M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (firma)"

Kraj, 28 października 2013

Nie ma powrotu do cen reklam sprzed korekty

Uczestnicy panelu zorganizowanego przez IAA przyznali, że ceny reklam telewizyjnych nie osiągną poziomu sprzed kryzysu.

Kraj, 6 czerwca 2012

IAA wybrało najlepszą kampanię promocyjną miejsc

Gminy Radzionków, Śrem i miasto Poznań nagrodzono za kampanie reklamowe.

Kraj, 25 kwietnia 2012

McCann Worldgroup z nowym rzecznikiem prasowym

Rzecznikiem prasowym grupy została Agnieszka Bzdyra-Maciorowska.

Kraj, 26 października 2011

Chiny podpatrują rynek samoregulacji w Polsce

W poniedziałek 24 października odbyło się spotkanie delegacji oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Chinach z przedstawicielami oddziału w Polsce.

Kraj, 9 lipca 2009

Marcin Marjański dyrektorem generalnym IAA

Marcin Marjański został nowym dyrektorem generalnym Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA). Zastąpił na tym stanowisku Monikę Kotowską, która w maju opuściła...

Kraj, 26 czerwca 2009

IAA uruchamia projekt "Hopenhagen" również w Polsce

ONZ i Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) rozpoczęły projekt "Hopenhagen" - kampanię mającą na celu podnoszenie świadomości i angażowanie społeczności w...

Kraj, 29 sierpnia 2008

Otylia Jędrzejczak i Paweł Korzeniowski w reklamach "Pij mleko! Będziesz wielki"

Polscy pływacy Otylia Jędrzejczak i Paweł Korzeniowski będą bohaterami reklam kolejnej edycji kampanii społecznej "Pij mleko! Będziesz wielki". Jest to...

Zagranica, 7 stycznia 2008

IAA będzie nagradzać komunikację odpowiedzialną społecznie

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) ustanowiło pierwszą światową nagrodę honorującą rolę komunikacji odpowiedzialnej społecznie. Istotą nagrody jest podkreślenie roli podejmowania długofalowych...

Przetargi, 5 września 2007

Sześć agencji w przetargu IAA, przedłużony termin zgłoszeń

Sześć agencji reklamowych zgłosiło się do udziału w przetargu, jaki rozpisało Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA). IAA rozpoczęło prace nad trzecią...

Przetargi, 27 sierpnia 2007

IAA szuka agencji do kolejnego programu w ramach "Marketingu dla przyszłości"

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) rozpoczęło prace nad trzecią odsłoną programu "Marketing dla przyszłości". Tym razem IAA podejmuje wyzwanie związane z...

Kraj, 27 czerwca 2007

IAA powołała nowy zarząd

Walne zebranie członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA) wybrało członków zarządu, w skład którego weszli: Stanisław Diskau, prezes D'Advertising...

Zagranica, 21 czerwca 2007

IAA zmienia identyfikację wizualną

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) zdecydowało o zmianie identyfikacji wizualnej organizacji. Projekt, na zasadzie wolontariatu, przygotowała agencja reklamowa Team Y&R z...

Kraj, 14 marca 2007

Bohdan Pawłowicz, wcześniej w IAA, rozwija polski oddział Aart Design

Bohdan Pawłowicz zamierza rozwijać działalność polskiego oddziału francuskiej firmy designerskiej Aart Design. Spółka, która działa w Polsce pod nazwą Aart...

Kraj, 23 listopada 2006

Rada Reklamy planuje kampanię informacyjną, jak złożyć skargę na reklamę

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy planuje w przyszłym roku dużą kampanię informującą, jak konsumenci, odbiorcy reklam mogą skarżyć się na reklamy,...

Kraj, 19 września 2006

IAA pozyskało Polskie Radio do akcji "Pij mleko, będziesz wielki"

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) realizujące w ramach programu "Marketing dla przyszłości" kampanię społeczną "Pij mleko, będziesz wielki" podpisało umowę o...

