M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Microsoft (marka)"

Kraj, 2 kwietnia 2015

Jon Williams przewodniczącym konkursu KTR

Chief creative officer Grey EMEA będzie przewodniczył obradom jury zintegrowanego.

Kraj, 14 marca 2014

Jeff Benjamin przewodniczącym jury konkursu KTR 2014

W 11 kategoriach prace będzie oceniało prawie 100-osobowe grono.

Kraj, 14 października 2013

H+K Strategies zajmie się obsługą NetApp

Firma dołącza do portfolio działu praktyki technologii Hill + Knowlton Strategies.

Kraj, 20 listopada 2012

TP SA też dołącza do świątecznego wyścigu platform satelitarnych

Operator oferuje telewizory za 1 zł, a Serce i Rozum mają nową towarzyszkę - Renię.

Zagranica, 28 czerwca 2012

Toyota wciąż najbardziej ekologiczną marką

Firma Interbrand przygotowała zestawienie 50 "zielonych" brandów.

Kraj, 16 kwietnia 2012

Spadki w Megapanelu

Kolejna fala badania nie przynosi niespodzianek, Facebook traci.

Zagranica, 28 lutego 2012

Rolex po raz pierwszy z tytułem Superbrand w Wlk. Brytanii

Rolex, producent luksusowych zegarków, po raz pierwszy w swojej historii otrzymał tytuł Consumer Superbrands 2012.

Zagranica, 5 października 2011

Apple najszybciej rosnącą marką według Interbrand

IBM zmniejsza dystans do dotychczasowego lidera rankingu - Coca-Coli.

Zagranica, 7 czerwca 2011

WPP dalej kupuje w Brazylii

Kolejną interaktywną spółką po F.biz, w której holding objął większościowy pakiet, jest Gringo.

Kraj, 27 maja 2011

Toshiba konsoliduje struktury; planuje start platformy Toshiba Places

Firma integruje struktury sprzedażowe i marketingowe. W prowadzonym obecnie projekcie Toshiba Fun za zakup notebooków rozdaje muzykę, filmy i gry. Jest to preludium do uruchomienia platformy Toshiba Places.

Zagranica, 10 maja 2011

Apple najbardziej wartościową marką na świecie

W tegorocznym rankingu Millward Brown marka Apple wyprzedziła Google.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Y&R kupuje spółkę interaktywną

Nowa firma ma zostać zintegrowana z Wundermanem.

Kraj, 18 kwietnia 2011

Biel zamiast Maciątka w Brainshake

Agencja ma nowego executive directora.

Zagranica, 31 marca 2011

Google bardziej wartościowy niż Microsoft

W czołówce rankingu najbardziej wartościowych marek świata przygotowanym przez Brand Finance znalazły się także IBM i Walmart.

Zagranica, 4 listopada 2010

LinkedIn wprowadza narzędzia dla marketerów

Projekt "Company pages" umożliwia promocję marek, produktów i usług na stronach biznesowego portalu społecznościowego.

Zagranica, 16 sierpnia 2010

Apple najdroższą marką świata

Z badania zleconego przez magazyn "Forbes" wynika, że brand stworzony przez Steve'a Jobsa jest wart ponad 57,4 mld dol.

Zagranica, 5 stycznia 2010

Apple najlepszy w rankingu marek w social mediach

Apple jest najlepszy w rankingu marek obecnych w social mediach przygotowanym przez firmę Virtue. Ranking ten powstał w wyniku obserwacji takich...

Zagranica, 19 października 2009

W USA najwięcej szepczą o: Apple, Microsofcie i Google

Marki: Apple, Microsoft i Google, generują największy "buzz" wśród amerykańskich użytkowników mediów społecznościowych takich jak Facebook i Twitter. Natomiast najbardziej...

Zagranica, 16 czerwca 2008

Yahoo! wzgardziło Microsoftem na rzecz Google

Yahoo! odcięło się od wszelkich rozmów dotyczących fuzji z Microsoftem. Potwierdzeniem tej decyzji ma być kontrakt na "search advertising" z...

Kraj, 8 stycznia 2008

Avayo współpracuje z Boschem przy projekcie związanym z Euro 2012

Agencja reklamowa Avayo będzie współpracować z firmą Bosch przy projekcie związanym z polsko-ukraińskimi mistrzostwami Europy w piłce nożnej Euro 2012....

Zagranica, 10 sierpnia 2006

Marki Google, Starbucks i eBay najbardziej zwiększyły wartość w najnowszym rankingu Interbrand

W najnowszym dorocznym rankingu 100 najbardziej wartościowych światowych marek Best Global Brands 2006 sporządzonym przez firmę konsultingową Interbrand najwyższe wzrosty...

Kraj, 20 lipca 2006

Piotr Matecki i Marcin Grzegorzewski w dziale kreacji Paralotnej

Agencja reklamowa Paralotna wzmocniła zespół kreacji o dwie nowe osoby. Do agencji dołączyli Piotr Matecki - poprzednio copywriter agencji Martis,...

Kraj, 9 września 2005

Mariusz Pitura dołączył do kreacji TBWA/Warszawa

Mariusz Pitura dołączył do agencji reklamowej TBWA/Warszawa, gdzie objął stanowisko senior copywritera. Poprzednio pracował w agencji McCann-Erickson. Obsługiwał m.in. marki:...

Kraj, 13 maja 2004

230 marek uzyskało tytuł Superbrands

Po raz pierwszy w Polsce organizacja Superbrands Polska wybrała 230 superbrandów spośród listy 1200 marek występujących na rynku polskim. Na...