M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Michelin (marka)"

Kraj, 31 października 2013

Michelin mierzy ciśnienie na stacjach Statoil

Agencja Allegro zajmuje się organizacją CSR-owej akcji Michelin.

Przetargi, 19 września 2013

Publicis i Digital Wonderland dla Michelin

Agencje zajmą się obsługą marki w regionie Europy Środkowej i Północnej (Polska, Czechy, Słowacja, Litwa, Łotwa i Estonia).

Kraj, 8 stycznia 2013

NBS Communications z Michelin Polska

Po rocznej współpracy firma Michelin Polska zdecydowała o przedłużeniu umowy z NBS Communications.

Zagranica, 25 lutego 2011

Richard Monturo odpowiada za marketing Volvo

Dotychczasowy menedżer agencji La Comunidad zajmie się marketingiem samochodów.

Kraj, 8 maja 2009

Ergo Hestia reklamuje się w przewodnikach Michelin i Bezdroża

Sopockie towarzystwo ubezpieczeniowe Ergo Hestia rozpoczęło kampanię promującą swoje usługi ubezpieczeniowe w przewodnikach turystycznych serii Michelin i Bezdroża (Wydawnictwo Bezdroża)....

Przetargi, 28 lutego 2008

Feedback/Hill & Knowlton zajmie się obsługą Nokia Poland

Nokia Poland wybrała do obsługi w zakresie PR produktowego i korporacyjnego agencję Feedback/Hill & Knowlton. Liczba i nazwy pozostałych agencji...

Kraj, 7 listopada 2007

Ogłoszono wyniki pierwszej edycji badania Gold Standard

MTM Management ogłosiło wyniki pierwszej edycji badania Gold Standard, w którym poddano ocenie satysfakcję klientów z produktów i usług. Badanie...

Kraj, 3 lipca 2007

Anna Stawska i Bartłomiej Klimaszewski dołączyli do Y&R

Agencja Young & Rubicam powiększyła zespół o dwóch nowych pracowników. Anna Stawska objęła stanowisko account managera. Ma 7-letnie doświadczenie w...

Kraj, 11 sierpnia 2006

Media Sport: ekspozycje sponsorów wokół Kubicy w polskiej TV warte w ostatni weekend 2,4 mln zł

Firma Media Sport monitorująca rynek sponsoringu sportowego przeprowadziła w ostatni weekend badanie widoczności logotypów sponsorów teamu BMW Sauber eksponowanych wyłącznie...

Kraj, 11 kwietnia 2006

Michelin wprowadza na nasz rynek przewodniki turystyczne

Przewodniki turystyczne Michelin wchodzą na nasz rynek. Partnerem wydawniczym Michelin w tym przedsięwzięciu zostało wydawnictwo Bezdroża, które zajmie się przystosowaniem...

Przetargi, 7 kwietnia 2006

Multi Communications realizuje kongres Microsoft Security Summit

Dział event management agencji public relations Multi Communications wygrał przetarg organizowany przez Microsoft na realizację w Warszawie kongresu Microsoft Security...

Kraj, 2 grudnia 2005

Trzech nowych art directorów w agencji Polymus

Do agencji Polymus dołączyły trzy nowe osoby, które objęły stanowiska art directorów: Marta Palka-Sikora, Maja Dziewulska oraz Robert Witkowski. Marta...

Kraj, 23 listopada 2005

Renata Wasylów brand managerem marki Vanish w Reckitt Benckiser

Renata Wasylów została brand managerem marki Vanish w firmie Reckitt Benckiser. Stanowisko to ostatnio zajmowali pracownicy czasowi. Renata Wasylów pracowała...

Kraj, 11 października 2005

Radiowa kampania wspiera promocję Castrol Lubricants

Agencja Gruppa 66 Ogilvy przygotowała dwa spoty radiowe (Radio Zet, Trójka, Eska oraz Antyradio) wspierające promocję zorganizowaną przez Castrol Lubricants....

Przetargi, 9 czerwca 2005

Ruszył globalny przetarg Michelin, w Polsce budżetu broni Carat

Ruszył globalny przetarg na obsługę budżetu mediowego Michelin. W Polsce od ponad 10 lat za planowanie i zakup mediów dla...

Kraj, 1 października 2004

Michelin rusza z kampanią opon zimowych

Michelin rusza dzisiaj z zimową kampanią reklamową. Akcja o charakterze wizerunkowo-produktowym ma dotrzeć do 7 mln Polaków w wieku 25-49...

Kraj, 4 maja 2004

K2 Internet rozwija obsługę klientów motoryzacyjnych

Firma Michelin powierzyła K2 Internet większość swoich działań internetowych w Polsce nieobjętych międzynarodową umową. Na mocy tej decyzji agencja rozpoczęła...

Kraj, 6 kwietnia 2004

Michelin Polska rozoczął trzy kampanie - dla marek Michelin, Kleber i BFGoodrich

Koncern Michelin Polska rozpoczął kampanie reklamowe trzech marek ze swojego portfolio: Michelin, Kleber i BFGoodrich. Działania reklamowe potrwają przez cały...

Kraj, 5 listopada 2003

TBWAWarszawa przygotowała kampanię opon zimowych Michelin

Agencja reklamowa TBWAWarszawa przygotowała kreację kampanii reklamowej opon zimowych Michelin. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy HMS Carat....

Kraj, 4 listopada 2003

Michelin wykorzysta dane o segmentacji grup docelowych w 2004 r.

Polski oddział koncernu Michelin zapowiedział, że dane z raportu o segmentacji grup docelowych zostaną wykorzystane w 2004 r. Przypomnijmy, że...

Kraj, 16 lipca 2003

Michelin zwleka z redakcją raportu o segmentacji grup docelowych

Polski oddział koncernu Michelin pracuje nad przygotowaniem raportu z badań dotyczących segmentacji grup docelowych. Wyniki badania miały być wstępnie znane...

Kraj, 16 czerwca 2003

Koncern Michelin prowadzi badanie segmentacji grup docelowych

Koncern Michelin Polska jest w trakcie przeprowadzania badania segmentacji grup docelowych. Francis Didion, general manager w Michelin Polska, zapowiada, że...

Kraj, 24 września 2002

Michelin Polska wprowadza program lojalnościowy

Firma Michelin Polska, polski oddział francuskiego producenta opon samochodowych, wprowadza program lojalnościowy Serwis Klienta Michelin. "Serwis to ważny element naszych...

Zagranica, 5 kwietnia 2002

Michelin konsoliduje europejski budżet sprzedaży promocyjnej

Francuski producent opon Michelin wybrał należącą do Havas agencję marketing services The Sales Machine do obsługi nowego paneuropejskiego budżetu sprzedaży...

Kraj, 16 marca 2001

MICHELIN POLSKA WYBRAŁ AGENCJĘ PUBLIC RELATIONS

Agencja Multi-Event Communications wygrała przetarg na obsługę w zakresie działań public relations dla czterech marek opon (Kormoran, BFGoodrich, Kleber, Michelin)...

Zagranica, 16 lutego 2001

MICHELIN POSZUKUJE AGENCJI REKLAMOWEJ

Producent opon Michelin po 17 latach współpracy z agencją Omnicom Group DDB Worldwide New York zdecydował się rozpisać przetarg na...