M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA (firma)"

Kraj, 2 grudnia 2013

Wątpliwości prawne wokół terminów płatności Unilevera

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR dysponuje opinią prawną w sprawie praktyk koncernu.

Kraj, 6 czerwca 2013

Cztery stowarzyszenia komunikacji marketingowej w jednej siedzibie

Wspólne lokum ma być zapowiedzią współpracy organizacji.

Kraj, 29 kwietnia 2013

Jacek Olechowski prezesem IAA

Nowym szefem stowarzyszenia na lata 2013-2015 został prezes zarządu MediaCap.

Kraj, 14 listopada 2011

IAA wysyła na stypendium

Członkowie IAA mogą ubiegać się o stypendium w wysokości 20 tys. euro.

Kraj, 28 czerwca 2011

Nowi członkowie IAA

IAA zrzesza obecnie 50 firm.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Nowa rada nadzorcza IAA

Na kadencję 2011-2013 wybrano pięciu, a nie jak w poprzednich latach trzech, członków Rady Nadzorczej.

Kraj, 15 kwietnia 2011

Powołano nowy zarząd i sąd dyscyplinarny IAA

Wybrano sześć osób do zarządu, w tym dwie nowe, oraz trzy do sądu.

Kraj, 31 marca 2011

Piotr Łysak z McCann Erickson nowym szefem IAA

Dotychczasowy prezes organizacji Paweł Kowalewski odchodzi po upływie dwóch kadencji zarządu.

Kraj, 9 lutego 2011

"Pij mleko! będziesz Wielki" z Agnieszką Radwańską

Tegoroczną gwiazdą kampanii "Pij mleko! będziesz Wielki" jest tenisistka Agnieszka Radwańska.

Kraj, 3 lutego 2011

Piotr Łysak z McCann Erickson w IAA

Dyrektor zarządzający agencji reklamowej został członkiem polskiego oddziału IAA.

Kraj, 22 października 2010

Zmiany personalne w IAA

Marcin Marjański przechodzi do Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Kraj, 6 października 2010

Były dyrektor generalny IAA wprowadza na rynek nowy produkt

Monika Kotowska pracuje jako dyrektor zarządzający SFB Polska nad debiutem rynkowym napoju, który obniża poziom alkoholu w wydychanym powietrzu i krwi.

Kraj, 17 sierpnia 2010

Joanna Gajdemska w zespole IAA

Doświadczenie zawodowe zdobywała w dziale client service agencji Momentum Worldwide.

Kraj, 16 sierpnia 2010

Anna Kołodziejczyk odeszła z IAA

Z organizacją była związana od siedmiu lat.

Kraj, 20 lipca 2010

Badanie obecności marek w mediach społecznościowych

Rusza badanie Social Media Brand Index 2010, którego inicjatorem jest Think Kong.

Kraj, 20 maja 2010

Paweł Kowalewski dalej w zarządzie IAA Global

Szef Communication Unlimited został wiceprezesem ds. rozwoju i komunikacji marki oraz strategii CSR w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy IAA.

Przetargi, 9 lutego 2010

IAA przedłuża współpracę PR z agencją Grass Roots

Agencja Grass Roots wygrała przetarg na obsługę PR-ową Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Tym samym przedłużona zostaje współpraca trwająca od stycznia...

Kraj, 26 stycznia 2010

Jarosław Śliżewski został członkiem rady nadzorczej IAA

Jarosław Śliżewski został nowym członkiem rady nadzorczej Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Śliżewski od lat związany jest z "Gazetą Wyborczą" i...

Zagranica, 16 grudnia 2009

IAA prowadzi globalny projekt społeczny "Hopenhagen"

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA rozpoczęło realizację globalnej kampanii reklamowej "Hopenhagen". Jej celem jest umożliwienie konsumentom zabrania głosu w dyskusji na...

Kraj, 30 września 2009

Kalicińscy.com w szeregach IAA

We wrześniu do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA dołączyli Kalicińscy.com. Jest to agencja marketingu zintegrowanego w obrębie nowoczesnych technologii....

