M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Milky Way (marka)"

Zagranica, 4 listopada 2015

Startuje pierwsza od 10 lat multibrandowa kampania Marsa

Głównymi bohaterami są choinkowe zabawki, które pod nieobecność ludzi łowią słodkie łupy.

Kraj, 16 maja 2007

Masterfoods Polska zmienia nazwę na Mars Polska

Firma Masterfoods Polska zmieni w tym roku nazwę na Mars Polska. Proces zmiany nazwy jest w toku. Decyzja jest międzynarodowa....

Kraj, 14 lipca 2006

BBDO Warszawa pierwszy raz lokalnie zrealizuje kampanię dla Masterfoods; repozycjonowanie M&M's

BBDO Warszawa będzie w Polsce przygotowywać i realizować lokalną kampanię dla marki M&M's (Masterfoods), dla której dotychczas wykonywano tylko adaptacje...

Kraj, 1 października 2004

Masterfoods kończy współpracę z siecią Grey

Masterfoods kończy globalną współpracę z siecią Grey. Decyzja ta jest wynikiem ostatnich zmian własnościowych (Grey stanie się częścią WPP). Celem...

Zagranica, 27 sierpnia 2004

Grey traci obsługę batonu Twix na rynku USA

Agencja Grey Worldwide czuje się niepewnie w związku z odebraniem jej przez Masterfoods w USA budżetu batonu Twix i przekazaniem...

Zagranica, 24 czerwca 2004

Globalny przetarg Nestle może doprowadzić do konfliktu interesów

Wybór jednego z trzech domów mediowych ZenithOptimedia, Universal McCann lub MindShare znajdujących się na krótkiej liście przetargu Nestle (chodzi o...

Zagranica, 29 lipca 2002

Koncern Masterfoods ostatecznie rezygnuje ze współpracy z D'Arcy

Koncern spożywczy Masterfoods przekazał część swojego budżetu reklamowego związanego z karmą dla zwierząt agencjom reklamowym TBWA Worldwide i BBDO Worldwide,...

Zagranica, 15 maja 2002

Masterfoods potwierdził zakończenie współpracy z D'Arcy

Marka Mars, należąca do portfolio koncernu spożywczego Masterfoods, nie będzie nadal obsługiwana przez należącą do grupy Bcom3 agencję reklamową D'Arcy...

Zagranica, 14 maja 2002

Mars rozwiązuje w USA umowę z D'Arcy

Masterfoods zdecydował o zakończeniu współpracy między swoją marką Mars a agencją D'Arcy Masius Benton należącą do grupy Bcom3. Informacja została...

Kraj, 27 września 2001

I.D.C. POLONIA WSPIERA REKLAMĄ WEJŚCIE NOWEGO PRODUKTU

W październiku 2001 roku I.D.C. Polonia SA rozpocznie kampanię reklamową nowego batonika Bombi. Firma jest dystrybutorem słowackiego producenta słodyczy I.D.C....