Zagranica, 21 czerwca 2006

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Wielkiej Brytanii wybrało nowego prezesa

Oddział Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Wielkiej Brytanii wybrał nowego prezesa. Został nim Peter Stringham, dyrektor naczelny HSBC Group. Ustępujący prezes...

Kraj, 25 kwietnia 2006

Maciej Tesławski założył Marketing Communication Academy

Maciej Tesławski, były dyr. strategiczny agencji reklamowej Grey Worldwide Warszawa i koordynator projektu Szkoła Strategii Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, założył własną...

Kraj, 10 kwietnia 2006

ZSRR zarejestrowany; wybiera prezesa, członków zarządu i sędziów

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy (ZSRR) został już zarejestrowany jako związek stowarzyszeń. W jego skład wchodzą: Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Międzynarodowe Stowarzyszenie...

Kraj, 21 września 2005

Advanced PR pracuje z Valeant Pharmaceuticals International

Agencja Advanced Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą Valeant Pharmaceuticals International. Na jej zlecenie zajmie się programem PR dla preparatu...

Zagranica, 12 września 2005

Organizacja reklamowa IAA reaktywuje oddział w Niemczech

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) ponownie rozpoczyna działalność w Niemczech. Prezesem oddziału zostanie Bernd Reuter z domu mediowego Carat International, a...

Kraj, 21 czerwca 2005

Paweł Kowalewski ponownie prezesem zarządu IAA

Walne zebranie członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA) wybrało władze organizacji na kadencję 2005-2007. Prezesem zarządu ponownie został Paweł...

Kraj, 20 czerwca 2005

Wałęski członkiem zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy

Piotr Wałęski, zastępca dyrektora Biura Reklamy TVP ds. handlowych, wszedł w skład zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA). Z prac w...

Kraj, 8 czerwca 2005

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy kontynuuje program "Postaw na swoim. Przedsiębiorczość"

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA) zapowiada kontynuację programu "Postaw na swoim. Przedsiębiorczość", który zachęca młodych ludzi do zakładania własnych...

Kraj, 27 stycznia 2005

Gigaboard i Megaformat przyłączyły się do akcji IAA

Firma reklamy zewnętrznej Gigaboard i drukarnia wielkoformatowa Megaformat przyłączyły się do kampanii społecznej prowadzonej przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA). W...

Kraj, 23 grudnia 2004

ARRS Effectica w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy (IAA)

Agencja reklamowa ARRS Effectica została zaproszona do Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA). ARRS Effectica uzyskała status jednego z 13...

Kraj, 15 grudnia 2004

Nowy kodeks etyki reklamy trafił do ostatecznej redakcji

Nowy kodeks etyki reklamy, nad którego kształtem pracują środowiska związane z rynkiem reklamowym i mediowym, trafił obecnie do ostatecznej redakcji....

Kraj, 30 listopada 2004

IAA planuje na styczeń drugą odsłonę kampanii "Pij mleko, będziesz wielki" ze Shrekiem

Na styczeń 2005 r. zaplanowano premierę drugiej odsłony kampanii "Pij mleko, będziesz wielki" realizowanej w ramach projektu "Marketing dla przyszłości"....

Kraj, 5 listopada 2004

Ruszyła kampania społeczna "Postaw na swoim"

Pod hasłem "Postaw na swoim" ruszyła skierowana do studentów kampania społeczna Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Kampania ma pobudzać i wspierać...

Kraj, 17 września 2004

Koncern paliwowy PKN Orlen członkiem stowarzyszenia IAA

Zarząd Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) w Polsce przyjął na poczet członków organizacji przedstawicieli koncernu paliwowego PKN Orlen. "Cieszy nas fakt,...

Kraj, 8 września 2004

V&P przygotowała dla IAA pierwsze spoty projektu "Przedsiębiorczość"

Agencja reklamowa V&P zrealizowała pierwsze dwa filmy reklamowe oraz projekty kreatywne reklam w innych mediach, które zostaną wykorzystane w najnowszej...

