M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Michelin Polska (firma)"

Kraj, 7 lutego 2014

Evangelists pracuje dla Michelin Polska

Agencja zajęła się przygotowaniem kampanii "Złote Zasady Michelin".

Kraj, 31 października 2013

Michelin mierzy ciśnienie na stacjach Statoil

Agencja Allegro zajmuje się organizacją CSR-owej akcji Michelin.

Kraj, 8 stycznia 2013

NBS Communications z Michelin Polska

Po rocznej współpracy firma Michelin Polska zdecydowała o przedłużeniu umowy z NBS Communications.

Kraj, 19 października 2012

Kleber rusza z kampanią w społecznościach

Motyw przewodni działań zaplanowanych dla marki na październik i listopad 2012 r. to bezpieczne podróżowanie samochodem z psem.

Kraj, 10 kwietnia 2012

Michelin Polska startuje z wiosenną kampanią

Adaptację spotu przygotowała agencja TBWA.

Przetargi, 10 stycznia 2012

Michelin Polska wybrał NBS Communications

Wcześniej w zakresie PR marketera obsługiwała agencja Hill & Knowlton Poland.

Kraj, 5 sierpnia 2011

Dyrektor marketingu Goodyear przeszedł do Polimex-Mostostalu

Marek Gawlik objął funkcję strategy & developement office directora.

Kraj, 5 października 2010

Michelin rozpoczął sezon zimowy

Koncept kampanii reklamowej oparty jest na walce dobra ze złem.

Kraj, 6 września 2010

Mistrz ortografii copywriterem

Adam Borczyński w El Padre.

Kraj, 1 marca 2010

Magdalena Pniewska awansowała w strukturach El Padre

Magdalena Pniewska, account manager w agencji El Padre specjalizującej się w eventach, ambiencie i BTL, awansowała na stanowisko senior account...

Kraj, 15 stycznia 2010

Eskadra Events będzie działać jako El Padre poza Grupą Eskadra

Spółka eventowa Eskadra Events działająca dotychczas w ramach Grupy Eskadra poszerzyła kompetencje o działania ambientowe i BTL oraz zmieniła nazwę...

Kraj, 13 stycznia 2010

Tomasz Makaruk prezesem agencji Inmark 360

Tomasz Makaruk został prezesem i udziałowcem agencji Inmark 360. Jest to nowa struktura, która powstała we współpracy z agencją BTL...

Kraj, 7 stycznia 2010

Gawlik zastąpił Jarosza jako dyr. marketingu Goodyear Polska

Marek Gawlik objął stanowisko dyrektora marketingu oraz członka zarządu firmy oponiarskiej Goodyear Dunlop Tires Polska. Zastąpił na tym stanowisku Waldemara...

Kraj, 27 sierpnia 2008

Michelin Polska rozszerza współpracę z Feedback/Hill & Knowlton

Michelin Polska, producent opon samochodowych, rozszerza współpracę z agencją public relations Feedback/Hill & Knowlton. Od 12 lat firmy współpracowały ze...

Kraj, 5 sierpnia 2008

Przydatek pokieruje trade marketingiem Michelin Polska, Konopka rzecznikiem prasowym

Arkadiusz Przydatek został dyrektorem działu trade marketing w Michelin Polska, firmie produkującej opony. Ostatnio był rzecznikiem prasowym tej firmy. Poprzednim...

Kraj, 27 maja 2008

29 polskich restauracji i hoteli wyróżnionych w Czerwonym Przewodniku Michelin

Właściciele 29 polskich restauracji i hoteli wyróżnionych w tegorocznej edycji tzw. Czerwonego Przewodnika Michelin "Main Cities of Europe" po raz...

Kraj, 11 stycznia 2008

Wojciech Sobina szefem działu komunikacji Michelin Polska

Wojciech Sobina został nowym szefem działu komunikacji w Michelin Polska, firmie oponiarskiej. Zastąpił Małgorzatę Babik, będącą jednocześnie rzecznikiem prasowym spółki....