Kraj, 15 czerwca 2009

Projekt "Pij mleko, będziesz wielki" ma dobre wyniki rozpoznawalności

Polski oddział Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA upublicznił raport firmy badawczej Millward Brown SMG/KRC podsumowujący prowadzoną od sześciu lat kampanię społeczną...

Kraj, 3 czerwca 2009

Monika Kotowska w zespole menedżerskim MM Communications

Monika Kotowska rozpoczęła pracę w agencji reklamowej MM Communications jako public affairs & communications manager. Ma się zająć realizacją projektów...

Kraj, 2 czerwca 2009

Monika Kotowska, były dyr. generalny IAA, chce się zająć marketingiem kultury

Monika Kotowska, która przestała pełnić funkcję dyrektora generalnego Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce, zamierza zająć się własną działalnością. Chce...

Kraj, 27 maja 2009

Unibail-Rodamco w szeregach IAA Polska

W maju br. do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA dołączyła jako członek wspierający firma Unibail-Rodamco w Polsce. Grupa Unibail-Rodamco...

Kraj, 18 maja 2009

Rada Reklamy inicjuje rozmowy na temat marketingu szeptanego

Rada Reklamy inicjuje powstanie grupy roboczej, która ma się zająć stworzeniem regulacji dotyczących działań z zakresu marketingu szeptanego. Dokument z...

Kraj, 24 kwietnia 2009

Rubikom i IdeoHR inicjatorami "Kodeksu dobrych praktyk freelance"

Powstał "Kodeks dobrych praktyk freelance" - projekt społeczny zainicjowany przez agencję marketingu zintegrowanego Rubikom i butik personalny IdeoHR, wsparty m.in....

Kraj, 18 marca 2009

IAA podsumowuje ankietę o freelancerach

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA podsumowało wyniki ankiety na temat ewaluacji pracy freelancerów w branży reklamowej. Jej przeprowadzenie związane jest z...

Kraj, 4 marca 2009

Aby marketing szeptany nie był... szemrany

Z inicjatywy agencji Streetcom zajmującej się realizacją projektów z zakresu marketingu szeptanego (marketingu rekomendacji) prowadzone są prace nad samoregulacją dotyczące...

Kraj, 11 lutego 2009

Aleksander Śmigielski reprezentuje Unilever Polska w IAA

Aleksander Śmigielski, dyrektor mediów na Europę Środkową i Wschodnią w Unileverze, został pełnomocnikiem zarządu ds. kampanii społecznych Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy...

Kraj, 3 lutego 2009

Tetra Pak członkiem IAA

Do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA dołączył Tetra Pak - dostawca rozwiązań procesowych i opakowań dla żywności płynnej. Na...

Kraj, 26 stycznia 2009

Powstaje kodeks dobrych praktyk freelance dla branży reklamowej

Agencja doradztwa marketingowego Rubikom oraz butik personalny IdeoHR zainicjowały powstanie kodeksu dobrych praktyk freelance. Ma on służyć tym osobom, które...

Kraj, 16 października 2008

Monika Kotowska dyrektorem generalnym IAA

Monika Kotowska została dyrektorem generalnym Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce. Wcześniej, od kwietnia br., była pełniącym obowiązki dyrektorem generalnym....

Kraj, 7 sierpnia 2008

IAA chce wypracować etyczne standardy sponsoringu

Pod auspicjami Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce powstała grupa robocza złożona z przedstawicieli instytucji kulturalnych i naukowych, organizacji społecznych,...

Kraj, 21 maja 2008

Rada Reklamy rozpatrzyła rekordową liczbę skarg na reklamy House i uznała je za nieetyczne

Arbitrzy z Komisji Etyki Reklamy działającej w ramach Rady Reklamy uznali reklamy billboardowe marki odzieżowej House (Artman SA) za nieetyczne....

Kraj, 16 maja 2008

Polski oddział IAA otwiera się na młodych

Przedstawiciele polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA zapowiadają intensyfikację działań przede wszystkim adresowanych do młodych ludzi. - Chcemy zrealizować kilka...

