjny typu private...

Kraj, 10 listopada 2009

Metropolis pracuje dla województwa dolnośląskiego

W połowie listopada rusza outdoorowa kampania promocyjno-informacyjna Programu Operacyjnego "Kapitał Ludzki" w województwie dolnośląskim. Ma promować możliwości programu i jego...

Przetargi, 5 października 2009

DSK będzie promować Rybnik

Agencja reklamowa DSK wygrała przetarg na obsługę miasta Rybnik w zakresie planowania i zakupu kampanii outdoorowej, kreacji i produkcji: "Promocja...

Kraj, 25 września 2009

Johnnie Walker konkursem podkreśla motto "Keep Walking"

Johnnie Walker konkursem podkreśla motto "Keep Walking". Akcja ma charakter wizerunkowy i prosprzedażowy. Wygrana w konkursie Johnnie Walker Red Label...

Przetargi, 22 lipca 2009

Metropolis zrealizuje kampanie dla Łodzi

Metropolis, firma specjalizująca się w planowaniu i zakupie mediów OOH, wygrała trzy kolejne przetargi. W okresie od 1 sierpnia do...

Przetargi, 25 czerwca 2009

Metropolis obsłuży outdoorową część kampanii Świętokrzyskiego

Metropolis, firma reklamy zewnętrznej, zajmie się doborem nośników reklamy zewnętrznej do wizerunkowej kampanii reklamowej woj. świętokrzyskiego. To wynik wygranego przetargu...

Przetargi, 8 czerwca 2009

MediaCom, Y&R i Wunderman wygrały przetarg PARP-u

Przetarg na przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości wygrało konsorcjum w składzie: MediaCom Warszawa, Young & Rubicam oraz...

Kraj, 22 maja 2009

Effective Media kupuje telewizję, a Michał Balcerzak outdoor dla PiS-u

Effective Media odpowiada za zakup telewizji dla Prawa i Sprawiedliwości do kampanii wyborczej do europarlamentu. Telewizję do poprzednich kampanii PiS...

Kraj, 4 maja 2009

Śląskie rusza z kampanią "Na wyciągnięcie ręki"

5 maja startuje kampania promocyjna województwa śląskiego pod hasłem "Śląskie. Na wyciągnięcie ręki". Tegoroczne działania są kontynuacją ubiegłorocznej komunikacji prowadzonej...

Kraj, 23 marca 2009

Uzupełnienie: U2 i Metropolis odpowiadały za media dla Śląska

W nawiązaniu do informacji "Śląsk startuje z ogólnopolską kampanią" zamieszczonej w DS "MMP" z 20 lutego br. informujemy, że media...

Kraj, 13 lutego 2009

Paweł Szkuta od marca br. dyrektorem sprzedaży i marketingu News Outdoor Poland

Paweł Szkuta, obecnie new business director firmy reklamy zewnętrznej Metropolis, na początku marca br. zostanie oficjalnie dyrektorem sprzedaży i marketingu...

Kraj, 11 lutego 2009

Piotr Żakowski został dyrektorem zarządzającym Metropolis

Firma Metropolis specjalizująca się w doradztwie w zakresie planowania i zakupu komunikacji OOH reorganizuje swoje biuro w Warszawie. Dyrektorem zarządzającym...

Kraj, 3 lutego 2009

Paweł Szkuta znów ma kierować sprzedażą News Outdoor Poland

Paweł Szkuta w najbliższych tygodniach wróci na stanowisko dyrektora sprzedaży News Outdoor Poland, firmy z wielkiej piątki na rynku reklamy...

Kraj, 29 stycznia 2009

Innovations kupuje media do startującej kampanii PiS

Innovations, powołany kilka miesięcy temu dom mediowy, planuje i kupuje media do nowej kampanii Prawa i Sprawiedliwości. Wcześniej tego klienta...

Kraj, 29 grudnia 2008

Metropolis zmienia zakres kompetencji menedżerów

Paweł Szkuta, new business director, oraz Małgorzata Olechnowicz, media manager, przejmą kompetencje Iwony Agaty Tucholskiej w firmie Metropolis specjalizującej się...

Kraj, 24 grudnia 2008

Agata Tucholska z Metropolis przechodzi do Infinity

Agata Tucholska dołączyła do zespołu domu mediowego Infinity Media jako dyrektor ds. out-of-home. Przeszła z Metropolis, firmy specjalizującej się w...

Kraj, 17 listopada 2008

Szef Metropolis został wiceprezesem domu mediowego Innovations

Lechosław Olszewski, jednocześnie szef Metropolis, został wiceprezesem zarządu domu mediowego Innovations. Przypomnijmy, że agencję tę założył Michał Szeptycki, do niedawna...

Przetargi, 12 listopada 2008

Metropolis kupi media do kampanii woj. śląskiego

Metropolis wygrał przetarg na zakup mediów do ogólnopolskiej kampanii promocyjnej województwa śląskiego oraz regionalnej kampanii promocyjnej obejmującej to województwo. Firma...

Kraj, 26 sierpnia 2008

Innovations zatrudnia plannerów; współpracuje z Metropolis

Do zespołu domu mediowego Innovations przejdzie dwóch plannerów z SPC House of Media, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Marek Lichoń i Przemysław...

Przetargi, 25 lipca 2008

Kampania TVP promująca igrzyska na nośnikach News Outdoor

News Outdoor Poland wygrał przetarg Biura Marketingu i Promocji Telewizji Polskiej. Konkurs dotyczył zakupu usług reklamy zewnętrznej na potrzeby kampanii...

Przetargi, 5 czerwca 2008

Media Concept zdobył budżet na kampanię "Wrocław kulturalny"

Urząd Miejski Wrocławia wybrał Media Concept do realizacji ogólnopolskiej kampanii outdoorowej pod hasłem "Wrocław kulturalny". Agencja pokonała w nim spółki...

Kraj, 16 maja 2008

Paweł Szkuta odpowiada za nowy biznes w Metropolis

Paweł Szkuta objął stanowisko new business directora w firmie Metropolis. Zastąpił na tym stanowisku Tomasza Siekierskiego, który pracował w Metropolis...

Kraj, 11 marca 2008

Metropolis poszerza zasięg projektu "Niewidzialne miasto"

Firma Metropolis specjalizująca się w realizacji kampanii reklamowych z wykorzystaniem nośników reklamy zewnętrznej i ambient mediów poszerza zasięg projektu "Niewidzialne...

Kraj, 5 listopada 2007

Firma reklamowa Kuc nawiązała współpracę z Millenium Hall

Firma reklamowa Kuc podpisała z deweloperem Millenium Hall umowę na kompleksową realizację projektów architektury wnętrz oraz grafiki informacyjnej i środowiskowej...

Kraj, 14 maja 2007

Nagroda The FWA Site of the Day dla strony Metropolis

Firma Metropolis, zajmująca się komunikacją w przestrzeni publicznej, w ramach zmiany identyfikacji wizualnej przygotowała wraz z Huncwot Team nową odsłonę...