Kraj, 5 czerwca 2006

Boomerang Team realizuje Truck RoadShow dla Michelin Polska

Agencja eventowa Boomerang Team przygotowała II edycję Michelin Truck RoadShow dla firmy Michelin Polska. Tegoroczny cykl obejmie 20 spotkań, które...

Kraj, 13 kwietnia 2006

Miszczuk i Smyklińska dołączyły do zespołu Multi Communications

Do zespołu agencji PR Multi Communications dołączyły Edyta Miszczuk i Ilona Smyklińska. Edyta Miszczuk objęła stanowisko account manager assistant. Będzie...

Przetargi, 7 kwietnia 2006

Multi Communications realizuje kongres Microsoft Security Summit

Dział event management agencji public relations Multi Communications wygrał przetarg organizowany przez Microsoft na realizację w Warszawie kongresu Microsoft Security...

Przetargi, 31 stycznia 2006

Boomerang Team wygrywa przetarg na event dla Michelin Polska

Agencja Boomerang Team wygrała przetarg na organizację dorocznego spotkania dla partnerów handlowych Michelin Polska. Event będzie dotyczył linii opon dla...

Kraj, 6 stycznia 2006

Dariusz Pachulski, ostatnio szef marketingu i sprzedaży Seata, w Nissan Sales CEE

Dariusz Pachulski został dealers performance managerem w lokalnym warszawskim biurze Nissan Sales Central & Eastern Europe. Będzie odpowiedzialny za działalność...

Przetargi, 28 listopada 2005

Michelin Polska rozpocznie przetarg na projekt BTL

Michelin Polska rozpocznie przetarg na projekt BTL. Marketer wysłał oferty do kilkunastu agencji, ale nie wiadomo, ile z nich ostatecznie...

Przetargi, 21 października 2005

Michelin Polska rozpoczął przetarg na agencję PR

Michelin Polska, producent opon, rozpoczął przetarg na obsługę public relations, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Informację tę potwierdzono w firmie, jednak nie...

Przetargi, 9 czerwca 2005

LeasePlan powierzył budżet PR agencji Multi Communications

Agencja Multi Communications wygrała przetarg na obsługę PR firmy LeasePlan Fleet Management Polska, zarządzającej flotami samochodowymi oraz zapewniającej usługi leasingowe....

Kraj, 10 maja 2005

Stargraphics powiększa zespół client service

Stargraphics, agencja marketing services należąca do grupy DougFaberFamily, powiększyła zespół o dwie osoby. Do zespołu client service agencji dołączył Wojciech...

Kraj, 21 kwietnia 2005

Tequila/Polska przygotowała projekt "Spokojna Droga" dla marki Kleber

W punktach dealerskich sprzedających opony marki Kleber (Michelin Polska) rozpoczęła się kampania promocyjna opon marki Kleber. Prowadzone działania mają na...

Kraj, 30 marca 2005

BP Polska dołączył do sponsorów teamu rajdowego Castrol Mitsubishi

BP Polska został czwartym sponsorem teamu rajdowego Castrol Mitsubishi. Został on stworzony na początku lutego br. przez Castrol Lubricants i...

Kraj, 1 października 2004

Michelin rusza z kampanią opon zimowych

Michelin rusza dzisiaj z zimową kampanią reklamową. Akcja o charakterze wizerunkowo-produktowym ma dotrzeć do 7 mln Polaków w wieku 25-49...

Kraj, 6 kwietnia 2004

Michelin Polska rozoczął trzy kampanie - dla marek Michelin, Kleber i BFGoodrich

Koncern Michelin Polska rozpoczął kampanie reklamowe trzech marek ze swojego portfolio: Michelin, Kleber i BFGoodrich. Działania reklamowe potrwają przez cały...

Kraj, 26 marca 2004

Multi Communications zajmie się obsługą PR wydawnictwa Reader's Digest

Agencja Multi Communications rozpocznie obsługę PR wydawnictwa Reader's Digest. Współpraca będzie dotyczyć produktów wydawnictwa oraz PR korporacyjnego. Agencja zajmie się...