Kraj, 22 kwietnia 2008

Beyond Business Communication nowym członkiem IAA

Do grona członków wspierających Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA dołączyła Beyond Business Communication (BBC). Agencja prowadzi projekty w zakresie strategii komunikacji...

Kraj, 16 kwietnia 2008

Monika Kotowska p.o. dyrektorem generalnym IAA

Monika Kotowska jest p.o. dyrektorem generalnym Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce. Przejęła je od kwietnia br. - Otrzymałam taką...

Kraj, 10 kwietnia 2008

Paweł Kowalewski został globalnym strategiem w IAA

W czasie 41. Światowego Kongresu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA "What's coming next?" w Waszyngtonie Paweł Kowalewski, prezes polskiego oddziału IAA,...

Kraj, 8 listopada 2007

Polska Izba Druku objęła patronatem Outdoor & Media Expo 2008

Firma Best Media, organizator targów branży out-of-home oraz poligrafii reklamowej Outdoor & Media Expo 2008 pozyskała kolejnego patrona imprezy, którym...

Kraj, 27 września 2007

GfK Polonia przystępuje do IAA

Firma badawcza GfK Polonia została członkiem wspierającym Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Będzie w tej organizacji reprezentowana przez Agnieszkę Sorę i...

Kraj, 30 marca 2007

Gwiazdy polskiej siatkówki w projekcie "Pij mleko! Będziesz wielki!"

Sebastian Świderski i Piotr Gruszka, gwiazdy polskiej drużyny siatkówki, oraz najprawdopodobniej jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich siatkarek, której nazwiska nie...

Kraj, 12 marca 2007

Bohdan Pawłowicz przestał pełnić funkcję dyr. generalnego Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA

Bohdan Pawłowicz, dyr. generalny Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA, zakończył kadencję. Nie ma planów zastąpienia go nową osobą. W ramach reorganizacji...

Kraj, 22 stycznia 2007

Scholz & Friends i Coca-Cola nowymi polskimi członkami IAA

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce ma dwóch nowych członków wspierających - szeregi organizacji zasiliły ostatnio agencja reklamowa Scholz &...

Kraj, 25 sierpnia 2006

Radio Zet partnerem kampanii "Pij mleko! Będziesz wielki!"

Radio Zet zostało patronem kampanii "Pij mleko! Będziesz wielki!". Stacja jest partnerem akcji po raz drugi. Wsparcia udzieliła już w...

Kraj, 19 grudnia 2005

Trójwymiarowy Shrek zachęca do picia mleka

Shrek firmujący akcję społeczną "Pij mleko! Będziesz wielki" pojawi się w postaci trójwymiarowych plakatów wielkości 1,80x1,20 m w wiatach przystankowych...

Kraj, 21 kwietnia 2005

Millward Brown SMG/KRC zrealizował projekt w ramach programu IAA

W ramach społecznej kampanii "Postaw na swoim! - przedsiębiorczość" prowadzonej przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA) instytut Millward Brown...

Kraj, 8 września 2004

Shrek będzie bohaterem nowego etapu kampanii "Pij mleko, będziesz wielki"

Shrek będzie bohaterem kolejnego etapu kampanii społecznej "Pij mleko, będziesz wielki". Do tej pory do picia mleka zachęcały postacie rzeczywiste:...

Kraj, 16 lipca 2004

Izba Wydawców Prasy chce zgłosić poprawki do kodeksu etyki reklamy

Izba Wydawców Prasy (IWP) zamierza zgłosić poprawki do projektu nowego kodeksu etyki reklamowej zarówno w zakresie merytorycznym, jak i proceduralnym....

Kraj, 12 lipca 2004

Presspublica i New Age Media nowymi członkami wspierającymi IAA

Zarząd Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA podjął decyzję o przyjęciu nowych członków wspierających organizacji. Zostały nimi dwie firmy: Presspublica, wydawca dziennika...

Kraj, 23 czerwca 2004

Rada Reklamy ma się przekształcić w związek stowarzyszeń

Rada Reklamy, organizacja powołana do egzekucji samoregulacji reklamowej na polskim rynku, prawdopodobnie zmieni formułę funkcjonowania. Przedstawiciele wszystkich największych organizacji branżowych...