Kraj, 31 sierpnia 2004

Kulczyk Holding SA został sponsorem projektu społecznego IAA w Polsce

Kulczyk Holding SA został głównym sponsorem finansowym najnowszego projektu społecznego przygotowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) w Polsce. Chodzi o...

Kraj, 9 kwietnia 2004

Selby może zrezygnować z prezesury w IAA

Neil Selby, prezes zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA, rozważa decyzję o nieuczestniczeniu w dalszych pracach organizacji. Ma to związek z...

Kraj, 7 kwietnia 2004

Odbędzie się konferencja na temat samoregulacji w reklamie

Znaczenie samoregulacji w reklamie będzie tematem konferencji z udziałem przedstawicieli EASA (European Advertising Standards Alliance), która odbędzie się z inicjatywy...

Kraj, 29 stycznia 2004

Agencja Rynku Rolnego po wynikach kontroli NIK może powtórzyć przetarg

Prawdopodobnie wiosną br. ruszy po raz kolejny przetarg na obsługę reklamową kampanii promującej polskie mleko. Procedury przetargowe dotyczące obsługi budżetu,...

Kraj, 22 stycznia 2004

Rada Reklamy zmieni swoją strukturę i zasady funkcjonowania

W ramach prac nad nowelizacją kodeksu etyki marketingowej Rada Reklamy i inne organizacje branżowe uzgodniły zapisy dotyczące nowej formuły funkcjonowania...

Kraj, 8 grudnia 2003

Powstał zespół metodologiczny przy Polskich Badaniach Czytelnictwa

(Polskie Badania Czytelnictwa - PBC) 1 grudnia rozpoczął działalność zespół metodologiczny przy spółce Polskie Badania Czytelnictwa. W jego skład weszło...

Kraj, 28 listopada 2003

Rada Reklamy chce się zająć rozpatrywaniem skarg konsumenckich

Planowana nowelizacja kodeksu etyki reklamy, który jest podstawą orzekania środowiskowej organizacji samoregulującej Rady Reklamy, zmierza w kierunku rozszerzenia zakresu przedmiotowego...

Przetargi, 30 września 2003

IAA ogłosiło konkurs na kreację nowej kampanii społecznej

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) Oddział w Polsce przystępuje do kolejnej społecznej kampanii w ramach programu "Marketing dla przyszłości". Tym razem...

Kraj, 11 sierpnia 2003

Oświadczenie IAA w Polsce w sprawie tekstu tygodnika "Wprost"

Elżbieta Podleśna, dyrektor ds. programowych Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) Oddział w Polsce, nadesłała do redakcji DS "MMP" oświadczenie w sprawie...

Kraj, 28 lipca 2003

Gwiazdy sportu wystąpią w kampanii IAA "Pij mleko - będziesz wielki"

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) Oddział w Polsce przygotowuje kolejną edycję kampanii społecznej "Pij mleko - będziesz wielki" (prowadzona w ramach...

Kraj, 22 maja 2003

Niemal połowa Polski zna kampanię "Pij mleko, będziesz wielki!"

Kolejne badania SMG/KRC potwierdzają siłę i skuteczność oddziaływania kampanii społecznej "Pij mleko, będziesz wielki!" prowadzonej przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA)...

Kraj, 5 maja 2003

Selby zapowiada kontynuację programów społecznych IAA

Neil Selby, prezes zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) Oddział w Polsce, zapowiedział kontynuację programu społecznego "Marketing dla przyszłości". Kolejnym zagadnieniem,...

Kraj, 27 listopada 2002

Neil Selby odchodzi z agencji reklamowej D'Arcy i opuszcza Polskę

Neil Selby rezygnuje z kierowania agencją reklamową D'Arcy na stanowisku dyrektora zarządzającego i wyjeżdża z Polski. Jako przyczynę tej decyzji...

Kraj, 3 września 2002

Polski oddział IAA rozpoczął mleczną kampanię społeczną

Wystartowała pierwsza społeczna kampania przygotowana przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) Oddział w Polsce, realizowana w ramach akcji "Marketing dla przyszłości",...