Kraj, 4 listopada 2003

Michelin wykorzysta dane o segmentacji grup docelowych w 2004 r.

Polski oddział koncernu Michelin zapowiedział, że dane z raportu o segmentacji grup docelowych zostaną wykorzystane w 2004 r. Przypomnijmy, że...

Kraj, 6 października 2003

Michelin Polska rozpoczyna kampanię informacyjną przed sezonem zimowym

Michelin Polska rozpoczyna kampanię informacyjną w związku ze zbliżającym się sezonem zimowym. "Ma ona na celu zwrócenie uwagi kierowców na...

Kraj, 27 sierpnia 2003

Gola i Grzybowski awansują w strukturach TequilaBTL Group

Bartłomiej Gola objął funkcję managing partnera w firmie marketing services TequilaBTL Group. Jego dotychczasowe stanowisko client service directora przejął Tomasz...

Kraj, 27 sierpnia 2003

Michelin Polska przeprowadzi akcję promującą produkty zimowe

Koncern Michelin Polska przeprowadzi w okresie od sierpnia do października br. akcję marketingową skierowaną do kadry zarządzającej flotami samochodowymi firm....

Kraj, 16 lipca 2003

Michelin zwleka z redakcją raportu o segmentacji grup docelowych

Polski oddział koncernu Michelin pracuje nad przygotowaniem raportu z badań dotyczących segmentacji grup docelowych. Wyniki badania miały być wstępnie znane...

Kraj, 30 czerwca 2003

Michelin zorganizuje po raz pierwszy letnią akcję promocyjną

Koncern Michelin Polska zorganizuje latem akcję promocyjną pod hasłem "Bezpieczne lato 2003". "Jest to pierwsza nasza akcja promocyjna prowadzona w...

Kraj, 16 czerwca 2003

Koncern Michelin prowadzi badanie segmentacji grup docelowych

Koncern Michelin Polska jest w trakcie przeprowadzania badania segmentacji grup docelowych. Francis Didion, general manager w Michelin Polska, zapowiada, że...

Kraj, 30 maja 2003

Rekopol nowym klientem agencji PR Multi-Event Communications

Do grona klientów agencji public relations Multi-Event Communications dołączył Rekopol Organizacja Odzysku SA. Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii działań...

Kraj, 17 marca 2003

Michelin przeprowadzi w Polsce badanie segmentacji grup docelowych

Koncern oponiarski Michelin planuje przeprowadzenie w tym roku w Polsce badania segmentacji grup docelowych. Będzie to pierwsze takie badanie firmy...

Kraj, 24 września 2002

Michelin Polska wprowadza program lojalnościowy

Firma Michelin Polska, polski oddział francuskiego producenta opon samochodowych, wprowadza program lojalnościowy Serwis Klienta Michelin. "Serwis to ważny element naszych...

Kraj, 10 października 2001

PRACE NAGRODZONE W KONKURSIE ZŁOTA STRZAŁA 2001 WŚRÓD FINALISTÓW KONKURSU THE GLOBES

Dwa projekty BTL - jeden autorstwa agencji OgilvyOne dla Michelin Polska, drugi Polkomtel SA - Miasto Plusa, znalazły się w...

Kraj, 5 lipca 2001

AGENCJA MOST REALIZUJE KAMPANIĘ DLA OPOCZNO SA

Agencja reklamowa MOST z Łodzi przygotowała kampanię reklamową dla Opoczno SA, producenta ceramiki budowlanej. Jest to kampania produktowo-wizerunkowa, która toczy...

Kraj, 16 marca 2001

MICHELIN POLSKA WYBRAŁ AGENCJĘ PUBLIC RELATIONS

Agencja Multi-Event Communications wygrała przetarg na obsługę w zakresie działań public relations dla czterech marek opon (Kormoran, BFGoodrich, Kleber, Michelin)...