M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Millward Brown SMG/KRC (firma)"

Kraj, 18 lipca 2014

Instytut Adama Mickiewicza i Culture.pl z nową identyfikacją wizualną

Za rebranding odpowiada agencja Brand Nature Access.

Kraj, 25 października 2013

Komputer pozostaje ulubionym urządzeniem do przeglądania internetu

Millward Brown i Eniro Polska zbadali preferencje użytkowników smartfonów i tabletów.

Kraj, 13 września 2013

Radiowa Jedynka w górę

Wzrasta słuchalność najstarszej stacji radiowej w Polsce.

Kraj, 11 lutego 2013

Bank ING lepiej znany niż Pekao SA

Najbardziej znanym bankiem jest największy, czyli PKO BP.

Kraj, 20 grudnia 2012

Rusza Audyt Komunikacji Marketingowej

Projekt ma mierzyć skuteczność działań promocyjnych i świadczyć usługi doradcze.

Kraj, 6 grudnia 2012

Piotr Pisarewicz zintegruje obsługę informatyczną badań mediów

Zespół Millward Brown SMG/KRC ma nowego szefa zespołu.

Kraj, 16 listopada 2012

Komitet Badań Radiowych i SMG/KRC aktualizują Radio Track

W nowym modelu ważeniowym do dotychczasowych kategorii zostało dodane wykształcenie.

Kraj, 12 października 2012

Blogerzy w branży reklamowej

Millward Brown SMG/KRC zrealizowało pierwsze w Polsce badanie blogerów z perspektywy reklamodawców.

Kraj, 13 września 2012

Izabela Żeszczyńska i Maciej Gerc w Grupie IQS

Dwoje badaczy wraca do firmy po kilkuletniej przerwie.

Kraj, 10 sierpnia 2012

Crédit Agricole ponownie z Juliette Binoche

Motywem przewodnim startującej w weekend kampanii będzie czerwone krzesło.

Kraj, 16 lipca 2012

MB SMG/KRC i MSL wspólnie z nową usługą

CeMMa ma ułatwiać dobór celebrytów do marek.

Kraj, 2 czerwca 2012

Nepentes Pharma odświeża opakowania Iwostinu

Dermokosmetyki chcą być bardziej widoczne na półce aptecznej.

Kraj, 11 maja 2012

KBR zwiększa liczbę wywiadów Radio Tracka na telefonach komórkowych

Ich liczba wzrosła do 3,5 tys. miesięcznie.

Kraj, 20 marca 2012

Codziennie radia słucha 12 mln kobiet

Najwyższe zasięgi radio notuje wśród młodszych słuchaczek.

Kraj, 7 marca 2012

Żywiec Zdrój zmienia nazwę na Żywioł

Marketer wprowadza wodę gazowaną i napoje gazowane w nowej odsłonie.

Kraj, 24 lutego 2012

Mężczyźni częściej niż kobiety słuchają radia w aucie

Najwyższe zasięgi radio notuje wśród młodych mężczyzn na kierowniczych stanowiskach - wynika z badania Radio Track.

Kraj, 10 lutego 2012

RMF wciąż liderem

Kolejna fala badania Radio Track nie przynosi zmian na podium stacji ogólnopolskich.

Kraj, 30 stycznia 2012

Crédit Agricole szykuje drugie uderzenie

Kampania z Juliette Binoche spełniła zarówno cele wizerunkowe, jak i sprzedażowe i dlatego niebawem wystartuje jej druga odsłona.

Kraj, 24 stycznia 2012

16 mln Polaków słucha radia rano

W czwartym kwartale ub.r. zanotowano najwyższą słuchalność radiowych poranków.

Kraj, 18 stycznia 2012

Reklama Harpica nie dyskryminuje kobiet

Według Rady Reklamy Reckitt nie naruszył dobrych obyczajów.

Kraj, 11 stycznia 2012

RMF FM zmniejszyło udziały w czasie słuchania

Wzrost słuchalności zanotowała natomiast radiowa Trójka.

Kraj, 27 grudnia 2011

Grey Group i SMG/KRC dla WOŚP

Firmy przygotowały animowany obraz wyników badań.

Kraj, 21 października 2011

"Forbes" z trzema dodatkami i kampanią

Listopadowe wydanie magazynu promowane jest w m.in. w telewizji i radiu.

Kraj, 18 października 2011

Według PTBRiO kryzys wymusza zmiany w branży badawczej

Organizacja badaczy rynku i opinii opublikowała kolejny raport o wizerunku środowiska. W czasach spowolnienia gospodarczego spadły ceny, klienci mają nieco mniej zaufania do branży, zmieniła się charakterystyka zamawianych badań.

Kraj, 23 września 2011

MB SMG/KRC przebada nośniki digital signage Call2Action

Operator jednej z największych tego typu sieci chce mieć "twarde dane" dla reklamodawców i media plannerów.

Kraj, 16 września 2011

Nominowni - XII edycja Effie Awards

Znamy 38 prac, które zostały wyłonione spośród 103 nadesłanych zgłoszeń.

Kraj, 7 września 2011

Przybywa radiowych heavy userów

Według Radio Tracka rośnie liczba osób, które słuchają radia ponad osiem godzin dziennie.

