M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Miele (firma)"

Kraj, 8 lipca 2015

Dwie nowe osoby w Grupie 3

Agencja zatrudnia szefa strategii i key account managera.

Kraj, 8 stycznia 2015

Rafał Błaszczyk odpowiada za marketing Stanley Black & Decker w naszym regionie

Raportuje do dyrektora komercyjnego na Europę Środkową.

Kraj, 27 lutego 2012

Sebo - nowy gracz na rynku AGD

Agencja GlobalBrand Institute wprowadzi na rynek markę Sebo - producenta odkurzaczy klasy premium.

Przetargi, 16 sierpnia 2010

Eskadra zdobywa budżet Miele

Agencja będzie odpowiedzialna za obsługę budżetu reklamowego firmy.

Artykuły weekendowe, 28 maja 2010

Agencja bez witryny, tylko z Facebookiem

BrandStorm ICOM rezygnuje z firmowej strony internetowej i przenosi treści do Facebooka.

Kraj, 17 lutego 2010

Miele pozostaje w niszowych mediach, zmienia agencję

Miele, producent prestiżowego sprzętu AGD, utrzyma budżet reklamowy na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznego. Wg Expert Monitora wyniósł on niespełna 0,56...

Kraj, 22 kwietnia 2009

Firma Miele stworzyła swój serwis internetowy

Producent urządzeń AGD Miele stworzył nowy korporacyjny serwis internetowy. Projekt zrealizowała agencja interaktywna Kompan.pl, która odpowiadała za kreację serwisu, jego...

Kraj, 9 stycznia 2008

Star PR obsługuje firmę usług płatniczych Billbird

Agencja public relations Star PR (grupa komunikacyjna Star One) podpisała roczną umowę na pełną obsługę PR ze spółką Billbird, dostawcą...

Kraj, 8 listopada 2006

Barbara Prange-Barczyńska dyrektorem zarządzającym w Star PR

Barbara Prange-Barczyńska została dyrektorem zarządzającym w Star PR, należącej do grupy Star One agencji public relations. Poprzednio zajmowała stanowisko dyrektora...

Kraj, 8 czerwca 2006

Powstaje grupa StarOne łącząca Star Media, Star PR i Star Advertising

Adam Łapiński, dyrektor generalny domu mediowego Star Media, powołał grupę StarOne, w ramach której będzie funkcjonowało kilka firm z branży...

Przetargi, 5 czerwca 2006

Miele prowadzi przegląd agencji reklamowych

Firma Miele Sp. z o.o. prowadzi przegląd agencji, którego celem jest wybór partnera do realizacji działań reklamowych sprzętu AGD. Jak...

Kraj, 3 lutego 2006

Dominika Pawelec dyr. zarządzającym agencji 2PR, Szydlak odszedł z firmy

Dominika Pawelec objęła stanowisko dyrektora zarządzającego agencji 2PR. Dotychczas pełniła funkcję dyrektora marketingu Międzynarodowych Targów InterCHARM Polska. Jednocześnie z agencji...

Kraj, 6 września 2005

Miele i producent proszku Jelp prowadzą wspólną akcję promocyjną

Do maja 2006 r. trwać będzie wspólna akcja promocyjna producenta proszku do prania Jelp oraz Miele, producenta sprzętu AGD. Obie...

Kraj, 20 czerwca 2005

Firma Miele otworzyła ekskluzywny salon sprzedaży urządzeń AGD

Miele, producent ekskluzywnego sprzętu AGD, otworzył na warszawskim Służewcu jeden z najnowcześniejszych salonów sprzedaży w Europie. Na 400 mkw. powierzchni...

Kraj, 16 sierpnia 2004

Miele chce w komunikacji wiązać swoją markę z projektantem mody Maciejem Zieniem

Firma Miele, producent sprzętu AGB, chce w komunikacji rynkowej wiązać swoją markę z polskim projektantem mody Maciejem Zieniem. Jednym z...

Kraj, 21 czerwca 2004

Idea i Miele współpracują z projektantem mody Maciejem Zieniem

Sieć telefonii komórkowej Idea (PTK Centertel) oraz Miele, producent sprzętu AGD, włączyły się w promocję nowej kolekcji Macieja Zienia oraz...

Kraj, 14 czerwca 2004

Miele wprowadza wiele nowości

Dla Miele, producenta wysokiej jakości sprzętu AGD, ten rok jest rokiem nowości. Powiedział o tym Wojciech Wołonciej, dyrektor marketingu Miele...

Kraj, 5 maja 2004

Miele wspiera swoje produkty reklamą w prasie

Miele, producent sprzętu AGD, wspiera swoje produkty w prasie. Kampanię od strony strategii i kreacji przygotowała agencja BrandPartners (powstała z...

Kraj, 4 maja 2004

BrandPartners - nowa agencja full service

Udziałowcy agencji reklamowych BrandStorm i SG Partners powołali nową spółkę o nazwie Brand Partners, która będzie świadczyć usługi o charakterze...

Kraj, 16 lutego 2004

BrandStorm rozważa możliwość połączenia z inną agencją reklamową

Agencja reklamowa BrandStorm rozważa opcję połączenia się z inną firmą o podobnym profilu dzialalności. "Jest to jedno z dyskutowanych rozwiązań,...

Kraj, 30 czerwca 2003

BrandStorm przystąpił do międzynarodowej sieci agencyjnej ICOM

Agencja reklamowa BrandStorm przystąpiła do międzynarodowej sieci niezależnych agencji reklamowych ICOM. "Chcemy zwiększyć skalę naszych działań. Po przystąpieniu do ICOM...

Kraj, 26 maja 2003

Miele wprowadza nowy produkt i przygotowuje wsparcie reklamowe

Polski oddział niemieckiej firmy Miele wprowadza na nasz rynek nowy produkt pod nazwą Art.by Miele. Jest to linia odkurzaczy wielofunkcyjnych....

Kraj, 4 kwietnia 2003

Firma Miele rozpoczęła kampanię w "Playboyu"

Producent sprzętu AGD firma Miele rozpoczęła niestandardową kampanię reklamową. Kampania prowadzona jest wyłącznie w miesięczniku dla mężczyzn "Playboy" i została...

Kraj, 30 sierpnia 2002

Sprostowanie

Do wczorajszej informacji, która ukazała się w DS "MiMP", na temat zbliżającej się kampanii reklamowej producenta sprzętu AGD firmy Miele...

Kraj, 29 sierpnia 2002

BrandStorm i Star Media przygotowują kampanie dla Miele i Joy & Co.

Agencja reklamowa BrandStorm i dom mediowy Star Media przygotowują jesienne edycje kampanii reklamowych dla producenta sprzętu AGD Miele oraz producenta...

Kraj, 26 czerwca 2001

ROLF ROTTMAR SPRZEDAJE UDZIAŁY W E/B/D INTERPARTNERS

Agencja E/B/D Interpartners poszukuje partnera zainteresowanego nabyciem udziałów w spółce lub fuzją. Decyzję w tej sprawie podjął Rolf Rottmar, prezes...

Kraj, 7 czerwca 2001

E/B/D INTERPARTNERS POSZUKUJE PARTNERA

Jak twierdzi prezes i współwłaściciel E/B/D Interpartners Rolf Rottmar, agencja prowadzi rozmowy z potencjalnymi partnerami branżowymi zainteresowanymi nabyciem udziałów lub...