Kraj, 2 września 2011

RMF Classic stawia na interaktywność

Stacja wprowadza do jesiennej ramówki nowe autorskie audycje.

Kraj, 25 sierpnia 2011

43 proc. Polaków zna już T-Mobile

Spontaniczna znajomość marki od maja do lipca wzrosła o 40 pkt proc.

Kraj, 19 lipca 2011

Radio stabilne w pierwszym półroczu

Najwyższe zasięgi radio notuje wśród osób z wyższym wykształceniem.

Kraj, 16 czerwca 2011

Słuchaczom radia internetowego nie przeszkadzają reklamy

KBR zrealizował drugie badanie dotyczące słuchalności radia w internecie.

Od redakcji, 2 czerwca 2011

Sprostowanie: Publicis w raporcie "MMP"

W raporcie specjalnym "Agencje reklamowe i domy mediowe 2011" pod opisem dotyczącym agencji reklamowej Publicis pojawiły się mylne dane. Poniżej drukujemy właściwą tabelę.

Od redakcji, 24 maja 2011

Zmarł Artur Nierychlewski z Millward Brown SMG/KRC

Był dyrektorem jednego z zespołów badawczych w firmie.

Kraj, 23 maja 2011

Szymon Majewski przyciągnął do PKO BP blisko 84 tys. nowych klientów

Zmasowana akcja reklamowa PKO BP odniosła skutek.

Artykuły weekendowe, 20 maja 2011

20 mln słuchaczy

Badania Radio Track wskazują, że rośnie liczba słuchaczy w pasmach drive time.

Kraj, 26 kwietnia 2011

Nasza Klasa może zainwestować w branding badań marketingowych

W ramach spółki może pojawić się nowa marka, którą ma być sygnowana istniejąca już struktura badawcza oferująca badania użytkowników portalu Nk.pl. Umowę o współpracy z nią może podpisać jedna z międzynarodowych sieci badawczych.

Kraj, 23 marca 2011

PKO BP broni decyzji o wykorzystaniu wizerunku Szymona Majewskiego

Bank nie komentuje doniesień o wysokości gaży dla satyryka, ale broni decyzji o jego zatrudnieniu do reklam.

Kraj, 22 marca 2011

PBO i Stroer rozmawiają o nowej spółce badawczej

Jak bumerang wraca po raz kolejny idea wprowadzenia standardu badawczego na rynku out-of-home. Wśród firm, które miałyby go realizować, wymienia się m.in. Ipsos i Cuendę. Ta ostatnia bierze udział w podobnym projekcie w Hiszpanii.

Kraj, 11 marca 2011

ARC Rynek i Opinia rozbudowuje strukturę

W firmie stworzono trzeci zespół badawczy, którego kierownikiem został Marek Lekki.

Kraj, 31 stycznia 2011

OFBOR o poprawności politycznej w wyborach

Badania metodą CATI dają trafniejsze wyniki od badań kwestionariuszowych F2F, a najtrudniej uzyskać miarodajną opinię mieszkańców wsi - między innymi takie wnioski płyną z raportu OFBOR na temat metodologii i rezultatów badań przedwyborczych.

Kraj, 28 stycznia 2011

MB SMG/KRC notuje 16-proc. wzrost przychodów

Przychody największej firmy badawczej w Polsce wyniosły w ub.r. blisko 118 mln zł. Zdaniem przedstawicieli jej managementu to efekt przyjętej na czas kryzysu strategii obrony przychodów, a nie ochrony zysku.

Kraj, 27 stycznia 2011

PBC testuje internetowe dotarcie do respondenta

Polskie Badania Czytelnictwa chcą dotrzeć do respondentów za pośrednictwem internetu.

Kraj, 19 stycznia 2011

Kanały tematyczne odpowiadają na precyzyjne potrzeby

At Media i instytut GfK Polonia zaprezentowały wyniki najnowszych badań widowni.

Artykuły weekendowe, 14 stycznia 2011

Według SGL tygodniki lokalne notują wzrosty

W 2010 r. czytelnictwo tygodników lokalnych wzrosło o połowę i przekroczyło 20 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim, wynika z badań Millward Brown SMG/KRC zrealizowanych na zlecenie Stowarzyszenia Gazet Lokalnych.

Kraj, 13 stycznia 2011

Nowy badacz i nowy planner w ZOG

Beata Kajcińska i Maciej Bieńkowski rozpoczynają pracę w agencji.

Przetargi, 3 stycznia 2011

GfK przeprowadzi badanie segmentacji widowni dla TVP

Instytut wygrał przetarg publicznego nadawcy.

Kraj, 6 grudnia 2010

RMF Maxxx na Podlasiu

Białystok jest 30. miastem, w którym nadaje sieć.

Kraj, 3 listopada 2010

Adam Własiuk i Przemysław Demianowski w Eurozecie

Spółka wymieniła skład działu analiz i planowania strategicznego.

Kraj, 26 października 2010

Lipton najsilniejszy według analiz BAV

Zespół BAV Consulting, należący do grupy Y&R, zaprezentował wyniki najnowszego badania BrandAsset Valuator.

Kraj, 26 października 2010

Millward Brown wprowadza markę FireFly

Choć debiut marki ma charakter globalny, w polskim oddziale nie oznacza żadnych zmian organizacyjnych ani personalnych.